Pagina 23 van 39 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 967 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Tinker Bell and The Lost Treasure UK versie

    Deze heeft net als deel 1 ook Nederlandse audio, toch belangrijk voor degenen met kinderen . Zelf in bezit.

  2. #552

    Standaard

    Vandaag rocky the undisputed collection binnen gekregen van amazon uk.
    Kan vertellen dat bij rocky 1,2,3,4,5 nl subs zijn , de domper kwam bij deel 6 die geen nl subs bevat.

  3. #553

    Standaard

    Star Wars The Clone Wars Seizoen 1 UK

    Ook Nederlandse audio (zelf in bezit).

  4. #554

    Standaard

    Weet niet of deze al ergens vermeld is, staat alleszins niet in de lijst.
    The Hangover R2 UK heeft ook NL subs.
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  5. #555

    Standaard

    Serenity UK (eigen bezit)


  6. #556

    Standaard Frankrijk: The Tudors S02

    Inmiddels in bezit.

    Edit: 9 januari 2010
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 09-01-2010 om 12:54
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #557

    Standaard

    Hoi,

    Mijn vrouw is pas naar Engeland geweest en heeft wat leuks mee genomen.

    Bij deze dus

    UK: A Time To Kill (zelf in bezit, heeft nl subs)

  8. #558

    Standaard

    Ik weet niet of het zo is, maar ik krijg soms de indruk dat mensen soms titels vermelden die al lang in de lijst vermeld staan. Die hoeven dan dus niet nogmaals vermeld te worden, lijkt me.

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik weet niet of het zo is, maar ik krijg soms de indruk dat mensen soms titels vermelden die al lang in de lijst vermeld staan. Die hoeven dan dus niet nogmaals vermeld te worden, lijkt me.
    Voor de bronvermelding...


  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik weet niet of het zo is, maar ik krijg soms de indruk dat mensen soms titels vermelden die al lang in de lijst vermeld staan. Die hoeven dan dus niet nogmaals vermeld te worden, lijkt me.
    Mijn excuses als ik een film aanmeld die al in de lijst staat maar ik vond a time to kill alleen in de usa lijst en nog niet bij de uk lijst vandaar. of ik heb er overheen gekeken.
    DVD: 528 BLU-RAY: 132

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gertjan R. Bekijk bericht
    Mijn excuses als ik een film aanmeld die al in de lijst staat maar ik vond a time to kill alleen in de usa lijst en nog niet bij de uk lijst vandaar. of ik heb er overheen gekeken.
    Stond er al wel in, maar heb liever dat het een keer teveel word gemeld dan niet
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  12. #562

    Standaard Fr: Star Wars - The Clone Wars Seizoen 1

    In eigen bezit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #563

    Standaard Opschonen reacties

    Er is ooit gevraagd om reacties te verwijderen als aangevoerde titels zijn ingevoerd in de lijst. Dit om Wim te ontlasten. Ik begin hier vandaag weer mee, mogelijk dat anderen zich ook gemotiveerd voelen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #564

    Standaard

    Uk: Rocky : The Undisputed Collection (Rocky 1 t/m 5 NL subs, let op deel 6 niet!)
    Bron: In eigen bezit.

  15. #565

    Standaard Du: The Mentalist - season 1

    Duitsland: The Mentalist – Season 1 (bron: http://www.areadvd.de/news/2010/01/1...-blu-ray-disc/)
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #566

  17. #567

    Standaard

    Cloverfield UK import staat in de lijst met nederlandse ondertitiles.

    Echter bij play enz staat
    subtitels: English ; French ; Spanish ; Portuguese ; English for the hearing impaired

    Dus geen nederlandse subs.

    Heeft iemand de play blu ray en heeft dus meer info

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Cloverfield UK import staat in de lijst met nederlandse ondertitiles.

    Echter bij play enz staat
    subtitels: English ; French ; Spanish ; Portuguese ; English for the hearing impaired

    Dus geen nederlandse subs.

    Heeft iemand de play blu ray en heeft dus meer info
    Je moet niet alles geloven wat er staat bij Play hoor, zelf op de achterkant van Cloverfield staat er geen dutch vermeld maar het zit er wel degelijk op hoor.
    BD (1243) What i Watch

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Je moet niet alles geloven wat er staat bij Play hoor, zelf op de achterkant van Cloverfield staat er geen dutch vermeld maar het zit er wel degelijk op hoor.
    Klopt heb 'm ook in eigen bezit.

  20. #570

    Standaard

    Duitsland/Engeland: de originele Friday the 13th (1980) met Betsy Palmer en Kevin Bacon


  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager Bekijk bericht
    Duitsland/Engeland: de originele Friday the 13th (1980) met Betsy Palmer en Kevin Bacon
    Ik neem aan dat je bedoelt dat de duitse en UK blu-ray uitgave NL subs hebben?

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je bedoelt dat de duitse en UK blu-ray uitgave NL subs hebben?
    Ja, dat bedoel ik

  23. #573

    Standaard

    USA: Chuck - Complete second season (cover in dvdprofiler)
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #574

    Standaard The hangover

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Rijm Bekijk bericht
    Weet niet of deze al ergens vermeld is, staat alleszins niet in de lijst.
    The Hangover R2 UK heeft ook NL subs.
    Is er ook al bericht van andere leden die The Hangover UK in bezit hebben dat deze Dutch Subs heeft?
    Ik zie hem namelijk nog niet in de lijst voorkomen.

  25. #575

Pagina 23 van 39 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •