Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 112 worden weergegeven.
  1. #1
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard The Bourne Legacy (2012)

    Variety posted an extensive article about the future of Universal Studios, now that the writers strike is over. Apparently, the studio will launch several high-profile projects, which include several franchises. One of those franchises is the "Bourne" series, which both Matt Damon and director Paul Greengrass have agreed to return for.

    The article states: "Shmuger and Linde landed Paul Greengrass and Matt Damon for a fourth "Bourne" movie, even though the director and star seemed ready to wrap it up after three pics."

    It has been recently reported that Damon has changed his mind about returning for a fourth installment, even though he seemed very confident during the 2007 Cannes interview. "I'm definitely done with that. I think we've ridden that horse as far as we can. The character lives on in the books and if someone else wanted to play it it, I guess they could."

    According to the following numbers, Universal would be crazy to turn down this lucrative and well received franchise. "Bourne Identity" earned $214 million theatrically on a $60 million budget. "Bourne Supremacy" earned $288 million theatrically, on a $75 million budget. And "Bourne Ultimatum" made over $442 million theatrically on a $110 million.
    http://www.worstpreviews.com/headlin...d=7676&count=0
    Laatst aangepast door Pieter V : 02-06-2012 om 09:25

  2. #2

    Standaard

    The Bourne 4?? Fantastic Four met Matt Damon in alle vier de hoofdrollen??

    Anyway, zolang Paul Greengrass en Matt Damon meedoen vind ik het allemaal best, die twee heren zorgen voor een meesterlijke combinatie van talent.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  3. #3

    Standaard

    Hij zal waarschijnlijk The Bourne Legacy noemen als ze de titels van de boeken blijven volgen.

    Damon is dan wel erg snel op zijn beslissing teruggekomen om zeker 10 jaar te wachten alvorens hij Bourne nog eens zou vertolken. Voor de rest weet ik op dit moment nog niet of ik blij moet zijn met een nieuwe film, aangezien Ultimatum een geweldig slot was van de trilogie. Maar als zowel Damon en Greengrass terugkeren zal er wel iets van te maken zijn.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ook gemengde gevoelens. Deel 3 was de perfecte afsluiter en er was geen vervolg nodig, maar als beide terugkeren met een geweldig script zoals deel 2 en 3 ben ik er wel voor te vinden. Deze films bevatten toch wel enorm leuke hand to hand combat scénes en heb zin in meer daarvan. Damon is geweldig als Bourne.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #5

    Standaard

    Deel drie was een zeer waardige afsluiter, jammer dat ze er toch weer een vierde achteraan gooien...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #6

    Standaard

    Lol, het grappige is dat ik uit een interview met Damon heel erg duidelijk het volgende zinnetje herinner:

    "Een vierde?! Hoe zou die dan moeten heten? The Bourne Redundancy?" xD

    Blijkbaar dacht de portemonnee er anders over...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #7

    Standaard

    Hmm, ik heb er ook zo mn gemengde gevoelens over. The Bourne Trilogy is een van de weinige trilogies die ook echt allemaal goed zijn. Hopelijk word de vierde even sterk als de andere 3.

  8. #8

    Standaard

    Voorlopig is er nog geen imDb link en is er nog niets getekend. Ik kan er verder pas iets zinnigs over zeggen zodra er meer over bekend is (als deel 4 er werkelijk komt).

  9. #9

    Thumbs up

    Goedemorgen

    Lijkt mij geweldig vond de films ook steeds beter worden.
    dus deel 4 beloofd wat.
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  10. #10

    Standaard

    Had zin om te stoppen na deel 3, het was geweldig zo. Maar als er een deel 4 komt (zeker in deze samenstelling) zal ik hem toch moeten zien ben ik bang
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #11

    Standaard

    Als deel 4 er werkelijk komt, neem ik aan dat The Bourne Legacy wordt verfilmd en dat er dan ook een deel 5 komt genaamd The Bourne Betrayal. Zal de personage Carlos uit de boeken dan ook een rol spelen waar die in de eerste drie verfilmingen weg is gelaten?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Als deel 4 er werkelijk komt, neem ik aan dat The Bourne Legacy wordt verfilmd en dat er dan ook een deel 5 komt genaamd The Bourne Betrayal. Zal de personage Carlos uit de boeken dan ook een rol spelen waar die in de eerste drie verfilmingen weg is gelaten?

    Wou net zeggen.. deel 4 en 5 komen gewoon want The Bourne serie is gewoon geen trilogie het verhaal gaat nog veel verder...

  13. #13

    Standaard

    De films wijken van de boeken af en de sequels wijken er steeds verder vanaf. Daarnaast zijn de eerste drie boeken door een ander auteur (naar het schijnt ook in een andere stijl) geschreven dan de twee daarop volgende delen.

  14. #14

    Standaard

    Had eigenlijk gehoopt dat het bij 3 delen zou blijven. Vond het einde goed zoals het was
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bolo Bekijk bericht
    Wou net zeggen.. deel 4 en 5 komen gewoon want The Bourne serie is gewoon geen trilogie het verhaal gaat nog veel verder...
    deel 4 en 5 zijn geschreven door een andere auteur.. en volgens mij ook alleen maar na het succes van de eerste film.. ik vind het jammer dat er een deel 4 (en dan waarschijnlijk ook wel een deel 5) gaat komen.. magoed, ik zal ze toch wel gaan zien..


  16. #16

    Standaard

    Als 't vierde deel geen afbreuk doet aan de kwaliteit van de trilogie ben ik blij dat hij er komt. Zeker met dezelfde acteur en regiseur.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Hij zal waarschijnlijk The Bourne Legacy noemen als ze de titels van de boeken blijven volgen.

    Damon is dan wel erg snel op zijn beslissing teruggekomen om zeker 10 jaar te wachten alvorens hij Bourne nog eens zou vertolken. Voor de rest weet ik op dit moment nog niet of ik blij moet zijn met een nieuwe film, aangezien Ultimatum een geweldig slot was van de trilogie. Maar als zowel Damon en Greengrass terugkeren zal er wel iets van te maken zijn.
    Er valt geld te verdienen dus ze komen wel terug. En zeggen dat je zeker 10 jaar zal wachten is ook weer een media stunt toch?
    het werkt iig wel.

  18. #18

    Standaard

    Tot nu toe volgens mij allemaal prima films (moet 3 nog zien), dus als ze die lijn doortrekken mag er best een deel 4 komen.

  19. #19

    Standaard

    Ik vond deel 3 een te open einde hebben... ik zou graag een deel 4 zien...

  20. #20

    Standaard

    Is er al iets officieels gekomen voor Bourne 4? Want volgens een gaming site, wou Matt Damon ook niets met het spel The Bourne Chronicles te maken hebben.

  21. #21

    Standaard

    Hmm... ik heb misschien wel een idee hoe deel 4 er uit gaat zien:

    Matt Damon krijgt zijn identiteit terug en neemt een terugblik op alles wat er gebeurd is in de afgelopen 3 Bourne delen, beetje bij beetje sluit alles zich aan op de toekomst van Matt Damon die te maken heeft met het verloop van deel 4. Uiteindelijk heeft hij zijn volledige identiteit terug en neemt wraak op alle mensen die hem alle pijn aangedaan hebben en daarna gaat hij zonnen in Hawaii.

    Kan me geen ander deel 4 voorstellen bijna

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Witless Bekijk bericht
    Is er al iets officieels gekomen voor Bourne 4? Want volgens een gaming site, wou Matt Damon ook niets met het spel The Bourne Chronicles te maken hebben.
    Niet echt nee, alleen geruchten dat Greengrass en Damon bereid zouden zijn om aan een vierde deel te beginnen (in tegenstelling tot eerdere berichten waarin Damon nog zei dat hij liefst een jaar of 10 zou wachten met een nieuwe Bourne-film). Hoe dat met die game zit weet ik ook niet.

  23. #23

    Standaard

    Als ze dan toch verder willen, wacht dan 10-20 jaar en doe een soort van herstart, zoals we nu ook zien met James Bond, Batman etc.

    Als we binnen enkele jaren Bourne 4 mogen aanschouwen, dan houdt ik mijn hart vast (terwijl ik in de bios zit, want uiteraard ga ik er dan wel heen).
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 10-06-2008 om 21:47
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #24

    Standaard

    Ik heb met moeite de eerste film uitgezeten en heb me voor de twee andere delen maar bekerkt tot de synopsis. Zelden een film gezien die het werkelijke verhaal zo verkrachtte als deze. Men is er in geslaagd om van het oorspronkelijke meesterwerk van Ludlum een dertien-in-dozijn Amerikaanse gooi-en-smijtfilm uit de Coca Cola factory te maken.

    Om te beginnen is het personage Carlos geheel weggelaten. (Ter vergelijk: we verfilmen de Bijbel, maar skippen God) en verder wordt de main character geweld aangedaan door hem neer te zetten als een studentikoze jongeman, i.p.v. dan de eind-dertiger met een levenservaring van een man van de wereld.
    Verder is het plot bijzonder zwak, zeker als je de boeken hebt gelezen.
    Voor de goede orde, ik heb alleen de eerste film gezien, maar ik vermoed dat deel 2 en 3 meer van hetzelfde is.

    Wie de Bourne Identity naar het oorspronkelijke verhaal wil zien kan beter naar de film uit 1988 kijken.

    Het moge duidelijk zijn: ik zit niet op een deel 4 te wachten.

  25. #25

    Standaard

    Deel 2 en 3 vond ik net heel anders dan deel 1 en vele malen beter. Natuurlijk heb ik nooit de boeken gelezen.

    En het lijkt me overduidelijk dat als je deel 2 en 3 nog niet gezien hebt je zeker niet op een deeltje 4 zit te wachten. xD
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •