Pagina 78 van 89 EersteEerste ... 286874757677787980818288 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 2202 worden weergegeven.
  1. #1926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Erg leuk gedaan Chris! 1040 opnames
    Ja inderdaad haha. Al heb ik even zitten rekenen, in dit filmpje zijn het er net geen 600 geloof ik. (6 seconden a 24fps a 4 foto's per frame)
    Zal eens kijken hoeveel foto's ik nu echt tot HDR heb omgezet, en als dat er meer zijn zal ik het volledige filmpje straks eens maken.
    Het is jammer dat het nu grauw weer is in Vlissingen. Anders had ik nog wat meer gaan spelen denk ik.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Erg mooi gedaan. Timelapse-opnames zijn vaak echt een kwestie van veel oefenen en uitproberen om de juiste frequentie te vinden. Het kan echter hele bijzondere 'video's' opleveren. Ik neem aan dat je bekend bent met tilt-shift fotografie? Dat is ook bij uitstek geschikt voor dit soort timelapse beelden en heeft een zeer bijzonder bijkomend miniatuur-effect.

    Hieronder een voorbeeld daarvan. Geen foto van mij, maar afkomstig van een overigens mooie website:
    Oefenen zal wel erg belangrijk worden inderdaad. Tenslotte, hoeveel foto's per minuut wil je nemen, hoeveel frames per seconde wil je verwerken, enz.
    Tilt shift is ook erg gaaf inderdaad. Maar wel erg lastig. Eens een keer een TS lens gehuurd, maar dat lukte niet echt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Helaas is tilt-shift tegenwoordig een gimmick in compact cameras, een simpel effectje. Ook photoshop maakt het een kwestie van 2x klikken. Niet dezelfde kwaliteit, maar erg hip
    Vaak/meestal is dat goed te zien. Scherptevlak loop dan door delen van de foto waar dat gewoon weg niet mogelijk is bijvoorbeeld

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Cool..Tja flash en Youtube werkt op dit forum niet..
    Ach. Daarvoor hebben ze de directe link uitgevonden

  2. #1927
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Helaas is tilt-shift tegenwoordig een gimmick in compact cameras, een simpel effectje. Ook photoshop maakt het een kwestie van 2x klikken. Niet dezelfde kwaliteit, maar erg hip
    Jammer, ik wist dat niet. Het verklaart wel de soms miserabele kwaliteit die je op YouTube tegenkomt. Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel erg fraaie en kwalitatief mooie tilt-shift video's maken. Een mooi voorbeeld van iets dat wel erg bijzonder is, vind ik nog altijd dit clipje: http://www.youtube.com/watch?v=LkrtYRxGyuo
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  3. #1928

    Standaard

    Die maakt prachtige filmpjes inderdaad. Zijn er meer van.

  4. #1929

    Standaard

    Tijdje terug wat natuurpics gemaakt hier bij ons in Schijndel :







































    Het is wat anders dan concert fotografie, maar sinds mijn hersenbloeding afgelopen december, vind ik veel rust in de natuur.

    Vandaar dat ik er soms wat foto's van maak.

    Vind ze zelf wel aardig gelukt voor een Amateurtje
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 28-09-2012 om 22:22

  5. #1930
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Netjes hoor. Ik zou alleen wat spaties tussen de foto's laten en eventueel wat centreren in je post. Dat kijkt prettiger en doet de foto's meer tot hun recht komen.

    Maar idd heel rust gevend.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #1931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Netjes hoor. Ik zou alleen wat spaties tussen de foto's laten en eventueel wat centreren in je post. Dat kijkt prettiger en doet de foto's meer tot hun recht komen.

    Maar idd heel rust gevend.
    Ik heb nu wat spaties tussen de foto's gemaakt, zodat het bekijken ervan wat beter gaat.

  7. #1932

    Standaard

    Als je ze nu nog even zou willen nummeren zou dat helemaal geweldig zijn Dan kan je makkelijker commentaar geven

    Hier even een fotootje van mijn vakantie afgelopen week.


    _MG_1038 by Sauer Fotografie, on Flickr

  8. #1933

    Standaard

    Ohja, de buren in de haven waren "iets" groter dan wij. Ons bootje was een 15 meter jacht. Lijkt groot. Tot je op een paar honderd meter een schip van zo'n 162.5 meter ziet liggen, te groot om in een normale haven te komen, bemanning van 70, twee helikopter dekken (zoek de aanwezige heli btw), bijboten zo lang als ons schip, een klein onderzeeertje aan boord, en in eigendom van Warren Buffet. Die overigens aan boord was volgens mensen van de marina.


    _MG_1319 by Sauer Fotografie, on Flickr

  9. #1934

    Standaard

    Mooie fotos Christiaan, en wat betreft dat kleine bootje, je moet ergens beginnen

  10. #1935

    Standaard

    Haha, inderdaad Het "voldoet" zeg maar

    Hier een panorama van het uitzicht toen we naar de top van een berg klommen om een klooster te bezoeken (het klooster waar in de bijbel het stuk is geschreven over het einde van de wereld).


    _MG_1231 Panorama copy by Sauer Fotografie, on Flickr

  11. #1936

    Standaard

    Prachtige panorama foto, ziet er prachtig uit

  12. #1937

    Standaard

    Dank u
    Had achteraf graag meer foto's naar onderen gemaakt zodat er meer voorgrond op stond, maar ach. Zo is die ook leuk

    Hier nog een time-lapse van aan boord Je ziet het, we hebben het stik druk

    http://www.flickr.com/photos/sauerfo...ie/8043581176/

  13. #1938

    Standaard

    Zo. Alles is geregeld voor aankomende vrijdag. Model geregeld, lingerie geregeld, lokatie geregeld, vervangende camera geregeld, licht geregeld. Gelukkig shooten we binnen want het gaat keihard regenen blijkbaar.

    Aan de andere kant, het kan ook wel erg gaaf zijn om het model in de regen te laten poseren. Maar dat ligt er even aan hoe koud het die dag wordt. Een verkouden model is het laatste dat we moeten willen

    Hopelijk worden de foto's mooi, dan kan ik ze hier tonen

  14. #1939

    Standaard

    Het heeft ook andere voordelen als het ijskoud is,zeker als je haar buiten in de regen laat poseren.....
    this is my boomstick!!!

  15. #1940
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Zo. Alles is geregeld voor aankomende vrijdag. Model geregeld, lingerie geregeld, lokatie geregeld, vervangende camera geregeld, licht geregeld. Gelukkig shooten we binnen want het gaat keihard regenen blijkbaar.

    Aan de andere kant, het kan ook wel erg gaaf zijn om het model in de regen te laten poseren. Maar dat ligt er even aan hoe koud het die dag wordt. Een verkouden model is het laatste dat we moeten willen

    Hopelijk worden de foto's mooi, dan kan ik ze hier tonen
    Waar kunnen wij neutrale toeschouwers ons klapstoeltje neerzetten?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #1941

    Standaard

    Thuis achter je computer waar de foto's wellicht ten toon gespreid worden (en nee, geen flauwe opmerkingen maken over "spreiden" aub )

    Vind de shoot al eng genoeg op deze manier haha.

  17. #1942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Het heeft ook andere voordelen als het ijskoud is,zeker als je haar buiten in de regen laat poseren.....
    Je hebt zelfs kans dat ik dat dat eruit zou shoppen eerlijk gezegd Is namelijk niet de look waar ik naar op zoek ben.
    Ben op zoek naar stijlvol en luxe. Hopelijk lukt het dus ook om met window light te werken bijvoorbeeld. Kan heel mooi zacht licht geven

    ps: humor: je kunt soms foto's plaatsen wat je wilt en er komt nul reactie, en je post 1 keer de opmerking dat er een lingerieshoot aan zit te komen, en je krijgt binnen no-time meerdere reacties hahahaha

  18. #1943

    Standaard

    Ik bekijk ze wel altijd!
    Ik ben zelf een videoman en heb dus weinig verstand van foto's,vandaar dat ik geen reactie achterlaat.
    En ja,als ik lingerieshoot lees kan ik het echt niet laten om een reactie achter te laten
    Misschien een leuk idee om de foto's hier te plaatsen?
    Eerst voor dat je gephotoshopped hebt en dan de bewerkte foto's?
    Kunnen wij ook nog wat leren....
    Maar effe serieus,voor zover dat nog mogelijk is:Veel succes met de photoshoot en ik hoop dat je het resultaat behaalt waar je voor wilt gaan!
    Groetjes,Peter
    this is my boomstick!!!

  19. #1944
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zeg dat ook altijd. Maar ik kan me voorstellen dat als je een mooie foto plaatst en je niks hoort het een beetje voelt of je al die moeite voor niks doet. Reacties zijn altijd prettig. Maar zoals gezegt maak ik me daar zef ook wel eens schuldig aan.

    Wat dat betreft zou een 'like' knop veel meer toevoegen.
    Dus bij deze "I Like"
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1945

    Standaard

    Haha, ik bedoelde het ook niet als klacht dat er niet gereageerd wordt als er foto's geplaatst worden hoor

    Moest er alleen even om lachen dat het woord lingerie valt, en dat er dan wel reacties komen, zonder dat de foto's online staan :P

  21. #1946
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat weet ik.
    Maar je mag ook wel wat eer voor je werk krijgen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1947

    Standaard

    Dat is sowieso altijd erg fijn inderdaad

    Hier overigens een voorbeeld wat ik een klein beetje in gedachten heb. (dus nee, dit zijn geen foto's die ik gemaakt heb)

    http://www.flickr.com/photos/photoman1970/7717962946/
    http://www.flickr.com/photos/djcrewe1/6650516359/
    http://www.flickr.com/photos/clickmore/6008118824/

    Uiteraard nog veel meer ideeen wat ik wil gaan uitvoeren, maar je moet een klein beetje aan dit soort dingen gaan denken. Damn, ik heb er eigenlijk best wel zin in 8)
    Om eerlijk te zijn, vlinders in mijn buik van de spanning maar wel op een goede manier. De hal in het huis is werkelijk geniaal, en daar staat een prachtig bankje in waar je echt mooie dingen mee kan doen. Dat in combinatie met een mooie statietrap, en you get the picture
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 11-10-2012 om 20:56

  23. #1948

    Standaard

    Ik ga geen opmerkingen maken over het bankje en de statietrap waar je echt mooie dingen in/mee kan doen........
    this is my boomstick!!!

  24. #1949

    Standaard



    Hold your horses Peter, hold your horses

  25. #1950
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ben benieuwd straks.

    En bevalt je nieuwe baan bij de buren?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 78 van 89 EersteEerste ... 286874757677787980818288 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •