Pagina 74 van 89 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.826 tot 1.850 van 2202 worden weergegeven.
  1. #1826
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb je hem nog een paar goeie HT tips gegeven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1827
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het had leuk geweest als bij de foto met TDK op het scherm alleen de M&M gekleurd waren geweest. Het lijkt al bijna zo. Alleen het 'kleuren'scherm overheerst nu zo. (tenminste voor dat effect dan) Mooie foto's weer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1828

    Standaard

    LOL. Was me nog niet eens opgevallen. Wat ik zou kunnen doen (maar betwijfel dat ik de tijd er voor neem), is specifiek de M&M's wat ophalen in photoshop. Krijg je dat effect wat sterker. Iets in kleur, en de rest zwart wit is mij persoonlijk iets TE 2006

  4. #1829
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    LOL. Was ook meer gekscherend bedoeld
    Leuke foto's. Wat aan de donkere kant, en qua compositie niet altijd even spannend, maar toch leuk om naar te kijken.

    Hier twee foto's van mijn kant van een HT dat hier ook op het forum voorbij komt.
    Afgelopen zaterdag mogen bezoeken. Leuke ervaring om het rustig uit te drukken


    _MG_3627 by Sauer Fotografie, on Flickr


    Dedicated HT . . by Sauer Fotografie, on Flickr
    Het was afgelopen dinsdag Ik dacht al dat ik ze hier ook ergens moest kunnen vinden De rest van de serie zal ik mijn topic plaatsen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #1830
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heb je hem nog een paar goeie HT tips gegeven.
    Yep! Hoe je een HT moet fotograferen
    :toppie:
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #1831
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Mooie sfeervolle foto's van een erg mooie thuisbios
    Thanks! Ik ben de gelukkige eigenaar

    Christiaan heeft voor elkaar gekregen wat nogal moeilijk is in een ruimte met zo weinig licht. Prachtig gewoon.

    Christiaan, bedankt!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #1832

    Standaard

    LOL.
    Komt omdat ik normaal op zondag en maandag vrij heb, dan ga ik dagen door elkaar halen :P

  8. #1833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Thanks! Ik ben de gelukkige eigenaar
    Dan ben je een bofkont met zo'n mooie thuisbios. Kan me voorstellen dat je nooit meer naar de bios gaat en liever in je hometheater zit haha!

    Heb zelf hier ook een prettige huiskamer met thuisbios, flink scherm en beamer en zo, hoewel ik nog regelmatig naar de film ga om de nieuwste films te zien (graag door de weeks op tijden dat het zo stil mogelijk is) geniet ik tegenwoordig toch het meest hier gewoon thuis op de bank
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #1834
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Dan ben je een bofkont met zo'n mooie thuisbios. Kan me voorstellen dat je nooit meer naar de bios gaat en liever in je hometheater zit haha!
    Zo voel ik me ook. Het is echt een droom die uit is gekomen en de ruimte heet dan ook toepasselijk The Chamber of Dreams

    En naar de bios gaan we inderdaad niet meer. We genieten liever thuis. We moeten alleen wat langer wachten tot we een film kunnen zien...

    Heb zelf hier ook een prettige huiskamer met thuisbios, flink scherm en beamer en zo, hoewel ik nog regelmatig naar de film ga om de nieuwste films te zien (graag door de weeks op tijden dat het zo stil mogelijk is) geniet ik tegenwoordig toch het meest hier gewoon thuis op de bank
    Mooi! Met een beamer en groot scherm is het sowieso genieten. Kan me goed voorstellen dat je dan ook liever thuis kijkt. Heb je een eigen showcase topic?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #1835

    Standaard

    Edit.

    Rest van het serietje er ook bij gezet.
    Hoop de komende maanden af en toe toestemming te krijgen om ook in de tent waar die gezandstraald en gerestaureerd gaat worden te mogen fotograferen. Dat zal denk ik wel goedkomen. Zou wel gaaf zijn, die transitie van oud wrak naar mooi "nieuw" van dichtbij te mogen bekijken 8)
    Goed, hier wat foto's.


    _MG_3655 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_3656 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_3657 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_3670 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_3700 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_3675 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_3696 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_3734 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_3761 by Sauer Fotografie, on Flickr

    Ik moet zeggen dat ik positief verrast was door de medewerking van de mannen van Nederhoff. Je mocht overal zo los rondlopen op het terrein, en zelfs terwijl ze begonnen met de kraan daadwerkelijk te hijsen mocht je gewoon tussen die gasten blijven staan. Zolang je ze me maar niet voor de voeten liep, en zolang je maar op je eigen veiligheid lette. En uit ervaring weet ik dat ze het niet tof vinden als je bijna onder de kraan doorwandeld (Vond zelf dat ik er nog redelijk ruim vandaag bleef, vond het opperhoofd dus niet ).
    En de kraan is dermate groot dat je zelfs met FF @ 16mm nog moeite had om er normaal foto's van te kunnen maken. Oef, dat ding is groot 8)
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 09-03-2012 om 01:14

  11. #1836

    Standaard

    Wat foto's van een vakantiewoning van iemand.
    Niet verkeerd zou ik zeggen


    Buitenplaats op Walcheren by Sauer Fotografie, on Flickr


    Buitenplaats op Walcheren by Sauer Fotografie, on Flickr


    Buitenplaats op Walcheren by Sauer Fotografie, on Flickr
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 12-03-2012 om 20:43

  12. #1837
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Leuk vakantiehuisje

    Mooie foto's Christiaan. Vooral die ene met die weerspiegeling in het water
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #1838
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Beetje belachelijk dat je mijn tuinhuisje zomaar ff op internet zet zonder overleg....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Leuk vakantiehuisje

    Mooie foto's Christiaan. Vooral die ene met die weerspiegeling in het water

    Om het helemaal leuk te maken, het is "één" van de vakantiehuizen . . .
    Tja, je moet wat om je geld te verspreiden he. Risicospreiding noemen ze dat
    Aan de achterkant (tuin is zo'n 5hectare) staat een 2e woning. Zwembad, tennisbaan, enz. Links staan een portierswoning (ik zou er voor tekenen) met schuur voor de spullen.
    Dan nog wereldwijd wat andere woningen. Wat ik zeg. Risicospreiding is noodzakelijk als je voldoende vermogend bent
    Mijn autootje staat overigens "ergens" op dit terrein gestald tegenwoordig (zie hem maar te vinden op in totaal 8.5 hectare grond :-\)
    Is een terreinknecht (wat een rampzalig ouderwets woord :P) met waakhonden. Dus a. het terrein kom je niet zomaar op, b. dan heb je een man met wie je geen ruzie wilt, en dan c. heb je de waakhonden met wie je geen ruzie wilt. Ken ze, en ze komen kwispelend op je af, ken ze niet en ze blijven toch maar aan de riem

  15. #1840

    Standaard

    Hmz kan iemand me nog helpen in de keuze tussen de Nikkon 3100 en de Canon EOS 1100D? Ik ga zelf een beetje richting de laatste, voornamelijk vanwege het (zoals ik het zie) geringe kwaliteitsverschil vs de prijs. De Canon is 100 euro goedkoper, 360 euro tegen 460 euro.

  16. #1841

    Standaard

    Zo'n klein prijsverschil zou de doorslag niet moeten mogen geven.
    Ga naar de winkel, pak ze beiden vast (met verschillende lenzen!) en kijk wat je beter bevalt.
    Niet alleen hoe je de camera vasthoudt maakt verschil, maar ook hoe je hem gebruikt; bevalt de plaats van de knoppen je, bevalt de plek van de sluiter je, iets vreemds als "is het niet onlogisch om je lens de ene of de andere kant uit te draaien bij het wisselen", enz.

    Koop je een camera die goedkoper is maar niet echt bevalt ga je hem minder gebruiken dan de duurdere camera die wel goed bevalt. Het is voor een ander NIET te zeggen welke camera je moet kopen. Dat is heel persoonlijk.

  17. #1842

    Standaard

    Gaat mij niet puur om het geld, maar als ik de reviews bekijk dat zit er technisch niet heel veel verschil tussen de twee camera's en 100 euro op 400 euro is in mijn optiek ook geen heel klein verschil. Zoek echt een instap model, daar voldoen beide camera's aan.

    Maar zal je tips opvolgen binnenkort in de winkel!

  18. #1843

    Standaard


    _MG_4394 by Sauer Fotografie, on Flickr

    5DmkII
    70-200 2.8 IS mkII
    2.8
    ISO 12.800
    1/640e seconde.

    Belichting is zo ontzettend bepalend voor de hoeveelheid ruis in je foto. Je ziet dat je vrij rustig op echt hoge ISO waardes kunt schieten zonder dat het problemen geeft, zolang je belichting/verlichting maar in orde is. Heb gisteravond op een feest met zo'n 2.000 man nog feestgedruisfoto's gemaakt, en daar zitten portretten bij @ ISO 25.600 die niet crisp meer te noemen zijn, maar wel verhandelbaar. Heerlijke combi waar ik nu sinds een goed jaar mee werk. Geen enkele behoefte om te upgraden 8)

  19. #1844

    Standaard

    Te krankzinnig.
    De afgelopen twee jaar heeft mijn Flickr pagina in totaal zo'n 45.000 pageviews gehad.
    Daar zijn er vandaag 40.000 bij gekomen. Hoezo een gigantisch exposere, zo'n Lentefeestje 8)
    Moest het even kwijt. Sta er echt even heel gek van te kijken

  20. #1845

    Standaard

    Top
    Netjes, ik zit aan 5 views in 4 jaar
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #1846
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Te krankzinnig.
    De afgelopen twee jaar heeft mijn Flickr pagina in totaal zo'n 45.000 pageviews gehad.
    Daar zijn er vandaag 40.000 bij gekomen. Hoezo een gigantisch exposere, zo'n Lentefeestje 8)
    Moest het even kwijt. Sta er echt even heel gek van te kijken
    Jammer dat kijken niks kost hè...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1847

    Standaard

    Ik ben ook enigszins verrast door de verkoopaantallen eigenlijk.
    Had daar toch wel meer van verwacht. Als je bedenkt dat sinds zaterdag nacht er tot nu toe zo'n 65.000 man gekeken hebben zou je verwachten dat de verkoop ook storm zou lopen.

  23. #1848

    Standaard

    Erg mooie foto's maar het mooiste vond ik toch de complete thuisbioscoop die ook is vastgelegd. Mocht ik ooit de lotto winnen dan weet ik het wel

  24. #1849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Top
    Netjes, ik zit aan 5 views in 4 jaar
    Plaats maar even een linkje, heb je er straks in elk geval nog eentje bij.

  25. #1850

    Standaard

    Laatst even voor het eerst met mijn nieuwe camera zitten spelen Canon EOS 1100D. Geen hele briljante foto's, maar moet ook nog veel leren!










Pagina 74 van 89 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •