Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 329 worden weergegeven.

Discussie: Cosmox

  1. #26

    Standaard

    Laten we het maar op beginnersfoutjes houden. Ze worden in elk geval zonder problemen opgelost en ik hoop dat het een succes wordt.

  2. #27

    Standaard ...

    Heb Da Vinci Code besteld met overschrijving.

    Wordt het overschrijvingsformulier opgestuurd, want heb bestelling bevestigd maar nergens een rekeningnummer gezien?

  3. #28

    Standaard

    Kunt inderdaad met zowel iDeal als acceptgiro doen. Dan krijg je gewoon een envelopje erbij.

    Heb zelf Terminator 3 besteld

  4. #29

    Standaard

    Heb Da Vinci Code in bestelling (login gemaakt, alle stappen van bestelling gevolgd en geconfirmeerd). Maar kan hier niets van terugvinden: geen bevestigingsmailtje, niet in m'n bestelstatus,... Is dat normaal?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Heb Da Vinci Code in bestelling (login gemaakt, alle stappen van bestelling gevolgd en geconfirmeerd). Maar kan hier niets van terugvinden: geen bevestigingsmailtje, niet in m'n bestelstatus,... Is dat normaal?
    Vrijdag heb ik precies hetzelfde gedaan... (goede actie!! )
    Het duurt even voordat de order bij de bestelstatus wordt weergegeven. Dat is dus normaal. Maar een bevestigingsmailtje had ik wel binnen een minuut binnen. Misschien omdat het zondag is, maar een "auto-reply" lijkt me logisch...

  6. #31

    Standaard

    Nee bestelling was donderdagavond al gedaan.

    Kan ik opnieuw bestellen Nog nooit zoiets meegemaakt.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 11-10-2009 om 22:24 Reden: ....

  7. #32

    Standaard

    Enkele malen opnieuw gedaan, maar bestelling wordt niet doorgegeven. Krijg daarbovenop zowels via firefox als explorer een beveiligingsvermelding. Bij andere order-sites heb ik hiermee nooit last ondervonden.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Enkele malen opnieuw gedaan, maar bestelling wordt niet doorgegeven. Krijg daarbovenop zowels via firefox als explorer een beveiligingsvermelding. Bij andere order-sites heb ik hiermee nooit last ondervonden.
    Cosmox ff mailen of bellen denk ik.
    Ik had me vrijdag aangemeld, daarna de bestelling gedaan en zaterdag lag de blu-ray van "The Da Vinci Code" al op mijn deurmat...

    Omdat hier meer de prijzen horen, gaat de rest van de discussie waarschijnlijk hier naartoe:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ghlight=cosmox

  9. #34

    Standaard

    Aangezien ik geen bevestigingsmail kreeg en ook niets in orderstatus terug te vinden was heb ik een bepaald product meerdere keren na elkaar proberen te orderen ...

    Nu blijkt dat niet iedereen een bevestigingmail ontvangen heeft. Hopelijk krijg ik nu niet hetzelfde product meerdere keren in de bus

    Indien wel; kan ik die dan retourneren?

  10. #35

    Standaard

    retourneren: link contact: link
    Laatst aangepast door Jan-Kees : 12-10-2009 om 07:55

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Enkele malen opnieuw gedaan, maar bestelling wordt niet doorgegeven. Krijg daarbovenop zowels via firefox als explorer een beveiligingsvermelding. Bij andere order-sites heb ik hiermee nooit last ondervonden.
    Hallo Quadran,

    Uiteraard willen we dit graag oplossen. Zou je mij kunnen mailen op --- op welke pagina je de beveiliginsmelding krijgt? Als je ook even je login mailadres voor Cosmox mailt zal ik even kijken of we een bestelling binnen hebben.

    Alvast bedankt!

    Gijs Hovens
    http://www.cosmox.nl
    Laatst aangepast door Cosmox : 27-10-2009 om 11:54

  12. #37

    Standaard

    Ik had mijn Terminator 3 ook binnen no-time binnen. Wel relaxed trouwens dat cosmox zich hier heeft aangemeld. Erg goed voor de communicatie!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cosmox Bekijk bericht
    Hallo Quadran,

    Uiteraard willen we dit graag oplossen. Zou je mij kunnen mailen op gijs.hovens et cosmox.nl op welke pagina je de beveiliginsmelding krijgt? Als je ook even je login mailadres voor Cosmox mailt zal ik even kijken of we een bestelling binnen hebben.

    Alvast bedankt!

    Gijs Hovens
    http://www.cosmox.nl
    Hallo,

    Bij de laatste stap: bevestiging. Als ik bevestig heb ligt het artikel nog steeds in winkelwagen. Ook nooit een auto-reply gehad. Ik bestel heel wat via pc, dus begrijp niet waaraan het ligt. Heb ook m'n beveiligingsinstellingen aangepast, verschillende interbrowsers (firefox, safari, opera en internet explorer).

    Ik heb de blu-ray elders gekocht, wel duurder helaas, maar was voor een geschenk en kon dus niet lang wachten.

    Bij een volgende aankoop (die zullen er zeker komen) neem ik contact met u op, om te zien waar het probleem ligt. Ik bestelde via cosmox.be aangezien ik in België woon.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Hallo,

    Bij de laatste stap: bevestiging. Als ik bevestig heb ligt het artikel nog steeds in winkelwagen. Ook nooit een auto-reply gehad. Ik bestel heel wat via pc, dus begrijp niet waaraan het ligt. Heb ook m'n beveiligingsinstellingen aangepast, verschillende interbrowsers (firefox, safari, opera en internet explorer).

    Ik heb de blu-ray elders gekocht, wel duurder helaas, maar was voor een geschenk en kon dus niet lang wachten.

    Bij een volgende aankoop (die zullen er zeker komen) neem ik contact met u op, om te zien waar het probleem ligt. Ik bestelde via cosmox.be aangezien ik in België woon.
    Dankjewel. We gaan er sowieso onmiddelijk naar kijken maar als je bij een volgende bestelling nog problemen ondervindt dan horen we dat graag natuurlijk.

  15. #40

    Standaard

    Site heeft erg hoog ECI gehalte
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #41

    Standaard ...

    Blu ray lag vandaag in de bus.

    Had de andere nog niet uitgepakt dus teruggedaan naar Fnac en geruild voor andere.

    Topservice!!!

    Enkel jammer dat het hier niet wil lukken om te bestellen. In het vervolg dan maar een mailtje sturen.

    Nu back on topic!

  17. #42

    Standaard

    Ze zijn wel héél gelijkaardig, ja

  18. #43

    Standaard

    Goede prijzen daar, dus gistermiddag een eerste bestelling gedaan... tot nu toe:

    -geen bevestigingsmail
    -wanneer ik in wil loggen op mijn account, krijg ik de melding dat "er geen account gevonden is onder het opgegeven e-mailadres"


    't Zal mij benieuwen of de bestelde cd aan gaat komen...

  19. #44

    Standaard

    geweldige site! ik heb er al veel vanaf geplukt
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Goede prijzen daar, dus gistermiddag een eerste bestelling gedaan... tot nu toe:

    -geen bevestigingsmail
    -wanneer ik in wil loggen op mijn account, krijg ik de melding dat "er geen account gevonden is onder het opgegeven e-mailadres"


    't Zal mij benieuwen of de bestelde cd aan gaat komen...
    Bij mij kwam de bevestigingsmail ook later, na een uur oid.
    Ik heb er nu mijn eerste bestelling gedaan, ben benieuwd.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  21. #46

    Standaard

    Er zijn al berichten van mensen die de Star Trek boxset hebben besteld een annuleringse-mail hebben ontvangen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er zijn al berichten van mensen die de Star Trek boxset hebben besteld een annuleringse-mail hebben ontvangen.
    Dat kan ik bevestigen, gisteren rond 11:30 besteld vanmorgen kreeg ik de annulering mail binnen.
    Pioneer KRP-500M, Pioneer SC-LX81, Pioneer BDP-LX71, Canton Karat M80 DC, Canton Karat CS4, Canton Karat S1,

    Mijn Blu-ray’s

  23. #48

    Standaard

    Als ze annuleringsmails versturen, kunnen ze ook wel die dvd van de site halen als ie blijkbaar uitverkocht is.

    effe off topic, die ghostbusters bl ray voor 6,25 euro, iemand die al ontvangen? of is dat ook weer een neplokkertje om de site te bezoeken?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-10-2009 om 15:34

  24. #49

    Standaard

    Hiernet wil ik Ghostbusters ontvangen voor 6,25€.

    Dan weer inlogproblemen ... e-mail account bestaat niet. dus weer die login???

    Nu kijk ik terug en staat BR Ghostbusters ineens 13,35€ ...

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Hiernet wil ik Ghostbusters ontvangen voor 6,25€.

    Dan weer inlogproblemen ... e-mail account bestaat niet. dus weer die login???

    Nu kijk ik terug en staat BR Ghostbusters ineens 13,35€ ...
    Weet niet waar jij 13,35 ziet, maar hij kost nog steeds blijkbaar 6,25 euro : Ghostbusters_Blu-ray

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •