Pagina 84 van 89 EersteEerste ... 3474808182838485868788 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 2202 worden weergegeven.
  1. #2076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen idee, maar dat beantwoordt de vraag niet: in welke film speelt dit gebouw een voorname rol? Claudio zit er dichter bij.
    Home Alone 2 ?

  2. #2077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen idee, maar dat beantwoordt de vraag niet: in welke film speelt dit gebouw een voorname rol? Claudio zit er dichter bij.
    Iets met Batman?

  3. #2078

    Standaard

    Dit is toch uit Ghostbusters?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #2079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dit is toch uit Ghostbusters?
    Nee, dat is deze:

  5. #2080
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee het is ook Ghostbusters. Althans van degene die in New York staan. De bovenstaande is Spookcentral. Het huis van Dana. Het andere bekende gebouw staat niet in New York. Wel the New York library, the Firehouse en theehuis in Central Park. Het gebouw van de foto speelt echter maar een kleine rol. Doe maar eens een Google afbeeldingen search op Ghostbusters buildings.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #2081

    Standaard

    Claudio heeft het bij het rechte eind.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #2082
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard




    USA 2014


    Nou, zoals beloofd zou ik na mijn vakantie weer eens wat foto's plaatsten!
    De Canon G16 bevalt echt enorm en heb daar ook heel veel foto´s van gemaakt. Echter natuurlijk ook met mijn HTC.
    Nu is wel bekend dat foto´s maken niet het sterkte punt is, maar de panorama- feature werkt echt heel leuk.
    Dus alvorens ik wat G16 foto´s opzoek eerst wat foto´s met hoog gadget-gehalte!




















































    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #2083
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard


    Canon G16 foto's
    (onbewerkt)



























































































































    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-08-2014 om 01:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #2084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht

    Canon G16 foto's
    (onbewerkt)



    Toevallig niet tegen Werner opgebotst?

    Verder mooie foto's. Als is het wel heel veel beton in Amerika...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #2085
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bijna kon ik hem tussen die andere 4 miljoen mensen spotten.

    Veel beton op de foto's en dat geeft een beetje vertekend beeld, want heb toch niet alleen in de concrete jungle gelopen, maar inderdaad!
    Goede reis!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #2086

    Standaard

    De 9e van onder trekt mijn aandacht eigenlijk wel. Dat is de Freedom Tower meen ik?
    Die kijkt nog alleraardigst weg.

    Van mijn kant een kiekje van vannacht. Zag het onweer al aankomen, dus snel mijn camera neergezet. Van het resultaat overigens ook een timelaps gemaakt die op www.flickr.com/sauerfotografie terug te vinden is.
    De foto moet ik overigens eigenlijk nog even aan alle kanten rechttrekken in Photoshop. Het stoort me dat ik de camera niet haaks op de horizon heb gezet. Dus links/rechts lopen wat weg uit beeld.

    _MG_5137 by Sauer Fotografie, on Flickr

  12. #2087

    Standaard

    _MG_5269 by Sauer Fotografie, on Flickr


    Blijft een lastig onderwerp om fatsoenlijk op de foto te zetten. Zeker omdat het in Vlissingen normaal gesproken slechts sporadisch onweert. De laatste tijd gelukkig wat vaker (lees 3 a 4 keer per week). Dus kan een beetje oefenen. Heb onderhand wel gemerkt dat ik de foto's standaard moet onderbelichten. De flits geeft zo gigantisch veel licht dat het anders niet echt goed gaat. Deze foto is in Photoshop bv 2 stops omlaag gehaald. Terwijl het originele bestand zonder de flits al vrij donker was. Nuttige informatie voor een volgende keer

    _MG_5313 by Sauer Fotografie, on Flickr

  13. #2088

  14. #2089
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi hoor.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #2090

    Standaard

    _MG_5653_B&W by Sauer Fotografie, on Flickr

    Edit. Foto (uiteraard ) vervangen door de zwart wit versie.
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 28-09-2014 om 18:33

  16. #2091

  17. #2092

    Standaard

    cita by Sauer Fotografie, on Flickr
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 02-12-2014 om 19:40

  18. #2093

  19. #2094

    Standaard

    Ik blijf er bij dat ik me het prettigste voel bij zwart wit fotografie.

    _MG_6374 by Sauer Fotografie, on Flickr

  20. #2095
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind het ook altijd net wat krachtiger. Thanks voor de update.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #2096

    Standaard

    Ja idd en die gestripte of vervallen fabriekshallen zijn ook altijd indrukwekkend.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #2097

    Standaard

    Toch denk ik dat het r genoeg situaties zijn waar zw niet de betere keus is
    Denk aan kleurrijke fotos, zomerse fotos, fotos met een laag contrast of die vrolijkheid uit "moeten" stralen
    Voor de rest werk ik gewoon graag zonder kleur. Soms wat lastig om tijdens het schieten al te bedenken hoe je foto er na de post uit komt te zien. Dat is weer eenvoudig op te lossen door met bracketing te schieten. Soms is een onderbelichte foto een beter uitgangspunt en soms overbelicht. Het houdt je bezig
    Ps: de achtergrond in mijn laatste foto is in kleur juist weer gaver. Dat valt in deze versie (vooral door het extreme contrast) volledig weg Keuzes keuzes keuzes (Y)

  23. #2098

    Standaard

    Hopslakee. Als we toch bezig zijn.
    Vanavond even bij een opengebroken straat geweest. Staat wat leuk speelgoed. Jammer genoeg net zo dat ik er net niet echt lekker bij kon (zie container op de foto rechts) maar leuk genoeg om eens wat abstracts te schieten


    Het abstracte geneuzel is voor mij een wat nieuw onbekend gebied. Daar zou ik jullie mening wel op prijs stellen

    _MG_6376 by Sauer Fotografie, on Flickr

    _MG_6383 by Sauer Fotografie, on Flickr

    _MG_6386 by Sauer Fotografie, on Flickr

    _MG_6394 by Sauer Fotografie, on Flickr

    _MG_6406 by Sauer Fotografie, on Flickr

    _MG_6408 by Sauer Fotografie, on Flickr

  24. #2099

    Standaard

    Die 1e daar staat die container echt niet in de weg, die geeft eigenlijk weer meer diepte, net zoals die schep van de graafmachine.
    Die 2e kun je alleen wat mee in de context, maar vind ik wle interessant, lijkt dat het de rupsband van de graafmachine is.
    3 en 4 vind ik te miniem en te weinig zeggend, zelfs in de context en ook te veel out of focus.
    5e vind ik een prima overzicht wat er gebeurt en de woningen lopen ook erg mooi naar het midden v/d foto toe.
    6e kan ook prima, die geeft heel mooi het mechanisme van een grove industriële machine weer en dan met een loze linkerkant
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #2100

    Standaard

    Ha Peptalk. Dank voor je reactie
    Ik kan me eigenlijk in het meeste tot bijna alles van je opmerkingen vinden
    3 & 4 Vond ik inderdaad wat tricky. Juist dat extreme OOF is wat de foto's voor mij weer juist het plaatsen waard maakte Maar dat zo extreem persoonsgebonden is ben ik meteen met je eens.
    6e Is heerlijk dat links zo leeg is. Maar geloof je me ook als ik schrijf dat linksboven niet de machine is, maar de boom op de achtergrond met de maan er achter? En nu ben ik serieus

Pagina 84 van 89 EersteEerste ... 3474808182838485868788 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •