Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 350 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Seizoenen volgen elkaar lekker op, denk dat we in 2016, 2017 een complete serie op DVD hebben!

    Heerlijk om terug te zien allemaal

  2. #177

    Standaard

    Vanaf 21 oktober is de kerstspecial weer verkrijgbaar!

  3. #178

    Standaard

    Zag t toevallig vanmorgen op tv, heb t idee dat t acteren vroeger beter was dan nu. Of zit dat gewoon in mn hoofd? Wat ik nu op tv zag was echt een DRAMA!!! Ik ging gewoon kapot van t acteer werk :')

  4. #179

    Standaard

    Eindelijk weer 'ns iets te melden!!!

    Seizoen 13 komt in juli uit, gisteren mail gekregen van Justbridge. Over de overige seizoenen is nog niets bekend, is afhankelijk van de verkoop van seizoen 13.
    E.e.a. heeft lang geduurd, zeker t.o.v. de laatste 4 jaar.
    Ik begin toch ook sterk te merken dat er vrijwel geen oudere Nederlandse series meer op DVD uitkomen, enkel de pas uitgezonden series. Er is weinig meer te beleven op DVD gebied.
    Wat waren de jaren vanaf 2003 tot 2013 toch mooi, zo saai is het de laatste jaren.

    Ik vrees dat de fysieke markt zijn langste tijd gehad heeft, maar zolang er een fysiek product blijft uitkomen zal ik het kopen en ik hoop dat de groep die dat nog doet, groot genoeg is, om de fysieke markt te laten bestaan!!!

  5. #180

    Standaard

    Toch wel mooi nieuws. Ik had hem eerlijk niet meer verwacht.

  6. #181

    Standaard

    Releasedatum seizoen 13: 21 Juli

  7. #182

    Standaard

    Met zo'n instelling komen er straks helemaal geen series meer uit. We zullen als fysieke verkopers de maatschappijen moeten blijven steunen en als we allemaal wachten met kopen tot een serie compleet op DVD is verschenen,
    zullen er helemaal geen complete series meer verschijnen!
    Natuurlijk is het altijd afwachten, maar ik koop meteen het seizoen, want als de uiteindelijke kopers dit allemaal doen is dan kans het grootst op succes!!

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Dat klinkt niet al te best voor de rest terende seizoenen, want ik las laatst ook al een recensie dat het verkoop van de dvd-boxen niet al te goed zijn, hierbij twijfel of ik na de aanschaf van seizoen 1 nog wel verder de serie wil aanschaffen.
    Alsof je een soapserie op dvd koopt omdat je de reeks compleet wil krijgen (als die al ooit compleet komt). Ik koop de serie op dvd voor de verhaallijnen die ik wil herbeleven en in tegenstelling tot een comedy of dramaserie van 13 afleveringen per seizoen heb je bij 1 box hier al bijna 200 afleveringen tot je beschikking dus... Je kunt wel even vooruit als je pas net in seizoen 1 zit. Ik zelf ga voor de seizoenen 1-15, te meer omdat de reeks vanaf seizoen 16 al zwáár inzakt en de zomercliff van 15 voor mij wel het Jumping the shark-moment had. De eerste 15 hadden nog veelal mooie verhaallijnen, goed spel en ook leuke personages maar vanaf 16 (het seizoen waarin verjonging plaatsvond en de school ook terugkwam etcetera) was dat wel weg. Plus het feit dat het bericht van GTST op DVD voor het eerst in 2006 (midden in reeks 16) werd genoemd op Soapvision (toen nog!), en ik toen alleen al dacht, hoe gaaf zou het zijn als ik Goede Tijden kan terugkijken wanneer ik wil ^^

  9. #184

    Standaard

    Mooi dat seizoen 13 ook verschijnt op dvd
    Maar eerlijk gezegd vind ik het niet vreemd dat JustBridge er lang over getwijfeld heeft om verder te gaan, zeker omdat de verkoopcijfers van de laatste uitgaves nogal achterbleven. Ik denk dat ze zichzelf namelijk in de vingers hebben gesneden door seizoen 9 t/m 12 echt in een enorm rap tempo uit te brengen. Natuurlijk is het leuk voor de echte fans die absoluut niet kunnen wachten, maar hoeveel mensen zijn dat? Het zou mij niets verbazen als er genoeg fans zijn die denken van "Oh, die seizoenen zijn toch al uitgebracht, dus ik hoef mij niet te haasten met het aanschaffen ervan". Oftewel: de consument (die-hard fans buiten beschouwing gelaten) heeft niet de 'honger' die hij/zij direct moet stillen als een nieuwe seizoensbox verschijnt.

    Denk maar eens terug aan de periode dat de kans dat seizoen 3 zou verschijnen uiterst klein was. De fans wilden dat seizoen écht hebben, zeker omdat er zo'n lange tijd tussen zat met de release van seizoen 2. Dus toen het seizoen tegen alle verwachting in werd uitgebracht voor een zeer schappelijke prijs vlogen die boxen de winkel uit, juist omdat we zolang hebben moeten wachten. In dat opzicht is het langzamer uitbrengen van de seizoenen beter als je het bekijkt vanuit JustBridge, want die investeren geld in de boxen en die investering moet wel worden terugverdiend, en het liefst met winst. Daarom zou het mij niets verbazen als er nog maar 1 seizoen per jaar wordt uitgebracht. Jammer voor de die-hard fans die niet kunnen wachten, maar voor JustBridge is die manier mogelijk rendabeler.

  10. #185

    Standaard

    Het grote probleem is dat steeds minder fysieke afhaalpunten zijn voor DVD's. Kijk naar het straatbeeld van een willekeurige stad; geen FRS en van Leest meer, de V&D en Blokker die nog maar 1/3 over hebben van de schapruimte t.o.v. 2 jaar geleden, de Fame die weer veel deuren heeft gesloten, de Mediamarkt die een afgeslankte afdeling hebben en de Bijenkorf heeft helemaal geen aanbod meer.
    De potentiële kopers worden hierdoor steeds meer verleidt om iets te kopen, of op ideeën gebracht. Daarbij wordt het product te weinig de kans geboden om zich te laten verkopen, als het te lang in de schappen staat (een paar maanden, 1 jaar) wordt het of teruggestuurd naar de leverancier of wordt tegen dumpprijzen in de schappen gezet om vervolgens geen volgend seizoen meer te in te kopen, want het verkoopt toch niet................ De Mediamarkt is bijna nog maar de enige aanbieder en het gemiddelde personeel daar, hebben weinig verstand van het product!

    Het is een enorm saaie markt geworden. Want laten we eerlijk zijn, wat is er de afgelopen 2 jaar nog interessant verschenen voor de retro-kijker van Nederlandse series??

    Ik vind het prima als er 2 seizoenen per jaar uitkomen, als de serie maar compleet uitkomt. Als er 1 box per jaar verschijnt, dan is het nog maar sterk de vraag of er over 10 jaar nog überhaupt DVD-maatschappijen bestaan, of er nog fysieke dragers te verkrijgen zijn. Want het is anno 2015 al armoe troef!

  11. #186

    Standaard

    JustBridge heeft de cover voor seizoen 13 vrijgegeven:





    Grotere versies zijn hier te vinden:
    2D-versie
    3D-versie

  12. #187

    Standaard

    Mooie hoes! Alweer een stukje dichter bij een complete serie.........
    De 1ste 'nieuwe' TV-serie release die ik dit jaar koop, wat een saaie markt is het geworden!

  13. #188

    Standaard

    Donderdag seizoen 13 gekocht bij de Mediamarkt. Weer een heerlijk seizoen op DVD, super! Vooral de verhaallijn van Bartho Braat als zwerver is legendarisch!

  14. #189

    Standaard

    Op bol.com is een nieuwe GTST-dvd te reserveren, die op 29-09 zal worden uitgebracht. Geen seizoensbox, maar een dvd ter ere van het 25-jarig bestaan komend najaar. Wat er precies op de dvd te zien zal zijn is nog niet bekend.

    Link naar de pagina: http://www.bol.com/nl/p/goede-tijden...0000047133278/

  15. #190

    Standaard

    Is seizoen 8 nog ergens te koop? Zie hem nergens meer staan.

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is seizoen 8 nog ergens te koop? Zie hem nergens meer staan.
    Momenteel is seizoen 8 niet leverbaar via sites als bol.com en justwebshop.nl, en ook in winkels als de MediaMarkt staat die box niet meer in de schappen. Ik heb geen idee of en wanneer seizoen 8 weer leverbaar zal zijn. Je kunt altijd kijken op Marktplaats of seizoen 8 daar te koop wordt aangeboden.

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Ik heb het eerste seizoen toch maar weer verkocht zonder om er ook maar 1 aflevering van hebben te gezien, maar leuk voor de die-hard fans die ze wel allemaal wil hebben.
    Seizoen 1 is ook een draak om te beginnen, had ik je zo ook wel kunnen vertellen. En maar roepen van "Oeh ja want straks komt de rest van de serie niet uit". xD

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Jij hoeft mij helemaal niks te vertellen broekie dat je nog bent, ik keek de serie al toen jij nog niet eens geboren was.
    Als je jonger bent dan kijk je toch heel anders naar series dan wanneer je al wat ouder bent. en om de serie opnieuw te bekijken spreekt mij nu toch niet meer zo aan.
    En als ik jouw reacties soms lees op deze site, voel jij je blijkbaar aangevallen door meningen van anderen, en omdat GTST blijkbaar jouw favoriete serie is moet jij ook weten dat iedereen zo hun eigen kijk op dingen hebben.

    Dankje. Ik ben 20 en voel me ineens een heel stuk jonger. Gelukkig dat er nog oudere mensen zoals u zijn die me daarin kunnen geruststellen. ^^

    Ik doelde meer op het feit dat je eerst vol vertelt van oei oei straks komt de serie niet uit en hem nu ongekeken weer doorverkoopt. Dat (is gewoon lachwekkend) vind ik persoonlijk gewoon een vreemde actie (al moet je indeed zelf weten wat je doet). Verder voel ik me niet zozeer aangevallen door andermans meningen, maar wel aangevallen wanneer anderen andermans meningen evenzogoed niet respecteren of denigrerend lopen te kwelen zoals "GTST zal vast je favo serie zijn" (absoluut niet en zeker niet de huidige serie), waar ik gewoon stel dat seizoen 1 absoluut awful is. Een advies van mij: probeer seizoen 3, 4 of 5 een keer, je zit er meteen weer helemaal in en het is als je tijd overhebt een leuke tijdsbesteding. Of je mijn advies opvolgt is je eigen keuze
    Laatst aangepast door Samba-boy : 09-08-2015 om 13:47 Reden: Omdat de oude wijze Home Plate blijkbaar graag met de de discussie aangaat om één woordje wat ik al niet prettig gekozen vond

  19. #194

    Standaard

    Ik heb ook op MP rondgekeken, maar daar word seizoen 8 ook niet meer verkocht.

    Vind dat erg raar dat die nergens meer te koop is, terwijl de andere seizoenen tot zover verschenen nog wel te koop zijn.

    Zo krijg je dus nooit een volledige serie bij elkaar.

    Zolang is deel 8 toch mog niet uit?. Heb geen idee of er een mogelijkheid bestaat dat ze die weer in productie gaan nemen, maar zou wel fijn zijn.

  20. #195

    Standaard

    Er zijn vaker seizoenen uitverkocht geweest, w.o. seizoen 1, 2 en seizoen 6 en die zijn nu weer volop verkrijgbaar! Dus seizoen 8 zal echt wel weer in verkrijgbaar zijn, anders even mailen sturen justbridge.

    Alleen maar een goed teken dat er regelmatig seizoenen zijn uitverkocht!

  21. #196

    Standaard

    Ik zou me ook kapot schamen als ik GTST in huis zou hebben.

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb ook op MP rondgekeken, maar daar word seizoen 8 ook niet meer verkocht.

    Vind dat erg raar dat die nergens meer te koop is, terwijl de andere seizoenen tot zover verschenen nog wel te koop zijn.

    Zo krijg je dus nooit een volledige serie bij elkaar.

    Zolang is deel 8 toch mog niet uit?. Heb geen idee of er een mogelijkheid bestaat dat ze die weer in productie gaan nemen, maar zou wel fijn zijn.
    Op dit moment zijn seizoen 1, 7 en 8 niet meer op voorraad bij JustWebshop. Seizoen 1 en 7 zijn nog wel verkrijgbaar bij bol.com, seizoen 8 is inderdaad nergens meer te koop.
    Ik heb inmiddels een berichtje gestuurd naar JustBridge via hun Facebook-pagina met de vraag of en wanneer seizoen 8 mogelijk weer verkrijgbaar is. Waarschijnlijk zullen ze komende week wel antwoorden.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Als jij dat lachwekkend vindt moet je helemaal zelf weten, lekker belangrijk, ik vindt jouw nogal erg lachwekkend en nogal vooral erg eigenwijs voor jouw leeftijd.
    En als ik iets door verkoop dan is dat mijn besluit en niet de jouwe, En de reden waarom ik GTST weer heb verkocht heeft niks te maken met het feit dat ik bang was dat de andere seizoen niet meer verder zouden worden uitgebracht, maar puur omdat ik nog zoveel andere series moet kijken op dvd waar ik nu al haast geen tijd voor heb.

    Je zegt zelf dat je aangevallen voelt als anderen jouw mening niet respecteert, dus wat doe jij nu zelf dan, je doet het zelf ook.. lekker lachwekkend jij . hahaha

    Maar ik wens je verder heel veel plezier met je dvd's. geniet er van jochie je hebt nog alle tijd om ze te zien.
    Je gaat helemaal in de defensieve houding op één woordje uit mijn reactie wat je niet alleen verkeerd oppakt, maar waar je vervolgens ook mijn hele verdere reactie aan wil hangen. Als we toch persoonlijk worden en je me een eigenwijs jochie noemt: "Wijsheid komt met de jaren" gaat zeker voor zo'n oude bok ook niet meteen op als jij nu net zo in de aanval schiet tegen zo'n 'jochie' (weer dat denigrerende toontje, het zit blijkbaar toch wel hoog bij je?). Volgens mij voel jij je evenzogoed aangevallen wanneer mensen een weerwoord op je hebben, vandaar dat je nu 3 keer het woordje lachwekkend herhaalt wat ik toevallig één keer in mijn reactie gebruik en dan nog foutief. Gaat u vooral verder met uw dagelijkse volwassen bezigheden, dan ga ik even deze tijd gebruiken om wat nuttigs te doen. Hoi!

    PS: het is 'ik vind jou', niet 'ik vind jouw'.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 09-08-2015 om 13:48

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Zo he,, wat een aanval weer. goed gedaan jochie. ach ja ik wordt ook ouder he. maar ja je blijft lachwekkend, lachwekkend lachwekkend,

    Toch blijf je een eigenwijs ventje
    Oh oh, wat ben je toch een 'schavuit'!

  25. #200

    Standaard

    Jongens jongens, hoe oud zijn we nu allemaal zeg?

Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •