De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Thumbs up Teufel Theater 2 luidsprekerset 5.1 incl. 11 jaar garantie

    Te koop Teufel Theater 2 luidsprekerset 5.1 incl. 11 jaar garantie:

    -complete 5.1 luidsprekerset, meervoudig test- en awardwinnaar in Duitsland
    -krachtige 30cm actieve subwoofer
    -achter/surroundspeakers met schakelaartje te switchen tussen dipoolweergave of “nomale” weergave
    -in nieuwstaat, geen enkele beschadiging en 100% in orde
    -zie voor foto’s, uitgebreide specificaties en tests: http://www.teufel.de/de/Heimkino/Theater-2.cfm
    -kleur ahorn
    -incl. optionele stands M 110 P (4 stuks)

    Set kan bij interesse beluisterd worden voor aankoop.
    Incl. bon en nog bijna 11 jaar garantie (ong. 1 jaar oud).

    Huidige nieuwprijs incl. stands is 889 euro, mag weg voor 495 euro.
    Ben er van overtuigd dat je voor die prijs niet snel iets beters zult vinden, zie ook de tests:

    DVD Aktuell (12/2006): "Exzellente Leistung zum kleinen Preis - Preishit!"
    DVD Vision (6/2006): "Viel Klang für wenig Geld - Teufel setzt erneut Maßstäbe"
    Area DVD (4/2006): "Mastertest-Gesamtsieger kompakte 5.1-Systeme von 700 bis 1.800 euro
    asbyon.com (2/2006): "Eine Leistung, die man in dieser Preisklasse kaum erwarten würde"
    Heimkino (1/2006): "Noch nie gab es so viel Heimkino fürs Geld!"
    Mag weg omdat ik een stereo set wil aanschaffen (evt. in combinatie met een klein en goedkoop 5.1 setje, heb binnenkort geen goede ruimte meer om 5.1 goed neer te kunnen zetten ).

    Op te halen en te beluisteren in de buurt van Maastricht.
    Reacties op marc.habets “at” gmail.com



    Laatst aangepast door StrayDog : 23-04-2008 om 14:51 Reden: Prijsverlaging

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Heel erg leuke set voor het geld! Succes met de verkoop.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Als de prijs/kwaliteit verhouding van deze set net zo is als van de computersets van Teufel, dan zou de potentiële koper inderdaad een geweldige set in huis halen voor dit geld! Ben heel benieuwd hoe deze klinkt. Blijft jammer dat Teufel nog niet erg bekend is in Nederland en veel mensen daardoor geld uitgeven aan kwalitatief veel mindere sets van Creative en Logitech. Al zou deze set beter te vergelijken zijn met JBL of zo, denk ik?
    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 23-04-2008 om 14:59

  6. #6

    Standaard

    Tja ik kan hem zelf niet goed vergelijken met andere sets, ik kan alleen zeggen dat ik er zeer tevreden mee was en nooit behoefte heb gekregen aan een duurdere/betere set.
    Als mensen hem beluisteren zal de set hen verbazen denk ik, maar met de verkoop is het probleem inderdaad zoals je al zegt dat mensen toch eerder voor de (in Nederland) bekendere merken kiezen.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb ook een Teufel set voor mn pc, idd echt heel goed spul. Alleen na ongeveer de 2 jaar dat ik hem nu heb hoor ik af en toe een kraakje er tussen door.
    Dit was ongeveer 2 weken geleden, nu is het weer perfect.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Schop hem nog maar eens omhoog.
    Heb nu al meerdere "kopers" gehad maar die lieten het telkens afweten op de afgesproken dag

  10. #10

    Standaard

    mooie prijs teufel heeft prachtige systemen veel beter in prijs kwaliteit als een hoop zogenaamde ""ä merken""
    veelvuldig getest en gepresen in oa de duitse audio een blad dat men uiterst serieus mag nemen
    succes
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  11. #11

    Standaard

    Niet relevant voor je verkoop maar waar komt dat licht vandaan, van zo'n Philips Living Colors lamp ?

  12. #12

    Standaard

    Backlight van de tv zeker.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roi Bekijk bericht
    Niet relevant voor je verkoop maar waar komt dat licht vandaan, van zo'n Philips Living Colors lamp ?
    Beetje late reactie, maar het licht komt van Dioder leds van Ikea

    Overigens is de set nog steeds te koop, bod rond de 450 euro is welkom

  14. #14

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •