Pagina 76 van 89 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 2202 worden weergegeven.
  1. #1876
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Een erg mooie foto wederom, Christiaan. Als autosportliefhebber vind ik het echter wel jammer dat Eau Rouge op deze manier bij de rand van de foto wordt afgesneden. Het is een visueel erg indrukwekkende bocht en geeft een mooie en enigszins dreigende sfeer, daar waar de coureur zich naar toe begeeft.

    In het algemeen, het is erg jammer dat deze thread steeds minder actief wordt. Ik doe daar zelf ook aan mee, ik heb erg weinig gefotografeerd het afgelopen jaar en daarom ook lang niets meer van mijn eigen werk laten zien. Toch blijft het erg leuk om hier af en toe even langs te komen om de vaak mooie plaatjes te zien.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  2. #1877

    Standaard

    Joh, toen ik die foto maakte kon die foto me eigenlijk mijn aorta oxideren zeg maar Vond het veel en veel te leuk om langs te pittwall te staan terwijl die wagens volgas voorbij kwamen geknald. Bijzonder indrukwekkend overigens. Daarnaast fotografeerde ik toen eigenlijk helemaal niet, op een exemplarisch kiekje na.

    Maar ben het met je eens dat iets meer Eau Rouge wat zichtbaarder had gemogen Jammer genoeg zal ik de kans om de foto opnieuw te maken nooit meer krijgen denk ik

  3. #1878
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Probeer een pers-accreditatie te krijgen voor 2 september, dan rijden ze nog sneller en nog veel luider.

    Het zal evenwel niet makkelijk zijn om perskaarten te regelen voor een F1 GP. Vanaf de verschillende tribunes en lokatie's langs de baan kan je ook best wel mooie plaatjes schieten, maar dan moet je wel je portemonnee trekken. Formule 1 is nu eenmaal niet goedkoop.

    Ik ben er twee keer geweest, al was dat lang geleden. In mijn analoge tijd met fotorolletjes, gammele tussenringen en trage lenzen. Toch een hoop plezier gehad met het maken van foto's en onderwijl genieten van de verschillende races in zo'n weekend.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  4. #1879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Misschien een simpele vraag, maar hoe maak je zo'n foto?
    Ik zie je vraag nu pas. Het is eigenlijk redelijk simpel: je gaat vrij stevig staan, kantel je fototoestel 90 graden (dus in portret stand) en je roteert je romp en je neemt een aantal foto's terwijl je je standpunt verandert. Zorg er voor dat je wel stilstaat op het moment dat je afdrukt.
    Daarna moet je software hebben die de foto's aan elkaar plakken. Ik heb voor deze foto's (die toevallig bijzonder goed gelukt zijn) Photoshop CS5 gebruikt, maar er zijn ook kleinere programma's die hetzelfde doen.

  5. #1880

    Standaard

    Er zit me toch een knoert van een sprinkhaan in mijn tuin.
    Even snel een fotootje van maken...


  6. #1881

  7. #1882

    Standaard

    Scherpte ligt net verkeerd (te dicht naar je toe, niet op de ogen), maar damn, dat komt bijzonder close met je camera zeg. Gaaf!

    ps: erg geschikte software voor panorma is PTGui.

  8. #1883

    Standaard

    Een aantal foto's van een bruiloft die ik laatst geschoten heb. Binnenkort foto's van een tweede huwelijk als dat een beetje leuke foto's voor publiek gebruik zijn overigens.


    _MG_6991 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_6878 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_6912 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_6868 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_7499 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_7634 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_7629 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_7714 by Sauer Fotografie, on Flickr

  9. #1884

  10. #1885

    Standaard

    Wordt hier nu helemaal nooit meer gekeken door mensen?

    Zo zonde. Het was tot een tijdje geleden een topic waarin nog wel wat voorbij kwam. Zowel reacties, als belangrijker nog: gewoon foto's.

  11. #1886

    Standaard

    Wellicht niet helemaal het juiste topic, maar ook een beetje zonde om er een heel nieuw topic voor aan te maken.

    Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een nieuwe fotocamera, maar we hebben er zelf (erg) weinig verstand van en zien eigenlijk door de bomen het bos niet meer. We hebben nu een simpel ding van de lidl/aldi van een jaar of 6-7 oud, dus vrijwel alles is een verbetering

    We hebben ons een beetje ingelezen en gezien dat er onderscheid is tussen "gewone" digitale camera's, systeemcamera's en spiegel reflexcamera's. Maar wat is nu wijsheid? De 1 zegt een gewone camera is prima, de ander zegt weer dat een spiegel reflex bijna noodzaak is. En weer een ander zegt dat spiegel reflex zonde is met ons budget, omdat je dan een startmodel hebt en die ook weer minder zijn.

    Ons budget is ongeveer 500-600 euro en we maken toch vooral foto's op vakantie (binnenkort naar Florida), uitjes en dat soort dingen. Later ook wel belangrijk om mooie en goede foto's te kunnen maken van eventuele kinderen.

    Momenteel hebben we een aantal opties gezien:
    Nikon D5100
    Sony dsc hx200
    Canon powershot sx40

    Zit hier iets goeds tussen voor onze wensen? Wat zijn nog andere goede opties? En waar moeten we vooral op letten?

    Bedankt alvast voor alle hulp!

  12. #1887

    Standaard

    Succes met dit topic verder jongens
    Weinig reactie is zonde, geen reactie is gewoon waardeloos. Zijn alle mensen die hier keken, reageerden, en eens zelf foto's plaatsen allemaal verdwenen?

  13. #1888

    Standaard

    Vakantietijd misschien?

    Ik kijk hier regelmatig vanwege de mooie en bijzondere foto's, maar reageer niet echt. Denk dat er meer mensen zijn zoals ik!

    Ik geniet in ieder geval van je foto's!

  14. #1889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Vakantietijd misschien?

    Ik kijk hier regelmatig vanwege de mooie en bijzondere foto's, maar reageer niet echt. Denk dat er meer mensen zijn zoals ik!

    Ik geniet in ieder geval van je foto's!
    +1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Vakantietijd misschien?

    Ik kijk hier regelmatig vanwege de mooie en bijzondere foto's, maar reageer niet echt. Denk dat er meer mensen zijn zoals ik!

    Ik geniet in ieder geval van je foto's!
    Zat ik ook te bedenken later, maar dan nog is het sinds een tijdje opvallend stil geworden in dit topic En dat is zonde. Maar leuk te lezen dat jullie mijn foto's leuk vinden om naar te kijken

  16. #1891
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kijk ook altijd hoor.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik kijk ook altijd hoor.
    Ik ook, kan het niet laten.

  18. #1893

    Standaard

    En ook ik ben een trouwe 'meekijker' ! Keep up the good work !!

  19. #1894

    Standaard

    Ik ook!!!!
    Vooral die met de regenboog is erg mooi!
    this is my boomstick!!!

  20. #1895
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Succes met dit topic verder jongens
    Weinig reactie is zonde, geen reactie is gewoon waardeloos. Zijn alle mensen die hier keken, reageerden, en eens zelf foto's plaatsen allemaal verdwenen?
    Jij zegt natuurlijk: "Nee joh, gewoon doen". Maar we zijn ook een beetje bang om onze hobby prentjes tussen die mooie foto's van jouw te plaatsen. Dus doen we dat alleen bij onze "happy little accidents".., and those are but a few and somtimes even less.

    Maar de reponses zullen je iig goed doen.., vermoed ik.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1896

    Standaard



    Dit was het uitzicht vanaf het balkon van mijn vakantiehuisje in Normandië dit jaar

    Plaats: Villers-sur-Mer

  22. #1897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik ook, kan het niet laten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander D. Bekijk bericht
    En ook ik ben een trouwe 'meekijker' ! Keep up the good work !!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Ik ook!!!!
    Vooral die met de regenboog is erg mooi!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Jij zegt natuurlijk: "Nee joh, gewoon doen". Maar we zijn ook een beetje bang om onze hobby prentjes tussen die mooie foto's van jouw te plaatsen. Dus doen we dat alleen bij onze "happy little accidents".., and those are but a few and somtimes even less.

    Maar de reponses zullen je iig goed doen.., vermoed ik.
    LOL. Toch nog genoeg mensen die daadwerkelijk meekijken en het leuk vinden om naar te kijken Toch fijn om te horen. Anders is het een beetje verspilde moeite om de foto's hier online te zetten.
    En wat je schrijft: gewoon lekker die foto's online knallen joh. Zeg altijd maar dat ook ik gewoon begonnen ben met het schieten van foto's. Als je genoeg foto's schiet, ga je ze vanzelf maken Denk daar maar eens over na

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht


    Dit was het uitzicht vanaf het balkon van mijn vakantiehuisje in Normandië dit jaar

    Plaats: Villers-sur-Mer
    Joepie, weer een foto! Leuk joh. Als ik een kleine gedachtengang er over mag laten gaan: je hebt je horizon nu behoorlijk in het midden staan, en de schutting staat ook redelijk in het midden. Daarmee wordt het wat lastig voor anderen om te zien of het je om de schutting, of het uitzicht gaat, en bij het uitzicht of het om de voorgrond, of de lucht gaat. Als je volgende keer als je ergens bent je horizon op 1/3e vanaf boven, of beneden houdt krijg je meteen veel meer de nadruk op datgene dat je wilt laten zien Idem voor de interessante punten in de breedte. Maar het uitzicht is in ieder geval fijn

  23. #1898
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    En wat je schrijft: gewoon lekker die foto's online knallen joh. Zeg altijd maar dat ook ik gewoon begonnen ben met het schieten van foto's. Als je genoeg foto's schiet, ga je ze vanzelf maken Denk daar maar eens over na
    Ik vind foto's maken ook erg mooi. Maar ik heb meer hobbies dan vingers. So much to do and so little time. En ik ben ook meer een videoman. Maar heb wel vaker foto's geplaatst.., hier ergens en elders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1899

    Standaard

    Dan post je toch gewoon je video's hier

  25. #1900

    Standaard

    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 11-08-2012 om 13:25

Pagina 76 van 89 EersteEerste ... 266672737475767778798086 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •