Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 112 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Wat casting nieuws: Scott Glenn komt ook terug in zijn rol als CIA directeur. werd hij niet gearresteerd in het laatste deel? .
    Tevens is ook Stacy Keach gecast als een collega van Joan Allen (Pam Landy) en Albert Finney (Dr. Hirsch).
    En zoals hierboven al vermeld Renner is inderdaad top, en met de rest van de cast, laat maar komen!

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Hoeft niet per se. Renner had een goede rol in The Hurt Locker en was uitstekend in The Town. Misschien niet meteen een aanbeveling, maar voor beiden was hij volgens mij voor een Oscar genomineerd. Zelf vond ik 'm in The Town er bovenuit steken. Heb gelezen dat hij in de nieuwe Mission Impossible ook gelanceerd moet gaan worden als een eventuele opvolger voor de serie, dus in de US is er ook veel vertrouwen in 'm op dit moment. Ik denk niet dat hij zich makkelijk van het scherm laat duwen.

    Nieuwe Bourne-serie zou kunnen werken. Moeten ze 't wel goed aanpakken en niet verder gaan met de vorige serie (zou dan eerder moeten zijn dat Renner een nieuwe Bourne speelt; Een andere agent die het alias gebruikt/krijgt toegewezen). Edward Norton in een schurkenrol ben ik altijd benieuwd. Norton is een van mijn favoriete acteurs (en ja, hij staat bij mij hoger op de ranglijst dan Renner).
    Beetje late reactie van mezelf maar bon.
    Renner was idd goed in The Hurt Locker en om eerlijk te zijn, vind ik hem zowieso een tof charisma hebben. Het is vooral het begrip 'spin-off' waar ik moeite mee heb. In het geval Bourne zou een plastiche chirurgie overigens nog enigszins geloofwaardig kunnen zijn maar het is vooral het feit dat in mijn opinie de trilogie was afgesloten en men dan achteraf beslist makkelijk te willen cashen door alsnog vervolg(en) te gaan maken. Maar ach, das typisch Hollywood en lijkt tegenwoordig wel een trend te zijn.

    Vriendelijke groet
    G.
    "Names are for friends, So I don't need one" (47)

  3. #78

    Standaard

    En er is een eerste trailer.


    P.s.: Intussen is de titel van de film bekend. Misschien de topictitel even aanpassen?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #79

    Standaard

    Ziet er wel okee uit, Norton is ook altijd wel goed. En een paar oude bekenden dus wie weet. En Jeremy Renner vind ik altijd wel goed dus wie weet....

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    En er is een eerste trailer.


    P.s.: Intussen is de titel van de film bekend. Misschien de topictitel even aanpassen?
    Als je op de trailer afgaat dan wordt dit een meer spektakel dan de eerste 3 films bij elkaar. Persoonlijk vind ik Renner meer geschikt voor de film hij is wat grimmiger en meer vuur in zijn ogen en acteren. Damon deed het niet slecht maar ik denk dat we na deze film er nog wel 2 zullen krijgen

  6. #81

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #82

    Standaard

    Geen denderende kwaliteit, maar hier is een eerste afbeelding uit de film waarop Rachel Weisz te zien is. Wat haar rol in de film precies is, is volgens mij nog onbekend. De kwaliteit van de foto is helaas niet al te denderend. Het schijnt er een van Entertainment Weekly te zijn.

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #83

    Standaard

    Trailer vind ik erg vet in ieder geval, ik ga hem zeker kijken
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #84
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #85

    Standaard

    Kijk ik naar uit........Renner vind ik toch wel een zeer goed acteur.

  11. #86

    Standaard

    Misschien kan de titel aangepast worden?


  12. #87
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Misschien kan de titel aangepast worden?

  13. #88
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #89

    Standaard

    Ik heb niks met de Bourne deel 1 tot 3, maar vind er toch wel goed uitzien!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #90

    Standaard

    Ik vind hem net heel hard lijken op deel 1-3...


  16. #91

    Standaard

    Natuurlijk, maar zelf vind ik Weisz een goede pluspunt en Renner vind ik meer uitstraling hebben dan de kille Mat Damon..maar dit is mijn mening!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #92

    Standaard

    Tja, heel slim om beelden en gebeurtenissen uit deel 3 te gebruiken als brug voor dit deel, maar omdat ze niet Jason Bourne in beeld brengen vind ik dat toch net een beetje jammer. Net als ook zijn in het hout gekerfde naam, heel veel toespelingen maar niet de man zelf. Gebruik dat dan niet vind ik en bouw dan verder op het karakter van Renner. Nu lijkt het net alsof Damon op het laatste moment heeft afgezegd terwijl de productie al heel ver was en ze wat kunst en vliegwerk hebben moeten doen om de film zo in elkaar te draaien, terwijl het al ruim voor de preproductie bekend was dat Damon niet mee zou doen...

  18. #93

    Standaard

    3 tv-promo's.

    En posters:



    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #94

    Standaard

    Clipje.

    En twee posters, waaronder een Engelstalige versie van de Japanse poster hierboven:



    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #95

    Standaard

    En nog een clip.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #96

    Standaard

    Collider heeft een vijftal nieuwe clips achter elkaar gemonteerd in één filmpje.

    Daarnaast staan in hetzelfde artikel een heleboel nieuwe foto's. Een kleine selectie (rest via de bovenstaande link):









    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #97

    Standaard

    heb een paar van de clips bekeken.maar het lijkt teveel op een herhalings oefening.de sfeer en actiescenes komen teveel overeen met de trilogy.

    jammer.als je weer een nieuwe trilogy maakt.verniew het dan ook.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    heb een paar van de clips bekeken.maar het lijkt teveel op een herhalings oefening.de sfeer en actiescenes komen teveel overeen met de trilogy.

    jammer.als je weer een nieuwe trilogy maakt.verniew het dan ook.
    Batmotor,

    Jij bent het zelfde verschrikkelijke ventje als op filmtotaal met altijd en alleen maar commentaar die kant nog wal raakt.

    Bij filmtotaal kotsen ze jou al uit, wat denk jij hee laat ik nu naar dvd.nl gaan en daar lekker verder zeiken/zeuren en beetje stoken..

  24. #99

    Standaard

    Nog 'n poster:

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #100

    Standaard

    Review: http://www.highdefdigest.com/blog/bourne-legacy-review/

    Edit: lijkt me nog steeds een prima film, mijn verwachtingen zijn in ieder geval niet gedaald.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 10-08-2012 om 09:29

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •