De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beveiliging Blu-ray disc`s gekraakt

    Beveiliging Bluray disc's gekraakt

    Nieuws | 21 maart 2008 - Ze waren er trots op: de beveiliging van de Bluray. Het zou jaren duren voordat de beveiliging gekraakt zou worden. Welnu, het pakte anders uit: de beveiliging is al in december gekraakt.

    Het bedrijf uit Antigua, genaamd Slysoft, claimt dat het software ontwikkeld heeft om de nieuwste generatie dvd'tjes te kunnen kopiëren naar de computer. In principe hadden ze de methode al in december ontwikkeld, maar wilden ze de uitkomst afwachten van de next-gen-oorlog die toen nog woedde.

    Uiteraard geeft het bedrijf bij monde van Peer van Huen aan dat de software uitsluitend als "back-up" gebruikt mag worden. Het is te verwachten dat het uiteindelijk gebruikt zal worden als middel om voornamelijk films te verspreiden via het internet.
    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Beveiliging Bluray disc's gekraakt

    Nieuws | 21 maart 2008 - Ze waren er trots op: de beveiliging van de Bluray. Het zou jaren duren voordat de beveiliging gekraakt zou worden. Welnu, het pakte anders uit: de beveiliging is al in december gekraakt.

    Het bedrijf uit Antigua, genaamd Slysoft, claimt dat het software ontwikkeld heeft om de nieuwste generatie dvd'tjes te kunnen kopiëren naar de computer. In principe hadden ze de methode al in december ontwikkeld, maar wilden ze de uitkomst afwachten van de next-gen-oorlog die toen nog woedde.

    Uiteraard geeft het bedrijf bij monde van Peer van Huen aan dat de software uitsluitend als "back-up" gebruikt mag worden. Het is te verwachten dat het uiteindelijk gebruikt zal worden als middel om voornamelijk films te verspreiden via het internet.
    Dat blu-ray films via internet verspreid worden is al best lang hoor. Dus ik ga er van uit dat het kraken van deze schijfjes al eerder is gebeurt dan hier boven wordt aangegeven, anders kunnen die films niet op internet verschijnen.
    You prefer a magic trick, instead? Watch me make this pencil disappear

  3. #3

    Standaard

    Men doet maar, ik koop gewoon originelen. Staat wel zo mooi in mijn kast.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    De BD beveiliging is al in 2006 gekraakt.
    Was ook de reden waarom Fox in 2007 zijn titels lang heeft opgehouden tot deze beveiliging was aangepast.
    En zie ook deze is weer gekraakt...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De BD beveiliging is al in 2006 gekraakt.
    Was ook de reden waarom Fox in 2007 zijn titels lang heeft opgehouden tot deze beveiliging was aangepast.
    En zie ook deze is weer gekraakt...
    En dat zal altijd zo blijven. Beveiliging is er om gekraakt te worden, anders zou er geen beveiliging hoeven te zijn. Prima dat ze het kraken. Het dupliceren van schijfjes is nu nog een ramp dus veel zullen we er voorlopig niet van merken.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  6. #6
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Het dupliceren van schijfjes is nu nog een ramp dus veel zullen we er voorlopig niet van merken.
    Heb je hier ervaring mee??



    Zou me eerlijk gezegd niets verbazen. tje

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Heb je hier ervaring mee??



    Zou me eerlijk gezegd niets verbazen. tje
    Ik heb er wel ervaring mee ja. We hebben een BD brander gehad om te testen maar een 50 GB schijfje branden duurt gewoon uren en voor on-the-fly iets finalizen en snel branden is dat waardeloos. De branders moeten echt sneller worden. Klap op de vuurpijl was het kopiëren van de schijf die we hadden gebrand (het dupliceren) en dat zou 2 keer zo lang duren... dat hebben we maar niet gedaan.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  8. #8

    Standaard

    Leveren blu-ray discs dan het zelfde geluid en beeld als de originele discs, wanneer je ze illegaal via internet kijkt?
    Lijkt me wle raar, ik dacht dat het schijfje er juist voor zorgde dat je een mooi beeld en geluid kreeg...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De BD beveiliging is al in 2006 gekraakt.
    Was ook de reden waarom Fox in 2007 zijn titels lang heeft opgehouden tot deze beveiliging was aangepast.
    En zie ook deze is weer gekraakt...
    Niet helemaal correct..

    AACS is technisch gezien niet gekraakt. Er is iemand geweest die de sleutels heeft weten te bemachtigen om de streams te decrypten. Uit mijn geheugen: de usb HD-DVD drive van de Xbox360 kon via usb aansluiting de sleutels uit het geheugen worden gelezen. De truuk bleek ook voor volgende generatie HD-DVDs te werken. Speciale tools om de sleutels te achterhalen werden geschreven.

    Later werd tevens de 'Master key' voor al de op dat moment uitgegeven titels gevonden waardoor de titel sleutels niet meer nodig waren, omdat een nieuwe Master Key uitgeven iets langer zou duren werden enkele titels op hold gezet ondanks dat deze (lees terug) ook zonder problemen gedecrypt zouden kunnen worden.

    Wat Slysoft nu beweerd (software en techniek is niet vrijgegeven dus niet verifieerbaar) is dat de extra beveiligingslaag (BD+ ) is gehackt (waarschijnlijk eerder omzeild).

    Ongeacht wat mensen vinden van het kraken/omzeilen van de encryptie: AnyDVD is een programma wat uitermate handig is om op de achtergrond te laten draaien als je een Mediacenter hebt. Zelf kostte de ombouw van mijn Pioneer 656 150 euro (zodat de UOPs omzeild kunnen worden..), AnyDVD is aanzienlijk goedkoper

    De dvd's spelen af zoals jij dat wil, niet zoals de uitgever dat wil: skippen naar hoofdmenu werkt opeens wel, geen regiocodering meer. Ik verwacht dat dit tzt ook volledig ondersteund gaat worden voor BluRay, het meest interessante zal de regiocodering en Image Token Restraint zijn zodat je niet meer afhankelijk bent van de hardware eisen van Hollywood als je een mediacenter bouwt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •