De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe blu-ray recorders van Mitsubishi

    Veel mensen vragen zich af wanneer er nu eindelijk blu-ray recorders op de markt komen. Vandaag is op die vraag antwoord gekomen:

    http://life.tweakers.net/nieuws/5259...en-remote.html

  2. #2

    Standaard

    als ik zie dat mitsubishi zo'n ding maakt verwacht ik altijd dat er een auto-motor erin zit en dat hij ieder moment kan wegrijden Maar dat ligt aan mij
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    als ik zie dat mitsubishi zo'n ding maakt verwacht ik altijd dat er een auto-motor erin zit en dat hij ieder moment kan wegrijden Maar dat ligt aan mij
    Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik jaren geleden voor het eerst mitsubishi electronica zag, dezelfde gedachte had. Inmiddels is wel bekend dat ze goed spul kunnen maken, ook hun monitor divisie maakt goede panelen!:wink:

    Het gaat er nu eindelijk naar uitzien dat de eerste blu-ray recorders eindelijk hun weg naar de huiskamer gaan vinden.

  4. #4

    Standaard

    Wat mij nog onduidelijk is is of de recorder on the fly op BDRs opnemen of dat er alleen eerst op de HDD opgenomen kan worden en pas daarna naar BD kan worden gekopieerd.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Wat mij nog onduidelijk is is of de recorder on the fly op BDRs opnemen of dat er alleen eerst op de HDD opgenomen kan worden en pas daarna naar BD kan worden gekopieerd.
    Gezien de datastroom denk ik niet dat het on the fly films brandt. Met 1gb intern denk ik niet dat dat gaat lukken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •