Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 80 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Maar HD DVD zat toch wel aan de Max, zonder al te veel uitbreidingsmogelijkheden.
    En bij Blu-Ray schijnt er nog veel ruimte te zijn voor grotere Capaciteit.
    Dat daar nu nog niet goed gebruikt van wordt gemaakt is inderdaad jammer.
    En hoe zouden ze dat doen bij de LOTR op HD DVD als die uberbaubt op HD DVD zou uitkomen.( oops opmerking was al gemaakt!)
    Het is de vraag of een LOTR-film met Blu-ray wel op een schijfje zou passen. Maar met de extra's erbij zou dat sowieso onmogelijk zijn. Je zult dus hoe dan ook uitkomen op een multidisc release.

    Wat ik in ieder geval wil stellen is dat disc-capaciteit geen factor is geweest in de nederlaag van HD DVD. Zoiets is technisch "interessant" maar voor een gebruiker niet tot nauwelijks van belang.

  2. #27

    Standaard

    Iedereen zeurt maar door over de grote capaciteit van blu-ray discs maar in de praktijk
    wordt daar nauwelijks gebruik van gemaakt! Ik heb hier het derde seizoen van Lost op
    blu en voor deze release had men maar liefst ZES schijfjes nodig.
    Het klinkt allemaal heel mooi maar als men er nauwelijks gebruik van maakt dan zie
    ik het voordeel er echt niet van in!! Dit heeft volgens mij dan ook totaal geen rol gespeeld
    in het falen van HD.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het is de vraag of een LOTR-film met Blu-ray wel op een schijfje zou passen. Maar met de extra's erbij zou dat sowieso onmogelijk zijn. Je zult dus hoe dan ook uitkomen op een multidisc release.
    Tuurlijk gaat dit passen. Er kan 50GB op zo'n schijfje en dan past die film helemaal hoor. De xtra's kunnen op een losse disc...

    Wat ik in ieder geval wil stellen is dat disc-capaciteit geen factor is geweest in de nederlaag van HD DVD. Zoiets is technisch "interessant" maar voor een gebruiker niet tot nauwelijks van belang.
    Tuurlijk is dat voor een gebruiker wel interessant. Er zijn starks 200GB schijven waar je een heel seizoen van een serie op zou kunnen zetten. De opslagcapaciteit is altijd iets geweest waar HDDVD grandioos op heeft gefaald en het wordt daarom altijd afgedaan als onbelangrijk. Voor mij was het een overduidelijk voordeel en met mij blijkbaar meerdere.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Iedereen zeurt maar door over de grote capaciteit van blu-ray discs maar in de praktijk
    wordt daar nauwelijks gebruik van gemaakt! Ik heb hier het derde seizoen van Lost op
    blu en voor deze release had men maar liefst ZES schijfjes nodig.
    Het klinkt allemaal heel mooi maar als men er nauwelijks gebruik van maakt dan zie
    ik het voordeel er echt niet van in!! Dit heeft volgens mij dan ook totaal geen rol gespeeld
    in het falen van HD.
    Waarom niet phil? Door de beperkte opslag van HDDVD heeft deze geen voet aan de grond kunnen krijgen in de datamarkt. Het is aan de uitgever om te bepalen of ze gebruik maken van een 25 of 50 gb schijf. Als het ze een euro scheelt om de film op 6 schijfjes ipv 3 schijfje uit te brengen weet je wat je waard bent voor de uitgevers van Lost...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  5. #30

    Standaard

    Ieder zijn mening natuurlijk.... Uiteindelijk blijft het gissen wat de ondergang van HD nu allemaal heeft veroorzaakt en misschien zullen we wel nooit de ECHTE ware reden kennen! Ik stel voor dat we ons dan ook concentreren op de komende blu-ray releases
    en het geleuter over HD achter ons laten.
    Toch blijf ik het spijtig vinden......maar ik raak er wel overheen!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Tuurlijk gaat dit passen. Er kan 50GB op zo'n schijfje en dan past die film helemaal hoor. De xtra's kunnen op een losse disc...

    Tuurlijk is dat voor een gebruiker wel interessant. Er zijn starks 200GB schijven waar je een heel seizoen van een serie op zou kunnen zetten. De opslagcapaciteit is altijd iets geweest waar HDDVD grandioos op heeft gefaald en het wordt daarom altijd afgedaan als onbelangrijk. Voor mij was het een overduidelijk voordeel en met mij blijkbaar meerdere.
    Dude, je probeert er een issue van te maken maar het is het niet. Geen consument die zich er namelijk druk om maakt (behalve sommige fanboys kennelijk). De gemiddelde consument heeft zelfs geen enkel benul van wat de capaciteit is van zo'n schijfje.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Overigens heeft Fox te kennen gegeven dat ze de S.E. extra's zo veel mogelijk gaan overnemen naar de Blu Ray uitgaven (naast exclusive uitgaven). Daarnaast is het gros van de BR tegenworden BD 50's van Fox volgens mij. Enkele, indertijd uitgestelde releases, zijn volgens mij nog BD 25.
    Dat is zeker mooi maar ik ben benieuwd. Predator is ook eén van hun laatste catalogus uitgaves en is een verschrikkele kale BD 25 met niets anders dan een trivia track als extra...en oh ja: cross-promotionele trailers, niet eens van Predator zelf Best een gemiste kans...

  8. #33
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dude, je probeert er een issue van te maken maar het is het niet. Geen consument die zich er namelijk druk om maakt (behalve sommige fanboys kennelijk). De gemiddelde consument heeft zelfs geen enkel benul van wat de capaciteit is van zo'n schijfje.
    Precies, zoals hij altijd een issue probeert te maken in dit soort nodeloze discussies. Dat hij een fanboy is van het blauwe kleurtje is nu wel duidelijk, maar omdat nu altijd in iedere reactie er duimen dik op te leggen.

    En je slaat de spijker op de kop, het overgrote deel van de gemiddelde consument maakt zich totaal niet druk over de capaciteit van zo’n schijfje. Loop voor de gein eens rond bij een MM of een Harense S of een L v S, en luister eens naar een gesprek van een gemiddelde verkoper met een potentiële klant die geïnteresseerd is in een HD (full of ready) TV in combinatie met een speler die HD films kan afspelen. Het grootste deel slikt alles wat de gemiddelde verkoper hen op de mouw spelt en vol trots gaan ze met hun nieuw verworden kennis de deur uit, al of niet met een product. En geen hond die het heeft gehad over de capaciteit van zo’n schijfje. tje

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dude, je probeert er een issue van te maken maar het is het niet. Geen consument die zich er namelijk druk om maakt (behalve sommige fanboys kennelijk). De gemiddelde consument heeft zelfs geen enkel benul van wat de capaciteit is van zo'n schijfje.
    Wel hoor. Sony heeft altijd reclame gemaakt dat de schijfjes groter zijn dan de hddvd schijfjes. Dit beseft iedereen die die reclames heeft gezien dus. Je probeert weer eens je gelijk te halen door dingen te verdraaien. Je faalt wel hierin. Hoe je bovendien zo naïef durft te zijn om te beweren dat 200GB schijfjes niks voor de consument zullen beteken gaat mijn petje trouwens voorbij...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Precies, zoals hij altijd een issue probeert te maken in dit soort nodeloze discussies. Dat hij een fanboy is van het blauwe kleurtje is nu wel duidelijk, maar omdat nu altijd in iedere reactie er duimen dik op te leggen.

    En je slaat de spijker op de kop, het overgrote deel van de gemiddelde consument maakt zich totaal niet druk over de capaciteit van zo’n schijfje. Loop voor de gein eens rond bij een MM of een Harense S of een L v S, en luister eens naar een gesprek van een gemiddelde verkoper met een potentiële klant die geïnteresseerd is in een HD (full of ready) TV in combinatie met een speler die HD films kan afspelen. Het grootste deel slikt alles wat de gemiddelde verkoper hen op de mouw spelt en vol trots gaan ze met hun nieuw verworden kennis de deur uit, al of niet met een product. En geen hond die het heeft gehad over de capaciteit van zo’n schijfje. tje
    Haha, dit is echt niet waar. Juist de simpele mensen maken een issue van opslaggrootte, die vinden dit erg belangrijk. Ik heb daar andere argumenten voor maar het komt op hetzelfde neer. Het feit dat opslagcapaciteit van bluray groter is dan hddvd is wel degelijk van belang, hoe kunnen jullie het tegendeel beweren? En die dozenschuivers van die winkels verkopen gewoon hun praatjes, daar zijn ze ook voor naar school geweest - kunnen net zo goed op de stofzuigerafdeling staan: maakt niet uit voor ze. Maar zeggen dat het geen bal uitmaakt is onzin. Bijna iedereen weet dat er meer op een bluray gaat dan hddvd. Hel, de meeste mensen denken zelfs dat een hddvd net zo groot is als een dvd - dat kwam door de ongelukkige naamkeuze. Bluray straalde iets superieurs uit door niet voor het DVD paradigma te gaan in hun naam...

    En waarom vertellen dat ik er een issue van maak? Dit is een forum en als er niet op basis van argumentatie reden gevoerd kan worden heb je hier dus gewoon verloren...:wink:
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Hel, de meeste mensen denken zelfs dat een hddvd net zo groot is als een dvd - dat kwam door de ongelukkige naamkeuze. Bluray straalde iets superieurs uit door niet voor het DVD paradigma te gaan in hun naam...
    Sommigen dachten zelfs dat ze een HD DVD gewoon op hun dvd speler konden afspelen..


    Ik heb trouwens een vraagje aan de HD DVD mensen hier;
    Waarom zou je je spullen houden? Alles word toch wel opnieuw uitgebracht op BD.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  12. #37

    Standaard

    Sorry hoor maar ik vind het ook maar niets als m'n film opgesplitst moet worden op 2 discs. En dat is in mijn ogen ook heel iets anders dan de film op disc 1 en de extra's op disc 2. De film + extra's samen hoef ik niet aan 1 stuk door te zien, de film alleen zelf wél.
    The future is Blu

  13. #38
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Sommigen dachten zelfs dat ze een HD DVD gewoon op hun dvd speler konden afspelen.
    Waar, maar dat denkt de gemiddelde consument ook van Blu-ray en zijn dan verrast dat dit niet kan.


    Ik heb trouwens een vraagje aan de HD DVD mensen hier;
    Waarom zou je je spullen houden? Alles word toch wel opnieuw uitgebracht op BD.[/quote]

    Waarom niet, daar zie ik het nut niet van in, de kwaliteit zal er niet beter op worden dan dat het al is.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Waarom niet, daar zie ik het nut niet van in, de kwaliteit zal er niet beter op worden dan dat het al is.
    Dat je 1 speler heb in plaats van 2? Makkelijker in gebruik dus.. En dat je nu nog geld kan vangen voor je HD DVD spullen en straks als BD eenmaal echt is doorgekomen niet meer?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  15. #40

    Standaard

    [quote=AntS;1316349]Waar, maar dat denkt de gemiddelde consument ook van Blu-ray en zijn dan verrast dat dit niet kan.

    De verwarring is alleen maar vergroot door de naam HD DVD. Zeker als je nagaat dat in de marketing van reguliere DVD's termen als "geremasterde HD transfer" gebruikt worden. Dan heb ik het nog niet over de hardware met "upscaling 1080p HD quality DVD speler". Dat heeft HD DVD mijns inziens geen voordeel, maar eerder nadeel gebracht. Blu Ray impliceert qua naam iets anders te zijn dan DVD. Hetgeen de verwarring onder consumenten verminderd of voorkomt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #41
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Dat je 1 speler heb in plaats van 2? Makkelijker in gebruik dus.. En dat je nu nog geld kan vangen voor je HD DVD spullen en straks als BD eenmaal echt is doorgekomen niet meer?
    1 speler daar zit wat in, maar dan wel 1 die beide formaten kan afspelen.

    Dat ik dan nog geld kan vangen voor mijn HD DVD collectie. Geld is voor mij persoonlijk geen issue, om iets te verkopen of te kopen. Maar dat is misschien iets persoonlijks het is in iedergeval geen drijfsfeer.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Sommigen dachten zelfs dat ze een HD DVD gewoon op hun dvd speler konden afspelen..
    Kun je ook als het combo release is.

    Ik heb trouwens een vraagje aan de HD DVD mensen hier;
    Waarom zou je je spullen houden? Alles word toch wel opnieuw uitgebracht op BD.
    ??? Als jij geld genoeg hebt, wil je ze dan voor mij opnieuw kopen? Dan zal ik ze wel verkopen... waar ik anders heel veel verlies op maak. En heeft onze hd dvd speler trouwens nog een laatste groot voordeel... koopjes


    Over die data opslag:
    Ik vind het veel belangrijker dat de extended version van lord of the rings op hd uitkomt i.p.v. op hoeveel schijfjes hij zal staan. Er is toch niks mis met extra's op een extra schijf? De meeste zullen er toch nooit naar kijken. Buiten ik natuurlijk

    Dan nog; er zullen nooit 200 GB blu ray schijfjes worden gebruikt voor film toepassingen. De meste huidige spelers kunnen er namelijk niet voor geupdate worden. Ze kennen dat woord nog niet eens. Hd dvd kon dit wel vanaf het begin.

    En daarbij, het is niet omdat een film op een 50 gb schijf staat, dat die 50 gb ook gebruikt is, net zoals bij dvd. Ik denk dat men voor film toepassingen nog ver genoeg geraakt met de huidige 50 gb.

  18. #43
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    [quote=*TIMMIE*;1316357]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Waar, maar dat denkt de gemiddelde consument ook van Blu-ray en zijn dan verrast dat dit niet kan.

    De verwarring is alleen maar vergroot door de naam HD DVD. Zeker als je nagaat dat in de marketing van reguliere DVD's termen als "geremasterde HD transfer" gebruikt worden. Dan heb ik het nog niet over de hardware met "upscaling 1080p HD quality DVD speler". Dat heeft HD DVD mijns inziens geen voordeel, maar eerder nadeel gebracht.
    Dat is waar, en daar hebben ze zeker niet goed over nagedacht. Maar ach, dit soort voorbeelden worden wel meer gebruikt om de consument voor zich te winnen.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Wel hoor. Sony heeft altijd reclame gemaakt dat de schijfjes groter zijn dan de hddvd schijfjes. Dit beseft iedereen die die reclames heeft gezien dus. Je probeert weer eens je gelijk te halen door dingen te verdraaien. Je faalt wel hierin.
    Het niet meegaan in jouw mening is niet "verdraaien". Ik geef gewoon mijn eigen mening.

    En nogmaals: als Sony "reclame" heeft gemaakt voor de grotere capaciteit dan heeft dat geen rol gespeeld bij de ondergang van HD DVD. De consument heeft geen benul van het nut van capaciteit. En zoals ik al eerder zei is dat nut dus maar heel relatief.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Hoe je bovendien zo naïef durft te zijn om te beweren dat 200GB schijfjes niks voor de consument zullen beteken gaat mijn petje trouwens voorbij...
    En waar beweer ik dat precies? Wat ik zeg is dat het geen issue is waardoor HD DVD de strijd verloren heeft. Da's iets heel anders.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    1 speler daar zit wat in, maar dan wel 1 die beide formaten kan afspelen.

    Dat ik dan nog geld kan vangen voor mijn HD DVD collectie. Geld is voor mij persoonlijk geen issue, om iets te verkopen of te kopen. Maar dat is misschien iets persoonlijks het is in iedergeval geen drijfsfeer.
    Oké, dan weet ik wat ik wilde weten

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anton996 Bekijk bericht
    Kun je ook als het combo release is.
    Maar die zijn er niet in Nederland

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anton996 Bekijk bericht
    ??? Als jij geld genoeg hebt, wil je ze dan voor mij opnieuw kopen? Dan zal ik ze wel verkopen... waar ik anders heel veel verlies op maak. En heeft onze hd dvd speler trouwens nog een laatste groot voordeel... koopjes
    2 formaten is toch gewoon heel onhandig, als BD verloren had (en ik had een standalone speler, geen PS3) had ik ook me BD´s verkocht. Maarja, ik heb er dan ook niet zoveel.. 6 ofzo.
    Ja, die koopjes doen het hem wel.. Mooie prijsjes voor HD DVD´s nu.
    Laatst aangepast door Aloys : 26-02-2008 om 12:56
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  21. #46

    Standaard

    Dat is waar. Is meer schering in inslag dan incidenteel.

    Waar staat dat die updates niet zouden kunnen? Bron?

    Dat voordeel van die koopjes is maar tijdelijk natuurlijk en was er niet geweest als het formaat gewonnen had (de specifieke dumpprijzen van nu). Tenminste niet op een dergelijke korte termijn van de introductie van HD als medium an sich.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    De verwarring is alleen maar vergroot door de naam HD DVD. Zeker als je nagaat dat in de marketing van reguliere DVD's termen als "geremasterde HD transfer" gebruikt worden. Dan heb ik het nog niet over de hardware met "upscaling 1080p HD quality DVD speler". Dat heeft HD DVD mijns inziens geen voordeel, maar eerder nadeel gebracht. Blu Ray impliceert qua naam iets anders te zijn dan DVD. Hetgeen de verwarring onder consumenten verminderd of voorkomt.
    Dat ben ik niet met je eens. Sterker nog: als Toshiba en Sony geen ruzie hadden gekregen dan weet ik zeker dat we nu een enkel formaat hadden gehad dat HD DVD heette. De naam DVD is herkenbaar en dat formaat is zo'n onnoemelijk succes geworden dat het een intrappertje had geweest om de naam weer te gaan gebruiken. Ik denk dus dat het geen factor is geweest en waarschijnlijk juist zelfs een pluspunt voor HD DVD is geweest.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Waar staat dat die updates niet zouden kunnen? Bron?
    Alle profile 1.0 spelers... Heb je daar een bron voor nodig? Als ik het fout hebt mag je het me zeggen hoor, maar ik denk toch dat die spelers nog geen 200 gb schijfjes kunnen lezen.

    En dat zou dus betekenen dat je 200 gb blu ray films niet kunt afspelen op je speler...
    Dat je een aantal extra's niet kunt afspelen is niet zo erg, maar dat zou er toch niet

    Dat voordeel van die koopjes is maar tijdelijk natuurlijk en was er niet geweest als het formaat gewonnen had (de specifieke dumpprijzen van nu). Tenminste niet op een dergelijke korte termijn van de introductie van HD als medium an sich.
    Tuurlijk, daarom dat we er ook tijdelijk nog van moeten profiteren. En die korte termijn zal nog wel een aantal maanden zijn...
    Laatst aangepast door Anton996 : 26-02-2008 om 13:49

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Sommigen dachten zelfs dat ze een HD DVD gewoon op hun dvd speler konden afspelen..


    Ik heb trouwens een vraagje aan de HD DVD mensen hier;
    Waarom zou je je spullen houden? Alles word toch wel opnieuw uitgebracht op BD.
    Waar ja, maar ik denk dat de meesten gewoon goedkoop HD films willen kopen / verzmelen. Ze zullen nog jaren hun hddvds kunnen bekijken totdat spelers of discs kapot gaan en ook nog jaren alle uitgaves bij elkaar kunnen verzamelen: veel nieuws zal er niet bijkomen nee - weinig verassingen. Dit zijn over het algemeen filmliefhebbers. Mensen die gewoon een miskoop hebben gemaakt verkopen hun gear en dit soort mensen koopt ze dan. Ah, misschien had ik hetzelfde gedaan: als je, zoals sommigen hier, 40-80 films ofzo hebt zul je er ook geen coño meer voor kunnen vangen op de marktplaats tov wat je er voor hebt betaald. Bovendien kun je het eigenlijk alleen aan liefhebbers verkopen en die hebben vaak al de meeste films en als het geen liefhebbers zijn willen ze vaak geen import films vanwege het gebrek van NL subs. Dan zit je dus mooi met de gebakken peren. In dat geval slik je je verlies en houd gewoon die spullen aan.

    Wel vervelend, want je zult altijd denken aan je speler dat hij niet kapot gaat en hoet allemaal in de toekomst moet. Je komt toch een beetje in het rijtje van de laserdisc adepten.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  25. #50
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat ben ik niet met je eens. Sterker nog: als Toshiba en Sony geen ruzie hadden gekregen dan weet ik zeker dat we nu een enkel formaat hadden gehad dat HD DVD heette. De naam DVD is herkenbaar en dat formaat is zo'n onnoemelijk succes geworden dat het een intrappertje had geweest om de naam weer te gaan gebruiken. Ik denk dus dat het geen factor is geweest en waarschijnlijk juist zelfs een pluspunt voor HD DVD is geweest.
    Misschien, dat zullen we dus nooit te weten komen.

    Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo dat in het prille begin weinig tot geen enkele hardwarefabrikant de kant van Toshiba koos. Alle grote, en dus ver uit de belangrijkste audio/video fabrikanten zaten in het kamp van Sony. En alleen dit punt al heeft veel maatschappijen doen besluiten om uiteindelijk voor Blu-ray te kiezen omdat ze naar de uiteindelijke afzetmarkt kijken. Verder deden weinig tot geen enkele audio/video fabrikanten een echte poging om hybride spelers uit te brengen. En in dit laatste punt heb ik het vage vermoeden dat Sony daar een zeer grote rol in heeft gespeeld. Ik heb altijd het gevoel gehad dat dit soort innovaties met harde hand de kop in is gedrukt.

    Maar misschien heb ik het fout

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •