Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 350 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Ik had nooit gedacht dat het in een GTST-topic zo los zou kunnen gaan. Zo zie je maar weer...

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Jongens jongens, hoe oud zijn we nu allemaal zeg?
    Ik ben 20, zoals ik al zei, dus ik heb nog heel even de tijd me als een jochie te gedragen. :'D

    Ik bereid me al voor op mijn volwassen bezigheden als dit één van je dagelijkse bekommeringen moet worden. God, wat een leven. xD

  3. #203

    Standaard

    Kan dit niet gewoon via privéberichten worden uitgevochten? Een discussie is leuk, maar dit is een gewoon kinderachtig welles-nietes spelletje aan het worden.

    In other news:



    GOEDE TIJDEN, SLECHTE TIJDEN (GTST) - 25 JAAR SPECIAL
    De 25 Jaar special van Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST). Deze officiële jubileum DVD blikt in 180 minuten terug op de vele bijzondere momenten die de revue passeerden. Met bonusitems zoals bloopers, backstage materiaal en de 5000ste aflevering.

    Sinds de uitzending van de allereerste aflevering op 1 oktober 1990 is Goede Tijden, Slechte Tijden uitgegroeid tot een van de meest succesvolle soapseries van het Europese vasteland met miljoenen trouwe kijkers. Inmiddels is het vijfentwintigste seizoen achter de rug: een mooi moment om terug te kijken op vijfentwintig jaar lief en leed in Meerdijk.

    Deze officiële jubileum DVD blikt in 180 minuten terug op de vele bijzondere hartverwarmende en -verscheurende momenten die de revue passeerden. Zo vertellen we het verhaal van Linda Dekker, zo onvergetelijk vertolkt door Babette van Veen. Ook kijken we terug naar bijzondere liefdesverhalen, zoals die van Sjors & Bing en Nina & Noud. We zien afscheidsfilmpjes van geliefde karakters als Vincent, Jack, Bianca en Dansatoria, en zien de introductie van Miro. Spectaculair zijn de zomer-cliffhangers, zoals de beruchte parachutesprong. En items als bloopers, backstage materiaal en de 5000ste aflevering maken deze unieke verzameldvd compleet. Een must die geen enkele GTST-fan mag missen!
    Bron: http://www.justwebshop.nl/goede-tijd...r-special.html

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik had nooit gedacht dat het in een GTST-topic zo los zou kunnen gaan. Zo zie je maar weer...
    Inderdaad, het lijkt wel een soap....

  5. #205

    Standaard

    @Home Plate:

    Met dat gezegd hebbende; gaat van die 25 jaar-dvd niet het idee rond dat er enkel beelden van de laatste 5 jaar op getoond worden (minus de reportage rondom Linda)? Gaat een leuke 25 jaar-DVD worden dan met beelden enkel uit 2010-2015

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    @Home Plate:

    Met dat gezegd hebbende; gaat van die 25 jaar-dvd niet het idee rond dat er enkel beelden van de laatste 5 jaar op getoond worden (minus de reportage rondom Linda)? Gaat een leuke 25 jaar-DVD worden dan met beelden enkel uit 2010-2015
    Daar ziet het er wel naar uit

    - Aflevering 5000 (vorig jaar uitgezonden)
    - Cliffhanger van de parachutesprong (2013), en waarschijnlijk ook die van seizoen 21 (schietpartij op huwelijk Noud en Nina) en seizoen 24 (Sjors in het water). Andere cliffhangers van de seizoenen ervoor stonden namelijk al op die 20 jaar dvd.
    - Afscheidsfilmpjes: Jack (oké, die kwam in 2005 dus daar zitten ook beelden van in), Bianca (#1 of #2? Maakt niets uit, die kwam pas in 2010), Vincent (2013-2015).
    - Introductie Miro/Thijs (2014)
    - Liefdesverhaal Sjors en Bing (begon in 2005, dus daar zitten beelden van in)
    - Liefdesverhaal Noud en Nina (begon in 2010)
    - Bloopers (hoogstwaarschijnlijk van na 2010)
    - Backstage (idem, waarschijnlijk van die filmpjes die ook op de website staan/stonden)
    - Het verhaal van Linda (het enige wat de noemer 25 jaar nog enigszins dekt, gezien ze in de allereerste aflevering in 1990 te zien was)

    Bijzondere jubileum-dvd wordt dat weer zeg Net zo falend als die dvd van vijf jaar geleden voor het 20 jarig bestaan: het enige van vóór 2000 zat in de afscheidsfilmpjes van Wilbert, Bas en Wik.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Daar ziet het er wel naar uit

    - Aflevering 5000 (vorig jaar uitgezonden)
    - Cliffhanger van de parachutesprong (2013), en waarschijnlijk ook die van seizoen 21 (schietpartij op huwelijk Noud en Nina) en seizoen 24 (Sjors in het water). Andere cliffhangers van de seizoenen ervoor stonden namelijk al op die 20 jaar dvd.
    - Afscheidsfilmpjes: Jack (oké, die kwam in 2005 dus daar zitten ook beelden van in), Bianca (#1 of #2? Maakt niets uit, die kwam pas in 2010), Vincent (2013-2015).
    - Introductie Miro/Thijs (2014)
    - Liefdesverhaal Sjors en Bing (begon in 2005, dus daar zitten beelden van in)
    - Liefdesverhaal Noud en Nina (begon in 2010)
    - Bloopers (hoogstwaarschijnlijk van na 2010)
    - Backstage (idem, waarschijnlijk van die filmpjes die ook op de website staan/stonden)
    - Het verhaal van Linda (het enige wat de noemer 25 jaar nog enigszins dekt, gezien ze in de allereerste aflevering in 1990 te zien was)

    Bijzondere jubileum-dvd wordt dat weer zeg Net zo falend als die dvd van vijf jaar geleden voor het 20 jarig bestaan: het enige van vóór 2000 zat in de afscheidsfilmpjes van Wilbert, Bas en Wik.
    Het lachwekkendste van al vind ik dan wel weer dat op de cover slechts 1 foto ouder is dan 2010 (of op z'n extreemst 2005), namelijk de seizoen 6-cliff, Linda dobberend in het water, op zoek naar... Naar wie eigenlijk? Vast niet iemand die er toe doet in de laatste paar jaar.

  8. #208

    Standaard

    Een update van de 25 jaar-dvd cover, met eveneens een 3D-versie ervan:



    We gaan van 5 shots van vóór 2010 naar 2
    "De 25 jaar-special dvd van Goede Tijden, Slechte Tijden. De laatste 5 jaar zijn ruimschoots present op dit schijfje, naar de overige 20 jaar zult u iets meer moeten zoeken."

  9. #209

    Standaard

    Op de twitter pagina van Justbridge is te lezen, dat seizoen 14 vanaf oktober verkrijgbaar zal zijn!

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Op de twitter pagina van Justbridge is te lezen, dat seizoen 14 vanaf oktober verkrijgbaar zal zijn!
    De releasedatum is met een weekje opgeschoven naar 20 oktober. Inmiddels is er op bol.com een foto te zien van de cover:



    ...Maar ik mag toch hopen dat dit niet de definitieve versie is
    Laatst aangepast door PeterKelder : 04-09-2016 om 22:16

  11. #211

    Standaard

    Wat een vreselijk (gebrek aan) logo heeft Endemol nowadays, kolere. Gek genoeg vind ik de rest van de cover wel echt spot on, en door de kleur van de box (en voor het eerst goed gebruik van colorgradient, al zou het misschien nog íetsje bijgesteld mogen worden) is ook het 'Het Complete Veertiende Seizoen'-balkje een beetje aangepast zodat dat niet vloekt.

    EDIT: waar het op spaak loopt is de belichting van de castfoto itself... Die ziet er zo gekunsteld en niet goed uit. Dat is nogal jammer.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 07-09-2016 om 02:23

  12. #212

    Standaard

    Zaterdag de box gekocht. Deze keer zonder kartonnen slipcase. Het ontwerp van de cover vind ik wel mooi.
    Voor 2017 liggen er weer plannen om verder te gaan met het uitbrengen, maar ze kunnen nog niets concreets aangeven.

  13. #213

    Standaard

    Kom onderstaande tweet tegen. In februari 2017 komt seizoen 15 uit! Begint weer wat meer snelheid in releases te komen, wekt vertrouwen.

    Dennis ‏@Dennis_Bijma 2 nov. @JustFilmNL brengen jullie na seizoen 14 ook seizoen 15 uit van gtst?

    0 antwoorden 0 retweets 1 vind-ik-leuk
    Just Entertainment ‏@JustFilmNL 7 nov.
    @Dennis_Bijma Jazeker, in februari 2015 zal GTST - Sezoen 15 verkrijgbaar zijn.

    0 antwoorden 0 retweets 0 vind-ik-leuks

    Dennis ‏@Dennis_Bijma 7 nov.
    @JustFilmNL u bedoelt 2017? Haha

    0 antwoorden 0 retweets 0 vind-ik-leuks
    Just Entertainment ‏@JustFilmNL

    @Dennis_Bijma Oh excuses! Uiteraard 2017

  14. #214

    Standaard

    Nog wazig, maar een voorproefje van de cover van GTST, seizoen 15!

    https://www.facebook.com/JustFilmNL/...type=3&theater

  15. #215

    Standaard

    De hoes van seizoen 15 is nu zichtbaar op bol.com!

  16. #216

    Standaard

    Hierbij
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  17. #217

    Standaard

    17 oktober komt seizoen 16 uit!
    Castfoto voor hoes is al zichtbaar op bol.com

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    17 oktober komt seizoen 16 uit!
    Castfoto voor hoes is al zichtbaar op bol.com
    Heb je een link? Ik kan het zo gauw niet vinden op Bol (en I've checked).

    Voor mij blijft het overigens bij seizoen 15, de cliffhanger van dat seizoen was voor mij het Jumping the Shark-momentje.

    EDIT: Heb de pagina inmiddels gevonden (https://www.bol.com/nl/p/gtst-serie-...ba51d000002853 ), maar het is wel de castfoto van seizoen 17 die ze bij deze dvd geplaatst hebben. Ben dus benieuwd.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 01-02-2017 om 15:18

  19. #219

    Standaard

    Ik pak zojuist seizoen 6 er nog eens bij om wat doorheen te gaan. Ik pak de eerste disc, doe 'm in mijn laptop, wil 'm openen... Maar het ding werkt niet mee. Dus ik haal de disc er terug uit, kijken of er misschien een klein krasje o.i.d. op zit, maar tot mijn schrik zie ik een enorme vlek op de disc Het zekere voor het onzekere genomen en alle discs van dat seizoen gecheckt: ook bij disc 6 en 8 een (beginnende) vlek waardoor ze niet meer leesbaar zijn. Zie ook deze afbeelding voor een beeld van het probleem.

    Heeft iemand anders hier dit probleem al voorgehad? Het lijkt namelijk op discrot, of dat de lijmlaag van de discs loslaten (dank aan Samba-boy voor die uitleg!). Zo niet, laat het dan een waarschuwing zijn om even te checken of de discs bij jullie seizoensboxen allemaal nog in orde zijn.
    Laatst aangepast door PeterKelder : 08-05-2017 om 22:08 Reden: Bijlage werkte niet; afbeelding via imagehost geplaatst.

  20. #220

    Standaard

    Bijlage werkt hier niet. Misschien handig om even via een imagehost te proberen.

    Als dit trouwens echt het geval is, dan gaat dat verder dan een berichtje in het GTST-topic; dan kunnen alle Bridge-dvd's hier last van hebben of krijgen. Mag dan best in een eigen draadje.

  21. #221

    Standaard

    De releasedatum van seizoen 16 is vervroegd naar 15 augustus!

  22. #222

    Standaard

    Weer goed nieuws! Ze zijn weer op het oude tempo, 3 seizoenen per jaar!

    17 staat gepland voor november dit jaar.
    Overige seizoenen is nog niets over bekend.

    Met vriendelijke groet,

    Cynthia Souhoka
    Just Entertainment
    035-2031297

  23. #223

    Standaard

    Intussen staat de cover-art voor seizoen 16 op bol.com:



    Maar ze hebben dus, net als bij seizoen 20, het verkeerde logo gebruikt

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Intussen staat de cover-art voor seizoen 16 op bol.com:

    Maar ze hebben dus, net als bij seizoen 20, het verkeerde logo gebruikt
    Ik dénk dat ze seizoen 16-19 alsnog dit logo meegeven, om seizoen 20 te kunnen laten aansluiten met de reeks.

    Wat mij vooral opvalt is dat dit de eerste box wordt waarop Just staat en niet langer Bridge. Bridge wordt volgens mij als merk langzaam uitgefaseerd.

  25. #225

    Standaard

    Ik vind de hoes, ondanks het foutieve logo, prachtig!! Van seizoen 1 t/m 16, vind ik seizoen 16 de mooiste hoes!
    Op het einde van het jaar 19 seizoenen op DVD!

Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •