Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bruce Lee Bekijk bericht
    What makes you think I haven't seen these two?
    Voel je je aangesproken?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #52

    Standaard

    Die scene van The Deer Hunter is duidelijk geen schietscene, maar wel een scene die kei spannend is ! Dus dat betreft telt deze niet mee, kun je beter zeggen die shootout in dat thee huis van Hard Boiled :wink:
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje Bekijk bericht
    Die scene van The Deer Hunter is duidelijk geen schietscene, maar wel een scene die kei spannend is ! Dus dat betreft telt deze niet mee, kun je beter zeggen die shootout in dat thee huis van Hard Boiled :wink:
    Hoezo duidelijk? Wat zijn ze dan aan het doen? Ze houden toch bepaald geen theekransje Het is maar net hoe je 'schietscène' definieert. Als je er alleen van persoon tot persoon onder verstaat, dan heb je gelijk, maar zelf lijkt me dat vrij beperkt.

    Overigens, over het algemeen vind ik schietscènes waarbij het louter om de actie gaat niet zo bijster interessant. Ik houd juist van de spanning, de psychologie, het verhaal, de personages en het acteren dat erbij komt kijken. Daarom zijn schietscènes zoals in The Matrix - hoe stijlvol en knap gedaan ook - voor mij geen uitschieters. Vandaar ook mijn keuze voor deze scènes.

    Maar ieder z'n ding natuurlijk
    Laatst aangepast door BigLebowski : 13-03-2008 om 01:18
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #54

    Standaard

    Il Buono, il brutto, il cattivo heeft toch wel de mooiste opbouw.

    Heat heeft een van de meest spectaculaire schietscene's.

  5. #55

    Standaard

    - Reservoir dogs
    - Scarface
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  6. #56

    Standaard

    Met name shoot outs in films van Mann, Leone en Woo.

  7. #57

    Standaard

    Master and Commander.

    Als de kanonskogel de mast doorboord, Wowwwwwwwwww.

    Of vinden we dit geen schietscene ?
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #58

    Standaard

    1 schietscene die me altijd zal bijblijven:

    Indiana Jones (Raiders of the Lost Ark) de scene wanneer Indy een woeste krijger tegenover zich krijgt die allerlei kunststukjes met zijn zwaard uithaalt en op hem afkomt ... en als reactie knalt hij hem in 1 beweging neer . zo droog.. briljant :razz:
    Send a maniac to catch a maniac...

  9. #59

    Standaard

    The matrix Lobby scene

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #60

    Standaard

    Ik vind de schietscene uit Heat één van de mooiste die ik ooit in een film heb mogen aanschouwen. Het gaat dan om de bankroof. Wat een geluid en wat een strakke actie. Supergoed!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  11. #61

    Standaard

    Heat ... absoluut!

    Verder kon ik de disco-scene uit Collateral erg waarderen. Ook de film Shoot 'em up (deze week uit op dvd) zit bomvol lekkere scenes. Matrix mag ook niet achtergelaten worden.

    Bad Boys 2 heeft ook een paar knallers trouwens

  12. #62

    Standaard

    Tzameti heeft ook een behoorlijk spannende schietscene!

  13. #63

  14. #64

    Standaard

    - Het finale van the Good the Bad and the Ugly
    - mexican stand off's in reservour dogs, pulp fiction en true romance
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  15. #65

    Standaard

    Owh ja Heat is echt fenomenaal.. Desperado heeft ook wel wat lekkere schiet scenes

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #66

    Standaard

    Heat
    The Good,the bad and the ugly
    Once upon a time in the west
    For a few dollars more
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #67

    Standaard

    De schietscene uit Heat staat bij mij op nummer 1!

    En ook de schietscene uit The Crow (die waarin Brandon Lee gestorven is) mag er ook best wezen...

  18. #68

    Standaard

    "Boondock Saints" heeft vele heftige goed in beeld gebrachte shietscenes, zeker een aanrader.

    Daarnaast ook "natural born killers" de uitbraak uit de gevangenis op het eind man dat is een ware slachtpartij.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  19. #69

    Standaard

    Haha Ja wat denken jullie dan van Robocop..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •