Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 96 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Will Eisner's The Spirit (2009, Frank Miller)

    Frank Miller gaat Will Eisner's The Spirit verfilmen met onder andere Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson en Eva Mendez als cast. Aan de poster te zien een beetje in de stijl van Sin City...
    Het ziet er tot nu toe best cool uit, vooral de posters. Ik hou dit zeker in het oog!

    Info: http://www.comingsoon.net/films.php?id=20440
    Officiële website: http://lionsgate.com/thespirit/

    Posters: http://www.comingsoon.net/imageGalle...r_s_The_Spirit
    Hi-Res pic van de coole nieuwste poster: http://www.comingsoon.net/imageGalle...or_Posters.jpg

  2. #2

    Standaard

    G******! Dat is toch niet de Spirit. Miller man waar ben je mee bezig.


  3. #3

    Standaard

    Nu Sin City 2 lang op zich laat wachten, kunnen we in ieder geval vooruit met deze soortgelijke stripverfilming. Ik kijk er wel naar uit.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  4. #4

    Standaard

    Heeft vooralsnog kwa stijl meer overeenkomsten met Renaissance Paris 2054 dan met Sin City.

  5. #5

    Standaard

    Kijk hier erg naar uit, Frank Miller heeft me inmiddels erg overtuigd! 8)

  6. #6

    Standaard

    Ik wacht wel op de trailer, ziet er idd niet echt uit als the Spirit, maar nu denk ik dat Lionsgate's marketing dit ook liever niet heeft, die verkopen het liever als een sin city achtige film. De stills leunen wat mij betreft iets te veel op het grimmige en eenzame aspecten van de verhalen en brengen niet het hart van the Spirit over. Terwijl hij niet voor niets "Spirit" heet.

  7. #7

    Standaard

    Wow, ziet er cool uit dit, laat maar komen

  8. #8

    Standaard

    First Two Photos From The Spirit

    Lionsgate has provided us with the first two photos from writer/director Frank Miller's adaptation of Will Eisner's comic, The Spirit, opening in theaters on January 16. The photos feature Samuel L. Jackson as The Octopus and Scarlett Johansson as Silken Floss. Gabriel Macht, Eva Mendes, Sarah Paulson, Paz Vega, Jaime King, Dan Lauria, Stana Katic, Johnny Simmons and Louis Lombardi co-star.




    Bron: comingsoon.net
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  9. #9

    Standaard

    Ben benieuwd naar deze titel.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard



    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  11. #11
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  12. #12

    Standaard

    Muziekje van The Untouchables gejat.

  13. #13

    Standaard

    wow krijg nu wel zin in deze film.
    Ik verwacht dat ik me zeker ga vermaken met deze film terwijl ik op Sin city 2 zit te wachten.

  14. #14

    Standaard

    Eerste beelden zien er goed uit, maar ik vind het wel héél erg op Sin City lijken. Sterker nog, als ik deze beelden zou zien zonder te weten waar het van was, zou ik zeggen dat het de eerste teaser van Sin City 2 is
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #15

    Standaard

    Teaser lijkt op Sin City ja, maar is naar mijn menings niets slechts!

  16. #16

    Standaard

    Laat maar komen! Ooh you gotta loveeee Frank Miller 8)

  17. #17

    Standaard

    Wow vette teaser zeg!!!.
    Muziek uit The Untouchables past er ook goed bij.

  18. #18

    Standaard

    Vet Deuntje. Het is natuurlijk weer een comic verfliming vandaar dat ze voor de zelfde style hebben gekozen. Ziet er goed uit, alleen ben ik benieuwd of dit een titel in het gerne 'noire'' valt of ergens anders...Je zag ook duidelijk kenmerke va'n Sin City en een klein beetje van 300.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Het is natuurlijk weer een comic verfliming vandaar dat ze voor de zelfde style hebben gekozen.
    Spider-Man en X-Men vond ik anders toch iets anders qua stijl

    Ik zie er overigens ook geen 300 in...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Spider-Man en X-Men vond ik anders toch iets anders qua stijl

    Ik zie er overigens ook geen 300 in...
    Nou... het logo van the Spirit is wel heel erg 300.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Nou... het logo van the Spirit is wel heel erg 300.
    Tjah, het logo, maar we hebben het over de film
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #22

    Standaard

    Dit had beter "The Shadow" kunnen heten, dit lijkt in de verste verte niet op de Spirit van Will Eisner. Het zal ongetwijfeld een leuke film maar helaas alleen maar S.I.N.O.


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    Dit had beter "The Shadow" kunnen heten, dit lijkt in de verste verte niet op de Spirit van Will Eisner. Het zal ongetwijfeld een leuke film maar helaas alleen maar S.I.N.O.
    Het ziet er in ieder geval interresanter uit dan als je een man in een jaren 30 pak met en masker om zijn ogen ziet in full color.

    The Spirit was best mysterieus. Dit ziet er mysterieus uit.

  24. #24

    Standaard

    Geweldige teaser Hier kijk ik enorm naar uit !

  25. #25

    Standaard

    Ziet eruit als Sincity, posters ook geloof ik (of is het 300). Ondanks een comicverfilming lijkt de orginaliteit bij deze film ver te zoeken.
    Ik ben wel benieuwd trouwens, maar dat is wel vaker zo
    Turn around and feel the vibe.....

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •