Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 112 van 112 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Afgelopen zaterdag gezien, wat een teleurstelling was dit: onsamenhangend, traag, weinig actie en een debiel einde met een zogenaamde topmoordenaar die op debiele wijze aan zijn eind komt.Begrijpelijk dat damon niet in dit wanproduct speelt. Alles wat de 1e 3 bourne delen zo top maakte is hier weggelaten. Meningen verschillen uiteraard maar ik raad mensen af om dit in de bioscoop te zien.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #102

    Standaard

    Teleurstellend. Film duurt 2 uur en 15 minuten en het voelt ook minstens zo lang. Weinig actie, trage opbouw. Verhaal kan mij niet boeien. Nee, deze reboot mag hiermee stoppen.

    En inderdaad John ; de LARX topper wordt door mevrouw van zijn motor getrapt?

    Simon

  3. #103

    Standaard

    idd, terwijl er zoveel mee gedaan had kunnen worden.gemiste kans
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #104

    Standaard

    nou van al die slechte verhalen die ik over de film hoor.krijg ik nou niet echt zin om ervoor naar de bios te gaan

    jammer.

  5. #105

    Standaard

    zoals gezegd meningen verschillen, maar alle elementen die voorgaande bourne delen zo top maakten zijn hier weggehaald
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    nou van al die slechte verhalen die ik over de film hoor.krijg ik nou niet echt zin om ervoor naar de bios te gaan

    jammer.
    Ieder vindt van een film wat hij of zij aanspreekt, als jij hem uiteindelijk wel goed vindt, en een ander niet, wat maakt dat nou uit?.

    Daar moet je je niks van aantrekken, gewoon gaan, en je eigen oordeel vormen.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    maar alle elementen die voorgaande bourne delen zo top maakten zijn hier weggehaald
    als dat zo is.dan is de film bij voorbaat al kansloos.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Teleurstellend. Film duurt 2 uur en 15 minuten en het voelt ook minstens zo lang. Weinig actie, trage opbouw. Verhaal kan mij niet boeien. Nee, deze reboot mag hiermee stoppen.

    En inderdaad John ; de LARX topper wordt door mevrouw van zijn motor getrapt?

    Simon
    Mee eens, vond de film zwaar overdreven..alleen de eind actie scene was super..maar het verhaal was oninteressant.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #109

    Standaard

    Ik heb hem gisteren ook gezien. 't Ging wel. Wat in vergelijking met de vorige Bourne-films een flinke stap terug is.

    De teleurstellende afrekening aan het einde is al genoemd. Er zaten wel meer rare dingen in de film. Waarom bijvoorbeeld al die moeite om die opsporingschip in een wolf te stoppen? .
    De uitbreiding van het 'Bourne-universum' door de link met de vorige Bournefilms was deels geslaagd, maar voelde ook bij vlagen geforceerd aan. Hoeveel films kun je nog maken waarin er weer een complot achter het complot van de voorgaande film zit? En die kamer waarin alle computersystemen en monitoren ter wereld te kapen zijn hebben we intussen ook wel gezien.

    Maar wat me het meeste opviel/tegenviel was het midochlorians-achtige gedoe rondom die DNA-wijzigende pillen . Dat is net een stapje te ver richting science fiction. Ik vond het bijna met terugwerkende kracht afbreuk doen aan de vorige films, maar het was ook een zwak plot device in vergelijking met de vorige films.

    Renner is op zich niet slecht als stoïcijnse über-agent, maar voor de rest wordt het blik bekende acteurs groter, terwijl het lijkt of ze minder te doen hebben. Alleen Norton komt nog redelijk aan bod.

    Wat ik me aan het einde ook afvroeg is de vraag in hoeverre je hier een vervolg op kunt maken. De paar vlagen die te zien zijn over de nasleep van de gebeurtenissen in de voorgaande film lijken meer de inleiding voor een nieuwe film rondom Jason Bourne dan een vervolg op deze spin off.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #110

    Standaard

    Vanavond gezien en ben het eigenlijk wel met bovenstaande post eens. Tis eigenlijk een beetje een zwak aftreksel van de Bourne films. Het heeft dezelfde elementen, opzet en uitvoering. Een beetje anders en even een ander land, maar that's it. Het lijkt wel of Gillroy het zo druk had met de regie dat hij niet meer een fatsoenlijk script in elkaar kon draaien. De verwijzingen naar de Bourne films moet dan (samen met de muziek) een soort van vertrouwen oproepen; op een gegeven moment voelt het inderdaad geforceerd aan en doet het er eigenlijk totaal niet meer toe. Op elke holle boom (in dit geval een flafondplank) moet ineens de naam Jason Bourne in beeld komen...beetje suf... Ook het verhaal rondom pillen, virussen en verandering van je mentale en fysieke gesteldheid vond ik op een gegeven moment niet meer interessant en eigenlijk veels te zwak om de rest van de film op te bouwen. Ook het eindgevecht komt uit de licht vallen met ineens 1 of andere super assassin die wel erg lullig aan zijn eind komt . Renner, Weisz en Norton geven het hun beste maar ze hebben eigenlijk verdomd weinig om mee te werken, vooral Renner die toch als een soort Bourne moet fungeren.
    Ook ben ik erg benieuwd waar het vervolg over gaat, want wat nu? hij weet al wie hij echt is, dus dat biedt niks. Hij is van de medicatie af, dus dat is ook niks. . Er valt IMO echt niks meer interessants over hem te vertellen. Maar Hollywood kennende verzinnen ze wel één of ander knullig verhaal. Of ze beginnen gewoon opnieuw, krijgt Aaron ineens geheugenverlies ofzo...

  11. #111
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Wat een rot film, was dit zeg. Dit heeft niets met The Bourne. Ja, alleen de verwijzingen van deel 3 maar dan houdt het ook op. Alleen de eindtune moest het dan maar doen.

    Lang, saai en voorspelbaar. Op zichzelf staande troep.

    En van Rachel Weisz de bang/vieskijker begon ook te irriteren. Totaal geen expressie in elke film waar haar kop in voor komt.

  12. #112

    Standaard

    Kan me wel vinden in de reacties hier.

    Weer zo'n totaal overbodige film en dan duurt hij nog zo lang ook...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •