Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 73 van 73 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    man o man, ben je zo goedgelovig, heel erg naiief of gewoon dom?? Die hack bestaat gewoon niet, lees de verschillende topics op dat australische forum er maar op na. Elke keer worden die topics gesloten omdat niemand het vertrouwt dat je ergens 40 dollar voor moet betalen en dan ook nog es met minimaal 200 mensen voordat ie die hack levert. Wake up man, die gast is gewoon een oplichter.....
    Alle alarmbellen gaan bij mij ook een beetje rinkelen. Het klinkt absoluut niet betrouwbaar.

  2. #52

    Standaard

    Niks meer bekend over het regiovrij maken van een EP-35?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Er is nu blijkbaar een manier om de EP35 regiovrij te maken:
    http://www.thedvdforums.com/forums/s...95#post8272695
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  5. #55

    Standaard

    Nu de Ep30 nog
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Nu de Ep30 nog
    Inderdaad .......zou erg mooi zijn.

  7. #57

    Standaard

    Dan kan de Pioneer evt. de deur uit en is het HDMI probleem ook opgelost (kom nog steeds 1 poort tekort).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Dan kan de Pioneer evt. de deur uit en is het HDMI probleem ook opgelost (kom nog steeds 1 poort tekort).
    Ik heb precies hetzelfde (ook een Pioneer voor upscalen van dvd's van andere regio's).

  9. #59

    Standaard

    great minds!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    great minds!

  11. #61

    Standaard

    bij mij werkt het, net geprobeerd met de R3 van Kill Bill.
    Eerst de Regiovrij update gedaan (versie 1.3) en daarna weer opgewaardeerd naar 4.0.
    Ik vind trouwens de update 4.0 erg goed, volgens mij is het upscalen van standaard dvd's verbeterd.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  12. #62

    Standaard

    Die Toshiba spelers blijven natuurlijk erg goed!

    hoop op 'n snelle update!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #63

    Standaard

    wat voor een update bedoel je, ik ben blij dat ik nu eindelijk m'n R1 en R3 dvd's kan afspelen
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    bij mij werkt het, net geprobeerd met de R3 van Kill Bill.
    Eerst de Regiovrij update gedaan (versie 1.3) en daarna weer opgewaardeerd naar 4.0.
    Ik vind trouwens de update 4.0 erg goed, volgens mij is het upscalen van standaard dvd's verbeterd.
    heb het gedownload maar kan 't niet unzippen (??) en kan maar 1 x bij rapidshare downloaden...

    iemand een oplossing of andere link ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    bij mij werkt het, net geprobeerd met de R3 van Kill Bill.
    Eerst de Regiovrij update gedaan (versie 1.3) en daarna weer opgewaardeerd naar 4.0.
    Ik vind trouwens de update 4.0 erg goed, volgens mij is het upscalen van standaard dvd's verbeterd.
    Ik heb de 4.0 update al erop gezet,kan ik nog de regiovrij update er op zetten ?
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb het gedownload maar kan 't niet unzippen (??) en kan maar 1 x bij rapidshare downloaden...

    iemand een oplossing of andere link ?

    Bij Rapid kun je het na een paar uur weer proberen normaal gesproken
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Ik heb de 4.0 update al erop gezet,kan ik nog de regiovrij update er op zetten ?
    Ik had ook eerst 4.0 erop gezet, maar die regiovrij update downgrade eigenlijk de 4.0 naar 1.3. Als je daarna weer update naar 4.0 werkt het regiovrij nog gewoon
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  18. #68

    Standaard

    Ik heb gisteren nog een R1 dvd gekeken (sin city uncut) en geen problemen gehad met de regio. Dus het werkt prima, maar kan het zijn omdat het geen officiele update is (geloof ik) dat er nu iets van virussen op mn Ep35 staan?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  19. #69

    Standaard

    Er schijnt nu dan toch echt een manier te zijn om ook de EP30 regiovrij te maken. En niet alleen dat: je speler schijnt met deze methode zelfs feitelijk een EP35 te worden. Je schijnt o.a. opeens bitstream te krijgen.

    Zie hier: http://www.avforums.com/forums/hd-dv...-firmware.html . Ik ben het zelf nog aan het doorlezen, maar als het aannemelijk klinkt dan wil ik wel een poging wagen om dit te proberen.

  20. #70

    Standaard

    Ik heb het geprobeerd en het werkt inderdaad: m'n EP30 is nu regiovrij.

    Wel een waarschuwing: het is een beetje een wat omslachtigere hack dan wat je met de meeste hacks hebt. Het is echt zaak om goed de juiste procedure aan te houden.

    Die "upgrade" naar EP35 is trouwens optioneel. Je kunt er voor kiezen door een andere 2e disc te gebruiken in het upgrade-proces. Ik zou zeggen: bekijk de upgrade-procedure in het eerder gelinkte artikel maar eens.

  21. #71

    Standaard

    Da's goed nieuws op de maandagmorgen! Ik ga het ook maar eens proberen!

  22. #72

    Standaard

    Goed nieuws, wacht toch nog even af... maar het is dus al mogelijk!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #73

    Standaard

    Gelukt! Het is inderdaad een hele procedure, maar het werkt wel! Ook mijn EP30 is nu regiovrij. Joechei!
    Ik heb trouwens al wel gemerkt dat het soms nodig is om een RCE (regional coding enhancement) hack in te voeren bij DVD's die dat hebben (in mijn geval Don't Say a Word). Maar dat is erg simpel:

    RCE HACK.
    1) Turn on player
    2) Open tray, put disc in tray but don´t close
    3) Push T.search on remote
    4) Push 1, 3, 9 and "Region number" (e.g. 1 for US discs)
    5) Push T. search on remote.

    You will see TEST on your player

    6) Press PLAY on the remote

    When player is turned off, this setting is cleared.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •