De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony gaat 100+ titels uitbrengen in 2008

    hehe, eindelijk komt er dan vaart in:

    http://www.highdefdigest.com/news/sh..._For_2008/1530

  2. #2

    Standaard

    lamakome
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    Leuk. Maar ook nog goeie films?

  4. #4

    Standaard

    100+ titels? Leuk, als ze 30 euro per stuk kosten. Natuurlijk eerst nog een speler van minstens 400 euro kopen. Kan je beter 2 keer per week naar de bios gaan.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door No use for a name Bekijk bericht
    100+ titels? Leuk, als ze 30 euro per stuk kosten. Natuurlijk eerst nog een speler van minstens 400 euro kopen. Kan je beter 2 keer per week naar de bios gaan.
    Als er nou 2 leuke films uberhaupt zouden draaien dan heb je gelijk, maar voorlopig tot en met mei draait er niets bijzonders.. Maar je hoeft helemaal niets.. enuh de prijs van BD's zullen nu zeker snel gaan zakken naar dezelfde prijzen als dvd's.. helaas waarschijnlijk nog niet naar de mooie prijzen van 5 euro, maar toch...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door No use for a name Bekijk bericht
    100+ titels? Leuk, als ze 30 euro per stuk kosten. Natuurlijk eerst nog een speler van minstens 400 euro kopen. Kan je beter 2 keer per week naar de bios gaan.
    Backcatalog kost inmiddels geen 30 meer. Bovendien is er door bijv. Fox al een prijsdaling aangekondigd voor backcatalog. Misschien even onder die steen vandaan komen.

    En kap eens met die zinloze posts van je!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door No use for a name Bekijk bericht
    100+ titels? Leuk, als ze 30 euro per stuk kosten. Natuurlijk eerst nog een speler van minstens 400 euro kopen. Kan je beter 2 keer per week naar de bios gaan.
    Handig als het regent of als je ver van een goede bios vandaan woont!

    (pakt een dvd/blu-ray uit zijn rek en stopt hem in zijn speler en gaat film kijken).........

    Ik heb al eerder gezegd dat 2008 het jaar van blu-ray moet worden; meer titels en nieuwe betaalbare spelers.

    Bij play.com is de blu-ray spiderman 1-2-3 nog steeds gewoon 61 euro. veel gewone blu-ray schijfjes zitten tussen de 20 en 25 euro. let wel dat nog steeds veel SE dvd's ook nog steeds 25 euro kosten, zoals bijv. pirates of the caribbean 3!

    Ik denk dat met name de economische malaise in the usa meer invloed heeft op de fluctuerende prijzen dan de format war!
    Laatst aangepast door hstadman : 06-03-2008 om 09:57

  8. #8

    Standaard

    Maar wordt dat ook gedaan dat het ook kwaliteit is wat op de schijfjes staat? En dat ze het er niet zomaar opgooien. En dat we niet over een paar jaar weer Superbit versies krijgen.

  9. #9

    Standaard

    Dat is afwachten natuurlijk. Het is uberhaupt jammer dat ze van PCM aan het overstappen zijn naar Dolby True HD. Eerste reviews van de komende maartreleases zeggen dat de PQ en AQ in ieder geval een flinke stap vooruit zijn. Hetgeen ik uiteraard toejuich (belangrijkste). Ook zijn bij die releases de meeste features van de SD DVD overgenomen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Handig als het regent of als je ver van een goede bios vandaan woont!

    (pakt een dvd/blu-ray uit zijn rek en stopt hem in zijn speler en gaat film kijken).........

    Ik heb al eerder gezegd dat 2008 het jaar van blu-ray moet worden; meer titels en nieuwe betaalbare spelers.

    Bij play.com is de blu-ray spiderman 1-2-3 nog steeds gewoon 61 euro. veel gewone blu-ray schijfjes zitten tussen de 20 en 25 euro. let wel dat nog steeds veel SE dvd's ook nog steeds 25 euro kosten, zoals bijv. pirates of the caribbean 3!

    Ik denk dat met name de economische malaise in the usa meer invloed heeft op de fluctuerende prijzen dan de format war!
    Eens - het prijsverschil met nieuwe DVD releases is niet zo heel erg groot - maar het verschil is dat nieuwe DVD releases vaak na een maand of 2 al (flink) zakken in prijs, terwijl BluRay (of HD DVD in betere tijden) vrijwel niet zakt in prijs.

    Ik wacht zelf altijd met het kopen van DVD's totdat ze in prijs zakken (dit gaat al zo snel tegenwoordig - vind het wachten dus niet erg) - helaas werkt deze strategie nog niet voor HD media

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Eens - het prijsverschil met nieuwe DVD releases is niet zo heel erg groot - maar het verschil is dat nieuwe DVD releases vaak na een maand of 2 al (flink) zakken in prijs, terwijl BluRay (of HD DVD in betere tijden) vrijwel niet zakt in prijs.

    Ik wacht zelf altijd met het kopen van DVD's totdat ze in prijs zakken (dit gaat al zo snel tegenwoordig - vind het wachten dus niet erg) - helaas werkt deze strategie nog niet voor HD media
    Mijn reden nu toch een hd-dvd te kopen, vind 10 euro voor een aantal klassiekers in hd geen slechte prijs. BR wacht ik tot het goedkoper wordt en profile 2 .0 eindelijk beschikbaar is. Tot die tijd redt ik me eerst met het hd-dvd aanbod.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BOERenSKIN Bekijk bericht
    Mijn reden nu toch een hd-dvd te kopen, vind 10 euro voor een aantal klassiekers in hd geen slechte prijs. BR wacht ik tot het goedkoper wordt en profile 2 .0 eindelijk beschikbaar is. Tot die tijd redt ik me eerst met het hd-dvd aanbod.
    Precies, doe hetzelfde nu. Ga zeker BluRay aanschaffen, maar wacht daar nog even mee. Genoeg HD DVD's om te te kunnen vermaken in 2008

  13. #13

    Standaard

    Ik las ook dat ze re-releases gaan uitbrengen met de LIVE features. Beetje lame als je die films al hebt op Blu-ray.

  14. #14

    Standaard

    Waar heb je dat gelezen dan? Volgens mij niet, maar zou mij niet verbazen. Zo is het ook bij DVD vergaan.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Waar heb je dat gelezen dan? Volgens mij niet, maar zou mij niet verbazen. Zo is het ook bij DVD vergaan.
    Natuurlijk, het dubbeldippen principe gaan ze zeker wel weer toepassen op blu-ray...eerst standaard beeld en geluid, dan beter beeld en straks beter beeld en HD geluid...:wink: Later..... de ultimate blu-ray versies...

    Eerst gebruiken ze een opgepoetste dvd versie, dan een hd transfer........sommige blu-ray's zijn nauwelijks beter dan dvd. Alleen een paar uitschieters waar echt aandacht aan is besteed, zoals rattatouille, blade runner etc.
    Laatst aangepast door hstadman : 06-03-2008 om 12:32

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Waar heb je dat gelezen dan? Volgens mij niet, maar zou mij niet verbazen. Zo is het ook bij DVD vergaan.
    Gevonden:

    http://gizmodo.com/364342/here-comes...g-with-bd+live

    We warned you that one reason to hold off on boarding the Blu train is that movies released in the past year without sweet BD-Live interactive features might be re-released. A lot of them. Today, we got first confirmation of this from Fox, which told us it'll be re-releasing Alien Vs. Predator later this year with a suite of new interactive features. And that's just the beginning. Sony Pictures is also reaching in with both hands, though they're "not 100 percent sure [they're] going back on every disc" and will be looking at "different ways [they] can allow people to connect to a BD-Live site" for stuff that's already come out sans the BD Launcher. But they haven't figured that second part out yet.

  17. #17

    Standaard

    Moet wel heel bijzonder zijn, wil ik ze dubbeldippen. Belangrijkste is voor mij beeld en geluid.

    Wat ik uit het persbericht van Fox inzake AVP en AVP; Requiem begrepen heb, is dat AVP een re-release zou gaan van de huidige versie en Requiem nieuwe BD live features zou hebben (gepresenteerd op CES). Bijv. DVD Times. Zou kunnen dat ze zich vergissen met dat persbericht en de nieuwe gepresenteerde BD Java features.

    Het ozu kunnen, maar lijkt me stug, daar AVP eerst nog een rerelease krijgt tegelijk met AVP2
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Maar wordt dat ook gedaan dat het ook kwaliteit is wat op de schijfjes staat? En dat ze het er niet zomaar opgooien. En dat we niet over een paar jaar weer Superbit versies krijgen.
    Die kans is natuurlijk aanwezig, maar dat komt natuurlijk ook omdat het mastering process ook beter wordt waardoor je beter kwaliteit beeld/geluid krijgt..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door s1nsane Bekijk bericht
    Ik las ook dat ze re-releases gaan uitbrengen met de LIVE features. Beetje lame als je die films al hebt op Blu-ray.
    Tja, maar tenzij je echt een grote fan bent van de betreffende film ga je toch niet de film dan nog eens kopen.. enuh, het is niet alsof we dit soort praktijken niet al gewend zijn op dvd.. helaas veeeeeeeeelste vaak..

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Waar heb je dat gelezen dan? Volgens mij niet, maar zou mij niet verbazen. Zo is het ook bij DVD vergaan.
    Niet alléén is Sony dat van plan maar ook FOX. Het is dus aan te raden om bv. AVP niet te kopen want die is al gepland voor het tweede deel van 2008 met DB-Live.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •