Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 350 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Wow, eindelijk een flink uitgebreide synopsis die niet enkel over 1 of 2 verhaallijntjes aan het begin of eind van het seizoen gaat.

  2. #152

    Standaard

    Seizoen 10 vandaag gekocht bij Saturn!

    Had niet verwacht dat hij al in de schappen zou liggen, zie dat op bol.com releasedatum nu 28 maart is.

    Het is 1 dikke plasitc doos, dezelfde als seizoen 21, alleen dan met extra kartonnen omhulsel!

    Dat wordt wordt weer 90 uur genieten!

  3. #153

    Standaard

    Wow!!!

    Seizoen 11 is nu al te reserveren bij de bol en komt op 17-06-2014 uit!!


    Ze gaan echt snel op deze manier.

  4. #154

    Standaard

    Ze zijn goed bezig ja, sowieso seizoen 12 nog en waarschijnlijk komt eind dit jaar ook nog seizoen 22 uit!

    Ga steeds meer hoop krijgen op een volledige serie!

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Ze zijn goed bezig ja, sowieso seizoen 12 nog en waarschijnlijk komt eind dit jaar ook nog seizoen 22 uit!

    Ga steeds meer hoop krijgen op een volledige serie!
    Bij GTST heb ik nooit gedacht dat ze definitief zouden cancellen... De cultfollowing bleef, zeker in de jaren dat seizoen 3 maar op zich liet wachten, enorm. Just Bridge moest gewoon even zichzelf opnieuw uitvinden en een zo compact en goedkoop mogelijke uitvoering bedenken waarbij het nog toonbaar bleef en daar zijn ze naar mijn idee in geslaagd. Al verbaasde het me wel dat ONM al na één seizoen strandde bij, wat was het, Dutch Filmworks? Misschien als GTST helemaal bij is dat Just Bridge daar misschien eens aan kan gaan denken. Of een simpele cheap re-issue en voltooiïng van Goudkust... Hmm, die laatste is zeker wishful thinking, I guess?

    Wat me opviel: op Bol.com is 'De Reünie' uitverkocht
    Laatst aangepast door Samba-boy : 18-04-2014 om 04:49

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Bij GTST heb ik nooit gedacht dat ze definitief zouden cancellen... De cultfollowing bleef, zeker in de jaren dat seizoen 3 maar op zich liet wachten, enorm. Just Bridge moest gewoon even zichzelf opnieuw uitvinden en een zo compact en goedkoop mogelijke uitvoering bedenken waarbij het nog toonbaar bleef en daar zijn ze naar mijn idee in geslaagd. Al verbaasde het me wel dat ONM al na één seizoen strandde bij, wat was het, Dutch Filmworks? Misschien als GTST helemaal bij is dat Just Bridge daar misschien eens aan kan gaan denken. Of een simpele cheap re-issue en voltooiïng van Goudkust... Hmm, die laatste is zeker wishful thinking, I guess?
    De kans dat ONM (inderdaad bij Dutch FilmWorks) opnieuw wordt uitgebracht op dvd is erg klein: ik heb Endemol die vraag al een aantal maal voorgelegd en iedere keer kreeg ik het antwoord dat "ONM om verschillende redenen niet meer op dvd wordt uitgebracht". Maar ja, als je ziet dat Best 24/NPO Best succes heeft met de herhalingen (want waarom zijn ze anders verder gegaan met uitzenden van seizoenen die niet tot de NPO behoren?) zou er nog altijd een heel klein kansje kunnen bestaan...

    Wat me opviel: op Bol.com is 'De Reünie' uitverkocht
    Ik denk dat ze er een seizoensgebonden uitgave van maken, dus dat-ie alleen rond de Kerstperiode te koop zal zijn. Sinterklaas dvd's zijn in het voorjaar ook altijd moeilijker te verkrijgen, nietwaar? :P

  7. #157

    Standaard

    JustBridge is dit keer echt snel met de cover en synopsis voor seizoen 11



    In de cliffhanger van seizoen 10 van Goede Tijden, Slechte Tijden zagen we hoe Bowien Galema over griezelig hoge kliffen achterna werd gezeten door slechterik Ludo Sanders. Toen verder vluchten niet mogelijk was, deed Bowien in opperste wanhoop een onthulling: Janine was niet zwanger van Ludo maar van diens zoon Stefano. De geschokte Ludo maakte daarop een onhandige beweging waardoor Bowien haar evenwicht verloor, over de rand van de bergwand viel en zich nog net kon met haar vingertoppen kon vastgrijpen. Aan het begin van dit elfde seizoen van Nederlands langstlopende soap zien we hoe Bowien uiteindelijk toch in het ravijn stort, haar dood tegemoet. Haar geliefde Stefano is ontroostbaar. Maar als hij hoort dat Ludo bij het drama betrokken is geweest, slaat zijn verdriet om in bittere woede...

  8. #158

    Standaard

    Dat gaat vlug zeg, Hadden ze op dit GTST tempo bij Goudkust ook moeten doen.

    Off topic (sorry alvast ) : Zou Bridge het laatste seizoen (nr 6) van Goudkust niet uit kunnen brengen?, want Bright Vision is helaas failliet.

    Zou mooi zijn, kunnen we beide series tenminste compleet krijgen als we willen.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat gaat vlug zeg, Hadden ze op dit GTST tempo bij Goudkust ook moeten doen.

    Off topic (sorry alvast ) : Zou Bridge het laatste seizoen (nr 6) van Goudkust niet uit kunnen brengen?, want Bright Vision is helaas failliet.

    Zou mooi zijn, kunnen we beide series tenminste compleet krijgen als we willen.
    Geen idee, ik heb JustBridge er wel over gemaild maar nog geen antwoord gehad. Source1Media heeft in ieder geval te kennen gegeven dat ze het niet zullen doen.

    Maar in ieder geval gaat het met GTST als een speer! Misschien dat ik de seizoenen 13 t/m 15 weer aanschaf, in die tijd keek ik het en heb er overall goede herinneringen aan

  10. #160

    Standaard

    Ik vind dat ze een beetje te vaak dezelfde vale kleur beginnen te gebruiken voor hun boxset. Het had ze gesierd als ze bij deze foto gewoon a la de 10 jaar GTST-CD een knalrode box hadden gemaakt.

    Maar wel mooi dat ze die foto gebruiken en ook dat ze, inderdaad, zo snel opvolgen!

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ik vind dat ze een beetje te vaak dezelfde vale kleur beginnen te gebruiken voor hun boxset.
    Dat vind ik ook. Het is jammer dat ze een beetje door de "vrolijke" kleuren heen lijken te zijn. Dit is weer zo'n kleur die totaal niet bij de castfoto past.

    Het had ze gesierd als ze bij deze foto gewoon a la de 10 jaar GTST-CD een knalrode box hadden gemaakt.

    Maar wel mooi dat ze die foto gebruiken en ook dat ze, inderdaad, zo snel opvolgen!
    Het grappige is wel dat niet de gehele rode achtergrond is verwijderd: ik zie zo al vier punten waar het niet netjes is gedaan. Nog niet te beginnen over het slechte knippen rond Ludo's hoofd

  12. #162

    Standaard

    Ik ben ongelofelijk blij met weer een seizoen en dat ze wederom de moeite hebben genomen om het tempo van uitbrengen vast te houden en een castfoto van het desbetreffende seizoen hebben gebruikt.
    Het kleurgebruik is persoonlijke smaak. Justbrigde laat de fans in ieder geval niet in de kou staan, alle lof voor hun. Daarbij vind ik sowieso dat er de afgelopen tijd bar weinig oude series zijn uitgebracht, Source1media
    brengt het afgelopen half jaar alleen maar nieuwe Nederlandse series uit, erg jammer!
    Laatst aangepast door oranje boven : 30-04-2014 om 15:04

  13. #163

    Standaard

    1 September komt er een boek uit rondom het 25 jarig jubileum. Op bol.com is de hoes al zichtbaar.

    Hoop dat er ook nog een extra DVD verschijnt, met bloopers e.d. en de TV-specials!

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    1 September komt er een boek uit rondom het 25 jarig jubileum. Op bol.com is de hoes al zichtbaar.
    Ik zag 'm een paar weken terug al staan ja. Toch vind ik het vreemd dat ze het 25 jarig bestaan er aan linken, aangezien dat pas volgend jaar is. Wél is er dit najaar de 5000ste aflevering. Maar goed, zo fantastisch als het 12,5 jaar-boek zal het toch nooit worden. Ik ben blij met dit nieuwe boek, alhoewel ik liever een geüpdate versie van het 12,5 jaar-boek had gezien.

    Hoop dat er ook nog een extra DVD verschijnt, met bloopers e.d. en de TV-specials!
    Nou, ga daar maar niet van uit. Misschien dat er volgend jaar wel een jubileum-dvd verschijnt voor het 25 jarig bestaan, met beelden van de laatste 5 jaar

  15. #165

    Standaard

    Helemaal geweldig: seizoen 12, staat voor 19 augustus gepland- is zichtbaar bij o.a. bol.com
    Dikke pluim weer voor Justbridge!!!!

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Helemaal geweldig: seizoen 12, staat voor 19 augustus gepland- is zichtbaar bij o.a. bol.com
    Dikke pluim weer voor Justbridge!!!!
    Zozo, die gaan snel
    Opvallend is ook dat er al een synopsis van het seizoen staat:

    In de cliffhanger van het elfde seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden zagen we hoe Rik en Anita in Nepal afscheid namen van de doodzieke Nanda en vervolgens samen in bed belandden. Pijnlijk, temeer omdat ze allebei al een relatie hadden. In seizoen 12 ontdekken we hoe het verder gaat met de opnieuw oplaaiende liefde tussen de twee. Er zijn direct ook alweer andere dramatische en romantische verwikkelingen. Zo wordt Terra door Gladys gevonden in een plas bloed en zijn Charlie en Sylvester verliefd op elkaar geworden. Meike ziet Janine als een bedreiging voor haar relatie met Ludo en zint op een manier om haar uit de buurt te houden. Intussen hebben Ludo en Janine samen hun eigen zorgen over dochter Nina en begint Stefano te beseffen dat hij van Janine zal moeten scheiden. En dan krijgt Janine ook nog een nieuwe buurman, Sebastiaan, die een oogje op haar lijkt te hebben...
    Het is al ietsjes beter dan die beschrijving van seizoen 11, met de "griezelig hoge kliffen"

  17. #167

    Standaard

    Er is nu ook een cover vrijgegeven:

    Laatst aangepast door PeterKelder : 09-07-2014 om 20:20

  18. #168

    Standaard

    Leuke hoes weer, ze hebben de originele foto creatief bewerkt, http://www.gtstfanclub.nl/castfotos/seizoen-12/

    Wat me meteen opvalt dat het nu om een 22-DVD box gaat!

    Hoop dat ik nog heel vaak mag zeggen: Justbridge wederom bedankt!!

  19. #169

    Standaard

    Die problemen van bevriezen e.d., betreft de 1ste uitgave van seizoen 1, de schoenendoosversie. Ik heb die zelf ook gehad en daar ging hier en daar wat mis, of waren sommige afleveringen niet afspeelbaar.
    Maar goed die 1ste uitgave is inmiddels ook alweer bijna 10 jaar geleden en de nieuwe versies (die nu op de markt zijn) spelen allemaal- alle seizoenen- probleemloos af. Van seizoen 5 ontbreekt 1 aflevering, maar dat is nauwelijks merkbaar.
    Immers van de inmiddels 15 seizoenen die eind dit jaar uitgekomen zijn- seizoen 22 volgt ook nog- en dan 1 aflevering ontbreken, is natuurlijk te verwaarlozen. Kijk bijv. na het debacle van 'Goudkust'.

    Het is onwijs leuk om terug te zijn, ikzelf vind daarbij de oudere seizoenen leuker dan de nieuwere. Er zat meer spanning in, meer afwisseling en ik vond de mix tussen oudere gevestigde acteurs/actrices, beter dat nu. Maar ik vind ik de serie
    natuurlijk nog steeds leuk genoeg om dagelijks te kijken! En zal dan ook alle seizoenen gaan kopen!

    Al met al, voor een laag bedrag, heb je heel veel uren kijkplezier!

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Omdat ik eigenlijk alleen maar de eerste twee seizoenen heb gevolgd van GTST leek het mij best wel weer leuk om alles weer eens terug te zien, ik moet dan ook eerlijk toegeven dat ik zelf ook wel een tijdje getwijfeld heb om de eerste paar seizoenen te gaan kopen, omdat ik eigenlijk ook wel wilde weten hoe de serie zich verder is gaan ontwikkelen. Maar ik vraag me af of het nog wel leuk is om alles weer terug te zien?. Aan de prijs van de dvd's zal het niet liggen want die zijn best redelijk voor zoveel dvd's. Alleen lees ik hier en daar wat negatieve verhalen over dat sommige afleveringen vast blijven vriezen en dat ze niet verder kunnen kijken, ook schijnt er een aflevering te missen, klopt dat?.

    Is er misschien iemand die mij hier meer over kan vertellen die deze problemen ook hebben gehad? of juist niet .
    Wat user oranje boven al aangeeft was het vriezen van de afleveringen alleen bij de schoenendoos-box van seizoen 1 het geval. Na dat debacle heb ik nooit meer last gehad van dat probleem bij de boxen.
    Wel klopte afl. 414 bij seizoen 3 niet geheel bij de losse selectie: daar was een hoofdstuk op de een of andere manier niet aanwezig waardoor de aflevering maar een kwartier duurde. Echter, via de selectie "Alles Afspelen" is de aflevering gewoon in zijn geheel (ong. 24 minuten) te zien.
    En bij seizoen 5 miste aflevering 929; in plaats daarvan stond er een eerdere aflevering van het seizoen op. Dit bleek een foutje te zijn en JustBridge stuurde destijds vervangende discs toe als je een mailtje stuurde. Ik ga er wel van uit dat ze intussen discs zonder die fout in de seizoen 5-boxen hebben gedaan.

    En of het leuk is om alles terug te zien is natuurlijk een geval van persoonlijke smaak Ikzelf heb de eerste 7 seizoenen op dvd, waarvan ik bij de laatste ben blijven steken omdat ik er niet meer doorheen kwam. Wel ben ik van plan om seizoen 13 t/m 15 aan te schaffen, omdat ik in die tijd zelf keek.
    Het is natuurlijk een dure hobby, maar in vergelijk met de prijzen in 2006 en 2008 (waar de boxen 80 tot 100 euro kostten) is 30 tot 40 euro per box natuurlijk een schijntje voor wat je ervoor krijgt. Je kunt het in ieder geval altijd proberen

  21. #171

    Standaard

    Ik vind de boxen totaal niet duur, zoveel uur voor zijn een relatief laag bedrag. Ik vind alle seizoenen leuk, veel dingen ben je alweer (bijna) vergeten en het is en blijft leuk om terug te zien.
    Sowieso vind ik die oudere Nederlandse series, zoals 'Spijkerhoek' en 'Medisch Centrum West' veel mooier dan de huidige series.

  22. #172

    Standaard

    De cover van seizoen 12 is ietwat aangepast:



    En er is ook meteen een 3d-versie vrijgegeven:


  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Na steeds maar weer nadenken of ik het wel of niet zou doen, heb ik vandaag dan toch maar besloten om het eerste seizoen te bestellen, als ik met een goed gevoel door het eerste seizoen heen kom, zal ik de rest later ook kopen, maar omdat het een box is met vele afleveringen zal dat nog wel even duren omdat ik er rustig de tijd voor wil nemen, ook omdat ik nog meer series heb die ik nog moet zien.

    Leuk kleur trouwens die box van seizoen 12.
    Voor iemand die de serie op DVD heeft kan ik je zeggen dat seizoen 1, juist omdat het het eerste seizoen is, op enkele punten een dráák van een seizoen is. Het is traag, de acteertalenten zijn soms beneden alle peil (Je gaat je rotlachen om Djuna Hachee als Petra van Ede), de decors zijn bordkarton... Maar het heeft iets alleraardigst over zich heen hangen. Verwacht alleen geen hoogwaardig niveau.

  24. #174

    Standaard

    Seizoen 12 vandaag gekocht bij Medimarkt in Heerlen, weer 22 DVD's genieten!!!

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Ja klopt, ik heb de eerste twee seizoenen tussen 1990 en 1992, wel echt gevolgd op tv, en wat ik mij er van kon herinneren was dat het decor af en toe wel eens begon te bewegen en erg slecht eruit zag, het decor van nu ziet er in ieder geval een stukken beter uit. Ook het acteer werk is hier en daar erg traag en beneden het gemiddelde acteer niveau, en niet te vergelijken hoe het nu is. Ik zal Goede tijden ook echt niet gaan vergelijken met andere soap series, maar volgens IMBD scoort de Nederlandse GTST gelukkig nog altijd hoger dan de Duitse GZSZ.
    Dat laatste vind ik wel grappig, want ik kijk nu een aantal weken naar GZSZ en moet zeggen dat ik de algehele kwaliteit daarvan 100 keer beter vind. Maar ja, dat is natuurlijk een kwestie van smaak

Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •