Pagina 48 van 67 EersteEerste ... 3844454647484950515258 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 1654 worden weergegeven.
  1. #1176

    Standaard

    dvd die 11-01-2009 verstuurd is nog steeds niet ontvangen en inmiddels al wel 2 die de 22e verstuurd zijn vandaag ontvangen, dus ik ga ervanuit dat ik die van de 11e niet meer krijg.........sturen ze die maar lekker opnieuw
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #1177

    Standaard

    Bij play duurt het uit mijn ervaring een kleine 2 weken voor je de blu ray hebt.
    Bestel daar niet meer!

    Nu bij amazon.co.uk ( 2 a 3 dagen en je hebt hem)

  3. #1178

    Standaard

    Ik weet niet wat er gaande is, maar ik heb mijn Play.com orders die op 28-12-2008 en 5-1-2009 (2 stuks) nog steeds niet ontvangen. Mijn vorige paar Play.com orders gingen ook al heel moeizaam. Allemaal langer dan 21 dagen, eentje zelfs helemaal niet aangekomen! Play stuurt wel altijd makkelijk een vervangend exemplaar, maar zelfs die laten lang op zich wachten.

    Nog iemand die hier last van heeft? Bij Play bestellen vind ik zo langzamerhand geen lol meer aan, terwijl het een tijd terug van m'n favoriete webwinkel was. Heb overigens wel het vermoeden dat het niet aan Play ligt (want die versturen altijd snel), maar aan het bezorgbedrijf in Nederland...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  4. #1179

    Standaard

    Als je de laatste paar pagina's leest, dan zul je je antwoord vinden, denk ik


  5. #1180

    Standaard

    ik snap eigenlijk niet goed dat play hier niets aan doet!
    Doe het dan via dhl of ups ofzo...dan maar 4 of 5 euro verzendkosten betalen...je hebt het dan wel in 2-3 dagen in huis!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #1181

    Standaard

    en ja hoor, om te testen weer een CD besteld.........28e verstuurd, vandaag binnen

    zelfde verpakking als de DVD's en die doen er altijd rond de 13 dagen over:x
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #1182

    Standaard

    Op 1 order na alles binnen...ben bang dat die gestolen is...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #1183

    Standaard

    en zowaar ook een box die ze de 28e verstuurd hebben vandaag al binnen, lang leve de TNT!!!

    moet nu volgende week nog 11 gewone dvd's binnen krijgen, ik ben benieuwd
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #1184

    Standaard

    En ondertussen al weer 2 weken aan het wachten op een replacement (nadat de eerste zending na 4 weken niet was aangekomen).

    Het schiet echt niet op bij Play de laatste maanden.
    Laatst aangepast door Hayko de Boer : 31-01-2009 om 17:34
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #1185

    Standaard

    Play heeft mij een verkeerde DVD opgestuurd, gepost op de 21/01, binnen op de 27/01. Wel de verkeerde DVD, een of andere B-film ipv I'll be home for christmas. Moet hem nu retournen, maar vrees er een beetje voor of die wel daar gaat geraken. Kan misschien beter 3 weken wachten en een replace aanvragen, bespaart me een hoop moeite en tijd.

    Maar zijn er ervaringen met zaken terugsturen naar Play?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  11. #1186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Play heeft mij een verkeerde DVD opgestuurd, gepost op de 21/01, binnen op de 27/01. Wel de verkeerde DVD, een of andere B-film ipv I'll be home for christmas. Moet hem nu retournen, maar vrees er een beetje voor of die wel daar gaat geraken. Kan misschien beter 3 weken wachten en een replace aanvragen, bespaart me een hoop moeite en tijd.

    Maar zijn er ervaringen met zaken terugsturen naar Play?
    Ik heb ze in het verleden geloof ik tweemaal een DVD teruggestuurd omdat de verpakking beschadigd was. Ging verder allemaal vrij vlot. Er wordt (volgens mij een vast bedrag) met je CC verrekend als onkostenvergoeding. De hoogte daarvan ontschiet me even, overigens.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  12. #1187

    Standaard

    Ik denk dat PLAY uit m'n lijstje gaat verdwijnen.
    Eind november besteld, nóg niet in huis...ook de replacement is niet ontvangen.
    2e replacement aangevraagd. Ik wacht maar weer af.
    NB> de bestelling via playtrade was (vanuit amerika) binnen een week binnen!
    Live Long and Prosper

  13. #1188

    Standaard

    Mijn bestelling die op 15 januari was verzonden heb ik vandaag ontvangen.

  14. #1189

    Standaard

    geen klachten over Play.com hoor bestelde vorige week Smallville seizoen 7 en JCVD 2-disc, beide vandaag binnen.

  15. #1190

    Standaard

    vandaag 3 dvd's ontvangen die de 29e en de 30e verstuurd zijn

    en ik krijg opeens al m'n dvd's met de TNT post binnen, gaat gelukkig veel sneller dan de 13 dagen dat het anders duurde
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #1191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    dvd die 11-01-2009 verstuurd is nog steeds niet ontvangen en inmiddels al wel 2 die de 22e verstuurd zijn vandaag ontvangen, dus ik ga ervanuit dat ik die van de 11e niet meer krijg.........sturen ze die maar lekker opnieuw
    Zelfde hier...6 dvd besteld tijdens de kortingsperiode, 1tje ontvangen en 5 missen nog...

    Frank,

    mijn 5 dvd's zijn de 15de en de 16de verstuurd, nog niets ontvangen.

    Laatst al 2 cd's die niet zijn aangkomen van een ander engels bedrijf...

  17. #1192

    Standaard

    Laatste pakketje kwam ineens via de TNT binnen.
    4 dagen, dat lijkt er meer op.

  18. #1193

    Standaard

    Vandaag zat er bij een pakje een verzoek om een (bijgevoegde) briefkaart te retourneren met de vraag wanneer je de bestelling had ontvangen, en of hij netjes was aangekomen.
    Dat kaartje is trouwens niet van Play zelf, maar van Jersey Post.
    Blijkbaar gaan ze nu toch eens een onderzoekje instellen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  19. #1194

    Standaard

    Kwam vandaag een postbode die 20,50 euro voor belasting en inklaringskosten wilde voor een dvd van 37,49
    Omdat het al zolang duurde voordat ik de dvd binnen kreeg, had ik een replacement aangevraagd en die had ik al ontvangen zonder er voor te hoeven betalen, dus de postbode kon de dvd weer leuk meenemen.

    Toch erg vreemd, voor het eerst dat het bij mij gebeurd en ik bestel redelijk veel bij Play.com. Ik dacht dat hun geen problemen hadden met belasting en inklaring enzo??
    Meer mensen dit meegemaakt?

  20. #1195

    Standaard

    Ik heb het nog niet meegemaakt, maar Play zit op Jersey en dat hoort niet bij de Europese Unie, dus je loopt altijd de kans om belasting en inklaringskosten te betalen.

  21. #1196

    Standaard

    Ik snap er weinig meer van.

    Gisteren ontving ik in een klap 4 pakjes van Play:

    - 1 DVD van 28 december 2008
    - 2 DVD's van 5 januari 2009
    - 1 replacement (voor die van 28 dec) die vorige week is verstuurd

    Euh?

    Een van die DVD's ook nog eens beschadigd, maar "gelukkig" is daar ook al een replacement van onderweg.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  22. #1197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ik snap eigenlijk niet goed dat play hier niets aan doet!
    Doe het dan via dhl of ups ofzo...dan maar 4 of 5 euro verzendkosten betalen...je hebt het dan wel in 2-3 dagen in huis!

    DHL

    Nee dankje wel, akelige bezorgdienst die niet weet voor welke kosten de klant pakjes verstuurd, vervolgens het duurste tarief neemt en dan je pakje zogenaamd aangeeft bij de belasting, deze belasting zogenaamd voor je betaald en je daar aan de deur even voor laat afrekenen zonder bon......

    DHL.... zum kotzen.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #1198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb het nog niet meegemaakt, maar Play zit op Jersey en dat hoort niet bij de Europese Unie, dus je loopt altijd de kans om belasting en inklaringskosten te betalen.
    Je betaalt alleen invoerrechten/ btw plus inklaringskosten ALS je bestelling in waarde groter is dan 22 euro. Vanaf 22 euro betaal je namelijk zo-wie-zo btw en daarmee inklaringskosten voor het feit dat deze btw 'voor je' betaalt wordt.

  24. #1199

    Standaard

    tegenwoordig ligt dat bedrag voor douanekosten nog hoger zelfs.

  25. #1200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Mark R Bekijk bericht
    Je betaalt alleen invoerrechten/ btw plus inklaringskosten ALS je bestelling in waarde groter is dan 22 euro. Vanaf 22 euro betaal je namelijk zo-wie-zo btw en daarmee inklaringskosten voor het feit dat deze btw 'voor je' betaalt wordt.
    Sinds december 2008 is het buiten europa 150 euro geworden is het onder de 22 euro geen omzetbelasting en geen dounerechten...is het groter dan 22 euro maar onder de 150 euro, dan betaald u wel omzetbelasting maar geen douane rechten. Het wordt dus ietsje goedkoper! Boven de 150 euro betaal je nog gewoon douane rechten en de omzetbelasting.

    Kom je vanuit het vliegtuig, mag je nu voor 430 euro importeren(was 175 euro) en er geldt geen limiet meer voor sigaretten e.d.

    zie ook:
    http://www.douane.nl/actueel/0811240...er%202008.html

Pagina 48 van 67 EersteEerste ... 3844454647484950515258 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •