Pagina 35 van 67 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 1654 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    donderdag en vrijdag enkele dvd's vershipped naar België. Morgen staakt de Post, dus kan ik nog niet zeggen hoe het met de verzendtijden op dit moment zit

  2. #852

    Standaard

    Afgelopen vrijdag twee pakjes gekregen via de postbode (had 2 boeken besteld), de eerste was geheel in orde, maar op de tweede stond een compleet ander adres van iemand in Rotterdam. Bizar.

  3. #853

    Standaard

    De verzendtijd is stuk langer tegenwoordig. Het duurt nu soms meer dan 10 werkdagen. Vroeger was dat bij mij altijd binnen 5 werkdagen. Zelfs vanuit de VS gaat sneller, is toch zeer vreemd.

  4. #854

    Standaard

    duurt soms meer??? wat dacht je van soms sneller dat 10 werkdagen.

    tegenwoordig 2-3 weken de regel

    erg jammer want het is wel een goeie shop. alles word snel afgehandeld en je word netjes op de hoogte gehouden

    Ik zal heel afentoe nog wat bestellen daar totdat het weer beter word.

  5. #855

    Standaard

    De laatste zending duurde bij mij ook veel langer dan normaal. Bijna 4 weken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag twee pakjes gekregen via de postbode (had 2 boeken besteld), de eerste was geheel in orde, maar op de tweede stond een compleet ander adres van iemand in Rotterdam. Bizar.
    dan heb je zeker mijn pakje gehad. ik ben nu inmiddelss 3 pakjes kwijt van play. erg vervelend, ik heb uiteraard wel gewoon mijn geld teruggekregen maar ik ga voorlopig niks meer bij play bestellen. ik heb de indruk dat iemand hier bij het postsorteercentrum pakjes van play verzamelt...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  7. #857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag twee pakjes gekregen via de postbode (had 2 boeken besteld), de eerste was geheel in orde, maar op de tweede stond een compleet ander adres van iemand in Rotterdam. Bizar.
    Ik heb vandaag het zelfde voor, 2 pakketjes waarvan één met een totaal ander adres van 80 KM hiervandaan.
    Het waren weliswaar zendingen van Amazon.co.uk maar wel bezorgd door Selektvracht, die dus ook de bezorging van Play verzorgd.
    Nu heb ik selecktvracht al gebeld en komen ze het pakketje terug afhalen, maar helaas zal niet iedereen zo eerlijk zijn en zullen er op deze manier ook wel veel zendingen verdwijnen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    donderdag en vrijdag enkele dvd's vershipped naar België. Morgen staakt de Post, dus kan ik nog niet zeggen hoe het met de verzendtijden op dit moment zit
    Geshipped op donderdag 2/10 : aangekomen dinsdag 7/10
    Geshipped op vrijdag 3/10 A : aangekomen op dinsdag 7/10
    Geshipped op vrijdag 3/10 B : nog niet aangekomen
    Geshipped op zaterdag 4/10 : aangekomen op vrijdag 10/10

    Ik ben dus nog altijd behoorlijk tevreden.

  9. #859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    Geshipped op donderdag 2/10 : aangekomen dinsdag 7/10
    Geshipped op vrijdag 3/10 A : aangekomen op dinsdag 7/10
    Geshipped op vrijdag 3/10 B : nog niet aangekomen
    Geshipped op zaterdag 4/10 : aangekomen op vrijdag 10/10

    Ik ben dus nog altijd behoorlijk tevreden.
    Geshipped op vrijdag 3/10 B aangekomen op dinsdag 14/10.

  10. #860

    Standaard

    Bij mij is het heel wisselvallig. Laatst een keer heel lang moeten wachten (week of 4/5) en nu was het binnen 5 werkdagen binnen. Beetje merkwaardig.

  11. #861

    Standaard

    Ik moet ook 3 dingen van 7 oktober nog krijgen.


    Four **** Trader & SafeTrader


  12. #862

    Standaard

    Gister weer 4 pakketjes ontvangen, gaat redelijk snel!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ik moet ook 3 dingen van 7 oktober nog krijgen.
    En ik wacht nog op iets van 3 oktober...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #864

    Standaard

    Bij mij doet Play er sinds mijn verhuizing naar Den Haag standaard bijna 3 weken over.Het komt altijd net een paar dagen voor de limiet binnen, terwijl het er vroeger altijd rap was. :sad:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  15. #865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Bij mij doet Play er sinds mijn verhuizing naar Den Haag standaard bijna 3 weken over.Het komt altijd net een paar dagen voor de limiet binnen, terwijl het er vroeger altijd rap was. :sad:
    bij jou komt het gelukkig nog binnen, bij mij komt de laatste tijd niets meer aan. helaas maar waar
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  16. #866

    Standaard

    Ik mis overigens nog 1 order die al lang binnen zou moeten zijn
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #867

    Standaard

    Ik heb deze week een bestelling ontvangen die twee weken onderweg is geweest. Toch maar weer een paar (3 voor 2) blu-ray's besteld.

  18. #868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Bij mij doet Play er sinds mijn verhuizing naar Den Haag standaard bijna 3 weken over.Het komt altijd net een paar dagen voor de limiet binnen, terwijl het er vroeger altijd rap was. :sad:
    Hier net zo, denk dat ze op het verdeelcentrum Den Haag met andere zaken bezig zijn
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #869

    Standaard

    Mijn laatste paar bestellingen waren juist supersnel binnen. Sommigen zelfs in 3 or 4 dagen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  20. #870

    Standaard

    Ik heb niet te klagen over pay, Hulk vrijdag verzonden en dinsdag al binnen
    BD (1243) What i Watch

  21. #871

    Standaard

    2 dingen verzonden op donderdag, vandaag binnen. Play + België =

  22. #872

    Standaard

    De laatste 3 weer binnen 5 dagen na verzending binnen.....

  23. #873

    Standaard

    Ik wacht nu al 2 weken op mijn spullen.


    Four **** Trader & SafeTrader


  24. #874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ik wacht nu al 2 weken op mijn spullen.
    Eindelijk alles ontvangen.


    Four **** Trader & SafeTrader


  25. #875

    Standaard

    Nou, voor drie van mijn orders is de levertermijn van 21 dagen al verstreken, heb ze gemaild en ze gaan 3 vervangengde DVD's opsturen. Kan ik weer drie weken wachten, yay!

    :sad:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 35 van 67 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •