Pagina 6 van 67 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1654 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kitano
    Hebben meer mensen momenteel leveringsproblemen met play?

    Van 2 dvd's die op 16 jan verzonden zijn, is er maar een vorige week aangekomen. Een ander die 20 jan verzonden is, is ook nog niet binnen.
    Ik wacht ook nog op eentje van 15 jan...

  2. #127

    Standaard

    bestelling van 26 jan. vandaag binnen, dus geen problemen hier
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kitano
    Hebben meer mensen momenteel leveringsproblemen met play?

    Van 2 dvd's die op 16 jan verzonden zijn, is er maar een vorige week aangekomen. Een ander die 20 jan verzonden is, is ook nog niet binnen.
    DVD's van mij zijn 21/01 verzonden, vandaag binnen. Wel iets langer dan dat ik gewend was bij Play.
    Wordt waarschijnlijk veroorzaakt door Royal Mail, mijn laatste bestelling van Thehut.com (webwinkel die op hetzelfde Kanaaleiland zetelt als Play) heeft er ook een paar dagen langer over gedaan dan de laatste tijd gebruikelijk was.

  4. #129

    Standaard

    Bij mij zijn ze gisteren eindelijk bezorgd door Select Mail, terwijl die van vorige week door TNT bezorgd was. Select Mail besteedt het uit aan particulieren en die bezorgen pas wanneer het hen uitkomt...

  5. #130

    Standaard

    Select Mail besteedt het uit aan particulieren en die bezorgen pas wanneer het hen uitkomt...
    Zo'n particulier is gewoon een SelektMail medewerker.

    Van SelektMailNederland.nl:
    "Vanuit ruim 100 depots worden de poststukken door onze bezorgers opgehaald. Vervolgens sorteren en bezorgen zij op twee momenten per week. Doordat Selekt Mail twee bezorgmomenten hanteert, van dinsdag tot en met woensdag en van donderdag tot en met vrijdag"

    Anders dan bij TNT wordt door Selektmail dus niet binnen 24 uur na binnenkomst in Nederland geleverd. Wanneer je via TNT een pakje uit het buitenland ontvangt controleer dit maar eens met de 3S code via track & trace.

  6. #131

    Standaard

    worden R1 bestellingen bij PlayUSA onderschept door de douane of zit je veilig zoals bij cdwow?

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kitano
    Hebben meer mensen momenteel leveringsproblemen met play?

    Van 2 dvd's die op 16 jan verzonden zijn, is er maar een vorige week aangekomen. Een ander die 20 jan verzonden is, is ook nog niet binnen.
    Ik wacht ook nog op eentje van 15 jan...
    Had in december veel dvd's besteld, zijn allemaal binnen behalve 1; wil de order refunden maar in order history kan ik deze dvd niet aanklikken via i select "veld"

    Betekend dit dat het niet meer mogelijk is om item b.v te herbestellen ?

    kan ook geen e-mail adres vinden

    Vroeger weinig problemen gehad met play, als dvd niet geleverd was kon ik altijd herbestellen/refunden

  8. #133

    Standaard

    bij mij is alles nu binnen.

    wachtte nog op 1 film, maar die kwam gisteren aan.

    voor mij mijn favo webshop samen met cdwow.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #134

    Standaard

    ik heb één keer een dvd besteld bij play via een vriend... heeft 6 maanden geduurd voordat de dvd eindelijk binnen was... op de site kregen we maar geen reacties van play zelf als we mailtjes stuurden enzo.. beetje jammer.. toen ie dus eindelijk binnen was stond er op het pakje dat ie in Willemstad was geweest :/ en dat ie vanuit daar weer terug gestuurd was naar play en toen pas naar mij verstuurd was...


  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers
    ik heb één keer een dvd besteld bij play via een vriend... heeft 6 maanden geduurd voordat de dvd eindelijk binnen was... op de site kregen we maar geen reacties van play zelf als we mailtjes stuurden enzo.. beetje jammer.. toen ie dus eindelijk binnen was stond er op het pakje dat ie in Willemstad was geweest :/ en dat ie vanuit daar weer terug gestuurd was naar play en toen pas naar mij verstuurd was...
    Willemstad in Nederland of Willemstad op Curacao?

    Ik heb gemerkt dat het de laatste tijd ook iets langer duurt dan voorheen. Maar toen was het ook wel erg snel moet ik zeggen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers
    ik heb één keer een dvd besteld bij play via een vriend... heeft 6 maanden geduurd voordat de dvd eindelijk binnen was... op de site kregen we maar geen reacties van play zelf als we mailtjes stuurden enzo.. beetje jammer.. toen ie dus eindelijk binnen was stond er op het pakje dat ie in Willemstad was geweest :/ en dat ie vanuit daar weer terug gestuurd was naar play en toen pas naar mij verstuurd was...
    Willemstad in Nederland of Willemstad op Curacao?
    Curacao :P


  12. #137

    Standaard

    Hebben de DVD's die je bij Play bestelt Nederlandse ondertiteling?

    Ik wil wel graag Sometimes in April en Shooting Dogs bestellen, maar daar moet wel NL ondertiteling op zitten. Is er ergens een site waar je deze info kunt vinden....

  13. #138
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markiemark44
    Hebben de DVD's die je bij Play bestelt Nederlandse ondertiteling?

    Ik wil wel graag Sometimes in April en Shooting Dogs bestellen, maar daar moet wel NL ondertiteling op zitten. Is er ergens een site waar je deze info kunt vinden....
    www.dvdcompare.net

  14. #139

    Standaard

    Gangbare titels worden wel gevonden. Mijn titels helaas niet....

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markiemark44
    Sometimes in April
    Deze heeft NL ondertiteling, staat bij mij in de kast :wink:

  16. #141

    Standaard

    16-02 3 films besteld 2xde dag erop posted, 1x de dag daarop.
    Maar nog niets binnen.

    Gaat een beetje de verkeerde kant op met Play.com op deze manier.

    Erg jammer, ik had van hun een hoge pet op en kocht er de laatste tijd ook cd's.
    Do you respect wood?

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje
    16-02 3 films besteld 2xde dag erop posted, 1x de dag daarop.
    Maar nog niets binnen.

    Gaat een beetje de verkeerde kant op met Play.com op deze manier.

    Erg jammer, ik had van hun een hoge pet op en kocht er de laatste tijd ook cd's.
    ik heb precies hetzelfde, mijn laatste 3 bestellingen ook nooit mogen ontvangen. Ook de replacements niet!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  18. #143

    Standaard

    Geen problemen van mijn kant, nog steeds snelle levering. Probleem ligt misschien bij TNT?

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Geen problemen van mijn kant, nog steeds snelle levering. Probleem ligt misschien bij TNT?
    nee, ligt niet aan TNT maar aan selekt vracht!
    Die bezorgen volgens mij alleen maar als ze zin hebben.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #145

    Standaard

    het kan ook zijn dat ze het naar een verkeerd land hebben gestuurd.. was bij mijn enigste bestelling bij play dus wel zo.. na 2 maand niks ontvangen, zo'n formulier ingevuld, niks horen van play, nog steeds niks ontvangen, weer proberen contact te leggen met play, kan niet, en dan na een half jaar verbaasd kijken als er ineens een pakje van play in de deur ligt... in de zomer.. met een foldertje voor kerstaanbiedingen... >_<


  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje
    16-02 3 films besteld 2xde dag erop posted, 1x de dag daarop.
    Maar nog niets binnen. .
    Vandaag zijn ze bezorgd, met stickers van TPG.
    Do you respect wood?

  22. #147

    Standaard

    Vandaag zijn ze bezorgd, met stickers van TPG.
    TNT ? Staat er een track en trace op, dan kan je nagaan waar je pakje overal is geweest. Het kan ook zijn dat je pakje pas (eer)gister in Nederland is aangekomen.

  23. #148

    Standaard

    Er staat op de sticker RM Netherlands (royal mail??) met een postbusadres in Rijswijk op en "TPG Post- porto betaald" in de rechterbovenhoek.
    Geen tracknr oid.

    Ebayer's hebben de laatste tijd ook vaak problemen met verzendingen uit de UK:

    http://forums.ebay.nl/thread.jspa?th...002075&start=0
    Do you respect wood?

  24. #149

    Standaard

    RM Netherlands is Royal Mail Netherlands.

    De vertraging wordt veroorzaakt door vertraging die optreedt bij de onderlinge uitwisseling van de postaanbieders, die ook nog eens met andere bezorgcriteria werken voor 24 uurs/ 48 uurs/ 72 uurs bezorging. Om kosten te sparen zal aanbieder A de post naar aanbieder B doorgeven voor een zo goedkoop mogelijke prijs (meestal dus een langere bezorgtijd).

    De Liberalisering van de postmarkt

  25. #150

    Standaard

    1x is er iets fout gegaan bij play.com maar toen stuurde ze gewoon een nieuwe op.

    Verder totaal geen problemen gehad prima service dus! vandaag ook m'n bestelling precies binnen 5 dagen binnen gekregen.

Pagina 6 van 67 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •