De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Een topic per persoon

    Beste admins, mods,

    Ik heb toch even een dringend verzoek, gioster word er een topic gesloten met de regel 1 topic per persoon.
    Prima, geen probleem
    Vervolgens kick ik mijn oude topic die ik na lang zoeken gevonden heb
    En wat gebeurt er dan dan sluiten we alle topics maar
    Mag ik vragen waar dat over gaat?

    greetz danny

  2. #2

    Standaard

    Als je het over het handelsforum voor Blu-ray/HD DVD hebt: daarop heb je nog een open topic hoor. Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=58570

    De regel van een topic in die forums bestaat al lang, maar de laatste tijd werd ie misschien wat minder actief gecontroleerd. Kennelijk zijn ze er nu weer wat strenger mee.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Als je het over het handelsforum voor Blu-ray/HD DVD hebt: daarop heb je nog een open topic hoor. Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=58570

    De regel van een topic in die forums bestaat al lang, maar de laatste tijd werd ie misschien wat minder actief gecontroleerd. Kennelijk zijn ze er nu weer wat strenger mee.
    Ik neem aan dat DVDs en Blu Rays/HDDVDs nogal verschillend is en dat je geen HDDVDs in een DVD topic gaat verkopen, lijkt mij sowieso niet erg overzichtelijk voor mensen die een HDDVD of Blu Ray film zoeken , zodat er nog een kleine kans bestaat dat die toevallig nog in DVDs staat:/ beetje krom als je het mij vraagt

  4. #4

    Standaard

    Ik ga akkoord met de argumenten die Danny aanhaalt, als alles correct verteld is tenminste en hij misschien geen topic van zichzelf over het hoofd zag. Eén topic per soort mediadrager dat je verkoopt is mooi overzichtelijk, vind ik.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dannycoolen Bekijk bericht
    Ik neem aan dat DVDs en Blu Rays/HDDVDs nogal verschillend is en dat je geen HDDVDs in een DVD topic gaat verkopen, lijkt mij sowieso niet erg overzichtelijk voor mensen die een HDDVD of Blu Ray film zoeken , zodat er nog een kleine kans bestaat dat die toevallig nog in DVDs staat:/ beetje krom als je het mij vraagt
    Het lijkt me inderdaad handig om per verkoopforum/media type een topic te mogen openen, en ik dacht eigenlijk dat dat ook de regel was. Misschien dat het gewoon een misverstand is, maar daar zal iemand de crew zich maar over moeten uitspreken.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het lijkt me inderdaad handig om per verkoopforum/media type een topic te mogen openen, en ik dacht eigenlijk dat dat ook de regel was. Misschien dat het gewoon een misverstand is, maar daar zal iemand de crew zich maar over moeten uitspreken.
    Inderdaad vandaar dat ik dit topic geopend heb... want ik zou graag mijn lijst DVDs terug plaatsen maar als het dan weer gesloten word is dat nogal vervelend dus we wachten op een admin

  7. #7

    Standaard

    Je had op dat moment 3 topics dus is het niet zo vreemd dat ik er 2 gesloten heb

    :wink:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Je had op dat moment 3 topics dus is het niet zo vreemd dat ik er 2 gesloten heb

    :wink:
    Ik heb op dit moment geen open topics meer daar ligt een beetje het probleem...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dannycoolen Bekijk bericht
    Ik heb op dit moment geen open topics meer daar ligt een beetje het probleem...
    Post gewoon even links naar het ene topic dat je wel open wilt hebben in beide subfora (DVD en HD/Blueray), en een moderator gooit er vast wel een open.

    Daarnaast kun je natuurlijk gewoon even een nieuw topic aanmaken en de oude inhoud daarin knippen en plakken...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dannycoolen Bekijk bericht
    Ik heb op dit moment geen open topics meer daar ligt een beetje het probleem...
    Hoi Danny,

    Zoals ik het zie had je op een gegeven moment 3 topics, waarvan Erwin er 2 heeft gesloten. In derde topic, wat nog open was, heb je vanochtend zelf om een slotje gevraagd omdat de DVD verkocht was. Dat is toen gebeurd, waardoor al je topics gesloten zijn.
    Als je nu weer iets wilt aanbieden kan ik een topic voor je openen of, als je even niets te koop hebt, kun je over een tijd een nieuw topic maken. Onthou dan wel dat je die hebt, zodat je deze altijd kunt blijven gebruiken (er zijn forummers die al meer dan een jaar in één topic handelen).

    Nog een algemene opmerking: het is toegestaan om in het DVD én het Blu-Ray/HD DVD topic een topic te hebben. En evt ook nog in het Merchandise gedeelte.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Mag mijn topic weer open? .. mag ik iig de inhoud terug?

    url

    Tip aan de mods, als jullie topics sluiten omdat er 1 teveel is, sluit dan de oudste van de 2!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #12

    Standaard

    Dit probleem had ik ook van de week.

    Misschien ff handig om te melden wat ik ook in een pm had gestuurd maar totaal genegeerd word.

    Lijkt mij ook wel fijn als er zoiets gebeurt dat de moderator ook ff een linkje geeft in het topic of via pm welke er nog open staat.

    Want zoals vele denk hier vergeten we dat we gewoon nog openstaande topics hebben waar niet meer in gereageerd word en dan op pagina 388 beland.

    De mod gaat toch wel na blijkbaar of er topics open staan dus is het de moeite niet om ff te zeggen dat er al een topic is en een linkje te sturen ipv dat we het zelf maar moeten uitzoeken?
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    De mod gaat toch wel na blijkbaar of er topics open staan dus is het de moeite niet om ff te zeggen dat er al een topic is en een linkje te sturen ipv dat we het zelf maar moeten uitzoeken?
    We mogen er toch vanuit gaan dat jullie zelf jullie administratie bijhouden? Wij gaan niet iedereen een mailtje sturen omdat de persoon in kwestie zelf te lui is om z'n oude topic op te zoeken. Ook wij moeten zoeken naar een evt. 2e topic. De bewuste moderators brengen dagelijks veel tijd door in dit gedeelte van het forum en weten zich vaak te herinneren wie er een topic open hebben. Als ze vermoeden dat iemand reeds een topic heeft moeten ook zij daar naar zoeken. En als zij dat kunnen, kunnen jullie dat zelf zeker ook. Dat gaan wij niet voor jullie doen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #14

    Standaard

    Ja maar copy/paste van het topic die reeds al bestond is 1 sec.
    Plak die in het andere topic en sluit het dan.

    Komt misschien ook wat vriendelijker over imo.
    Zo heel vaak gebeurt het denk nou ook weer niet(zijn er natuurlijk altijd wel een paar)
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  15. #15

    Standaard

    Sharky, dit gebeurt gemiddeld een keer of 6 per dag. Sommige topics worden meteen verwijderd

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Sharky, dit gebeurt gemiddeld een keer of 6 per dag. Sommige topics worden meteen verwijderd
    Zo komt het beetje over als... keer of 6 per dag is teveel moeite dus we doen het niet? misschien 'n modje aannemen die wel 6x per dag 'n topic wil doorlopen?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zo komt het beetje over als... keer of 6 per dag is teveel moeite dus we doen het niet? misschien 'n modje aannemen die wel 6x per dag 'n topic wil doorlopen?

    Deze Mod.laat precies zien waarom hij Mod is geworden.

    En als hij enige kritiek ziet op zijn werken hier als Mod.
    verwijderd hij gewoon de reactie,schandalig gewoon,
    ***** ,ik krijg een reactie
    in mijn verkooptopic geef meteen antwoord,het topic staat
    bovenaan door de reactie van de koper maar mijn antwoord word
    verwijderd omdat het Uppen is.................

    *****

    Edit Hoofdredacteur: teksten die op de persoon aanvallend en beledigend zijn, zijn verwijderd.
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 06-10-2008 om 15:04

  18. #18

    Standaard

    Heren, omdat de taal die nu gebruikt wordt niet meer getuigd van respect naar elkaar, gooi ik hier een slotje op om even een soort van afkoeling met elkaar te hebben.
    Punten over en weer zijn gemaakt. Laat het aub nu hier even mee rusten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •