De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD omzetten naar 1 bestand voor afspelen op PS3

    Ik weet niet zeker of onderstaande besproken mag worden maar ik probeer het toch even en anders wordt hij vanzelf gesloten.

    Ik heb nog steeds een aardige collectie DVD's (allemaal origineel) in de kast staan. Nu heb ik vorig jaar een PS3 gekocht en een NAS van Synology (Netwerk Server) die ik samen in een netwerk heb hangen (daarnaast nog een Roku soundbridge om muziek te streamen naar mijn audio set (Onkyo)). Met de laatste firmware op mijn NAS kan ik nu rechtstreeks media streamen naar de PS3 (audio, video, foto's). Tot zover niets vreemds.

    Nu heb ik een hoop animatiefilms (pixar/disney) waar ik erg aan gehecht ben en ik heb 2 kinderen die er steeds meer interesse in hebben. De gevolgen kondigen zichzelf aan denk ik .. om te voorkomen dat mijn DVD's als frisbee eindigen wil ik een aantal DVD's op de server zetten zodat ze via de PS3 afgespeeld kunnen worden. Het kopieren van een DVD is met programma's als "DVD shrink of DVDDecrypter" prima te doen echter ik eindig dan met een hele hoop VOB bestanden voor de menu's en extra's.

    De vraag : weet iemand hoe je, op een gemakkelijke wijze en met welk programma, een complete DVD incl. extra's, subtitles, audiotracks kunt omzetten naar 1 grote file (VOB, mp4 etc.) zonder kwaliteitsverlies zodat bij het afspelen ook de extra's en subtitles kiesbaar zijn?
    5 Star Trader | SafeTrader - 583 deals and counting !!
    If Martians fell from the sky, what would that do to God? Would we put the weapon down, or aim it up at the sky?
    To the movies

  2. #2

    Standaard

    Zaal inderdaad een slotje op komen.

    Inhoudelijk antwoord: je kunt niet 1 grote VOB van maken van verschillende items.

  3. #3

    Standaard

    dat is natuurlijk niet mogelijk

    maak van al je films gewoon een avi of mpeg, en maak uiteindelijk van all je losse films een dvd beetje compressie kan geen kwaad voor kinderen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •