Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 329 worden weergegeven.

Discussie: Cosmox

  1. #76

    Standaard

    Inderdaad een beetje jammer m.b.t. Star Trek box. Ook bij mij stond de advertentie er 2 dagen later na bestelling nog op.

    Is niet een hele handig actie voor film liefhebbers om het zo te doen.

  2. #77

    Standaard

    Maar wel tegen mij aan de telefoon zeggen dat het om een 'drukfout' ging...


  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cosmox Bekijk bericht
    Beste Marty,

    Jammer dat je het vertrouwen in ons kwijt bent. Voor meer informatie over de banners die je gezien hebt wil ik je graag verwijzen naar deze pagina in onze FAQ. Je kunt je daar ook afmelden voor deze banners.

    Met vriendelijke groet,

    Gijs Hovens
    Cosmox
    Beste Cosmox,

    Waarom worden voor België andere (lees duurdere) prijzen gehanteerd, op weliswaar eenzelfde aanbod en dito website?

    Jullie denken nu toch niet dat we de produkten gaan kopen tegen die hoge prijzen, wetende dat bij onze Nederlandse vrienden hetzelfde wordt aangeboden tegen superprijzen?

    Ik raad alvast alle Belgen op dit forum aan om Cosmox links te laten liggen!


  4. #79

    Standaard

    Hier het antwoord van COSMOX op het helaas niet meer kunnen leveren van de "Star Trek Box" voor de eerdergenoemde 25 euro's...:

    Uiteraard betreuren wij het feit dat we de door u bestelde Star Trek box niet meer kunnen uitleveren voor de prijs van 25 euro. Het betrof hier een tijdelijke actie met een gelimiteerd aantal beschikbare artikelen. Dit was op onze site te herkennen aan de status 'op = op'.
    We willen u als coulance graag een tegoed van 10 euro aanbieden. Dit tegoed zal zo spoedig mogelijk verwerkt worden in uw account en wordt automatisch verrekend bij uw volgende bestelling.
    Wij hopen alles zo naar tevredenheid afgehandeld te hebben.
    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice COSMOX


    Ik weet het; het klinkt als geslijm; en zeker omdat Cosmox hier meeleest, maar ik vind het een prima oplossing!!!
    THANKS!

  5. #80

    Standaard

    Niet lachen hoor, maar die Star Trek box staat nu weer op de site voor... 25,--

  6. #81

    Standaard

    Ik heb de mail ook ontvangen en inmiddels 10 euries tegoed gekregen op de site.
    Uitstekende service!

    Ik heb de box gelijk weer besteld, aangezien hij zoals Scorpius al zei, weer op de site staat voor 25 euro. Zou betekenen dat ik hem voor 15 euro heb besteld.
    Mag hopen dat ze nu wel leveren, want anders snap ik niet waarom ze hem weer voor die prijs op de site zetten.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Niet lachen hoor, maar die Star Trek box staat nu weer op de site voor... 25,--

    Aaah, dus er is wéér een tijdelijke actie, te herkennen aan de status "op=op"... Mooi daar doe ik dus héél snel aan mee...
    Hij kan gewoon nog niet op zijn...

  8. #83

    Standaard

    Dat was dan een hele korte op=op.......binnen 8 minuten was alles weg. ......beetje vreemde gang van zaken allemaal.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Beste Cosmox,

    Waarom worden voor België andere (lees duurdere) prijzen gehanteerd, op weliswaar eenzelfde aanbod en dito website?

    Jullie denken nu toch niet dat we de produkten gaan kopen tegen die hoge prijzen, wetende dat bij onze Nederlandse vrienden hetzelfde wordt aangeboden tegen superprijzen?

    Ik raad alvast alle Belgen op dit forum aan om Cosmox links te laten liggen!

    Beste Sylver,

    Dit was een incident. Je kunt gerust een steekproef doen en daaruit zal blijken dat bijna in alle gevallen de prijs gelijk is.

    Met vriendelijke groet,

    Gijs Hovens
    Cosmox
    Nu op Cosmox: meer films bestellen is meer korting krijgen.

  10. #85

    Standaard

    De Star Trek box staat vooralsnog In Behandeling, alleen hebben ze nu weer die 10 euries eraf gehaald, althans volgens mijn besteloverzicht. Eerst 10 euro geven en dan weer intrekken...Beetje vreemd, maar we wachten af.

  11. #86

    Standaard

    ook 10 euro tegoed gekregen vanwege het niet kunnen leveren van de Star Trek-Box.
    Toch netjes van Cosmox en het wordt zeker gewaardeerd.

    My faith has been restored!
    Tassie2003 op het andere forum......

    Opinions are just like assholes......everybody has one......

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Niet lachen hoor, maar die Star Trek box staat nu weer op de site voor... 25,--
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik heb de mail ook ontvangen en inmiddels 10 euries tegoed gekregen op de site.
    Uitstekende service!

    Ik heb de box gelijk weer besteld, aangezien hij zoals Scorpius al zei, weer op de site staat voor 25 euro. Zou betekenen dat ik hem voor 15 euro heb besteld.
    Mag hopen dat ze nu wel leveren, want anders snap ik niet waarom ze hem weer voor die prijs op de site zetten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Aaah, dus er is wéér een tijdelijke actie, te herkennen aan de status "op=op"... Mooi daar doe ik dus héél snel aan mee...
    Hij kan gewoon nog niet op zijn...
    Houd ons op de hoogte, want als jullie hem nu wel geleverd krijgen, ga ik gewoon niet akkoord met de 10 euro. Het is netjes dat ze die 10 euro korting geven, maar als ze daarna toch het product gaan leveren voor de prijs waar ik hem in eerste instantie ook voor besteld had, is dat gewoon niet netjes.

    Het zal wel weer een fout zijn, maar ben toch benieuwd hoe dit afloopt...


  13. #88

    Standaard

    Hij staat vooralsnog op In Behandeling nog steeds, maar dat zegt natuurlijk niks. Ik hou iedereen op de hoogte vanaf hier.
    Alleen staat die 10 euro niet in mindering bij mijn bestelstatus. In de bevestigingsmail die ik kreeg echter wel, dus als hij mocht komen, verwacht ik hem gewoon voor die prijs. Staat tenslotte zwart op wit.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cosmox Bekijk bericht
    Beste Sylver,

    Dit was een incident. Je kunt gerust een steekproef doen en daaruit zal blijken dat bijna in alle gevallen de prijs gelijk is.

    Met vriendelijke groet,

    Gijs Hovens
    Cosmox
    Bedankt voor uw reactie!
    Bij deze kijk ik dan ook al uit naar de volgende blu-ray die voor €6.25 of €7.00 wordt aangeboden en hoop dat we hem dan ook effectief tegen die prijs in België kunnen aanschaffen!

  15. #90

    Standaard

    Wat een vreemd verhaal! Ik heb inmiddels de onderstaande mail naar cosmox gestuurd. We wachten het maar even af... :sad:

    Beste Cosmox,

    Afgelopen weekend heb ik de Star Trek box op Blu-ray besteld op Blu-ray. Bij de melding van de verzending van mijn oder zag ik dat deze uitverkocht was en niet geleverd zou worden. Ik vond het zeer vreemd dat deze niet geleverd werd, gezien hij op de dag van verzending voor een prijs van bijna 90 euro weer op jullie website stond aangeboden. Normaal gesproken zou ik direct contact hebben gezocht met cosmox. Echter, omdat ik een een fanatiek forumlid ben van dvd.nl en daar een dicussie volgde waarin andere leden aangaven al een klacht te hebben gestuurd, heb ik besloten dit even te wachten met mijn contact.

    Tot mijn grote verbazing zie ik dat de Star Trek box momenteel opnieuw wordt aangeboden op de website van cosmox voor 25 euro. Ik vind het dan ook enorm onterecht dat de box is geannuleerd bij mijn oorspronkelijke bestelling. Daarnaast geven verschillende leden op het forum aan, een tegoedbon van 10 euro te hebben gekregen. Aangezien cosmox in de thread op dvd.nl heeft aangegeven, klanten die de box niet geleverd hebben gekregen tegemoet te komen, zou alsnog graag een compensatie ontvangen!

    Met vriendelijke groet,


    Frank van Eenbergen

    EDIT:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Niet lachen hoor, maar die Star Trek box staat nu weer op de site voor... 25,--
    Even een controle en ik zie zonet dat de box inmiddels weer voor 79,99 op de website staat...
    Laatst aangepast door F.v.Eenbergen : 29-10-2009 om 21:11

  16. #91

    Standaard

    Vanmiddag heb ik een telefoontje van Cosmox gekregen waarin ze me een tegoedbon van 10 euro aangeboden hebben, die wordt verrekend bij mijn volgende bestelling. Daarnaast heb ik een excuses ontvangen, omwille het feit dat de bon niet eerder is aangeboden, gezien ik een van de gedupeerden ben waaraan de box niet kon worden geleverd. De reden dat ik deze niet aangeboden heb gekregen was volgens de telefoniste waarschijnlijk een vergissing in de administratie.

    Ter bevestingin heb ik vanmiddag ook de onderstaande mail mogen ontvangen.

    Geachte heer Eenbergen,

    In antwoord op uw reactie delen wij u het volgende mede:

    Wij blijven bij de coulance van € 10,00. Mocht u hier niet mee akkoord gaan dan kunt u beroep aantekenen bij de Thuiswinkel Organisatie.
    De uitspraak van de Thuiswinkel Organisatie zal bindend zijn.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Ria van Veenendaal
    Klantenservice COSMOX



    Top, om klanten toch op deze manier te gemoed te komen, hoewel ik natuurlijk liever de Star Trek box had gehad.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Bedankt voor uw reactie!
    Bij deze kijk ik dan ook al uit naar de volgende blu-ray die voor €6.25 of €7.00 wordt aangeboden en hoop dat we hem dan ook effectief tegen die prijs in België kunnen aanschaffen!
    idd ze moeten de lijn maar doortrekken of ook maar leveren in België

  18. #93

    Standaard

    Vandaag netjes de Star Trek box binnen gekregen voor €25,-. Ben tot nu toe zeer positief over cosmox.

  19. #94

    Standaard

    iemand hier de DA Vinci Code Blu Ray van 6,25 al ontvangen, want die heb ik enkele dagen geleden bestelt maar tot nu toe staat die nog steeds "in behandeling"

    of maar mailtje richting klantservice doen?

  20. #95

    Standaard

    Heb hem toen ook gelijk besteld en na 2 dagen binnen gehad.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    iemand hier de DA Vinci Code Blu Ray van 6,25 al ontvangen, want die heb ik enkele dagen geleden bestelt maar tot nu toe staat die nog steeds "in behandeling"

    of maar mailtje richting klantservice doen?
    Dat probleem heb ik met de blu ray x-files voor 7,00 eur
    Deze staat ook al 3 dagen op "in behandeling"

    Wat beloofd is, moet ook waargemaakt worden lijkt me.
    Tenslotte de klant is koning

  22. #97

    Standaard

    Zo, dan kunnen ze van mij een zeer boos telefoontje gaan verwachten maandag. Dan ga ik met een bon van 10 euro zeker niet akkoord.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Vandaag netjes de Star Trek box binnen gekregen voor €25,-. Ben tot nu toe zeer positief over cosmox.


  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Zo, dan kunnen ze van mij een zeer boos telefoontje gaan verwachten maandag. Dan ga ik met een bon van 10 euro zeker niet akkoord.
    Er stond wel op=op, dus ik vraag me af of het telefoontje veel succes gaat hebben. Daarnaast vond ik de €10,- bon nog een zeer net gebaar voor de mensen die geen geluk hadden.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Er stond wel op=op, dus ik vraag me af of het telefoontje veel succes gaat hebben. Daarnaast vond ik de €10,- bon nog een zeer net gebaar voor de mensen die geen geluk hadden.
    Ik had hem 24 oktober rond 12 uur 's middags besteld. Als jij nog eerder had besteld, kan het uiteraard dat ze toen ik besteld had gewoon op waren.

    Neemt niet weg dat ze een paar dagen later tegen mij over de telefoon verkondigden dat het een 'drukfout' was, en dat ze de box tegen die prijs helemaal niet konden leveren. Dat is gewoon keihard gelogen dus, en daar ben ik niet zo'n fan van.

    Als je het niet erg vind, mag ik vragen wanneer jij hem besteld had?


  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik had hem 24 oktober rond 12 uur 's middags besteld. Als jij nog eerder had besteld, kan het uiteraard dat ze toen ik besteld had gewoon op waren.

    Neemt niet weg dat ze een paar dagen later tegen mij over de telefoon verkondigden dat het een 'drukfout' was, en dat ze de box tegen die prijs helemaal niet konden leveren. Dat is gewoon keihard gelogen dus, en daar ben ik niet zo'n fan van.

    Als je het niet erg vind, mag ik vragen wanneer jij hem besteld had?
    Ik heb de box donderdagochtend (29 okt) besteld (voor de tweede keer). Ze hadden de box er toen weer opnieuw opgezet voor een uurtje ofzo. Mijn eerste bestelling van rond 24 oktober was ook geannuleerd.
    Maar als ze tegen je hebben gezegd dat ze die box niet voor die prijs konden leveren en het een paar dagen later op magische wijze wel voor elkaar krijgen, heb je wel een erg sterk punt. Ik hoop voor je dat je het voor elkaar krijgt. Hou ons op de hoogte.
    Laatst aangepast door Corneelh : 01-11-2009 om 09:27

Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •