Pagina 56 van 67 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 1654 worden weergegeven.
  1. #1376

    Standaard

    Als zowel blahdvd en amazon.co.uk via TNT leveren, dan ligt het niet niet aan Play, maar aan Royal Mail. Die hebben geen goede reputatie. Wat je Play misschien wel kwalijk kunt nemen is dat ze Royal Mail gebruiken en niet een andere postbedrijf, maar wellicht is dat niet mogelijk. Ik weet het niet.

  2. #1377

    Standaard

    Net een dvdbox binnen gekregen van Chevy Chase Holiday Vaction. Er stond bij de informatie dat de dvd's NL ondertiteling zou hebben. Nu blijkt van de 4 dvd's slechts 1 het heeft. Ik baal wel! Niet voor mezelf maar mijn vader kan het niet volgen zonder ondertiteling. Zou ik mijn geld terug kunnen krijgen bij play? Ik hoop het wel. Verder ben ik wel te spreken over Play. Mijn Supernatural box had slechts een klein deukje. Veder was het in goede staat.

    Ik heb nog gekeken bij DVDBlah, maar die zit toch iets boven de prijs van play. Tenminste met de dvd's die ik leuk vind. Als de verzendkosten dan ook nog kan oplopen tot 5 pond dan is dat toch minder ideaal voor mij.
    "I know, Vaughn. I know. We'll find each other. We always find each other." - Sydney to Vaughn in Alias

  3. #1378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nee, want het is bij blahdvd en en amazon heel wat anders. Ligt dus echt aan play...
    Play.com - Verstuurd vanuit Jersey
    Amazon - Verstuurd vanuit UK Vaste Land
    BlahDVD - Verstuurd vanuit Zwitserland (DVD.co.uk/Base.com is hetzelfde bedrijf)

    Er zit een probleem tussen zenden uit Jersey en Nederland. HMV/TheHut/Zavvi zullen dezelfde, vaak lange, levertijd hebben als Play - die versturen namelijk ook vanaf de kanaaleilanden. Dit probleem lijkt exculsief tussen Jersey (Royal Mail daar) - NL te liggen. Sinds ik in Luxemburg woon heb ik mijn bestellingen altijd binnen een paar dagen in huis vanaf Play en de overige shops op de kanaaleilanden.

  4. #1379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Play.com - Verstuurd vanuit Jersey
    Amazon - Verstuurd vanuit UK Vaste Land
    BlahDVD - Verstuurd vanuit Zwitserland (DVD.co.uk/Base.com is hetzelfde bedrijf)

    Er zit een probleem tussen zenden uit Jersey en Nederland. HMV/TheHut/Zavvi zullen dezelfde, vaak lange, levertijd hebben als Play - die versturen namelijk ook vanaf de kanaaleilanden. Dit probleem lijkt exculsief tussen Jersey (Royal Mail daar) - NL te liggen. Sinds ik in Luxemburg woon heb ik mijn bestellingen altijd binnen een paar dagen in huis vanaf Play en de overige shops op de kanaaleilanden.
    Het is in deze thread al vaker aan de orde gesteld, maar het probleem met uit de UK afkomstige pakketjes wordt inderdaad veroorzaakt door de Nederlandse vestiging van Royal Mail. Die heeft geen eigen bezorgdienst, maar huurt daarvoor andere bezorgers in. Als de bezorging aan TNT wordt gegund, is er doorgaans geen probleem, dan ligt de bestelling meestal binnen een week op de deurmat. Met andere bezorgers, zoals Selekt Mail, Sandd en hoe ze verder ook allemaal heten, gaat het te vaak mis, wat dan resulteert in te laat of niet leveren.

  5. #1380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicole_online Bekijk bericht
    Net een dvdbox binnen gekregen van Chevy Chase Holiday Vaction. Er stond bij de informatie dat de dvd's NL ondertiteling zou hebben. Nu blijkt van de 4 dvd's slechts 1 het heeft. Ik baal wel! Niet voor mezelf maar mijn vader kan het niet volgen zonder ondertiteling. Zou ik mijn geld terug kunnen krijgen bij play? Ik hoop het wel.
    Ik zou het altijd proberen. Ik raad je wel aan de volgende keer de informatie op Play.com en alle andere webwinkels niet zomaar te vertrouwen. Vaak is deze informatie niet correct of onvolledig, waardoor je voor verrassingen kunt komen te staan. Raadpleeg altijd andere bronnen.

  6. #1381

    Standaard

    De laatste keer duurde het ook iets langer dan wij gewend zijn. Op de verpakking stond RM/TNTPost. Er zat een extra sticker op van TNTPost en het werd ook bezorgd door een postbode tegelijk met de "normale" post. Verder nog steeds tevreden over Play. We nemen de bezorgtijd op de koop toe, als het maar heel aankomt dan is het goed.

  7. #1382

    Standaard

    heeft iemand voor mij een email adres van play.

    Ik heb een week of 3 geleden een bestelling gedaan. Toen bleek dat mijn creditcard verlopen was.
    ik heb de gegevens aangepast, maar mijn order staat al een week of 2 nu op process ik wil dat ze de dvd nu eens eindelijk gaan verzenden!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #1383

    Standaard

    Play heeft problemen met hun verzendsysteem, las ik op het forum van www.blu-ray.com. En de Engelse post is aan het staken, dus het zal nog wel even duren voordat je je bestelling hebt.

  9. #1384

    Standaard

    Bedankt voor die informatie. Zouden aangetekende zendingen daar ook veel hinder van ondervinden ?

  10. #1385

    Standaard

    Op 28 augustus van play.com een e-mail ontvangen dat mijn Zulu Blu-ray verzonden was. Nu, 21 september, nog steeds niets ontvangen. Dit is voorlopig de laatste keer dat ik daar wat bestel. In het begin ging de levering supersnel, maar de laatste twee keer was het echt hopeloos.

  11. #1386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Op 28 augustus van play.com een e-mail ontvangen dat mijn Zulu Blu-ray verzonden was. Nu, 21 september, nog steeds niets ontvangen. Dit is voorlopig de laatste keer dat ik daar wat bestel. In het begin ging de levering supersnel, maar de laatste twee keer was het echt hopeloos.

    Check eens 3 posts hierboven. Ligt blijkbaar niet aan hen.

  12. #1387

    Standaard Creditcard Mastercard problemen bij Play.com

    Hallo allemaal,

    ik ben nieuw op dit forum en een nieuwe klant bij Play.com
    op het eerste gezicht een mooie site met scherpe aanbiedingen.
    Daar word je blij van zou je zeggen.
    ik heb me geregistreerd bij Play.com en alles ingevuld ( CC gegevens en verzend adres etc )
    De bestelling op de 15e van deze maand geplaatst en nu zijn we de 22e en nog steeds geen mail ontvangen van Play of de 3rd party winkel waar ik het spel heb gekocht.
    Het is een playtrade volgens mij.
    Ik bestel al een paar jaar met mijn CC en nog nooit geen problemen gehad.
    Nu zie ik op mijn acount en bij order history dat de status ; Declined is.
    Dus ja geweigerd neem ik aan.

    Heeft iemand hier ook ervaringen mee en is dat dan typisch voor Mastercard of?

    P.S
    Ik heb geen begindatum ingevoerd bij de creditcard want er staat geen datum op de Mastercard. Wel een eind datum.

    Alvast bedankt,

    Groeten Willem

  13. #1388

    Standaard

    Ik heb geen problemen met Play, Batman Arkham Asylum gepre-ordered, 17/9 mailtje dat hij is verzonden en vandaag ontvangen...

    Met DVD's en BD's niet anders, uiterlijk na 8 dagen binnen en daar kan ik wel mee leven...
    Soylent Green is people!!

  14. #1389

    Standaard

    Heb ook nog geen een keer een probleem met play.com gehad.
    Heb er al stuk of 15 keer wat besteld.
    Vorige week maandag had ik Crank 2 blu-ray besteld, en die was gister binnen gekomen. Niks mis mee!

  15. #1390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Op 28 augustus van play.com een e-mail ontvangen dat mijn Zulu Blu-ray verzonden was. Nu, 21 september, nog steeds niets ontvangen. Dit is voorlopig de laatste keer dat ik daar wat bestel. In het begin ging de levering supersnel, maar de laatste twee keer was het echt hopeloos.
    Na ruim vier weken nog steeds niets ontvangen.
    Ik ga er inmiddels van uit dat de zending 'zoekgeraakt' is, overigens de eerste keer dat ik een product via internet bestel dat niet aankomt. Ik heb play.com gevraagd om het aankoopbedrag terug te storten, wat inmiddels ook gebeurd is. Dat is dan weer wel netjes. Zonder gedoe en binnen drie dagen.

  16. #1391

    Standaard

    Geen idee of het aan play ligt of niet, maar voor mij is het verlopig ook de laatste keer dat ik daar iets besteld. Bestelde altijd op play en als er iets verzonden werd na 2 dagen had ik had, maar nu moet ik ook altijd weken wachten voor ik iets ontvang. Ook al is Amazon soms wat duurder, daar zullen mijn bestellingen voortaan fulltime gedaan worden wordt het beu met play.
    BD (1243) What i Watch

  17. #1392

    Standaard

    Hier begin augustus een box besteld, die vervolgens anderhalve maand op 'packing' heeft gestaan. Toen ik laatst inlogde stond er opeens dat ie op 20/8 verstuurd was. Ondertussen heb ik deze nog steeds niet ontvangen en ik kan als ik bij mijn orders kijk geen replacement meer aanvragen of geld terugeisen, het vakje in die tabel daarvoor is leeg...

    Heeft iemand hier een mailadres o.i.d. om direct contact op te nemen, want op die website kom ik geen steek verder. Ik wil m'n centen terug. Alvast bedankt!

  18. #1393

    Standaard

    info@play.com werkt misschien?

    Ik moet een boek terugsturen waarvan ik al heb aangegeven dat het waardeloos is, een 50tal pagina's zitten er verkeerd in waardoor een gedeelte van de tekst is weggevallen.
    Nou ja dan toch maar doen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  19. #1394

    Standaard

    Ik zou helpdesk@play.com ook eens proberen als ik jou was. Daar heb ik een tijdje geleden een lange discussie over heen en weer gehad. Dus die checken ze wel...


  20. #1395

    Standaard

    Thanks, jongens! Zal het morgen eens testen.

  21. #1396

    Standaard

    Kreeg vandaag 2 boeken aan van play.com, vanuit Zwitserland ! Iemand enig idee hoe dit komt ? (verklaart ook wel waarom ze zo lang achter bleven)

  22. #1397

    Standaard

    Ik heb even een vraagje over het terugsturen van artikelen naar play.com

    Vorige week maandag heb ik de Crank 2 Blu-ray disc naar play teruggestuurd omdat de disc het niet deed op mijn speler (ik heb alles geprobeerd om hem werkende te krijgen maar niks hielp) , anyways het is nu 1 week geleden en ik heb nog niks gehoord van play.

    Is er een email adress waarmee ik hun kan bereiken? Had een keer een email gestuurd naar helpdesk@play.com maar het enigste wat ik daar kreeg was een ticket number en voor de rest heb ik daar nooit meer iets van gehoord.

    Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ze het geld terugstorten enz.?

  23. #1398

    Standaard

    Het duurt meestal wat langer dan een week. Royal mail is de snelste niet en het weekend zit er nog tussen. Dan moeten zij het ook nog verwerken dus ik zou deze week nog ff afwachten. Als je volgende week maandag niets hebt gehoord zou ik eens gaan mailen: info@play.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #1399

    Standaard

    Vroeger duurde het 3 werkdagen eer bestellingen van play.com aankwamen, tegenwoordig is het eerder het dubbel. Het is maar zelden dat dingen mij nog bereiken binnen de week ...
    Zal wel aan de post liggen ...

  25. #1400

    Standaard

    Slecht nieuws voor bestellers in Engeland, er staan weer stakingen van de post voor de deur, dit zag ik gisteren op de bbc!

    Ze willen weer gaan staken, dus net als voorig jaar, komen in de drukste maanden dan enorm lange wachttijden voor voor post uit Engeland!

Pagina 56 van 67 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •