Pagina 77 van 89 EersteEerste ... 276773747576777879808187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.901 tot 1.925 van 2202 worden weergegeven.
  1. #1901

    Standaard

    Wat een heerlijk figuur
    Ik krijg hier echt Italiaanse gevoelens bij wat dat ook moge zijn (kan ook komen door de muziek die ik momenteel op heb staan). De foto is wat aan de fletse kant, maar wel leuk gezien! En met een beetje post is die zeker fijn te krijgen.

    Als ik zo vrij mag zijn ben ik een beetje aan het rotzooien geweest. Waarschijnlijk denk ik er morgen heel anders over (hij is inderdaad wat aan de rode kant, maar dat is een beetje een bewuste keus geweest).
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 11-08-2012 om 23:28

  2. #1902

  3. #1903
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Net nu ik een beetje lef verzameld had post ie dit?
    Heel erg mooi en TDKR-isch.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Wat een heerlijk figuur
    Ik krijg hier echt Italiaanse gevoelens bij wat dat ook moge zijn (kan ook komen door de muziek die ik momenteel op heb staan). De foto is wat aan de fletse kant, maar wel leuk gezien! En met een beetje post is die zeker fijn te krijgen.

    Als ik zo vrij mag zijn ben ik een beetje aan het rotzooien geweest. Waarschijnlijk denk ik er morgen heel anders over (hij is inderdaad wat aan de rode kant, maar dat is een beetje een bewuste keus geweest).
    Het was in noord Spanje We zaten zelf in een dorpje net buiten Barcelona (Alella), dit was tijdens een dagtrip naar de Pyreneeën. De beste man was onderweg naar zijn groentetuintje onderaan de heuvel.

    Bedankt voor de bewerking. Ben zelf net pas wat aan het spelen met mijn nieuwe camera (Canon EOS 1100D), dit was voor het eerst dat ik hem mee had. Ben zelf nog niet echt bezig met het bewerken, eerst maar eens een beetje mooie foto's leren maken. Wellicht volgen er later nog wat vakantie foto's.

  5. #1905

    Standaard

    De foto zelf heeft gewoon potentie joh. Helemaal niets mis mee Dus lekker blijven fotograferen!

    @ Claudio: Posten die hap.

  6. #1906
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja...

    I missed the day they covered: "The hell with quantity, shoot for quality"

    Het zijn wel allemaal foto's van mijn HTC One X, dus niet de meest ideale omstandigheden.

    My happy little accidents...!






















































    And don't go pity om me, just because you begged us....
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-08-2012 om 01:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1907

    Standaard

    And don't go pity om me, just because you begged us....
    In dat geval: wisselend Je bent er in ieder geval lekker mee bezig. Camera maakt niets uit. Gaat erom wat je ziet, en hoe je je compositie maakt. Zeker bij dit soort shots heb je helemaal geen 1.4 lens nodig

    1. In mijn ogen wat te onrustig. Ik weet niet waar ik naar moet kijken? Waarschijnlijk de bootjes, maar dat is een beetje een brei geworden. Misschien een wat ander standpunt als dat lukt.
    2. Pracht van een ondergaande(?) zon. Lekkere kleuren, goed qua belichting. Misschien het strookje strand links op de foto volgende keer weglaten, of iets prominenter in beeld brengen.
    3. Foto met potentie. Misschien iets lager standpunt en dan wat meer omhoog schieten. Dan heb je het hoofd op de foto op de achtergrond er ook helemaal op staan. En de zanger staat ook wat centraal. Maar dat is een detail.
    4. Mooi dat de horizon niet in het midden staat, en dat je gekozen hebt om vooral lucht te laten zien. Ook mooi zoals die condenstrail (of wolk) links in de lucht naar beneden komt. Trekt de aandacht iets meer naar de zon toe. Maar ik vind hem eerlijk gezegd in het niets vallen bij de andere ondergaande zon.
    5. Mwoah, daar kan ik weinig mee eerlijk gezegd. Er staat een gebouw in de schaduw op de foto, er staat een klein stukje van een ander gebouw op de foto, en wat wolkjes. Maar ik snap niet helemaal wat je wilt laten zien.
    6. Lekkere kleuren, lekker belicht, jammer dat ze net achter elkaar staan, en dat de pootjes van de voorste er niet helemaal opstaan.
    7. Dit is de eerste foto waarvan ik zeg "die had met een lichtsterke telelens gemaakt moeten worden". Wel erg gaaf zoals dat beest net jou kant uitkijkt en je heel boos aan lijkt te kijken. Maar als je daar met scherpte diepte had kunnen spelen had je de nadruk echt op de kop kunnen leggen.
    8. Heerlijk.
    9. Ook een lekkere foto, al denk ik dat die mooier tot zijn recht komt in een kleine serie met wat meer architectuur van de omgeving.
    10. Leuke foto, maar in mijn ogen ook niet meer dan dat. IK ga nog eens nadenken waarom ik het niet meer vind dat een leuke vakantie foto

    Keep them coming!

  8. #1908
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    In dat geval: wisselend Je bent er in ieder geval lekker mee bezig. Camera maakt niets uit. Gaat erom wat je ziet, en hoe je je compositie maakt. Zeker bij dit soort shots heb je helemaal geen 1.4 lens nodig

    5. Mwoah, daar kan ik weinig mee eerlijk gezegd. Er staat een gebouw in de schaduw op de foto, er staat een klein stukje van een ander gebouw op de foto, en wat wolkjes. Maar ik snap niet helemaal wat je wilt laten zien.
    Keep them coming!
    Ha. Thanks voor je eerlijkheid. I wouldn't have it any other way.

    En wat betreft punt 5

    Wat ik wil laten zien is dat italië in de halve finale stond. Forza Azzuri. En de bovenbuurman de vlag heeft gehezen op het dak van mijn bedrijfspand. It's the flag dude, it's the flag...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1909

    Standaard

    Moet zeggen dat ik het wel altijd spannend vind om commentaar te geven. Voor hetzelfde geld heeft iemand lange tenen ondanks dat die zegt van niet. Een ander forum waar ik kom reageer ik bewust niet meer op de foto's van 1 van de leden omdat die pislink kan worden als je niet oeh en ah roept op zijn foto's.

    Dan vind ik iemand die commentaar op prijs stelt een stuk prettiger Maar wat ik zeg: laat ze maar blijven komen die foto's!

  10. #1910

    Standaard

    Summer is magic. Ook in Vlissingen


    _MG_8507 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_8498 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_8491 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_8484 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_8481 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_8473 by Sauer Fotografie, on Flickr

    En zo zie ik eruit als ik aan het fotograferen ben


    fotograaf in actie by Sauer Fotografie, on Flickr

  11. #1911

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bogart-Fan : 04-10-2018 om 23:34 Reden: Niet-werkende links verwijderd

  12. #1912

    Standaard

    Lekker kontje...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Summer is magic. Ook in Vlissingen



    _MG_8491 by Sauer Fotografie, on Flickr

  13. #1913
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jezus man.. gevaarlijk beroep/hobby heb jij

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1914
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Ik volg dit topic al jaren, en sta iedere keer weer versteld van de schitterende foto's die hier soms geplaatst worden. Zelf hou ik ook erg van foto's en films maken (sinds ik kinderen heb), maar ik heb altijd simpele cameraatjes gehad, zoals ook aan de kwaliteit van de foto's te zien is, haha. Niets hoogstaands dus.

    Het leuke aan een aantal van deze foto's is dat de Harry Potter-fan er een tweetal filmlocaties in zal herkennen.




    Komt me bekend voor idd.
    Mooie warme sfeervolle foto's
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #1915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Lekker kontje...
    Ik heb ook nog een foto waarop ze d'er "zwembroekje" rechttrekt. Ook een "leuke" foto geworden Maar die durf ik toch niet op mijn Flickr te zetten hahahaha. Post hem binnenkort wel eens als bijlage hier op het forum Edit. Staat toevallig op de laptop wat ik niet dacht.

    @ Claudio: leuk he Werd ook erg gek aangekeken dat ik met die camera combinatie het water inliep
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  16. #1916

    Standaard

    Gosh, zie nu pas dat ik aangevallen werd door een haai Gelukkig heb ik onverhoeds toch van me afgebeten blijkbaar

    Wie heeft er hier ervaring met MagicLantern?

  17. #1917
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Gosh, zie nu pas dat ik aangevallen werd door een haai Gelukkig heb ik onverhoeds toch van me afgebeten blijkbaar

    Wie heeft er hier ervaring met MagicLantern?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1918

    Standaard

    Zo.
    Gister "even" 1040 foto's verwerkt in 1 batch.
    Elke 4 foto's 1 HDR gemaakt (omdat er timelaps van gemaakt werd jammer genoeg in jpeg, en met verkeerde kleurtemperatuur). Dat leverde 260 HDR bestanden op.
    Daarna met een stukje freeware (waar je jammer genoeg niets in kunt doen behalve framerate bepalen) er een kleine filmpje van gemaakt. De 1040 bestanden leverden in totaal ongeveer 10 seconden beeld op hahahahaha. Volgende keer maar een 2stops HDR maken, en iets minder snel de foto's achter elkaar maken. Dit kost wel bizar veel accu spanning en sluiterbewegingen

    Maar het is leuk om te doen, en het effect is gewoon leuk te noemen ondanks de kleine fout van mijn kant

  19. #1919

    Standaard

    [flash=http://www.flickr.com/apps/video/stewart.swf?v=109786]width="400" height="267" flashvars="intl_lang=en-us&photo_secret=113a4f4b2e&photo_id=8008590637" bgcolor="#000000" allowFullScreen="true"[/flash]

    edit. was ik al bang voor. Flash pakt die niet.
    http://www.flickr.com/photos/sauerfo...ie/8008590637/

  20. #1920

    Standaard

    Daar kun je wel hele toffe dingen mee doen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #1921
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Erg leuk gedaan Chris! 1040 opnames
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #1922
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Erg mooi gedaan. Timelapse-opnames zijn vaak echt een kwestie van veel oefenen en uitproberen om de juiste frequentie te vinden. Het kan echter hele bijzondere 'video's' opleveren. Ik neem aan dat je bekend bent met tilt-shift fotografie? Dat is ook bij uitstek geschikt voor dit soort timelapse beelden en heeft een zeer bijzonder bijkomend miniatuur-effect.

    Hieronder een voorbeeld daarvan. Geen foto van mij, maar afkomstig van een overigens mooie website:
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  23. #1923

    Standaard

    Helaas is tilt-shift tegenwoordig een gimmick in compact cameras, een simpel effectje. Ook photoshop maakt het een kwestie van 2x klikken. Niet dezelfde kwaliteit, maar erg hip
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #1924
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Grappig effect. Je zou bijna denken dat dit uit Madurodam afkomstig is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1925
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    [flash=http://www.flickr.com/apps/video/stewart.swf?v=109786]width="400" height="267" flashvars="intl_lang=en-us&photo_secret=113a4f4b2e&photo_id=8008590637" bgcolor="#000000" allowFullScreen="true"[/flash]

    edit. was ik al bang voor. Flash pakt die niet.
    http://www.flickr.com/photos/sauerfo...ie/8008590637/
    Cool..Tja flash en Youtube werkt op dit forum niet..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 77 van 89 EersteEerste ... 276773747576777879808187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •