Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 329 worden weergegeven.

Discussie: Cosmox

  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Dit staat in de banner bij Cosmox:
    Er is vertraging in de uitlevering. In verband hiermee is het assortiment tijdelijk verkleind.

    Denk dat het hier ook niet goed gaat
    Is dit sub van FRS?
    Ven ECI toch ? En die zijn failliet.

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Dit staat in de banner bij Cosmox:
    Er is vertraging in de uitlevering. In verband hiermee is het assortiment tijdelijk verkleind.

    Denk dat het hier ook niet goed gaat
    Is dit sub van FRS?
    E-Ways, die produkten levert aan o.a. ECI, FRS en Cosmox.

  3. #303

    Standaard

    ECI maakt een doorstart en de webwinkel van Cosmox wordt daarin meegenomen.
    Het bedrijf wordt overgenomen door Novamedia.
    Andere dochterondernemingen (en het webbeheer van Free Record Shop) van ECI worden niet overgenomen.

    Novamedia maakt doorstart met failliete boekenclub ECI
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #304

    Standaard

    Ik weet niet of ik nu zo blij moet zijn dat Cosmox is overgenomen door die ratten van o.a. de postcode loterij.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    ECI maakt een doorstart en de webwinkel van Cosmox wordt daarin meegenomen.
    Het bedrijf wordt overgenomen door Novamedia.
    Andere dochterondernemingen (en het webbeheer van Free Record Shop) van ECI worden niet overgenomen.

    Novamedia maakt doorstart met failliete boekenclub ECI
    Sinds wanneer hebben ze kennis van het verkopen van boeken? Ik denk dat je straks bij elke bestelling een aanbieding van elke loterij krijgt. En ik vrees dat ze Procures-fouten gaan maken als beginners op dit terrein.

  6. #306

    Standaard

    Je kunt toch niet zeggen dat ECI beginners zijn op het gebied van boeken
    Dat doen ze al sinds de jaren '60!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je kunt toch niet zeggen dat ECI beginners zijn op het gebied van boeken
    Dat doen ze al sinds de jaren '60!
    Ik heb het over Novamedia die nu ECI overneemt. Novamedia heeft nog geen enkele verstand van boeken verkopen maar willen wel nieuwe plannen met ECI ontwikkelen. Bij Procures gaat het al fout met Polare en FRS.

  8. #308

    Standaard

    Op de website van Cosmox kun je weer DVD's en Blu-ray's bestellen. Er is echter wel een vertraging in de levering van 10 werkdagen.

  9. #309

    Standaard

    Ondertussen staan alle items op leverbaar vanaf 28-03-2014... Ze blijven maar uitstellen!

  10. #310

    Standaard

    Heb 2 weken geleden iets besteld en echter nog niet aangehad.
    Op de site staat max 5 werkdagen.
    Na contact op te nemen melden ze me dat ze eind deze week worden geleverd en dat ze vanaf nu op punt staan met hun leverancier.
    Heb al erg veel besteld bij cosmox en dat zal ook zo blijven.

    Vraag me wel af of alles nog ooit goed op punt gaat komen.

  11. #311

    Standaard

    Alles zou vanaf 28 maart normaal moeten verlopen.

    Ik was dan ook van plan om enkele titels te bestellen, maar heb het toch maar niet gedaan ...

    Bij het aflopen van mijn verlanglijstje stuitte ik op prijzen van 31,99€ (nieuwe blu-ray titel - standaard versie). De dvd-versie kostte 24,99€. Weinig realiteitszin blijkbaar
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 30-03-2014 om 13:05 Reden: .

  12. #312

  13. #313

    Standaard

    Ik heb al één bestelling ontvangen. Hun site is wel niet up-to-date met bestelstatus... De bestelling die ik reeds heb gekregen staat nog steeds als "in behandeling". De factuur die erbij zit is precies afkomstig van een simpele Word-template & de betalingsinformatie is afgekapt onderaan zodat ik moest contact nemen om te weten hoe ik kon betalen op rekening...

    Vroeger zat er bij de bestellingen een mooie factuur met Belgisch overschrijvingsformulier aangehecht, dit is jammer genoeg niet meer het geval. Mijn ouders bestellen soms ook maar gebruiken geen internetbankieren & gingen dus gewoon het ingevulde overschrijvingsformulier gaan afgeven bij de bank om te betalen, dit kunnen ze dus ook niet meer doen nu waardoor Cosmox/ECI toch een klant verliest.

  14. #314

    Standaard

    De veel duurdere prijzen bij Cosmox vallen enorm op. De BluRay van Frozen kost er bijvoorbeeld 10 € meer dan in de Media-Markt en ze komt bij Cosmox pas volgende week in stock.

  15. #315

    Standaard

    DVD's aan prijs van blu-ray's, blu-rays vaak boven 23€ tot 31,99€.

    Recente cd's tussen 20,99€ en 27,99€.

    DVD-boxen (geen blu-ray) van series heb ik al gezien tot 67,99€.

    Goed gek.

  16. #316

    Standaard

    Misschien veranderd dat nog wel wanneer de website terug op zijn poten staat want nu is ie volgens mij nog steeds in heropstartfase.

  17. #317

    Standaard

    Mensen die hier nog gekocht hebben onlangs? Op Facebook pagina's van zowel Cosmox als ECI immens veel klachten te lezen van niet geleverde bestellingen en onbereikbare klantendienst. Heb ook nog eens iets besteld en krijg het niet eens geleverd, volgens hun site nochtans in voorraad.

  18. #318

    Standaard

    De pagina is ook al in geen 3,5 maanden geupdate en de laatste reply was twee weken geleden. Gaat goed met dit soort shops...

  19. #319

    Standaard

    Ik heb jaren geleden hier wel wat besteld, toen ging het wel goed. Maar de laatste jaar/jaren zijn de prijzen veel te duur geworden, dus dan bestel ik er niet meer

  20. #320

    Standaard

    Is deze webshop alweer terug op de rails ? Of is het allemaal nog niet te vertrouwen ?

  21. #321

    Standaard

    Ik zou het er niet op gokken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #322

    Standaard

    Ik vrees dat ik er ook mijn laatste aankoop gedaan heb. Maandag 14/7 ruim op tijd een bestelling geplaatst met de belofte "morgen in huis" en guess what, vandaag 17/7 nog steeds "niks in huis". Gebeurde een paar weken terug ook al maar toen dacht ik dat het een geïsoleerd geval was... Niet dus.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #323

    Standaard

    Ik vind die prijzen daar echt bizar hoog voor een webshop.

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik vind die prijzen daar echt bizar hoog voor een webshop.
    Na het ECI gebeuren en het faiiliet gaan van afhandelaar en de houder van de stock, is cosmox blijven bestaan in een vorm van dropshipper.

    Elke normale webshop zoals Bol.com hanteert voor al zijn producten eenzelfde besteluur , namelijk bij hen 23u00. Dit uur is enkel anders voor bijvoorbeeld andere producten zoals zware doe het zelf zaken die ze versturen met UPS en UPS vraagt een aanlevering voor 18u.

    Als een DVD niet in voorraad is bij Bol zal er altijd 1-2 dagen staan. Als een product niet op voorraad is bij Cosmox staat er meestal "bestel voor 16u". Dat zijn producten die op voorraad zijn bij hun leverancier en die dan dropshipped naar de klant. Dat zorgt er natuurlijk voor dat je geen interessante prijzen kan aanbieden door bijvoorbeeld een groot aantal kopijen van een bepaalde titel in te kopen. Als dropshipper betaal je altijd de "dagprijs". Echter loopt het bij de dropshipper blijkbaar ook niet helemaal lekker (waarschijnlijk een geval van slechte opvolging voorraad tussen cosmox en de dropshipper) en zit er vaak een dag extra vertraging op.

    Waarschijnlijk zal cosmox zich niet snel meer laten vangen aan het aanleggen van grote voorraden, en het waarschijnlijk houden bij de aller populairste titels om toch enigsinds nog relevant te zijn in de bijzondere markt in Nederland van de late besteltijden.

  25. #325

    Standaard

    Begin deze week een bestelling gewaagd (Morse 1,2 en Endeavour aantrekkelijk geprijsd !). "Levertijd 3-5 dagen". Alles met 2 dagen in huis.
    Een goede ervaring dus.

Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •