Pagina 42 van 67 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1654 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Heb ook iets besteld bij Play maar kreeg ook bericht dat mijn CC info niet correct is en men account declined is.

    heb mijn volledige naam, adres , cc nummer, validatiecode en geldig tot datum ingevuld. Snap niet wat er verkeerd aan is.

    Ik woon in België.
    Is er iets speciaal wat ik moet doen?

    Mvg

  2. #1027

    Standaard

    ben bang dat bestelling van mij ook onderweg is verdwenen; 13 november verzonden, nog niet binnen; vorige week ook BR besteld en die is vandaag binnen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lordraider Bekijk bericht
    Heb ook iets besteld bij Play maar kreeg ook bericht dat mijn CC info niet correct is en men account declined is.

    heb mijn volledige naam, adres , cc nummer, validatiecode en geldig tot datum ingevuld. Snap niet wat er verkeerd aan is.

    Ik woon in België.
    Is er iets speciaal wat ik moet doen?

    Mvg
    Mail eens naar customercare@play.com dat hielp toch bij mij (het duurt wel even voor je antwoord krijgt).
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #1029

    Standaard

    Ben eens curieus, ik heb er vanavond wat besteld (24 Redemption 2-disc). Eens zien hoe snel die in de bus zit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #1030

    Standaard

    Ik heb via Playtrade een dvd besteld om 19 uur en dat is nu al onderweg!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #1031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ben eens curieus, ik heb er vanavond wat besteld (24 Redemption 2-disc). Eens zien hoe snel die in de bus zit.
    Mijne is 26 november verzonden maar nog niks binnen :neutral:

  7. #1032

    Standaard

    We hebben hier voor het eerst besteld en dat is goed bevallen. Twee weken naar de verzendmelding viel de cd op de mat. Met een beetje geluk ontvang je het vandaag of morgen Martijn.

  8. #1033

    Standaard

    3/12 een game en DVD-box besteld en vandaag al in de bus. Play is misschien niet de goedkoopste, maar ik vind hun service super.

  9. #1034

    Standaard

    DVD box van the Fast Show 5 december verzonden, nu al binnen.

    Top service!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #1035

    Standaard

    M`n vervangend exemplaar van In A Lonely Place (waar ze eerst een titel van Jean-Claude van Damme hadden verstuurd) is gisteren netjes gearriveerd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #1036

    Standaard

    De levertijden wisselen dus behoorlijk. Wacht zelfs al sinds 29 november op mijn Band of Brothers box. Hopelijk krijg ik hem nog voor het weekend binnen.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  12. #1037

    Standaard

    Wacht al sinds 8 november of The Incredible Hulk, en sinds 6 december op de replacement.

    Wacht al sinds 28 november op There Will Be Blood

    Tot nu toe laat Play bij mij niet zo'n goede indruk achter.


  13. #1038

    Standaard

    Bij mij ook niet, m'n band of Brothers niet binnen gehad, en levertijd is meestal meer dan 15 werkdagen.

  14. #1039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Wacht al sinds 8 november of The Incredible Hulk, en sinds 6 december op de replacement.

    Wacht al sinds 28 november op There Will Be Blood

    Tot nu toe laat Play bij mij niet zo'n goede indruk achter.
    There Will Be Blood is vandaag binnen gekomen Nu The Incredible Hulk Nog


  15. #1040

    Standaard

    6 december wanted br steelbook verstuurd, hopelijk komende week binnen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #1041

    Standaard

    damn
    amazon is nu al sneller als play.com
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  17. #1042

    Standaard

    En ook de 3e zending van Enthourage S4 is nog steeds niet binnen.
    Er komt om het moment helemaal niets meer van Play aan in dit dorp. Een vriend van mij kampt met dezelfde problemen, er wordt duidelijk gejat bij de post.
    Jammer voor Play (en voor mij) maar ik ik ga mijn geld terug vragen en maar een andere winkel zoeken.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  18. #1043

    Standaard

    vraag met af of het aan play ligt of aan de nederlandse post?
    moet zeggen toe nu toe alles binnen gekregen , maar het duurt erg lang nu
    Moet er nog 2x3 uit de actie 3 voor 2 binnenkrijgen
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  19. #1044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    vraag met af of het aan play ligt of aan de nederlandse post?
    moet zeggen toe nu toe alles binnen gekregen , maar het duurt erg lang nu
    Moet er nog 2x3 uit de actie 3 voor 2 binnenkrijgen
    Het ligt aan de Nederlandse post, volgens mij is selekt vracht de schuldige.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  20. #1045

    Standaard

    Of aan de Engelse post. Royal Mail staat niet zo goed te boek.

  21. #1046

    Standaard

    Laatste bestelling was betrekkelijk snel, anderhalve week maar.

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Of aan de Engelse post. Royal Mail staat niet zo goed te boek.
    Royal Mail bezorgt zelf niet in Nederland dat besteden ze uit. Amazon.co.uk gebruikt blijkbaar ook soms Royal Mail.
    Had daar 3 titels besteld, twee werden gebundeld via TNT bezorgd, die ik allang binnen heb, wacht nog steeds op degene die via Royal Mail verzonden is..
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #1048

    Standaard

    Ik had ook problemen met de acceptatie van de CC, na telefonisch contact werd de status van de order op "Processing" gezet. Hierna dacht ik dat het wel goed zou komen, want er werd mij verteld dat na 24 uur de order verder verwerkt zou worden, hier wachtte ik een week op, zonder resutaat.
    Vandaag de order(s) gecancelled, duurde mij toch te lang en bij amazon.co.uk hadden ze de betreffende artikelen ook voor een leuke prijs (TDK en Hellboy, beiden blu-ray).
    Jammer, dat ze hier niet beter op letten, was dit goed gegaan had ik wel vaker wat bij play.com besteld, nu zal ik toch bij het mij vertrouwde amazon blijven.

  24. #1049

    Standaard

    Ik heb (tijdelijk) ook afscheid genomen van Play.
    Heb nu mijn bestelling bij Amazon.Co.UK gedaan en op 2 dvd boxen zijn ze inclusief verzenden nog goedkoper ook.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  25. #1050

    Standaard

    Met het inmiddels onder de 1,12 euro gedoken Britse Pond, begint Play (wederom) flink uit de pas te lopen bij omrekening naar Euro's. Zelfs als je al rekening houdt met de circa eur. 2,50 extra opslag die Play hanteert voor verzending naar het continent.

    Het loont dus de moeite om de uiteindelijke kostprijs te vergelijken met o.a. Amazon en HMV.

    Zo maar een voorbeeld

    Sopranos DeLuxe Boxset GBP 90,99 tegen 1,12 = 101,90 (+ 2,50 verz.) : 104,40
    Omrekening door Play : 127,49

Pagina 42 van 67 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •