Pagina 5 van 89 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 2202 worden weergegeven.
  1. #101

  2. #102

    Standaard

    Wat is die Robert Smith DIK geworden zeg....

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    Wat is die Robert Smith DIK geworden zeg....
    Je hebt hem zeker een hele tijd niet gezien? Ik had namelijk juist het idee dat hij wat vermagerd was sinds de laatste keer dat ik hem gezien had (was in 2000)...

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Je hebt hem zeker een hele tijd niet gezien? Ik had namelijk juist het idee dat hij wat vermagerd was sinds de laatste keer dat ik hem gezien had (was in 2000)...
    Ooit wel eens gezien met een optreden van Placebo. Was toen ook al niet zo mager.

  5. #105

  6. #106

    Standaard

    @ Rob: mwoah. Heb beter van je gezien.
    Je onderwerpen missen een beetje een onderwerp voor mijn gevoel. Het lijkt me een beetje een foto die gemaakt is omdat het zo'n mooie tegenlichtsituatie is. Had alleen graag meer contact tussen je onderwerp en je foto gezien. Misschien iemand die er net op de één of andere manier uitsprong, of iemand die helemaal geisoleerd was doordat die helemaal vrij stond ofzo. Kan het moeilijk uitleggen.
    Hier in Vlissingen is het overigens geen zonnetje op het moment. (zou zowieso moeilijk zijn op dit tijdstip van de dag )

    #1


    #2


    #3


    #4


  7. #107

    Standaard

    Niet de mooiste sneeuwplaten.
    Ik zie dikke flare's door druppels op je lens. Jammer.

    #1; Compositie redelijk standaard. Licht is ook niet zo heel lekker.
    #2; Vreemde compositie, ik vind het niets
    #3; Lekkere lijnen door de gebouwen. Alleen de personen misschien net wat tever (afstandelijk)
    #4, flares....

  8. #108

    Standaard

    RB01, Toen was het nog droog


    RB02, Regen


    RB03, Sneeuw


    RB04, Spray


    RB05, Rally cross


    RB06, Onderdelen laten slingeren


    RB07, Op het randje


    RB08, Regen, sneeuw en wind


    RB09, Op twee wieltjes

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    Niet de mooiste sneeuwplaten.
    Ik zie dikke flare's door druppels op je lens. Jammer.
    Persoonlijk vind ik die flares juist heel functioneel, heel mooi...

  10. #110

    Standaard

    Hier enkele foto's van Editors (AB Brussel) genomen voor Digg














  11. #111

  12. #112

    Standaard

    Vette platen van de Editors. Goeie band ook.
    Nummer 4 en 5 springen er wat mij betreft in positieve zin uit!

  13. #113

    Standaard

    Mijn ouders hadden gevraagd of ik misschien wat foto's van binnen in huis huis wilde maken.
    Een fotografe heeft wellicht interesse om het huis op de foto te komen zetten (www.greetdeschipper.nl) maar die wilde eerst weten wat voor vlees ze in de kuip zou hebben.
    Of ik persoonlijk helemaal joepiedepoepie100%turbomegablij ben met de foto's die ik gemaakt heb? Nee. En ik kan er de vinger niet op leggen.
    Niet boeiend, belichting niet lekker op orde, grauwig, ze laten de ruimte niet lekker zien. Maar hoe het beter moet en beter kan? Geen flauw benul.
    Had ik bij mijn tegenlichtfoto's beter kunnen flitsen? Ik heb namelijk wel een pracht van een flitser (een 580mkII) maar ben bij dit soort foto's toch wat huiverig om iets anders dan bestaand licht te gebruiken. Terecht of onterecht?
    Graag jullie ongezouten mening over de foto's, en vooral graag tips en tricks wat volgende keer beter te doen

    #1



    #2



    #3



    #4



    #5



    #6



    #7



    #8



    #9

    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 27-03-2008 om 15:36

  14. #114

    Standaard

    Ongezouten mening:

    #1 achtergrond iets te onrustig. Verder zou ik persoonlijk op de mand gefocust hebben waardoor je zowel *voor* als *achter* de mand onscherpte hebt.

    #2 boven wat te krap ingekaderd waardoor bv die doos rechts er half op staat. Zelfde geldt voor links en een halve pot. Verder zou ik het snoer links even weghalen.

    #3 Alleen gordijn even recht hangen en het boek op de tafel omdraaien zodat we tegen de rug aankijken. Voor de rest: niets mis mee.

    #4 Kussens van de bank even op orde brengen. Verder geeft het de sfeer van de kamer goed weer lijkt me.

    #5 Ook hier zou ik focussen op de middelste rij boeken. Geeft denk ik een leuker scherptediepte effect.

    #6 Die ene deur dicht en je hebt een hele leuke foto. Kan de lamp er misschien helemaal op?

    #7 Is eigenlijk wel goed zo. Misschien wat vlekjes op de muur wegwerken.

    #8 De fles weghalen en kijken of je een hoek kunt vinden waarbij de "orginele" lamp niet zichtbaar is, maar wel de "spiegel" lamp. Vrees dat dit niet mee gaat vallen.

    #9 Ik zou de boeken weghalen, en die roze spriet. Wellicht wat minder scherptediepte en focussen op de tekst. Ook kun je misschien een warmere gloed proberen te krijgen. Witbalans wellicht. Al ben ik niet zo'n voorstander om met witbalans te gaan klooien.

    Kun je hier wat mee?

  15. #115

    Standaard

    Bedankt. Zeker commentaar waar ik wat mee kan voor een volgende keer.
    Je commentaar over 8 is een goede. Maar zoals je schreef: dat gaat moeilijk tot onmogelijk worden ben ik bang. Wellicht kan ik de originele lamp wegklonen
    Maar bedankt voor je mening!

  16. #116

    Standaard

    Heb de foto's vervangen door nieuw geshopte foto's.
    Even over foto 6: wat bedoel je met "die ene deur dicht doen" ? Zo te zien zijn alle deuren dicht?

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Even over foto 6: wat bedoel je met "die ene deur dicht doen" ? Zo te zien zijn alle deuren dicht?
    In eerste instantie lijkt de middelste deur open te staan, maar het is een spiegeldeur, waardoor de rechterdeur erin gespiegeld wordt. Dan lijkt het net alsof de middelste deur open staat. Ik had dat gevoel ook. Pas bij een tweede keer kijken zie je dat het een spiegeldeur is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    In eerste instantie lijkt de middelste deur open te staan, maar het is een spiegeldeur, waardoor de rechterdeur erin gespiegeld wordt. Dan lijkt het net alsof de middelste deur open staat. Ik had dat gevoel ook. Pas bij een tweede keer kijken zie je dat het een spiegeldeur is.
    Klopt.

  19. #119

    Standaard

    Ok dan. Had het niet gezien
    Volgende keer neem ik overiges mijn pola filter mee. Kan ik wat andere reflecties in ramen/deuren makkelijker wegwerken. (heb namelijk meer foto's dan wat hier getoond wordt)

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank Bekijk bericht
    Vette platen van de Editors. Goeie band ook.
    Nummer 4 en 5 springen er wat mij betreft in positieve zin uit!
    Thanks, vind ik zelf ook de beste, samen met nr.6

  21. #121

    Standaard

    Heerlijke pagina, erg divers als je van boven naar beneden scrolled.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #122

    Standaard

    Hehe, staan inderdaad wat diverse foto's in.
    Heb mezelf net een tweede 4gig Compact Flash kaartje gekocht. Vanavond een feest fotograferen waar zo'n 2500 man op af komt, en ik kan zo snel twee van mijn drie geheugenkaartjes niet vinden Dus om nu maar met 4gig heen te gaan is wat weinig. Dan maar een tweede (zul je zien dat ik zometeen die andere twee ook weer tegenkom hoor....)

  23. #123

    Standaard

    Hmm, net terug van dat feestje.
    Eerste paar uur waren compleet RUK. Niemand wilde op de foto, iedereen liep weg voor de camera, en het liep niet lekker. Na 12en had iedereen genoeg gedronken en toen werd iedereen lekker los. En toen gin het goed.
    Zometeen de eerste foto's eens bekijken. Net thuis, en moet over 4 uur op mijn eerste adres mijn eerste passagiers ophalen. Dus zou maar 2 uur slaap hebben. Dat is te weinig
    edit:
    Oowja: een nieuwe aanwinst: een flitser die niet werkt zoals die hoort te werken. Mijn toch vrijwel nieuwe 580II werkt niet naar behoren.
    Ik had mijn batterijen opgeladen, ze in de flitser gestopt, en na 4 foto's stopte die. Nieuwe batterijen erin, weer een aantal foto's en wederom na die foto's geen reactie. Andere flitser erop, zelfde batterijen als daarvoor en wel reactie. Derde flitser erop, en verdomd: ook die doet het goed.
    Dus het moet in de flitser zitten. Maandag eens bellen met Foto Konijnenberg. Moet wel op te lossen zijn
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 30-03-2008 om 04:56

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Vanavond een feest fotograferen waar zo'n 2500 man op af komt,
    O, dat was jij dus niet op mijn feestje waar zo'n jongen met 3 body's om zijn schouder rondliep. Met 2 verschillende groothoeklenzen en eentje voor meer overzichtsfoto's schatte ik zo in.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer Bekijk bericht
    O, dat was jij dus niet op mijn feestje waar zo'n jongen met 3 body's om zijn schouder rondliep. Met 2 verschillende groothoeklenzen en eentje voor meer overzichtsfoto's schatte ik zo in.
    Een feestje en dan 3 bodies? Wat een patser! Ik heb nu al een hekel aan hem!!!

Pagina 5 van 89 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •