Pagina 82 van 89 EersteEerste ... 3272787980818283848586 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 2202 worden weergegeven.
  1. #2026

    Standaard

    Ik zal ook weer eens wat uploaden. Wat foto's gemaakt in Burger's Zoo. Wat foto's uit een shoot van een meisje met haar paard. De een na laatste is gemaakt op de Regte Heide bij een grafheuvel en de laatste is een portret van mijn dochter welke hier in 60 bij 90 cm aan de muur hangt.

    Ik weet niet wat er de laatste tijd allemaal met Flickr is, maar het werkt voor gene meter in elk geval...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 01-02-2014 om 13:17

  2. #2027

    Standaard

    Mooie foto's Michael!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #2028

  4. #2029
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zoals ik elders al eens op 'like' klikte.. Erg mooi...

    En Christiaan, dank voor de boost van het topic... Coole foto ook!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #2030

    Standaard

    Thanks! Ben er zelf ook erg blij mee

    En omdat het zaterdagavond is, is het tijd voor bier


    _MG_3439 by Sauer Fotografie, on Flickr

  6. #2031
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #2032

    Standaard

    Mijn telelens is terug van reparatie, dus ik kan jullie weer gaan spammen met wat foto's die ik de komende tijd kan en zal gaan maken.
    De laatste druppels van de koffie die op onderstaande foto wordt ingeschonken heb ik net naar binnen gewerkt. De foto is dus "recent".


    _MG_3459 by Sauer Fotografie, on Flickr

  8. #2033

  9. #2034

  10. #2035

    Standaard

    Ik zie dat de foto iets nabewerkt moet worden (nu enkel omzetten naar 8Bit -> internetformaat) maar links onder in beeld zit een vlekje op mijn voorgrond. Dus die moet even weggewerkt worden. Gelukkig is de voor/achtergrond 255/255/255 dus makkelijk te doen

  11. #2036

  12. #2037

    Standaard

    Ik ben nu bezig met een poging mijn Parasound in lowkey op de foto te krijgen. Nu heb ik altijd al moeite gehad met lowkey, maar nu is het wel heel erg Leuk als het dan misschien toch lukt om vanavond toch nog mijn resultaat online te krijgen. Maar dat is een gokje . . . Als het lukt, was het een leerzame avond

  13. #2038

    Standaard

    Ik hou niet van falen. Dus zorg dat ik dat ik in ieder geval iets kan posten


    Parasound HCA1500 a by Sauer Fotografie, on Flickr

  14. #2039

    Standaard


    Parasound HCA1500a backpanel by Sauer Fotografie, on Flickr

    Zo. Mijn productfoto's zitten er weer even op Morgen als het lukt even een stedelijk landschap gaan fotograferen. Maar dan moeten de weersomstandigheden wel 100% meezitten zoals vandaag. Maar vandaag had ik geen camera bij me

  15. #2040

    Standaard

    Hm. Tijd om de hond uit te gaan laten en mijn bed op te zoeken geloof ik. . . Toch weer een productfoto.
    Lekker zomers, en ik krijg er zin in een biertje door

    Punt van commentaar voor mezelf: de reflectie op de flessen komt exact uit op de logo's op de flessen zelf. Dat is zonde, en trekt in negatieve zin wat aandacht weg. Volgende keer wat beter op letten

    _MG_3425 by Sauer Fotografie, on Flickr

  16. #2041

    Standaard

    Weer eens een oude hobby van me opgepakt. En meteen een foto die ik al (lang) in gedachten had. Pakt redelijk uit zoals ik hem verwacht, en gehoopt had.
    Binnenkort weer wat productfoto's.

    spuiplein by Sauer Fotografie, on Flickr

  17. #2042
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie foto! Ééntje waar je best even naar moet blijven kijken om te begrijpen wat er precies gebeurt. En gelukkig blijf je ze posten, ondanks dat men vrij weinig reageert. Toch kijkt men wel altijd, dus keep them coming...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #2043

    Standaard

    Och, de weinige reacties: jammer, maar ondertussen niet meer onbekend
    Heb wel eens vaker gelezen hier dat het toch leuk gevonden wordt als ik af en toe wat online zet, dus dan doe ik dat braaf En aangezien het megaveel werk is om op flickr (waar ik dan toch zit omdat ik de foto dan net online heb gezet) de link even te grijpen, en die hier te copy-pasten doe ik dat toch maar

    Maar bedankt voor je commentaar! Dezelfde foto zou zonder de beregende ondergrond duidelijk een stuk minder boeiend worden. De stenen zijn een DRAMA over te lopen wanneer het geregend heeft (of te fietsen omdat je heel slecht ziet waar de obstakels staan) maar met regen geeft het zo'n mooie reflectie

  19. #2044

    Standaard

    Ik mag er ook graag naar kijken, vaak erg boeiend!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #2045

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik mag er ook graag naar kijken, vaak erg boeiend!!
    Hier sluit ik mij bij aan! Weinig reacties wil niet zeggen dat er niemand kijkt!

  21. #2046

    Standaard

    Binnenkort zal ik weer eens wat nieuws maken
    Komt goed. En leuk dat jullie het leuk vinden om te kijken

  22. #2047

    Standaard

    Goed, binnenkort is blijkbaar voor interpretatie onderhevig
    Maar hier weer een paar foto's van mijn kant. Zaterdag en vandaag ben ik in Duitsland bij een paar dagbouwmijnen geweest. Bij de eerste konden we (ik en mijn vader) mooi vanaf een uitkijkpunt naar een mijn kijken. De schaal is heel, heel erg moeilijk te bevatten. Maar de machine op de foto is naar het schijnt 240x96 meter. Vrij krankzinnig. De afstand van camera tot achterkant van de mijn is ruim 5km. De totale oppervlakte van de mijn is 66 vierkante KILOMETER.

    Vandaag zijn we nog doorgereden naar een andere mijn. Ook daar is een uitzichtspunt, met dit keer wat dichterbij de actie. Ook hier is de schaal weer moeizaam te bevatten. Maar als je goed kijkt zie je op sommige foto's bekende zaken zoals auto's, vrachtwagens, enz. Dan zie je de schaal een beetje. Daarna zijn we wat aan het rondrijden geweest omdat we wisten dat daar dorpen zijn die compleet geruimd en gesloopt worden voor uitbreiding van de mijn (zoals er in Belgie "moeilijk" gedaan wordt over Doel doen ze dat in Duitsland in veelvoud in enkele jaren . . . .) En tussen 2 dorpen door merkte ik dat je bijzonder dicht in de buurt kan komen. De UWA foto is echt op de rand van de mijn genomen. Halve meter doorkruipen en ik val een gat van 15 meter in. De foto van de graafmachine zelf vind ik weinig boeiend als foto, maar is om aan te geven hoe het in zijn werk gaat. En je kan mooi zien dat de bestuurderscabine klein is vergeleken met het schoepenrad. Als ik de ballen had gehad, had ik diezelfde foto overigens met mijn UWA kunnen nemen, maar ik vermoed zomaar dat ik dan zeer snel afgevoerd was door beveiliging. En dat durfde ik gewoon niet. Dat zal ik maar toegeven

    Goed, genoeg praatjes (je kan hier heeeeeel veel over schrijven, zowel feiten als je mening), maar laat ik maar eens wat foto's plaatsen

    Tagebau Deutschland by Sauer Fotografie, on Flickr

    Tagebau Deutschland by Sauer Fotografie, on Flickr

    Tagebau Deutschland by Sauer Fotografie, on Flickr

    Tagebau Deutschland by Sauer Fotografie, on Flickr

    Tagebau Deutschland by Sauer Fotografie, on Flickr

    Tagebau Deutschland by Sauer Fotografie, on Flickr

    Tagebau Deutschland by Sauer Fotografie, on Flickr

    Tagebau Deutschland by Sauer Fotografie, on Flickr

    Tagebau Deutschland by Sauer Fotografie, on Flickr

    En dan nog twee foto's die weer het compleet tegenovergestelde laten zien. De mijnen zijn in eigendom, en geëxploiteerd door RWE. Maar behalve dat ze natuur verwoesten hebben ze ook een werkelijk prachtig monumentaal kasteel in de regio in eigendom dat voor publiek open is. Daar zit een tuin bij waar jij en ik toch redelijk van kunnen gaan watertanden

    Tagebau Deutschland by Sauer Fotografie, on Flickr

    Meer van de serie is te vinden op www.flickr.com/sauerfotografie

  23. #2048

    Standaard

    Omdat ik mijn fotospullen bij me had, had mijn vader de hond bij zich
    En die liepen net voor me terwijl ze door een mooi belicht "tunneltje" liepen.

    Tagebau Deutschland by Sauer Fotografie, on Flickr

  24. #2049

    Standaard

    Ik zat net puur voor de lol te kijken naar wat onderwaterhuizen voor mijn camera kosten. Het lijkt me leuk om op termijn onderwaterfotografie te gaan doen 8) Toen ontdekte ik de prijzen. Hm, conclusie: dat gaat nog wel een aantal jaar duren Reken op 2100 voor een camerahuis, 1000 voor een flitshuis, dan nog een flitser erbij, enz. Je eigen fotoapparatuur, en je hebt het over een euro of 7500+ die je bij je hebt. Gelukkig ben ik nog maar net begonnen met duiken, en is onderwaterfotografie zeker niet iets dat je er zomaar even bij doet (leer eerst maar eens veilig en goed duiken onder omstandigheden), maar zelfs over een aantal jaar zie ik het me nog niet 1-2-3 doen. Jammer. Want zoek maar eens op wat foto's die onderwater gemaakt zijn. Prachtig 8) Voorbeeld? klik hier Prachtig gewoon (zowel om te zien, al waren die ik gezien heb vele malen kleiner, als om te doen)

  25. #2050
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je vergeet de reis naar tropische oorden voor exotische onderwatertaferelen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 82 van 89 EersteEerste ... 3272787980818283848586 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •