Pagina 58 van 67 EersteEerste ... 848545556575859606162 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 1654 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat kan. Het is niet zo dat je bij ALLE bestellingen moet bijbetalen, maar je loopt wel ALTIJD het risico dat je dat moet doen. Heb je tot op heden nog niets bij hoeven betalen dan heb je geluk gehad, maar dat geeft geen garantie voor jou en anderen voor toekomstige bestellingen.
    Voor een volgende keer hou ik de grens wat meer in de gaten
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  2. #1427

    Standaard

    Iemand het email adress van de klantenservice van play.com?

    Ik versta geen hout van die mensen aan de tel!

    Alvast bedankt

  3. #1428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Iemand het email adress van de klantenservice van play.com?

    Ik versta geen hout van die mensen aan de tel!

    Alvast bedankt
    email: customercare@play.com

    In geval van niet geleverde bestellingen, *klik* en volg de daar vermelde procedure.

  4. #1429

    Standaard

    Het is toch absurd dat op een bedrag van 36,50 ik 19 euro moet betalen, maakt de aankoop slechts 4 euro goedkoper dan in de winkel en wel 4 weken moeten wachten.

    Kan je het pakket nu weigeren en sturen ze het dan terug? Bij Amazon was die duurder, maar niet als je die 19 euro meerekent...
    ...

  5. #1430

    Standaard

    Gevonden op de website van TNT:

    If you do not wish to pay the amount you must refuse the consignment as soon as it is delivered by TNT Post. The consignment is then returned at once to the sender or destroyed, depending on the sender’s stated preference.

    Het pakketje gaat dus terug naar Play.com en ik koop er niks meer van boven de 22 euro (had nog wat in gedachte, maar stap over naar amazon.co.uk). Ze kunnen beter als Amazon doen en gewoon ons de BTW rekeken, scheelt die domme 12,50 euro.
    ...

  6. #1431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ralfbosz Bekijk bericht
    Het is toch absurd dat op een bedrag van 36,50 ik 19 euro moet betalen, maakt de aankoop slechts 4 euro goedkoper dan in de winkel en wel 4 weken moeten wachten.
    In deze thread had je het kunnen lezen. Bovendien ben je bij het plaatsen van je bestelling akkoord gegaan met de voorwaarden van play.com waarin het vogende staat: if your delivery address is outside of Jersey, you may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges for customs clearance must be borne by you. You should note that customs policies vary widely from country to country; Play.com advises each customer to contact their local customs office for further information.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ralfbosz Bekijk bericht
    Gevonden op de website van TNT:

    If you do not wish to pay the amount you must refuse the consignment as soon as it is delivered by TNT Post. The consignment is then returned at once to the sender or destroyed, depending on the sender’s stated preference.
    Daarmee wordt denk ik wel bedoeld dat je het niet van de postbode moet aannemen, want als de rekening inmiddels op je deurmat ligt en je het pakket in bezit hebt, kun je niets meer doen vrees ik. Sowieso ben je de €36,50 waarschijnlijk kwijt, want het is niet de fout van play.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ralfbosz Bekijk bericht
    Ze kunnen beter als Amazon doen en gewoon ons de BTW reke[n]en, scheelt die domme 12,50 euro.
    Daat laatste kunnen ze niet doen, want dat kan alleen binnen een EU-land geïnd en afgedragen worden.
    Laatst aangepast door Oakey : 08-12-2009 om 18:50
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #1432

    Standaard

    Niet zo blij meer met Play na bijna 8 jaar en 930 orders.

    Voor familie had ik een maand terug als verrassing 4 dvd's met klassiekers besteld bij Play, met een rechtstreeks afleveradres. Dat ging prima. Familie blij.

    Op de info pagina's stond bij deze films dat er Dutch subtitles waren, waarop je dan ook vertrouwd. Blijkt nu dat er slechts 1 film voldoet, de andere 3 hebben geen Nederlandse ondertitels. Familie dus zeer teleurgesteld.

    En ik balen, want dit ( 3 op 4) is geen foutje meer, maar ruikt naar de boel belazeren.

    Retourzenden kan niet meer (bij geen van de items de noodzakelijke rode knop -meer- te vinden in de order status; kennelijk is de 'retourtermijn' verstreken).

    De grootste frustratie is dat ik nergens een 'contact-button' kan vinden. Alle 'Help' is gestandaardiseerd, en natuurlijk staat mijn vraag er niet tussen. Zucht.

    Ik heb nu maar onder de items de knop 'melding fout pagina' gebruikt, en daar mijn ervaring meteen in gestopt, met het verzoek mij te mailen.

    Onlangs had ik ook als iets dergelijks met Amazon.com, waar een van mijn orders totaal van de aardbodem verdwenen is, en daar kan je ook zoeken tot je een ons weegt, naar een 'contact' button.

    Slechte ontwikkeling, naar mijn smaak.

  8. #1433

    Standaard

    Maar je moet om te beginnen al nooit uitgaan van de info die op de site staat. Dan heb ik het over de ondertiteling en audiotracks. Die kloppen zelden tot nooit. Dus daarover geef ik je geen gelijk. Wat dat contact opnemen betreft ben ik het wel met je eens. Dat mogen ze weleens wat duidelijker maken op veel buitenlandse sites...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #1434

    Standaard

    Play is echt slecht als je contact met ze wil zoeken, een tijd geleden hadden ze een telefoonnummer staan wat iedere keer niet werkte.
    In het forum is trouwens wel ergens een e-mailadres te vinden van Play.
    Laatst aangepast door peptalk : 11-12-2009 om 19:35 Reden: typo

  10. #1435
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #1436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Maar je moet om te beginnen al nooit uitgaan van de info die op de site staat. ...

    Hoe doe jij dat dan ?

  12. #1437

  13. #1438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Hoe doe jij dat dan ?
    DVD Profiler heeft redelijk wat info (gewoon op titel zoeken, met localiteit UK). Er zullen ook sites zijn met accurate info, maar die schieten me even niet te binnen.

  14. #1439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Hoe doe jij dat dan ?
    Probeer altijd even www.dvdcompare.net

    Typ de film die je zoekt en alle uitgaves komen tevoorschijn incl specs. Vooral mbt ondertiteling en extra's is dit heel handig. Gebruik ik al jaren en ik heb ze nog nooit op een fout betrapt.

  15. #1440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Hoe doe jij dat dan ?
    check de reviews via www.dvd-basen.dk

    Daar staan verzamelingen van reviews!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #1441

    Standaard

    Pakketje binnen van play.com, wederom licht beschadigt. Zat gewoon in een soort vuilniszak. Jammer.

  17. #1442

    Standaard

    Hebben meer mensen last van dat hun bestelling al meer dan een week op "packing" staat?

    Levering is ook weer zeer traag. 3 boxsets doen er al 21 dagen over!

  18. #1443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Pakketje binnen van play.com, wederom licht beschadigt. Zat gewoon in een soort vuilniszak. Jammer.
    die zak kan er ook om gedaan zijn bij de tnt of royal mail! Vaak tapen ze je doos niet opnieuw dicht maar stoppen ze het in een zak! Heb ik ook al een enkele keer gehad zowel binnen NL als via buitenland.

    Maar dan meestal nog wel met de dvd in de doos en daarom heen een zak!

    Kan me niet voorstellen dat ze je pakkertje zo vanuit play.com hebben verstuurd!

  19. #1444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    die zak kan er ook om gedaan zijn bij de tnt of royal mail! Vaak tapen ze je doos niet opnieuw dicht maar stoppen ze het in een zak! Heb ik ook al een enkele keer gehad zowel binnen NL als via buitenland.

    Maar dan meestal nog wel met de dvd in de doos en daarom heen een zak!

    Kan me niet voorstellen dat ze je pakkertje zo vanuit play.com hebben verstuurd!
    Oh dat zou dan ook misschien wel kunnen. Er zat verder geen doos omheen. Gewoon mijn dvdbox met een vuilniszak eromheen en een papiertje van play.com erin.

  20. #1445

    Standaard

    Zojuist toch maar even een mailtje gestuurd naar zowel info@play.com als customercare@play.com:

    ________________________________________

    Hello Sir/madam,

    Recently I placed a order on play.com for Alfred Hitchcock Box Set (14 Discs) (Region 2 DVD), and I received it yesterday. (Order ID = xxxxxxxx)

    It occured to me that the product was sent in some sort of (not very protective) garbagebag, and when I opened the bag I found out the packaging of the product was quite damaged.
    The product looks like the following: 14 dvd-cases in a cardboard box, sealed in plastic. I could see the damage through the (already partially ripped) plastic, and when I removed it I noticed the extend of the damage on the cardboard box.

    The dvd's + cases are fine, it's the cardboard box that is damaged. But since the product was a christmas present, there is no way I can give it away now. To order a new one would also take too long.
    On some previous orders I've had some minor damages (metallic box > little dents, dvd-case > small cracks) but nothing to serious, nothing like this.
    I have to say I'm rather displeased with the weak packaging that play.com offered on this product.

    I hope play.com will come up with some sort of compensation, in the form of a refund or replacement product.

    I'd like to hear from you soon.

    Greetings,

    Don van Straalen

  21. #1446

    Standaard

    Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van play.com en dat is me zeer slecht bevallen.
    Had een Beatles Rockband gitaar besteld, de Gretsch duo jet voor playstation 3.

    Helaas heb ik de verkeerde gitaar ontvangen, nl. de Rickenbacker. Bovendien is deze gitaar ook nog eens voor de XBOX360 en dus niet voor PS3.
    Dat vindt ik toch wel een hele grote misser.

    Gebeld en meteen bevestiging gekregen dat het goede item direct verstuurd zou worden. Ik heb de het foute item retour gestuurd. Tot op heden geen reactie meer gehad van play dat de door mij geretourneerde gitaar daar is aangkomen, terwijl ik via track/trace kan zien dat dit wel het geval is.
    De goede gitaar is hier nog steeds niet aangekomen.

    Vervolgens weer gebeld. Erg moeilijk om door de wachtrij heen te komen. Krijg je dan eindelijk iemand dan spreekt hij/zij bijzonder slecht engels en heb je het gevoel dat ze niet begrijpen wat je bedoelt.

    Nu is het verhaal dat mijn returned item eerst geprocessed moet worden, voordat men het goede item alsnog gaat versturen. Dit return process kan enkele weken duren.
    Vreemd omdat men eerst zij dat het correcte item alsnog direct verstuurd zou worden.
    Bovendien vindt ik het slechte service, omdat ik nu enkele weken op mijn artikel moet wachten, terwijl ik al wel hiervoor heb betaald en bovendien extra kosten heb gemaakt voor het retourzenden van het verkeerde item.

    Ik zal daarom maar vragen om een refund en elders gaan shoppen. Voor mij dus eens en nooit meer

  22. #1447

    Standaard

    Bij mij schiet het ook niet veel op. Nu heb ik dus het defecte product teruggestuurd, krijg ik een refund en verzendkosten terug. So far, so good.

    Maarja, ik wil wel het product hebben maar die is nu dus 4 euro duurder als toen ik deze bestelde, nu eens kijken of ik het product voor de oorspronkelijke prijs kan kopen.

    edit: ik weet dat 4 euro niet veel is, maar toch.

  23. #1448

    Standaard

    Waarom heb je niet een replacement aangevraagd dan? Of was dat geen optie...?


  24. #1449

    Standaard

    Zou iemand mij even kunnen vertellen hoe lang het meestal duurd voordat je je bestelling thuis hebt? Hoor namelijk redelijk veel slechts over play de laatste tijd, en heb net afgelopen week 3 bestelling gedaan. Ben dus wel benieuwd hoe erg het allemaal is.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  25. #1450

    Standaard

    Bij mij wisselt het nog wel eens. Soms 3 dagen, soms 13 dagen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 58 van 67 EersteEerste ... 848545556575859606162 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •