De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard UPC breidt HDTV aanbod uit

    UPC breidt HDTV aanbod uit



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hopen dat Ziggo ook MGM HD en Voom HD toevoegd.

  3. #3

    Standaard

    tja, zolang ik geen HDTV kanalen in het normale pakket zit, schakel ik niet over op digitale tv.. ze kunnen me wat.. De kwaliteit van de analoge kanalen gaat de laatste tijd ook steeds verder achteruit..

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ondanks dat wordt gezegt, dat de meerderheid nog helemaal niet aan hdtv denkt,
    kan het dit keer wel eens, allemaal sneller gaan dan je denkt.

    Bron: http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2378110
    Uit een representatief onderzoek in opdracht van http://www.nlkabel.nl/, de vereniging van kabelaars, blijkt trouwens dat van de Nederlanders die dit jaar een nieuwe televisie willen kopen, 33 procent zeker van plan is een televisie aan te schaffen die geschikt is voor ontvangst van HD. 52 procent overweegt een aanschaf. Tweederde van de ondervraagden weet dat HDTV haarscherp beeld en hoge kwaliteit geluid biedt. Ruim de helft van de ondervraagden staat (zeer) positief tegenover alle recente ontwikkelingen op het gebied van televisie. Slechts een zeer kleine minderheid van de ondervraagden, die overigens ook weinig televisie kijkt, heeft zijn bedenkingen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Ik heb het nu 2x geprobeerd met UPC digitaal. 2X bagger. Ben gewoon weer blij met mijn analoge signaal.

  6. #6

    Standaard

    Nogal hoge abonnements prijzen! Ik ben er zelf nog niet uit, zit nu nog op de kabel maar een HD sat. ontvanger met pvr lijkt me ook wel wat.
    Laatst aangepast door Erwin Hamers : 08-03-2008 om 20:04

  7. #7

    Standaard

    Het is vooral te hopen dat er snel een HD PVR op de markt komt die je gewoon kunt kopen. Ik zit zelf met @home en wacht al een tijdje op een dergelijk apparaat maar tot op heden is die uitgebleven
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL Bekijk bericht
    Het is vooral te hopen dat er snel een HD PVR op de markt komt die je gewoon kunt kopen. Ik zit zelf met @home en wacht al een tijdje op een dergelijk apparaat maar tot op heden is die uitgebleven
    Komt eraan, van Scientific Atlanta. Als het goed is nog voor het EK.

  9. #9

    Standaard

    Tja... ik vind het allemaal nog iets te prijzig, en je hoort te wisselende geluiden over de kwaliteit.

    Als ik HDTV wil, dan wil ik ook gewoon geen compressiefoutjes etc, en het moet gewoon veel betaalbaarder zijn dan het nu is.
    Daarnaast vind ik het aanbod qua zenders gewoon nog veels te matig.

    Wellicht is een schotel een veel betere oplossing, maar daar weet ik helaas nog niet zo veel vanaf.
    Zou wel fijn zijn om gewoon helemaal af te zijn van 1 provider die teveel vraagt.

  10. #10

    Standaard

    Terleurstellend en heel karig allemaal. Had van UPC meer verwacht want ik ben in tegenstelling tot anderen best tevreden met de aangeboden diensten op het gebied van digitale tv. Wellicht komen ze met een speciale aktie in de aanloop naar het EK? Ik blijf toch hopen op een doorbraak in de nabije toekomst.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  11. #11

    Standaard

    Pff wel duur zeg, ook jammer dat je maar 1 Voom kanaal krijgt en niet alle 15. (of een iets kleinere selectie.)

  12. #12

    Standaard

    Schandalig hoge prijs van UPC. Dit houd mij in elk geval tegen. Bij Casema betaal je 15,90 + 3,95 (!) p/m voor HD. Moet je nog wel zelf je decoder aanschaffen.

  13. #13

    Standaard

    Dat pakket kost momenteel €29,99 per maand bovenop het basis abonnement van € 16,37.
    Pffffff, dat zijn nogal prijzen. Ik ben niet te beroerd om voor iets dat goed is flink in de buidel te tasten. (Xs4all kost mij ook € 51,15 per maand). Maar wanneer ik her en der de reacties lees dan lijkt me ruim € 40,- toch wel wat teveel.
    Daar bovenop komt nog dat ik van UPC sowieso geen hoge pet op heb. Dat ik bij XS4all zit komt puur en alleen door crappy Chello (van jaren terug) en de crappy service van UPC. Waardeloze prutsfirma die duidelijk laat zien dat ze puur voor het geld gaan.

  14. #14

    Standaard

    Nog altijd geen nieuws over het reeds anderhalf jaar geleden aangekondigde BBC HD bij CASEMA......Maar goed, dat is enigszins offtopic bij dit bericht.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol Bekijk bericht
    Nog altijd geen nieuws over het reeds anderhalf jaar geleden aangekondigde BBC HD bij CASEMA......Maar goed, dat is enigszins offtopic bij dit bericht.
    BBC HD wordt beschikaar gesteld voor kabelnetten

    Hoewel er nog niets definitief is en er ook geen officiële datum voor een lancering is vastgesteld, heeft BBC Worldwide tegenover Totaal TV bevestigd dat zij inventariseren of er interesse is bij de diverse kabelexploitanten voor de doorgifte van BBC HD in digitale HD-pakketten. Hiervoor is onder meer overleg gaande met UPC.

    http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=743

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben op zicht wel redelijk tevreden over HDTV.

    Tuurlijk het kan veel beter, we hebben bij UPC het hele WK gemist, de hardware is redelijk bagger. geen PVR etc.
    Maar meer aanbod is niet altijd per definitie beter.

    Echte HDTV toppers zijn Discovery HD en NGC HD.
    Naar mijn mening zijn dat de ideale HDTV zenders. ( persoonlijk natuurlijk)
    Daarnaast vind ik het wel leuk om films in HD te zien die nog niet op HD DVD of Blu-Ray uitkomen. ( Herhalingen bij film1 is al zo oud als "filmnet")
    En voetbal is een must voor HD ( Jammer van de upc/sport1 bitrates!!)

    Ok, BCC HD zou een welkome aanvulling zijn.
    Maar of vroom of historie HD een aanvullig zal zijn, durf ik niet te zeggen.

    Maar laten we voorop stellen, dat als men HDTV wil kijken, dan kan dat!
    Het hoeft niet, i.v.m. met de prijs of kwaliteit etc., maar het kan.
    En dat is zeker bij UPC niet altijd zo geweest!

    Liever kijk ik dan de huidige omroepen in HDTV, maar ja, ze zijn net over op breedbeeld!!! En dat heeft al aanzienlijk veel tijd gekost.

    RTL Nederland bekijkt de mogelijkheden van HD-distributie van haar programma's. Dat meldt Sabine Scholten, senior communicatieadviseur van RTL Nederland, desgevraagd aan Broadcast Magazine.
    bron: http://www.digitalekabeltelevisie.nl...zendinge.shtml
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-03-2008 om 16:15
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Als ze dat verplichte Canal+, Sport1 enzo d'ruit zouden gooien denk ik inderdaad dat ze een veel interessantere abbo prijs zouden kunnen aanbieden. Deze HD liefhebber kijkt namelijk al zoveel films en sport dat ik daar de UPC niet nog eens voor nodig heb om dat voor bijna 20 Euro per maand in mijn maag te splitsen. Ik zie veel liever op zo'n kort termijn mogelijk die PVR met alleen de basiskanalen als minimale set HD kanalen. Vergelijkbaar met wat Casema als basis HD pakket aanbiedt bijvoorbeeld. Daar is Canal+/Sport1 ook optioneel waardoor het basisHD pakket weer een stuk betaalbaarder is. En idd het LIEFST voor al die sport activiteiten de komende zomer.

    Overigens werd ik eind vorig jaar gebeld door de UPC... of ik over wilde van m'n huidige abbo (standaard decoder, uitgebreid kanalen pakket) naar iets met PVR want... "mijn decoder was verouderd". Vroeg ik aan 'm of 'ie uit kon leggen hoe wat mijn nieuwe situatie ging worden... Kon 'ie niet!! Dus ik aan 'm uitgelegd dat ik dat nou niet van veel stijl vond getuigen: iemand iets proberen te verkopen en niet eens te weten wat. Moest ie mij gelijk in geven maar het excuus was als volgt: "wij zijn callcenter ingehuurd door UPC en wij hebben geen toegang tot uw gegevens. En verder eigenlijk ook geen verstand van zaken." right!

    Dus daar wordt je ook niet vrolijker van aan de telefoon. Ik heb die jongen netjes verteld dat 'ie maar aan z'n manager moet vertellen dat dat op deze manier niet gaat werken, iig niet bij mij en als 'ie meer van de hoed en de rand zou weten dat 'ie absoluut nog eens moet bellen. Da's nu sinds begin december best rustig op de telefoon

    Dus ... UPC: doe je best om de klanten naar behoren aan de HD te krijgen en luister naar de klachten en wensen die ze hebben. Verder ben ik ondertussen redelijk tevreden over de geboden kwaliteit, dat wel.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Als ze dat verplichte Canal+, Sport1 enzo d'ruit zouden gooien denk ik inderdaad dat ze een veel interessantere abbo prijs zouden kunnen aanbieden.
    Even op dit gedeelte inhaken, want nu de rechten van het eredivisie voetbal niet meer bij Sport1/Tele2 liggen vraag ik me af hoe dat opgelost gaat worden straks. Zoals het nu lijkt komt er nieuw kanaal voor eredivisie voetbal en als ik de prijzen hoor (tot 6 Euro per wedstrijd) frons ik nu al de wenkbrauwen, nog los van de vraag of dat nieuwe kanaal uberhaupt ook in HD gaat komen... Zeer beniewd hoe dat opgelost gaat worden, want als er geen redelijk alternatief komt haak ik af. En velen met mij vermoed ik.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Even op dit gedeelte inhaken, want nu de rechten van het eredivisie voetbal niet meer bij Sport1/Tele2 liggen vraag ik me af hoe dat opgelost gaat worden straks. Zoals het nu lijkt komt er nieuw kanaal voor eredivisie voetbal en als ik de prijzen hoor (tot 6 Euro per wedstrijd) frons ik nu al de wenkbrauwen, nog los van de vraag of dat nieuwe kanaal uberhaupt ook in HD gaat komen... Zeer beniewd hoe dat opgelost gaat worden, want als er geen redelijk alternatief komt haak ik af. En velen met mij vermoed ik.
    Er wordt waarschijnlijk samengewerkt met die 2 om te zorgen dat het voor een ieder in handbereik is.
    Ook werd gesteld dat het makkelijker was, omdat de huidige abbonee's dan waarschijnlijk geen veranderingen hoeven te bewerkstelligen.
    Maar het is nog niet helemaal bekend hoe het een en ander gaat verlopen.
    Dus eigenlijk koffiedik kijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Momenteel zijn de HDTV zenders bij UPC alleen af te nemen als onderdeel van het ‘Familie met HDTV' pakket waarin verplicht ook een abonnement op de betaalzenders Sport1 en Film1 is opgenomen. Dat pakket kost momenteel €29,99 per maand bovenop het basis abonnement van € 16,37.

    Hmm.. er begint me ineens iets te dagen... Zou er een technische reden zijn waarom voor de overige HD kanalen de betaalzenders Sport1 en Film1 nodig zouden zijn?
    Zo niet, dan is volgensmij dit dus werkelijk verboden in nederland, want dit is reinste koppelverkoop.. Ik hoef ook geen Sport1 en Film1, sport vindt ik geen bal aan, en ik heb nu al genoeg films om me de komende jaren nog zoet te houden (naast het feit dat er natuurlijk steeds bij komen, inclusief HD)..

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Momenteel zijn de HDTV zenders bij UPC alleen af te nemen als onderdeel van het ‘Familie met HDTV' pakket waarin verplicht ook een abonnement op de betaalzenders Sport1 en Film1 is opgenomen. Dat pakket kost momenteel €29,99 per maand bovenop het basis abonnement van € 16,37.

    Hmm.. er begint me ineens iets te dagen... Zou er een technische reden zijn waarom voor de overige HD kanalen de betaalzenders Sport1 en Film1 nodig zouden zijn?
    Zo niet, dan is volgensmij dit dus werkelijk verboden in nederland, want dit is reinste koppelverkoop.. Ik hoef ook geen Sport1 en Film1, sport vindt ik geen bal aan, en ik heb nu al genoeg films om me de komende jaren nog zoet te houden (naast het feit dat er natuurlijk steeds bij komen, inclusief HD)..
    In eerste instantie was dat een optie, pas later werd het een compleet pakket.
    Niemand is verplicht een HDTV pakket te nemen.
    Je kan ook niet kiezen voor alleen bv. discovery HD zonder NGC HD.
    Ik neem aan dat UPC zelf zijn pakketten mag samenstellen.
    Of het slim is, is wat anders!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •