Pagina 81 van 89 EersteEerste ... 3171777879808182838485 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.001 tot 2.025 van 2202 worden weergegeven.
  1. #2001

    Standaard

    De laatste dagen heel erg druk bezig geweest met het wegwerken van de kabels van mijn audio-set. Eindelijk staat het zoals ik hebben wil.
    Ben benieuwd of iemand ziet wat er ontbreekt


    klaar by Sauer Fotografie, on Flickr

  2. #2002

    Standaard

    En ja. de kabels rechts op de foto worden komende week nog netjes weggewerkt Stroomsnoer linker speaker wordt nog door een witte vervangen.
    Dan nog wat kabels in mijn keuken fatsoenlijk wegwerken, plintje in de keuken plaatsen, en dan is mijn woonruimte eindelijk klaar. Op naar de volgende verbouwing Die komende maand begint als het goed is.

  3. #2003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    De laatste dagen heel erg druk bezig geweest met het wegwerken van de kabels van mijn audio-set. Eindelijk staat het zoals ik hebben wil.
    Ben benieuwd of iemand ziet wat er ontbreekt
    Een subwoofer/beamer...

  4. #2004

    Standaard

    Project voor project Harry
    Subwoofer ga ik niet doen; sterker nog, ik moet proberen het laag wat te temperen in mijn kamer.
    Nee, het gaat om een apparaat dat opeens uit de opstelling verdwenen lijkt als je niet goed kijkt

  5. #2005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Project voor project Harry
    Subwoofer ga ik niet doen; sterker nog, ik moet proberen het laag wat te temperen in mijn kamer.
    Nee, het gaat om een apparaat dat opeens uit de opstelling verdwenen lijkt als je niet goed kijkt
    Je bedoelt de voor/eindversterker? Daar rechts op de onderste plank staat ook nog een versterker.

  6. #2006

    Standaard

    Je kijkt goed. De eindversterker is (gelukkig) uit zicht verdwenen.
    Wordt nog wel netjes weggezet op een nieuwe plank. En bekabeling daarvan gaat nog door het keukenmuurtje de keuken in.

  7. #2007

    Standaard

    Ziet er leuk uit, maar je mag ook wel wat aandacht aan sfeerverlichting besteden; je huiskamer heeft een nogal kille uitstraling.

  8. #2008

    Standaard

    Thanks.
    Verlichting is het volgende punt dat hier behandeld gaat worden. Ok, eerst nog een klein experiment om de flutter-echo wat tegen te gaan, maar het volgende echte experiment is verlichting. Heb al een pracht van een plafondlamp gezien

    Hier even een fotootje van een goede maat van me. Vanavond gemaakt, en een semi-snapshot.


    Marijn Moonlit by Sauer Fotografie, on Flickr

  9. #2009

    Standaard

    Keukenbrandje bij ongeveer de buren (goed, 75 meter verderop).


    Keukenbrand Concurrent by Sauer Fotografie, on Flickr

    Het pakken van mijn schoenen, statief snelkoppeling, en er heen lopen duurde langer dan het fotograferen. Tussen langsrijden brandweer, en dat ik bij mijn ouders die er tegen over wonen binnen was zat in totaal 10.5 minuten

  10. #2010

    Standaard

    Andere foto van vanavond.
    Vind hem zelf wel een vreemd sfeertje hebben. Doe er qua mening mee wat je wilt


    Chasing Shadows by Sauer Fotografie, on Flickr

  11. #2011

    Standaard

    Leuk, foto's met je mobiele telefoon maken, maar ook mijn Galaxy S3 geeft maar (zeer) matige foto's. En dan niet zozeer in vergelijking met mijn dagelijkse camera (5DII)

    Hoeveel artifacts is "fors" te noemen. Maargoed, nu kon ik de foto tenminste nemen. En aangezien ik een strandwandeling van 13km heb gemaakt had ik geen behoefte om de gewone camera mee te nemen


    wandeling by Sauer Fotografie, on Flickr

  12. #2012

    Standaard

    Veel zwart wit van me de laatste tijd. Viel me eerder al op dat ik me daar erg prettig bij voel
    Ook hier weer een kleurloze maar niet stijl/smaakloze foto wat mij betreft


    Simone Pleizier by Sauer Fotografie, on Flickr

  13. #2013
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, zwart wit kan soms meer kleur geven dan een kleurenplaat. Ik vind ze ook altijd mooi. Wat dramatischer en zo... Zelfde model weer of een oude foto?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #2014

    Standaard

    Allebei
    Ik was gister de foto's weer aan het doorspitten en kwam deze tegen. In eerste instantie vond ik het niet leuk dat haar arm zo afgesneden was, maar vond hem dit keer toch wel duidelijk mooi genoeg om toch te posten.

    In de tussentijd overigens een ander model gevonden die aangegeven heeft zin te hebben om mee te werken. Moet nog even kijken of ik dat daadwerkelijk met haar ga doen of niet. Volgens d'er site heeft ze (erg) weinig ervaring. Maar ze heeft er wel duidelijk zijn in. En dat is alvast erg belangrijk. Mooie manier om weer wat extra ervaring op te doen en wat dingen die vorige keer beter konden nu meteen mee te nemen.

  15. #2015
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou succes straks.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #2016

    Standaard

    Om de variatie in het programma een beetje aan te geven even een paar foto's


    paaldans_muzeeum by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_0955 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_0952 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_0785 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_0774 by Sauer Fotografie, on Flickr
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 07-04-2013 om 18:51

  17. #2017

    Standaard

    Een aangepaste versie van 1 van hierboven.
    Hierboven is wat naar het muZEEum is doorgestuurd.

    Dit is mijn variant.


    _MG_0955_bw by Sauer Fotografie, on Flickr

  18. #2018

    Standaard

    En weer een zwart witje van me
    De naam onder de foto klopt volledig overigens. More to come, onder andere wat foto's vanaf het podium zelf


    R. Williams by Sauer Fotografie, on Flickr

  19. #2019

  20. #2020

    Standaard

    Ik blijf gewoon doorposten jongens

    En ik denk niet dat ik de enige ben die af en toe zijn camera meeneemt. En ook niet dat ik de enige ben die af en toe het geluk heeft dat er een trauma helikopter vlak voor zijn neus op het strand landt als ik de hond aan het uitlaten ben Echt een hele gekke ervaring als je daar loopt, en je wordt in het zonnetje gezet en 30 seconden later zet een helikopter zijn landing in op zeg 100 meter afstand. Wel heel vet

    Meteen naar huis gerend met de hond om mijn camera op te halen en bij het opstijgen wat foto's te maken.

    Op de laatste twee foto's kun je mooi zien waarom ik zo even onder de douche moet springen
    Verdikkeme wat komt er een bak zand van zo'n strand af als die heli weer opstijgt. Er stonden nog een paar anderen bij, maar die waren zo "dom" om weg te duiken. Dus ben de enige die het moment van opstijgen gepakt heeft

    Let niet op de zeer matige kwaliteit. Toen ik terug op het strand was stonden ze net op het punt om weer op te gaan stijgen, dus moest als de donderstraal foto's gaan maken. En donker genoeg dat je camera bijna niet kan scherpstellen :-\ Maar och. Ik heb het er op staan


    _MG_2332 by Sauer Fotografie, on Flickr

    _MG_2336 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_2346 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_2345 by Sauer Fotografie, on Flickr

  21. #2021

    Standaard









    Even wat foto's van mijn eigen kleine fotomodelletje Quinty. Ben sinds een paar maanden me wat meer aan het verdiepen in fotografie, heb een andere camera, andere lenzen... en vooral meer zin!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #2022

  23. #2023

  24. #2024

    Standaard

    Is dit forum niet serieus zo stil geworden dat dit topic, ondanks een vijf maanden van geen enkele post bijplaatsen, toch nog steeds op pagina 1 staat?
    Is niks geen kritiek of iets in die trend; het is gewoon een constatering dat het dan wel opmerkelijk stil LIJKT te zijn geworden?

    Binnen nu en een paar weken hopelijk weer eens wat nieuw werk van mijn kant in ieder geval.

  25. #2025

    Standaard

    Ik blijk de nadruk toch niet weg te krijgen van zwart wit in mijn foto's. Vanavond samen met een maatje van me wat foto's van mij genomen. Ik ben de persoon geweest die de lichtopstelling, kleding, en de hele rattaplan bepaalde, maar ik had iemand nodig om op het knopje te drukken zodat die scherp was.
    Later op de avond toen die weg was heb ik nog eens wat lopen pielen, en ik moet mijn foto's gewoon op mijn gemakje doen. Lampje extra toevoegen, beetje kliederen, en creatief met je scherpstellen zijn Dan komt dat helemaal goed.

    Mijn moeder zat te klagen dat ze geen goede recente portretfoto van me had. En aangezien mijn telelens een tijdlang kapot is geweest kon ik niets nieuws maken. Maar dat is vanavond wel gelukt. More or less. Vind het zelf een foto die erg representatief is voor mezelf


    _MG_3346_bw by Sauer Fotografie, on Flickr

Pagina 81 van 89 EersteEerste ... 3171777879808182838485 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •