Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 127 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sleeping Beauty (Platinum Edition) (Doornroosje)

    ik zag net deze DVD op Amazon.com staan, relase 7 oktober 2008..
    dit is ook de eerst Disney classic die op Blu-ray gaat uitkomen



    dus, eindelijk kan ik Doornroosje ook op DVD krijgen (zonder er +- € 40 voor moet te betalen)

    ik hoop wel dat ie dan ook in Nederland uitkomt
    Laatst aangepast door Ralfers : 08-03-2008 om 19:54


  2. #2

    Standaard

    Alle Platinum Editions zijn in Nederland uitgekomen, dus dat zal wel goedkomen, denk ik . Alleen die '50th Anniversary' klopt uiteraard van geen kant (net als toen bij Lady and the Tramp) Sleeping Beauty kwam in 1959 uit.
    Hoewel ik zeer benieuwd ben naar het beeld van (vooral de Blu-Ray) DVD, hou ik mijn hart vast voor de extra's. De laatste PE's waren behoorlijk teleurstellend op dat gebied, zeker in vergelijking met Snow White of Beauty and the Beast. En aangezien er in Amerika, Engeland en Australië al eerder een Special Edition is uitgebracht, ben ik benieuwd naar de verschillen tussen beide versies. Ik hoop dan ook dat ze een goede nieuwe doorstart gaan maken, en alle moeite doen voor deze release.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Ook deze zal (helaas) met een nieuwe Nederlandse nasynchronisatie zijn. Gelukkig heb ik nog die SE kunnen bemachtigen.
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  4. #4

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=pvkiB...eature=related

    trailer.... ik ben geen fan het opnieuw inkleuren van de film. Soms komt het ten goede, soms niet...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=pvkiB...eature=related

    trailer.... ik ben geen fan het opnieuw inkleuren van de film. Soms komt het ten goede, soms niet...
    Tja, dat is Disney's beleid bij de films. Ze mogen niet te oud lijken, anders zouden de mensen er niets meer aan vinden, blijkbaar . Vandaar dat je ook de jaartallen bij de covers van de oudere Disney's niet ziet. Ze kleuren het dus liever opnieuw in, om het nieuw te doen lijken, dan het restaureren naar hoe het er vroeger uitzag. Maar ik zou mij liever zorgen maken om de Engelse stemmen, die voor de trailer veranderd schijnen te zijn. Ik hoop toch echt niet dat dat ook voor de film het geval is.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #6

    Standaard

    1 van de reacties op YouTube zegt:

    The Blu-Ray disc will literally take you into the world of 'Sleeping Beauty'. Therefore you'll bump into the characters through games and bonus features. You'll literally interact with the characters on the blu-ray disc, which is why Disney re-cast voices to be heard on the disc and on the trailer. No worries, the film itself will contain the original voice cast.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #7

    Standaard

    Don't care .. ik heb de r2uk Special Edition, met het (redelijk) originele beeldformaat en de goede kleur/stemmen

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=pvkiB...eature=related

    trailer.... ik ben geen fan het opnieuw inkleuren van de film. Soms komt het ten goede, soms niet...

    idd, waarom moet blauw ineens groen zijn???

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Don't care .. ik heb de r2uk Special Edition, met het (redelijk) originele beeldformaat en de goede kleur/stemmen

    deze uitgave heeft ook de goede (engelse) stemmen.
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond Bekijk bericht
    Ook deze zal (helaas) met een nieuwe Nederlandse nasynchronisatie zijn. Gelukkig heb ik nog die SE kunnen bemachtigen.
    ik las het ook op de flyer in het doosje. Toen dacht ik eerst dat ze hem WEER gingen uitbrengen. Nu blijkt dus dat ik ook de 2dvd SE heb uit de VS. Maar wat is dan het verschil?
    Andere stemmen en opnieuw ingekleurd? Dus voor mij (niet iemand die de oude versies kent) een mooier geheel door opnieuw ingekleurd?
    Zijn de extra's een beetje hetzelfde?

    Ik vond die dvd's eerder wel mooier, toen was er nog een extra flap die je kan openklappen. Nu is het alleen een slipcase.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #11

    Standaard

    Ook van deze volgende Platinum Edition komt een 'book edition' in R2-UK uit. Net als Jungle Book en 101 Dalmations, zal ook Sleeping Beauty de 2-disc DVD + Book krijgen in een speciale verpakking. Te bestellen bij Amazon en Play!



    Ziet er weer schitterend uit! Heb de mijne al in de pre-order gezet.

  12. #12

    Standaard

    Ziet er idd mooi uit. Ik ga toch voor de BR uitgave, anders had ik ook deze besteld.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Ook van deze volgende Platinum Edition komt een 'book edition' in R2-UK uit. Net als Jungle Book en 101 Dalmations, zal ook Sleeping Beauty de 2-disc DVD + Book krijgen in een speciale verpakking. Te bestellen bij Amazon en Play!



    Ziet er weer schitterend uit! Heb de mijne al in de pre-order gezet.
    Heb je voor mij een directe link voor Amazon ? thx
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  14. #14
    Laatst aangepast door Frank : 06-08-2008 om 21:16

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Ook van deze volgende Platinum Edition komt een 'book edition' in R2-UK uit. Net als Jungle Book en 101 Dalmations, zal ook Sleeping Beauty de 2-disc DVD + Book krijgen in een speciale verpakking. Te bestellen bij Amazon en Play!



    Ziet er weer schitterend uit! Heb de mijne al in de pre-order gezet.
    Komt er zeker weer in
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Afbeeldingen van de Amerikaanse blu-ray:
    http://gallery.me.com/mpalmieri809#1...&bgcolor=black

    Ziet er goed uit.

    Deze Disney heb ik nog nooit gezien, dus dat wordt genieten straks, als de blu ray uit is.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #18

    Standaard

    Wil iemand me uitleggen waarom deze Blu-Ray 2 discs nodig heeft? Ik begrijp dit gegeven niet zo goed: men spreekt van de Blu-Ray dat het de capaciteit heeft van 5 keer de dvd en toch zet men film en bonusmateriaal op aparte discs...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Wil iemand me uitleggen waarom deze Blu-Ray 2 discs nodig heeft? Ik begrijp dit gegeven niet zo goed: men spreekt van de Blu-Ray dat het de capaciteit heeft van 5 keer de dvd en toch zet men film en bonusmateriaal op aparte discs...
    Omdat er in Blu-ray soms veeeeeel meer extra's ingegooid worden dat er soms 2 disc ervoor nodig is.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  21. #21

    Standaard

    De Nederlandse dvd uitgave ziet er mooi uit. Glimmende, spiegelende omslag

  22. #22

    Standaard

    wat moet ik me voorstellen bij het boek?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Wil iemand me uitleggen waarom deze Blu-Ray 2 discs nodig heeft? Ik begrijp dit gegeven niet zo goed: men spreekt van de Blu-Ray dat het de capaciteit heeft van 5 keer de dvd en toch zet men film en bonusmateriaal op aparte discs...
    Heel eenvoudig. De grotere opslagcapaciteit is nodig voor de veel grotere opslagruimte die al het materiaal dat nu in zeer hoge HD beeld- en geluidskwaliteit op de schijven staat, te herbergen. Dus het is niet een kwestie van er meer opzetten, maar hetzelfde in veel hogere kwaliteit.

  24. #24

    Standaard

    Ik zie net bij de prijsvraag het volgende plaatje staan:



    Begrijp ik nu goed dat er ook een NL editie gaat uitkomen? Er staat wel gewoon Doornroosje bij op, en het Nederlands AL teken staat er ook op. Iemand hier wat meer info over?


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Begrijp ik nu goed dat er ook een NL editie gaat uitkomen? Er staat wel gewoon Doornroosje bij op, en het Nederlands AL teken staat er ook op. Iemand hier wat meer info over?
    Ik dacht wel dat er van deze uitgave ook een NL editie uitkomt, maar ik ben niet zeker.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •