Pagina 16 van 31 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 774 worden weergegeven.
  1. #376
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Sunrise Earth is leuk voor de heb.. het is zeker geen planet earth, Mooie rustige beelden van de zonsopkomst op diverse plekken in de States.

    linkje op mijn "profiler" van sunrise earth incl cover.
    Tja wordt bijna dagelijks uitgezonden op Discovery HD.
    Rustgevend
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #377

    Standaard

    Ik heb alle leuke titels van Play.com en HMV.co.uk inmiddels gekocht, en op Axelmusic en bol.com zie ik enkel nog titels die welliswaar interessant maar te duur zijn. Kent er iemand nog andere Europese shops die interessante dingen in de aanbieding hebben op het gebied van HD DVD?

  3. #378

    Standaard

    Wat volgens mij de laatste niet-dvd-regiovrije Toshiba HD DVD-speler was, de EP30, is nu dan toch eindelijk gehackt. Zie http://www.avforums.com/forums/hd-dv...-firmware.html

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Wat volgens mij de laatste niet-dvd-regiovrije Toshiba HD DVD-speler was, de EP30, is nu dan toch eindelijk gehackt. Zie http://www.avforums.com/forums/hd-dv...-firmware.html
    Erg goed nieuws, nu nog afwachten of ik het aandurf....

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Erg goed nieuws, nu nog afwachten of ik het aandurf....
    Ik heb het in ieder geval geprobeerd en het werkt.

    Het is wel wat omslachtiger als de meeste "normale" hacks, dus het is zaak om de procedurebeschrijving goed te lezen en precies op te volgen. Na de eerste disc raak je bijv. het zicht op de dialoogschermen kwijt en moet je dus bijv. op rechts klikken zonder dat je kunt zien wat er gebeurd. Maar in principe moet het geen probleem zijn als je de instructies goed opvolgt.

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb het in ieder geval geprobeerd en het werkt.

    Het is wel wat omslachtiger als de meeste "normale" hacks, dus het is zaak om de procedurebeschrijving goed te lezen en precies op te volgen. Na de eerste disc raak je bijv. het zicht op de dialoogschermen kwijt en moet je dus bijv. op rechts klikken zonder dat je kunt zien wat er gebeurd. Maar in principe moet het geen probleem zijn als je de instructies goed opvolgt.
    Mmm...ik ben wel geneigd om het te doen, kan ik mijn Pio wegdoen die ik speciaal voor 'niet r2-dvd's' heb aangeschaft.
    Stuur je even een pm.

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb alle leuke titels van Play.com en HMV.co.uk inmiddels gekocht, en op Axelmusic en bol.com zie ik enkel nog titels die welliswaar interessant maar te duur zijn. Kent er iemand nog andere Europese shops die interessante dingen in de aanbieding hebben op het gebied van HD DVD?
    Heb er ook al een heel aantal, heb je nog leuke tips voor me?

  8. #383

    Standaard

    Vier binnenkort de eerste verjaardag van mijn eerste hd-dvd speler , heb er nog geen seconde spijt van gehad.

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Heb er ook al een heel aantal, heb je nog leuke tips voor me?
    Als je specifieke titels bedoeld: als je van drama houdt dan moet je misschien Attonement. Pride and Prejudice en de Elizabeth-films kunnen proberen. Dat zijn allemaal erg goeie films met prachtige HD-transfers en ze zijn momenteel ook voor weinig te krijgen bij diverse shops.

    Als je shops bedoeld: ik heb laatst blahdvd.com voor het eerst geprobeerd en da's wel een leuke shop. Ze hebben nog aardig wat HD DVD's in hun catalogus zitten, zijn goedkoop en ze leveren erg snel.

  10. #385

    Standaard

    Het lijkt nu toch echt wel over te zijn met m'n HD DVD-aankopen. Met de beste wil zie ik momenteel geen aanbiedingen van films die voor mij nog interessant zouden zijn. De teller stopt bij 111.

    Misschien dat ik tweedehands nog wat leuks kan scoren. En verder blijf ik de shops nog wel gewoon in de gaten houden. Maar al te veel verwacht ik niet meer.

  11. #386
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eerlijk gezegt is het al een tijd geleden dat ik mijn mooie XE1 hebt gebruikt.:sad:
    Zeker met al dat mooie BD geweld van de laatste tijd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #387

    Standaard

    Ik gebruik de HD Speler toch zeker wel 2x per maand... betreffende "nieuwe" HD DVD's... sta ik al 'n tijdje stil.

    Misschien nog eens 'n poging wagen bij: iNetvideo
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ik gebruik de HD Speler toch zeker wel 2x per maand... betreffende "nieuwe" HD DVD's... sta ik al 'n tijdje stil.

    Misschien nog eens 'n poging wagen bij: iNetvideo
    Bedankt voor de tip. Ik zie daar nog wel wat leuke titels staan, maar ik bestel nooit bij Amerikaanse webshops omdat ik geen zin heb in gedoe met de douane en hoge verzendkosten.

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Ik zie daar nog wel wat leuke titels staan, maar ik bestel nooit bij Amerikaanse webshops omdat ik geen zin heb in gedoe met de douane en hoge verzendkosten.
    Ze hebben nu 50% korting op verzendkosten, en douane is bij mij nooit een probleem geweest (ze geven 25 USD aan als waarde).

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Ik zie daar nog wel wat leuke titels staan, maar ik bestel nooit bij Amerikaanse webshops omdat ik geen zin heb in gedoe met de douane en hoge verzendkosten.
    Welke last? Bestel al jaaaren uit America en welgeteld 2x door mijn eigen fout douane kosten gehad. Maar dit kan makkelijk uit want zelfs met de 'hoge bezorgkosten' ben je veel en veel goedkoper uit.
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 26-11-2008 om 10:29
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Welke last? Bestel al jaaaren uit America en welgeteld 2x door mijn eigen fout douane kosten gehad. Maar dit kan makkelijk uit want zelfs met de 'hoge bezorgkosten' ben je veel en veel goedkoper uit.
    Het hangt er misschien een beetje vanaf hoeveel je per keer besteld (bij mij is dat nooit meer dan 2 of 3 discs per bestelling). Maar goed: ik zal me er eens in verdiepen.

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het lijkt nu toch echt wel over te zijn met m'n HD DVD-aankopen. Met de beste wil zie ik momenteel geen aanbiedingen van films die voor mij nog interessant zouden zijn. De teller stopt bij 111.

    Misschien dat ik tweedehands nog wat leuks kan scoren. En verder blijf ik de shops nog wel gewoon in de gaten houden. Maar al te veel verwacht ik niet meer.

    Bij mij idem dito. Heb via het forum nog een paar leuke titels weten te bemachtigen: 12 Monkeys, Planet Earth en The Reaping. Mijn teller staat op zo'n 80 ongeveer en daar zal die wel blijven steken. De Blu-Ray teller gaat aardig door, met mooie uitgaven als The Godfather box, Kill Bill 1&2 en Band of Brothers (hopelijk morgen voor m'n verjaardag )

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het lijkt nu toch echt wel over te zijn met m'n HD DVD-aankopen. Met de beste wil zie ik momenteel geen aanbiedingen van films die voor mij nog interessant zouden zijn. De teller stopt bij 111.

    Misschien dat ik tweedehands nog wat leuks kan scoren. En verder blijf ik de shops nog wel gewoon in de gaten houden. Maar al te veel verwacht ik niet meer.
    Heb effe geteld en wat dacht je wat, ook 111 maar daar staan wel 2 dubbele bij, die heb ik net even tekoop gezet hier op het forum..... dat maakt dus 109, ben gestopt met het echt actief zoeken naar HD DVD titels die ik toevallig ook al niet heb op DVD. Heb er nog wel 2 gezien..... maar de druk is van de ketel

    Als ik ze nog leuk 2e hands tegenkom, ach dan zal de verzamelaar in mij wel geen nee kunnen zeggen TJ komt misschien nog wel eens op de proppen met zijn collectie, en daar heb ik nog wel een paar titeltjes bij gezien die ik wel wil hebben voor een leuk prijsje.:wink:
    Have fun and enjoy your collection

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    TJ komt misschien nog wel eens op de proppen met zijn collectie, en daar heb ik nog wel een paar titeltjes bij gezien die ik wel wil hebben voor een leuk prijsje.:wink:
    Bieden kan natuurlijk altijd, maar ik acht de kans zeer klein.. ben nogal trots op mijn HD DVD's
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Ik zie daar nog wel wat leuke titels staan, maar ik bestel nooit bij Amerikaanse webshops omdat ik geen zin heb in gedoe met de douane en hoge verzendkosten.
    Bij iNetVideo heb ik een maand of 2 geleden een aardige collectie HD-DVD's aangeschaft, inclusief de Battlestar Galactica S1 en Mission: Impossible I-III boxsets. Helemaal geen gedoe met de douane en met de verzendkosten viel het ook wel mee (al betaal je wel per titel+korting per extra titel).. De gemiddelde prijs was ongeveer 7-9 euro per HD-DVD, maar had gelukkig wel titels gekozen die hier niet of nauwelijks waren uitgebracht..

    Zit inmiddels zo tegen de 70 HD-DVD titels aan. De enige die nog in m'n collectie ontbreken zijn de Planet Earth boxset, Matrix Trilogy, en jaar 3+4 van Harry Potter. De rest is geen must, wel leuk voor erbij. De stap naar Blu Ray heb ik qua titels al gemaakt (inmiddels een paar aangeschaft), maar financieel gezien laat de overstap op een BD speler nog even op zich wachten. Misschien begin volgend jaar als ik te horen krijg dat ik een vaste aanstelling krijg bij m'n huidige werkgever. Gotta treat yourself something nice sometimes, right?

    NB, heb ook nog geen 2e backup player gekocht, misschien toch maar eens doen.

    Heb m'n player (Toshiba EP10) regiovrij met firmware 2.51, op de een of andere manier krijg ik de firmware 4.0 niet aan de praat. Mensen met vergelijkbare troubles?

  21. #396

    Standaard

    Na 128 HD-dvd's te hebben gekocht is de spoeling op HD-dvd gebied een beetje dun geworden. Heb dus na mijn HD-dvd speler ook maar een blu-ray speler aangeschaft. Prachtig ding trouwens. Nu inmiddels 20 blu-ray schijfjes. Kwaliteit is geen verschil. Beide met een HDMI splitter aangesloten op een hd-ready projector. Geweldig beeld dus. Als in de bioskoop. Blu-ray's nog wel aan de dure kant. HD-dvd's op internet zeer goedkoop te krijgen. Dus ik zal er nog wel een paar bestellen. Voor de ware filmliefhebber met groot scherm: koop een high definition beelddrager. Verschil met gewone dvd is gewoon erg groot. Mits je een groot (meer dan 1m. doorsnee) scherm hebt|!

  22. #397

    Standaard

    Ga na ruim 70 hd-dvd's waarschijnlijk toch dit jaar over op Blu-Ray, zonder HD DVD had ik de stap nooit gemaakt, maar verschil tussen hd en sd is me nu echt duidelijk. Heb mijn HD-speler pas na de val van HD-DVD gekocht dus voel me er verder prima bij. Alleen jammer dat Blu-Ray met regiocodes zit. Denk erover een Regio A te kopen gezien ik geen zin heb elke film te checken.

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BOERenSKIN Bekijk bericht
    Ga na ruim 70 hd-dvd's waarschijnlijk toch dit jaar over op Blu-Ray, zonder HD DVD had ik de stap nooit gemaakt, maar verschil tussen hd en sd is me nu echt duidelijk. Heb mijn HD-speler pas na de val van HD-DVD gekocht dus voel me er verder prima bij. Alleen jammer dat Blu-Ray met regiocodes zit. Denk erover een Regio A te kopen gezien ik geen zin heb elke film te checken.
    Dan moet je nog checken, aangezien regio B BD's ook regionlocked kunnen zijn ...

  24. #399

    Standaard

    of koop een regio vrije blu-ray speler

  25. #400

    Standaard

    Voor de liefhebbers.......wat echt de aller, allerlaatste HD-DVD lijkt te zijn die uitgekomen is.....zie hier.


Pagina 16 van 31 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •