Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 73 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Als je 'n beetje op de hoogte was van de laatste ontwikkelingen heeft Eric z'n banden met de site enigzins beeindigd... verder vraag ik me toch af waar je het steeds over hebt want ik heb geen woorden met deze beste man gehad (en wacht nog steeds op de eerdere beloofte woorden van je



    echter nu te terzake.

    Verder heb ik het idee dat jij hier diegene bent met 'n bord voor je kop.. komop man firmware die alleen in australië verkrijgbaar is. en zeker wereldwijd onmogelijk aan te komen helaas werkt het internet niet zo.

    Het gaat hier niet over de hoge raad van Australië maar over dit topic waarin jij beweerd dat er regio vrije spelers zijn.. .echter concrete bewijzen kom je niet mee, behalve wat copy paste textjes van jouw zeer geheime informatiebronnen.
    Ter zake: ignore list!

    Jij ook niet dat ze niet regiovrij zijn in Australie....

    Voor betaling zijn de firmwares beschikbaar maar jongetjes zoals jij hebben de maker van de firmware doen besluiten om het niet publiekelijk vrij te geven.

    Pm naar Eric is onderweg... het ging over woorden tussen jou en mij, waar eric duidelijk op heeft geantwoord dat je dat moest laten en anders kon opzouten naar een ander forum, bret voor de kop weissel.
    Laatst aangepast door hstadman : 21-04-2008 om 09:35

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ter zake: ignore list!

    Jij ook niet dat ze niet regiovrij zijn in Australie....

    Pm naar Eric is onderweg...
    lol
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Tja, bronnen checken? dit is toch nog steeds echt gewoon 'gebruikers' die dit beweren, en misschien geldt het alleen voor dvdspelers, naast het feit dat de betreffende 'case' ging om regiocodering op spellen.. Want in australie is toch nog steeds geen regiovrije Blurayspeler te krijgen, en als het echt bij de wet verplicht zou zijn dan zouden die er toch daar zeker moeten zijn, maar helaas ook daar is bv de PS3 niet in staat om regioA (BD) of regio 1 (DVD) af te spelen..
    link nummer 1;
    http://en.wikipedia.org/wiki/DVD_region_code

    nummer 2:
    http://www.planetomni.com/ARTICLES-P...-Players.shtml

    zo zijn er tal van sites te vinden over dit onderwerp en zoals jezelf nu dus kunt lezen gaat het weldegelijk over dvdspelers en het dvdgedeelte van blu-ray spelers.
    Dat is ook waar dit topic over gaat: het regiovrij maken van de dvd afspeelfunctie van een blu-ray speler als de ep30 of ep35! de firmware hack voor de blu-ray spelers stamt dus ook uit australia, waar het dus legaal is om ze regiovrij te maken.

    Deze wet is in 2000 uitgesproken, waar jij het over hebt omtrent games is later, in 2001 pas ter sprake gekomen en voor de ps3 in ieder geval niet van toepassing daar die wereldwijd voor games regiovrij is!

  4. #29

    Standaard

    Ik ga hier me niet mee bemoeien, maar 1 quote is, onbedoeld denk ik, erg grappig:
    de persoon in kwestie woont in Australië, wat ook door australiërs zelf is bevestigd.
    .
    Harry, misschien tijdens je typewoede eringeslopen, maar de EP30 en EP35 zijn toch HD-DVD spelers of vergis ik me nu?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Ik ga hier me niet mee bemoeien, maar 1 quote is, onbedoeld denk ik, erg grappig:
    .
    Harry, misschien tijdens je typewoede eringeslopen, maar de EP30 en EP35 zijn toch HD-DVD spelers of vergis ik me nu?
    deze wet geldt ook voor hd-dvd spelers en blu-ray spelers, dat kan een welwillend forumlid zelf ook wel opzoeken op het www maar sommigen proberen gewoon een confrontatie te forceren! Ze zijn te lui om zelf dingen op te zoeken, research te doen maar wel roepen dat mijn gegevens niet kloppen!:wink: Inmiddels wordt het gedrag van bepaalde forumleden in de gaten gehouden.:wink:

    P.s.
    Nog even over die zin die je grappig vindt:
    velen meenden te kunnen bewijzen dat de persoon in kwestie in engeland zou wonen, dit is dus door Australiers zelf, die bij de persoon in kwestie zelf thuis zijn geweest ontkent, dus wel een Australier en deze hebben dus ook werkend de regio hack zien draaien op de ep 30 en ep 35. De regio hack is dus geen mythe. Let wel, de regio hack is voor het dvd gedeelte van de spelers. HD-dvd spelers zijn, zoals je ongetwijfeld zult weten, al regiovrij, dus het onzinnig zijn om daar en hack voor te maken. De hack van dit persoon is nu door toshiba Australie in de officiele firmware verwerkt voor de XE-1. Die kan iedereen nu ook gewoon downloaden.
    Laatst aangepast door hstadman : 21-04-2008 om 13:06

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    deze wet geldt ook voor hd-dvd spelers en blu-ray spelers, dat kan een welwillend forumlid zelf ook wel opzoeken op het www maar sommigen proberen gewoon een confrontatie te forceren! Ze zijn te lui om zelf dingen op te zoeken, research te doen maar wel roepen dat mijn gegevens niet kloppen!:wink:
    Verder denk ik zelf de confrontatie uit poogt toe lokken omdat jij jezelf blijkbaar wijs hebt gemaakt dat je koste wat het kost gelijk denkt te hebben.

    Inmiddels wordt het gedrag van bepaalde forumleden in de gaten gehouden.:wink:
    Lol je bent wel 'n grappig mannetje af en toe...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Verder denk ik zelf de confrontatie uit poogt toe lokken omdat jij jezelf blijkbaar wijs hebt gemaakt dat je koste wat het kost gelijk denkt te hebben.



    Lol je bent wel 'n grappig mannetje af en toe...
    Ignore lijst zegt weissel niets en reageert gewoon door, hoe eigenwijs ben je dan.....

    Verder, lees die links eerst eens voordat je roept dat ik geen gelijk zou hebben. want over het onderwerp weet jij het naadje van de kous zeker niet.

    weissel heeft ook al een papiertje in Australisch recht, kuch en heeft zichzelf wijs gemaakt dat hij onschendbaar is op dit forum!

    ignore list....doorgaan, ban.
    Laatst aangepast door hstadman : 21-04-2008 om 12:50

  8. #33

    Standaard

    Volgens mij snap jij het idee van de ignore functie niet geheel? ... en wie ben jij om mij te bannen?

    Ik zeg overigens nergens dat ik iets over australisch recht weet... enige wat ik weet dat jij met stukjes van wiki mensen poogt wijs te maken dat je van australiërs gehoord hebt dat er regio-vrije firmware is voor de EP30 en EP35.

    Kom op met die firmware of laat het topic lekker gaan, want nu doe je alleen maar 'n poging om je eigen beweringen goed te praten...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #34

    Standaard

    Heren! Heren! Gelieve even diep adem te halen en even volwassen na te denken. Wat heeft deze discussie nou voor zin, behalve topic en forum vervuiling? Eén grapje van de één en de ander gaat er meteen vol op in. Beetje onzin.

    Dus gelieve nu weer normaal on topic te gaan en de kinderachtige reacties achterwege te laten.

    Oh, en Harry: " Inmiddels wordt het gedrag van bepaalde forumleden in de gaten gehouden." geldt ook voor jou.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    deze wet geldt ook voor hd-dvd spelers en blu-ray spelers, dat kan een welwillend forumlid zelf ook wel opzoeken op het www maar sommigen proberen gewoon een confrontatie te forceren! Ze zijn te lui om zelf dingen op te zoeken, research te doen maar wel roepen dat mijn gegevens niet kloppen!:wink: Inmiddels wordt het gedrag van bepaalde forumleden in de gaten gehouden.:wink:
    Harry, de strekking is me duidelijk, ik wilde je alleen wijzen op deze uitspraak:
    het regiovrij maken van de dvd afspeelfunctie van een blu-ray speler als de ep30 of ep35!
    Bij mijn weten zijn dat HD-DVDspelers vandaar dat ik er aan refereerde.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    P.s.
    Nog even over die zin die je grappig vindt:
    velen meenden te kunnen bewijzen dat de persoon in kwestie in engeland zou wonen, dit is dus door Australiers zelf, die bij de persoon in kwestie zelf thuis zijn geweest ontkent, dus wel een Australier en deze hebben dus ook werkend de regio hack zien draaien op de ep 30 en ep 35. De regio hack is dus geen mythe. Let wel, de regio hack is voor het dvd gedeelte van de spelers. HD-dvd spelers zijn, zoals je ongetwijfeld zult weten, al regiovrij, dus het onzinnig zijn om daar en hack voor te maken. De hack van dit persoon is nu door toshiba Australie in de officiele firmware verwerkt voor de XE-1. Die kan iedereen nu ook gewoon downloaden.
    Harry, ik betwist helemaal niets over de hack, alleen de zin is in context grappig, al snap ik nu volledig dat hij niet grappig bedoeld is (zoals ik al zei).
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 21-04-2008 om 13:21

  11. #36

    Standaard

    [quote=Edgar S.;1354448][quote=hstadman;1354405]deze wet geldt ook voor hd-dvd spelers en blu-ray spelers, dat kan een welwillend forumlid zelf ook wel opzoeken op het www maar sommigen proberen gewoon een confrontatie te forceren! Ze zijn te lui om zelf dingen op te zoeken, research te doen maar wel roepen dat mijn gegevens niet kloppen!:wink: Inmiddels wordt het gedrag van bepaalde forumleden in de gaten gehouden.:wink:
    Harry, de strekking is me duidelijk, ik wilde je alleen wijzen op deze uitspraak: Bij mijn weten zijn dat HD-DVDspelers vandaar dat ik er aan refereerde.


    Harry, ik betwist helemaal niets over de hack, alleen de zin is in context grappig, al snap ik nu volledig dat hij niet grappig bedoeld is (zoals ik al zei).
    opps, sorry. Niet gezien dat daar blu-ray stond. Natuurlijk zijn dat hd-dvd spelers. Mijn fout, je hebt helemaal gelijk.

    Dat verhaal onderaan mijn post is ook een van de redenen waarom de persoon in kwestie niet meer bereidt is om de firmware voor de ep 30 en ep 35 vrij te geven. Hij wordt van dingen beschuldigd die niet waar blijken te zijn. Vandaar dat er minimaal 200 personen moeten inschrijven of je kunt tegen betaling die firmware bemachtigen. Dit alleen omdat sommigen zijn kunde en zijn werk in twijfel hebben getrokken.

    Ik heb die firmware hack verder niet nodig, ik maak het alleen mogelijk voor HD-dvd bezitters om eventueel aan die firmware te komen.

    Maar omdat in deze thread al zoveel weerstand is tegen deze firmware, heb ik volledig begrip voor die australier om de firmware niet zomaar aan iedereen beschikbaar te stellen. Verder, door dit gedrag snijden de hd-dvd bezitters alleen zichzelf maar in de vingers!
    Laatst aangepast door hstadman : 21-04-2008 om 13:27

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    link nummer 1;
    http://en.wikipedia.org/wiki/DVD_region_code

    nummer 2:
    http://www.planetomni.com/ARTICLES-P...-Players.shtml

    zo zijn er tal van sites te vinden over dit onderwerp en zoals jezelf nu dus kunt lezen gaat het weldegelijk over dvdspelers en het dvdgedeelte van blu-ray spelers.
    Dat is ook waar dit topic over gaat: het regiovrij maken van de dvd afspeelfunctie van een blu-ray speler als de ep30 of ep35! de firmware hack voor de blu-ray spelers stamt dus ook uit australia, waar het dus legaal is om ze regiovrij te maken.

    Deze wet is in 2000 uitgesproken, waar jij het over hebt omtrent games is later, in 2001 pas ter sprake gekomen en voor de ps3 in ieder geval niet van toepassing daar die wereldwijd voor games regiovrij is!
    Ben jij nou echt een beetje 'hardhorig'? Jij zegt dat het bij de wet verplicht is dat ze regiovrij moeten zijn in australie, ik zeg dat ik daar aan twijfel want dan zouden de huidige Blurayspelers in australie OOK regiovrij zijn INCLUSIEF de playstation 3, Nou ga eens rondkijken en dan lees je overal dat de Playstation 3 en meeste bluray spelers NIET regiovrij zijn mbt dvd (en Bluray), dus als het werkelijk zo zou zijn wat jij beweert dan zouden ze toch al lang Sony en corneuten werkelijk op hun donder hebben gegeven en ook die spelers inmiddels al regiovrij zijn in australie.. Maar tot nu toe de enige ruling die ik werkelijk heb kunnen vinden mbt Regiovrij in australie is mbt het toestaan van modchips in de playstation om zo games uit andere regios te kunnen spelen..

    Doe me trouwens eens een lol, en lees zelf eens goed wat er staat bij die eerste link (wikipedia) die je stuurde, daar zie ik dus niets staan dat het ook daadwerkelijk verboden is, er staat dat het MOGELIJK is dat het niet mag, maar zeker weten doen ze niet, naast het feit dat natuurlijk niet alles wat op wikipedia staat ook 100% klopt..
    enuh, die ACCC is gewoon de australische variant van onze Consumentenbond..

    Trouwens knap van je als je op de ep30/ep35 blurayfilms kunt afspelen, geeft me dus al helemaal twijfels over jouw 'kennis' als je al zoiets simpels niet correct weet..

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Ben jij nou echt een beetje 'hardhorig'? Jij zegt dat het bij de wet verplicht is dat ze regiovrij moeten zijn in australie, ik zeg dat ik daar aan twijfel want dan zouden de huidige Blurayspelers in australie OOK regiovrij zijn INCLUSIEF de playstation 3, Nou ga eens rondkijken en dan lees je overal dat de Playstation 3 en meeste bluray spelers NIET regiovrij zijn mbt dvd (en Bluray), dus als het werkelijk zo zou zijn wat jij beweert dan zouden ze toch al lang Sony en corneuten werkelijk op hun donder hebben gegeven en ook die spelers inmiddels al regiovrij zijn in australie.. Maar tot nu toe de enige ruling die ik werkelijk heb kunnen vinden mbt Regiovrij in australie is mbt het toestaan van modchips in de playstation om zo games uit andere regios te kunnen spelen..

    Doe me trouwens eens een lol, en lees zelf eens goed wat er staat bij die eerste link (wikipedia) die je stuurde, daar zie ik dus niets staan dat het ook daadwerkelijk verboden is, er staat dat het MOGELIJK is dat het niet mag, maar zeker weten doen ze niet, naast het feit dat natuurlijk niet alles wat op wikipedia staat ook 100% klopt..
    enuh, die ACCC is gewoon de australische variant van onze Consumentenbond..

    Trouwens knap van je als je op de ep30/ep35 blurayfilms kunt afspelen, geeft me dus al helemaal twijfels over jouw 'kennis' als je al zoiets simpels niet correct weet..
    Ik heb al eerder aan edgar toegeven dat blu-ray fout is maar dat je daar hd-dvd moet lezen. Ik zal de laaste zijn om een fout niet toe te geven. Correct weten en schrijven zijn 2 verschillende dingen.....

    Ik zal proberen om die site weer te vinden van de Australische rechtbank, daar is de onderste copy en paste van.:wink:

    Zoals je op het web kunt lezen stamt de regiocodering wet van 2000 en die regiovrije code voor games uit 2001, lees je daar expres iedere keer over heen?!

    nog een link:
    in Australia every DVD-playing unit, excluding PC devices, is shipped modified with a region-free chip installed.[citation needed] This was partly a result of a landmark ACCC case in which the High Court of Australia ruled that region lockouts breached fair trade and market competition practices.[13] Such players often have a region-free label.

    http://www.answers.com/topic/dvd-reg...cat=technology

    Standalone DVD players
    Usually a configuration flag is set in each player's firmware at the factory. This flag holds the region number that the machine is allowed to play. Region-free players are DVD players shipped without the ability to enforce regional lockout (usually by means of a chip that ignores any region coding), or without this flag set. This was partly a result of a landmark ACCC case in which the High Court of Australia ruled that region lockouts breached fair trade and market competition practices.[12]

    http://en.wikipedia.org/wiki/DVD_region_code

    Zeker even overheen gelezen.

    Link over de games wet van 2002, later dus dan die van de dvd regiocodes.
    http://www.accc.gov.au/content/item....a8&fn=Consumer

    Als ik er nog meer kan vinden post ik ze wel even.:wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 21-04-2008 om 19:23

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zoals je op het web kunt lezen stamt de regiocodering wet van 2000 en die regiovrije code voor games uit 2001, lees je daar expres iedere keer over heen?!
    Jij hebt het wel over een wet uit 2000, maar nergens, maar dan ook werkelijk NERGENS zie ik iets over die wet waar jij het over hebt, ook niet op de ACCC site zelf.. Het enige wat ik kan vinden is hetvolgende wat uit 2000 stamt: http://www.accc.gov.au/content/index...mItemId/378010

    en daar gaat het NIET over een ruling maar dat ze dit gaan uitzoeken, en de enige volgende artikelen (inclusief de link die jij stuurde van hun site naar een PDF) gaat over de 2002 ruling mbt modchips dat die legaal zijn om zo regiocode te omzeilen, maar niet dat regiocode werkelijk verboden is (ofwel het is door de consument toegestaan om een beveiliging als regiocode te omzeilen, NIET dat de fabrikant verplicht is om dit al rechtstreeks te doen).
    Dus je zegt dat ik steeds over die tekst heen lees, maar je refereert zelf naar de specifieke tekst die gebasseerd is op games, niet op dvd's..

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Jij hebt het wel over een wet uit 2000, maar nergens, maar dan ook werkelijk NERGENS zie ik iets over die wet waar jij het over hebt, ook niet op de ACCC site zelf.. Het enige wat ik kan vinden is hetvolgende wat uit 2000 stamt: http://www.accc.gov.au/content/index...mItemId/378010

    en daar gaat het NIET over een ruling maar dat ze dit gaan uitzoeken, en de enige volgende artikelen (inclusief de link die jij stuurde van hun site naar een PDF) gaat over de 2002 ruling mbt modchips dat die legaal zijn om zo regiocode te omzeilen, maar niet dat regiocode werkelijk verboden is (ofwel het is door de consument toegestaan om een beveiliging als regiocode te omzeilen, NIET dat de fabrikant verplicht is om dit al rechtstreeks te doen).
    Dus je zegt dat ik steeds over die tekst heen lees, maar je refereert zelf naar de specifieke tekst die gebasseerd is op games, niet op dvd's..
    Nee, dat is niet het artikel waar ik het over heb en waar die quote uit is gehaald.

    ja, die link heb ik erbij gedaan om aan te tonen dat dat wat anders is dan die over dvd.

    Ik had een artikel gelezen, op een website waar expliciet stond dat fabrikanten regio 0 dvdspeelrs moeten leveren in Australie.

    Zoals in de vetgedrukte text aangeeft gaat de wet over regiovrijde codering voor standalone dvdplayers, die niet geldt voor pc drives.

  16. #41

    Standaard

    ok ff terug waar we begonnen!

    heeft iemand voor mij de region hack (voor dvd's) voor de toshiba EP30??

    help aub?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen Bekijk bericht
    ok ff terug waar we begonnen!

    heeft iemand voor mij de region hack (voor dvd's) voor de toshiba EP30??

    help aub?
    Idem!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen Bekijk bericht
    ok ff terug waar we begonnen!

    heeft iemand voor mij de region hack (voor dvd's) voor de toshiba EP30??

    help aub?

    Inderdaad, het slappe ge-ouwehoer is wel een beetje genoeg zo!
    En die zogenaamde mysterieuze Australische-region-hack is natuurlijk bullshit tot en met. Als er echt zoiets was geweest hadden anderen het allang gepost op het internet via sites, nieuwsgroepen of torrentsites. Typisch broodje aap verhaal....

  19. #44

    Standaard

    Helaas dan moet ik jullie toch teleurstellen, die is er (nog) niet.....

  20. #45

    Standaard

    ok jammer, laten we voor diegene die er interesse in hebben mee afspreken dat wie het vind het hier zal posten?

    Ik ga de sites ook in de gaten houden.

    ps: wel vreemd me Regio 3 'the return' draait hij wel verders geen andere R3,haha

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen Bekijk bericht
    ok jammer, laten we voor diegene die er interesse in hebben mee afspreken dat wie het vind het hier zal posten?

    Ik ga de sites ook in de gaten houden.

    ps: wel vreemd me Regio 3 'the return' draait hij wel verders geen andere R3,haha
    Had laatst ook 'n Regio 1 film die zonder problemen gepakt werd, Vanishing Point.

    Helaas bleef dat bij die
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #47

    Standaard

    Misschien dat beide disks toch geen regiocodering erop hadden zitten..

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Inderdaad, het slappe ge-ouwehoer is wel een beetje genoeg zo!
    En die zogenaamde mysterieuze Australische-region-hack is natuurlijk bullshit tot en met. Als er echt zoiets was geweest hadden anderen het allang gepost op het internet via sites, nieuwsgroepen of torrentsites. Typisch broodje aap verhaal....
    Dat is uw mening.....mensen die die region hack met hun eigen ogen hebben zien draaien denken daar anders over.:wink:

    Maargoed, ik heb hem in iedergeval niet, anders had ik hem beschikbaar gemaakt.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat is uw mening.....mensen die die region hack met hun eigen ogen hebben zien draaien denken daar anders over.:wink:

    Maargoed, ik heb hem in iedergeval niet, anders had ik hem beschikbaar gemaakt.
    Je kan ook gewoon 'n keer je eigen fout toegeven :wink:
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    mensen die die region hack met hun eigen ogen hebben zien draaien denken daar anders over.

    Maargoed, ik heb hem in iedergeval niet, anders had ik hem beschikbaar gemaakt.
    man o man, ben je zo goedgelovig, heel erg naiief of gewoon dom?? Die hack bestaat gewoon niet, lees de verschillende topics op dat australische forum er maar op na. Elke keer worden die topics gesloten omdat niemand het vertrouwt dat je ergens 40 dollar voor moet betalen en dan ook nog es met minimaal 200 mensen voordat ie die hack levert. Wake up man, die gast is gewoon een oplichter.....

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •