Pagina 51 van 89 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 2202 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    iemand trouwens nog nieuwe ideeen voor foto projectjes?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  2. #1252
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvonne Bekijk bericht
    iemand trouwens nog nieuwe ideeen voor foto projectjes?
    Wil je meer huiswerk?

    Het is trouwens inderdaad een prachtige foto!
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  3. #1253
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvonne Bekijk bericht
    iemand trouwens nog nieuwe ideeen voor foto projectjes?
    Dat valt me nu weer tegen, je bent creatief genoeg voor eigen inspiratie... Sterker nog dat geeft een foto meer kracht. Of anders gewoon hopen op een happy little accident alá John Ross.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1254

    Standaard

    Ik ben benieuwd hoe die Jappaner die foto's gemaakt heeft.
    Die zijn toch wel wonderbaarlijk mooi te noemen 8) Heb er echt even op mijn gemakje naar zitten kijken.
    Prachtige belichting op de vloeistoffen, de achtergrond, en een prachtige manier van die stoffen te plaatsen. Niet de standaard druppel foto's 8)
    @ Yvonne: die je geplaatst heb vind ik ook de mooiste.

  5. #1255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat valt me nu weer tegen, je bent creatief genoeg voor eigen inspiratie... Sterker nog dat geeft een foto meer kracht. Of anders gewoon hopen op een happy little accident alá John Ross.
    maar het is ook leuk om dingen van een andere kant te bekijken, nieuw inzicht te hebben of een suggestie waar je een eigen draai aan kan geven.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  6. #1256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd hoe die Jappaner die foto's gemaakt heeft.
    Ik denk dat ie water rondspat in zijn studio (er is een foto met hem en een soort dweil al slingerende) en dat hij mikt in het blikveld van zijn camera die hij snel achter elkaar laat afdrukken. De marges zijn enorm, lijkt me. Een goeie foto op 100 ofzo?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #1257

    Standaard

    ik dacht serieus dat het verf was... dikker dus valt minder snel uit elkaar ofzo?







    ik ben niet zo snugger...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  8. #1258

  9. #1259

    Standaard

    Ik heb een probleem met een portret. Het zwart is niet zwart en de rechterkant van de foto is te hard op het gezicht. Ik heb er wat mee gegoocheld want de achtergrond was niet helemaal zwart. Wel donker. Maar nu zit er dus die rand... Dat is vervelend. Iemand ook een idee om zwart echt zwart te krijgen?

    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  10. #1260

    Standaard

    Gewoon vanaf blijven, het portret is mooi zo!
    Nee, ik neem aan dat je de standaard trucjes in Photoshop wel kent: levels en zo...
    Het ziet er overigens niet overal lekker uit aan de rechterkant. Zeker bij de wenkbrauw zie je vrij goed dat er gesjopt is. Maar ik vind het zo een prima portret hoor. Probeer hetzelfde eens, maar dan recht in de camera kijkend, ik weet zeker dat de rillingen over de kijkers rug gaan lopen...

  11. #1261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Probeer hetzelfde eens, maar dan recht in de camera kijkend, ik weet zeker dat de rillingen over de kijkers rug gaan lopen...
    moest zo lachen die tip met jou foto ernaast
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  12. #1262

    Standaard

    Ik bedoel het toch serieus. Ken je de voorkant van de CD van Phil Collins, Face Value? Moet je maar eens opzoeken. Ook met zo'n ijzige blik...

  13. #1263

    Standaard

    Zo. Eindelijk weer wat foto's van mijn kant.
    Vandaag begonnen met een meerjarig project als het meezit, en de opdrachtgevers voor dit bouwproject mee willen werken.

    In Vlissingen wordt begonnen aan de bouw van een nieuwe woonwijk: Bestevaer. Deze luxe woonwijk komt op de plaats waar in het verleden de Koninklijke Schelde Groep heeft gestaan; een scheepswerf die in het verleden grote en luxe schepen afleverde voor de wereldwijde scheepsmarkt.
    Helaas ging het op een gegeven moment slecht met de scheepsbouw in Nederland, en moest de KSG inkrimpen. Een groot deel van hun werkzaamheden is verplaats naar het buitenland.
    Hierdoor kwam de lokatie vrij waar nu deze woonwijk opgebouwd gaat worden. Helaas een bijzonder belangrijk stuk gemeente geschiedenis dat verloren is gegaan, maargoed, dat staat nu eenmaal synoniem aan Vlissingen :'(

    Genoeg verteld. Tijd voor een paar eerste foto's. Graag jullie eerlijke reacties zodat ik er eventuele rekening mee kan houden bij het vervolg.







    klik hier voor een panorama foto



    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 09-02-2011 om 17:36

  14. #1264

    Standaard

    1e, 2e en Laatste foto in de serie zijn wat aangepast.
    Heb de nadruk nadrukkelijk op 1 onderwerp gelegd.
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 11-02-2011 om 07:26

  15. #1265

    Standaard

    Naarmate de bouwwerkzaamheden vorderen zal het een meer en meer interessante serie worden, denk ik.

  16. #1266

    Standaard

    Het is nu nog een "vrij" kale serie idd.
    Ook op het moment dat ik de werf opmag zal het leuker worden om naar te kijken. Jammer genoeg komt de regen gister en vandaag uit de hemel zetten, en dus nog geen zin gehad om erheen te wandelen
    Wat ik overigens ook nog ga uitproberen: er wordt gezegd dat PTGui niet goed overweg kan met HDR-panorma's.
    Ben benieuwd hoe het gaat als je in PTGui eerst de panorma's maakt van verschillende belichtingstrappen, en daarna met Photomatix de foto's over elkaar heen legt tot een HDR.

  17. #1267

    Standaard

    de 3de en de laatste zijn leuk.. maar daar is ook echt wat op te zien.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  18. #1268
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard



    Deze vind ik de beste, weet alleen niet of ik een wat hogere uitsnede zou willen zien.
    Komt waarschijnlijk een beetje door het grauwe weer!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1269

    Standaard

    Vond het contrast tussen die gele keet en de grijze lucht wel lekker inderdaad
    Thanx voor je reactie. Straks zal ik eens een fotootje uploaden die ik in disney gemaakt heb.
    Gemaakt vanuit het kleine kasteeltje bij het doolhof richting het grote kasteelmvoor wie bekend is in Disney.
    Is een HDR van 5 foto's met een Wat andere kleurtemperatuur.
    Ik wil overigens nog gaan proberen om de foto een apocalyptische nabewerking te gaan geven. Of het lukt is een tweede Zeker omdat dit een hdr is waardoor goede bronbestanden vinden helemaal een crime wordt.

    Edit:

    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 13-02-2011 om 14:28

  20. #1270

    Standaard

    Grote god! Wat een kleuren! En een vreemde double exposure lucht... Psychedelic!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  21. #1271

    Standaard

    Best bizar inderdaad he
    Aan de ene kant totaal Disney zo met die enorme kleuren, aan de andere kant, mede door die dubbele lucht totaal niet Disney. Vind ik juist wel heel tof aan die plaat

    Dit is overigens de middelste uit de serie foto's, vrijwel onbewerkt.

    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 14-02-2011 om 15:46

  22. #1272

    Standaard

    Disney meets Tim Burton... deel van de doolhof van Alice... Burton maakte Alice voor Disney!
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  23. #1273

    Standaard

    Een hele beperkte selectie van een kort tripje België. Het weer was de tweede dag slecht, wat de foto's een stuk deprimerender maakt, en mijn camera toont onder dergelijke omstandigheden zijn tekortkomingen.


    Een niks-aan-de-hand-plaatje. Uitzicht uit kamer over de Sint Annarei te Brugge. Onder deze omstandigheden doet de oude EOS 300D met defaultlens het acceptabel. Niet bewerkt.


    Zelfportret in het glas van het Concertgebouw van Brugge, in de traditie van Ed van der Elsken, maar dan anders. Kleur eruit gehaald en contrast wat aangescherpt om mijn silhouet er beter uit te krijgen. (Een nog hardere versie hier.)


    Donker Antwerpen Centraal. Camera heeft het moeilijk en ruis is aanwezig, zeker aan de periferie. Bovendien trekt de lens het beeld in een bol, niet verwonderlijk, maar wel storend op architectuurgerelateerde foto's. Geprobeerd om de grofste ruis weg te filteren met kleuronderdrukking en wat shadow recovery.
    Laatst aangepast door 1101 : 15-02-2011 om 11:30
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  24. #1274

    Standaard

    Vind je zelfportret in de wat hardere bewerking beter uit de verf komen.
    Net wat strakker nog eigenlijk. De auto op de achtergrond stoort me wel overigens. Maar kan me voorstellen dat je dat tijdens het maken van de foto niet meteen opmerkt.

    Vandaag weer een nieuwe HDR gemaakt. Ben wel fan aan het worden van Photomatix. In photoshop vond ik er niets aan, maar nu kan ik tenminste nog een beetje fatsoenlijk nabewerken.

    Het is een loodsboot in Vlissingen die zich klaarmaakt om een groot containerschip te gaan beloodsen. Foto bestaat uit 5 verschillende belichtingen in trapjes van 1 stop per keer.


  25. #1275

    Standaard

    ik vind dat zwart wit roltrapgebeuren gaaf.. net of je er zelf elk moment vanaf kukelt
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

Pagina 51 van 89 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •