Pagina 70 van 89 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.726 tot 1.750 van 2202 worden weergegeven.
  1. #1726

    Standaard

    Mooie foto's man!
    Zal er binnenkort even op reageren maar ga nu eerst nog even van het laatste zonlicht en warmte genieten met mijn vriendin en de hond. Even een strandwandeling maken

    Hier nog even een foto die ik eergister gemaakt heb in Domburg.
    Een eigenlijk foeilelijke toren op een beetje een eigen manier gefotografeerd.


    Watertoren van Domburg by Sauer Fotografie, on Flickr

  2. #1727

    Standaard

    Damn John, ik zou nog reageren op je foto's.
    Allemaal stuk voor stuk mooie platen die ik je niet ga namaken denk ik. In ieder geval niet in de nabije toekomst Enkel 8 moet ik bedenken of ik dat mooi vind, dat het water zo recht voor haar hoofd, en dan vooral mond/ogen zit. Voor de rest geen opmerkingen.

    Hier twee foto's van mijn kant van afgelopen week. Moeder en zoon wilden graag als drieluik op de foto. Derde foto is vrij recht toe recht aan, en weinig boeiends aan in mijn ogen dus die zet ik er niet bij. Moeders is er blij mee, en dat is toch waar het om gaat Persoonlijk zou ik een paar dingen anders aangepakt hebben denk ik. Maargoed, ik hang ze dan ook niet aan de muur

    Meteen ook even linkje erbij naar een aantal andere foto's die ik ergens dezelfde week gemaakt heb van een stelletje dat graag weer eens foto's wilde hebben.

    KLIK hier


    moederzoon2011 by Sauer Fotografie, on Flickr


    moederzoon2011 by Sauer Fotografie, on Flickr

  3. #1728

    Standaard

    Zo. Nog kwartiertje, max half uurtje, en dan spring ik met een maatje in de auto om in brabant te gaan fotograferen.
    Schijnt hij een leuk gebied te weten waar je ook leuk paddestoelen zou moeten kunnen fotograferen rond deze tijd van het jaar, dus we wagen de gok maar. Gisteravond en vannacht film gekeken, en daarna maar de hele nacht doorgehaald. Hoop eind van de dag, morgen, wat foto's online te kunnen zetten. Vermits de zonsopkomst meewerkt. . .

  4. #1729

    Standaard

    Nou ja zeg, Christiaan, dat had je wel even wat eerder kunnen zeggen dat je in "mijn" provincie komt klikken. Aan de andere kant, ik ben momenteel "hier" (zie volgende afbeelden) en dat is ook niet echt in de buurt. Veel plezier in het Brabantse!!!



    Triviantvraag: waar is "hier"?!? En niet stiekem op mijn twitter kijken!

  5. #1730

    Standaard

    De foto is trouwens niet van mezelf...

  6. #1731

    Standaard

    Thailand (vermoed ik)
    Have fun.

    Fotograferen was overigens 3x niets. We hadden gehoopt op een mooie zonsopkomst. Bewolking viel 's nachts nog wel mee, dus dat had weg kunnen trekken, en er was sprake van lokale mist. Kan een geniale combinatie zijn. Maar het was gewoon grauw en grijs
    En daarna waren er tot "overmaat van ramp" nog geen paddestoelen te ontdekken ook. Ach, you win some, you loose some.

  7. #1732

    Standaard

    We've got a winner!
    Bangkok om precies te zijn.

    Gisteren veel foto's gemaakt. Maar vooral kiekjes. Slechts een paar waarbij ik wat langer heb stilgestaan om na te denken over compositie etc.

    Ik zal eens kijken of er nog wat bij zit om hier even te delen met u.

    Waar was je precies geweest in Brabant?

  8. #1733

    Standaard

    Als dat dat hele grote tempelcomplex is dan ben ik daar jaren geleden geweest (lees, 91 of 92). Zat toen nog in groep vier, en weet er dus nog maar weinig vanaf. Maar je herkent het daarna wel voor mijn gevoel
    Waar in Brabant? Niet zo schokkend, de heide van Bergen op Zoom.

    Gisteravond ook nog even een paar seconden de filmmodus van mijn camera aangezet.
    Onweer was hier duidelijk al een eind over zijn hoogtepunt heen.

    Edit, jammer. Flash wordt niet geaccepteerd hier op de site.
    Dan maar even een linkje.

    http://www.flickr.com/photos/sauerfo...ie/6135944860/
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 11-09-2011 om 11:26

  9. #1734

  10. #1735

  11. #1736
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Hele mooie warme foto van een bouwplaats. En dat is een kunst opzicht.
    Alleen lijkt het net of dat flatgebouw in de achtergrond scheef staat cq omvalt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1737

    Standaard

    Dank je!
    Dat flatgebouw klopt ja. "De Dobberende Dozen" in Vlissingen.

    Edit:


    vlissingen_2007_0015 by Sauer Fotografie, on Flickr

  13. #1738

  14. #1739
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Zitten weer prachtige platen bij, Christiaan. Bellamypark heeft iets sprookjesachtigs met dat licht en die kleuren. Het heeft in de verste verte niet de uitstraling van een bouwplaats.

    De Spoorzone vind ik persoonlijk net iets veel muur aan de rechterkant. De losse stenen op de verschillende plekken geven de foto wel weer iets extra's. Ook mooi (maar wel opvallend) nabewerkt.

    Michieltje de Heilige is een soort standaardfoto met dat felle tegenlicht die tot uiting komt in de vele 'stralen'. Een foto als deze kan erg mooi zijn, maar soms ook erg cliché. Deze vind ik echter wel wat hebben, maar het blijft altijd opletten met dit soort foto's, vind ik.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  15. #1740

    Standaard

    Dank je!
    Spoorzone kan ik me je commentaar goed voorstellen. Het is ook een foto vanaf een bouwplaats waarbij het echt om het gebouw draait. Dan kan ik me persoonlijk in het geheel niet storen aan de muur. Die hoort er juist thuis
    Daarnaast geven ze voor mij een mooie vorm van leading lines naar het gebouw zelf. Nabewerking is HDR maar dan wat aangepast.

    'Bout Michieltje: wat je er nu precies van vind is me eigenlijk niet helemaal duidelijk Maar clichematig volg ik je niet helemaal in.
    Als je op flickr zoekt naar zulke foto's kan ik niets vinden dat er op lijkt eigenlijk?
    Wellicht heb je wat voorbeelden?
    http://www.flickr.com/search/?w=all&...t+night&m=text

  16. #1741

    Standaard

    Gezien de enorme drukte in dit topic heb ik een ideetje voor een toepasselijk onderwerp voor een foto bedacht.
    Nu nog even bedenken waar ik dat kan uitvoeren

  17. #1742

    Standaard

    @ Yvonne: jij hebt eens foto's gepost van living statues.
    Commentaar daarop was dat de omgeving of te veel of te weinig was meegenomen. Weet niet meer precies.
    Hier iemand met precies hetzelfde probleem: heel veel publiek, maar een net wat andere invalshoek.
    Vind het geen geweldige serie, maar vooral beeld 1 vind ik wel wat hebben. Puur omdat daar een interactie tussen "beeld" en omgeving is.

    http://dutchphotozone.com/viewtopic.php?f=109&t=67368

  18. #1743

    Standaard

    Niet de foto die ik bedoelde om te maken Maar ach, om nog een beetje leven in de brouwerij te houden toch maar weer een foto.


    Eenden in volle vlucht by Sauer Fotografie, on Flickr

  19. #1744

    Standaard

    Hier weer eens wat van mij.
    Opdracht luidt: "macrofoto's met voedsel"

    De eerste is een macrofoto met melk...


  20. #1745

  21. #1746

  22. #1747

  23. #1748

  24. #1749

  25. #1750

    Standaard

    Alles genomen met de 100 F2.8 macro.
    Vind zelf de thee de leukste.
    De melk en het mandarijntje de mindere.

Pagina 70 van 89 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •