Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 193 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb een Philips 950. Waarom?
    M'n budget was net toereikend voor een DVD-612 of iets in die klasse... Eis was eenvoudig regiovrij krijgen en goed beeld en geluid. Liefst ook ingebouwde DTS en DD5.1 decoder en, omdat ik zelf ook nog wel eens een SVCDtje maak, ondersteuning voor CDR, CDRW en SVCD. Maar dat was niet echt te vinden in een bekender merk, dus toch maar een DVD 612

    Toen ik rondkeek hadden ze nog twee van de 950 staan: de demo en nog eentje... De beeldkwaliteit was beter dan de 612 en deze had de DTS en DD decoders. Met extra garantie en alle kabels enzo kon ik 'em voor 20 eurootjes meer dan de 612 meerkrijgen, omdat het een uitloopmodelletje was volgens de verkoper...

    Nette prijs, goede kwaliteit beeld, zeker voor de prijs en (niet onbelangrijk) een netjes gesloten doos, dus geen gebruikte... Verder alles wat ik zocht in een DVD speler, dus snelle keus...

  2. #52
    Remco Weg
    Guest

    Standaard

    De eerste DVD speler die ik kocht was een Sony DVP-S735D in mei 1999. De belangrijkste reden voor een Sony was dat ik op dat moment ook een Sony TV kocht (een KV32FX60), en ik wilde graag een setje van hetzelfde merk.

    Het duurde wel nog tot oktober 1999 voordat ik eindelijk een goed regio-vrij setje voor de speler had.

    Enige minpuntje was eigenlijk dat ie geen geschreven Cd's kon lezen, dus ik kon mijn CD speler nog steeds niet weg doen. Voor de rest was het een prima apparaat, goede afstandbediening, veel opties, etc. etc.

    Maart 2002 werd hij helaas gestolen, dus moest ik opzoek naar een nieuwe. Eerst ben ik gaan kijken naar een nieuwe Sony, maar ik was absoluut niet te spreken over het design en de prijs die ze er voor vroegen. In dezelfde winkel zag ik ook de Philips Q50 staan, en toen was ik meteen verkocht. Hij lag niet alleen technisch voor op de Sony, maar ook het design was fantastisch.

    Meteen gekocht dus maar (want hij was in de aanbieding) en regio-vrij laten maken.

    Qua beeld ligt de Philips absoluut voor op de Sony, het beeld heeft meer contrast, is dieper en het zwart nivo is veel straker. Nadeeltjes zijn de afstandbediening, de bediening en het afspelen van MP3 CD's.

    Maar qua combinatie is de Philips speler en de Sony TV absoluut een must.

  3. #53

    Standaard

    pioneer 717 gekocht
    de reden was dat ik de week ervoor (de reciever)
    pioneer 908 had gekocht

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mx70
    pioneer 717 gekocht
    de reden was dat ik de week ervoor (de reciever)
    pioneer 908 had gekocht
    Is die 717 nog tekoop dan (nieuw) ??
    Ik heb hem ook gehad, goeie speler.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  5. #55

    Standaard

    Ik heb een Sony DAV S 300 met ingebouwde DTS. Op het ogenblik dat we die kochten waren er nog maar twee "betaalbare" HT-pakketten, deze en de HT80 van Panasonic. En die had wel multi-disc optie maar geen DTS, dus de keuze was snel gemaakt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Is die 717 nog tekoop dan (nieuw) ??
    Ik heb hem ook gehad, goeie speler.

    vorig jaar gekocht
    toen waren de nieuwe modelen er al
    maar zoveel geld wou mijn vriendin niet uitgeven

  7. #57

    Standaard

    Ik heb wel een Pioneer 636 te koop half jaar oud incl van den hull the second kabel (ga upgraden)

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickwon
    In de winkel werd het een alles-vreter genoemd en daar ben ik het helemaal mee eens. Nog nergens problemen mee gehad.
    En Training Day dan?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JohnDoe

    En Training Day dan?
    Jaaja, heel leuk

    Ik heb dus Training Day gekregen (regio 3) en die werkte niet.
    Bleek dus aan mn tv te liggen en niet aan de speler gelukkig, op een of andere manier kan de ouderwetse tv het niet aan.

    Inmiddels heb ik de film zonder problemen met een andere tv bekeken. Kan John Doe nog niet zeggen, even geduld nog (arme stakker heeft namelijk geen regiovrije speler )

  10. #60

    Standaard

    Ik ben de (nog steeds) gelukkige eigenaar van de Sony DVP-NS900V. Tja, was destijds 1 van de beste en misschien nog steeds. SACD is leuk. Gewoon goed beeld/goed geluid. Gescheiden audio- & videocircuits, dus als ik CD's, SACD's of muziek DVD's erin gooi kan ik mooi het videocircuit uitschakelen, display uitschakelen en heerlijk geniet van het warme geluid van de Sony. Ik heb hem analoog (5.1) met Van den Hulletjes aangesloten op m'n receiver om dat ik dat mooier/warmer vindt klinken dan de decoders van m'n receiver. Daarnaast wordt SACD niet digitaal doorgegeven, dus moest ik zowiezo analoge connecties hebben.

  11. #61

    Standaard

    Nou Nou herjan, ik krijg het er warm van

    welke van de hull heb je er tussen zitten. ??
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Nou Nou herjan, ik krijg het er warm van

    welke van de hull heb je er tussen zitten. ??
    Ha Martin! Hoe is het? Warm? Hmm... Ga effe voor je subwoofer zitten, koelt vast wel wat af . Ik heb er drie setjes The Bay C5 tussen gehangen (0.8m). Die bood Snijders aan voor 45 euro per set in plaats van de gebruikelijke 59 euro. Een duurdere kabel heeft geen zin, denk ik, met mijn speakers. Vandaar ook mijn thread over de Kef's.

  13. #63

    Standaard

    Ik gebruik het Tag McLaren Audio DVD32R loopwerk.
    Ik heb hem gekocht vanwege de compromisloze kwaliteit bij zowel Cd als DVD weergave, bouw en upgradebaarheid. Hij is middels digitale kabel èn synclink verbonden met de Tag AV32R processor. Er gaat een wereld voor je open!

  14. #64

    Standaard

    Ik heb een 1 of andere daewoo met 5 boxen + subwoofer met ingebouwde tuner en ik kan er mp3's mee afspelen.

    Ik ben er wel zeer tevreden over

  15. #65

    Standaard

    Ik heb een Harman/Kardon DVD20.
    Waarom? HK is een prachtig merk met kwalitatief mooi materiaal. Mijn DVD moest dus ook van HK komen. De DVD20 was toen het beste wat je van ze kon krijgen en het is ook geweldig goed!

  16. #66

    Standaard

    heb iets minder als een jaar geleden de Philips Q50 gekocht.
    zat toen al een tijdje naar een dvd speler te zoeken.
    en kreeg toen een lijst met alle DVD spelers van Philips met fikse kortingen. en werd gezegd dat dat de beste uit de lijst was dus kocht ik die maar. was toen voor 650 gulden, en geloof dat ie in de winkel 1300 gulden kost.


  17. #67

    Standaard

    Hoi

    Ik heb twee weken geleden die Blokker aanbieding gekocht!
    Die bestond uit een Provision 2.0 dvd player + 6 gratis dvd's voor 170 eurotjes!

    Leuke van deze speler is dat het een echte allesvreter is en dat hij ook nog eens regiovrij is en RGB en Coaxiaal out heeft!

    De beeld en geluidskwaliteit is voor deze prijs heel erg goed te noemen en ben er dan ook heel erg mee in mijn sas!

  18. #68

    Standaard Mijn speler is....

    een S336 van Sony. Zilveren, bijpassend bij mijn receiver.
    Perfect ding, speelt alleen geen CDR/CDRW. Wat erg jammer is.
    Komt wel goed...

  19. #69

    Standaard welke dvd speler?

    hallo mensen, ben op zoek naar een dvd speler,veel gelezen en
    gezien maar...het is moeilijk hoor! heb zelf alles van sony.
    boxen van wharfedale(front 200watt zuilen) center jbl.rear jbl.
    is sony echt zo goed? wie heeft ervaring hier mee?

    bvb dank
    ed.

  20. #70

    Standaard

    Hoi Ed,

    Ik zou geen Sony kopen, die is een beetje te kritisch wat schijfjes betreft.
    We hebben zelf laatst een nieuwe speler gekocht en het is de JVC XV-S302 SL een zeer goede speler die bijna alles afspeelt. (SVCD, VCD, DVD-VIDEO, MP3-CD) en hij slikt ook nog eens CD-R en CD-RW. En zowel beeldkwaliteit (RGB-output via Scart) als geluidskwaliteit (Coaxial digital out) zitten snor.

    Plus het feit dat ik nogal eens verhalen hoor van mensen met Sony spelers die bepaalde discs niet kunnen afspelen. Ik zou dus als DVD-speler zeker geen Sony nemen als ik jou was.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Plus het feit dat ik nogal eens verhalen hoor van mensen met Sony spelers die bepaalde discs niet kunnen afspelen. Ik zou dus als DVD-speler zeker geen Sony nemen als ik jou was.
    Ik heb zelf nu ruim een jaar een DVP-CX860 DVD-wisselaar van Sony... Mijn collectie bestaat uit ruim 500 titels... Tot nu toe nog geen enkel probleem bij het afspelen...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ik heb zelf nu ruim een jaar een DVP-CX860 DVD-wisselaar van Sony... Mijn collectie bestaat uit ruim 500 titels... Tot nu toe nog geen enkel probleem bij het afspelen...
    hmmm...ok dus bij de ene wel en de andere niet?

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    Ik zou geen Sony kopen, die is een beetje te kritisch wat schijfjes betreft.
    De nieuwste Sony's eten ook alles, inclusief MP3...
    Komt wel goed...

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Hoi Ed,

    Ik zou geen Sony kopen, die is een beetje te kritisch wat schijfjes betreft.
    We hebben zelf laatst een nieuwe speler gekocht en het is de JVC XV-S302 SL een zeer goede speler die bijna alles afspeelt. (SVCD, VCD, DVD-VIDEO, MP3-CD) en hij slikt ook nog eens CD-R en CD-RW. En zowel beeldkwaliteit (RGB-output via Scart) als geluidskwaliteit (Coaxial digital out) zitten snor.

    Plus het feit dat ik nogal eens verhalen hoor van mensen met Sony spelers die bepaalde discs niet kunnen afspelen. Ik zou dus als DVD-speler zeker geen Sony nemen als ik jou was.
    ok nathan bedankt in ieder geval, maar ja omdat ik alles van sony
    heb...trouwens die ad-l 528 schijnt ook weer herrie te maken...
    is die jvc ook getest?

  25. #75

    Standaard

    De sony 9000 ES kost nu onder de € 1000 dan weet je zeker dat je iets goeds hebt in handen.
    Of de sony 7700 die kost rond de € 650.

    Of deze ook CD-R eten ????

    De Toshiba 220 met DVD-audio is ook wel erg mooi en niet zo duur.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •