Pagina 3 van 89 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2202 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Wat is er mis met je harde schijf? Weet je waar het aan ligt? Misschien is ie nog te redden?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core Bekijk bericht
    Heb even snel een testje gedaan:
    Nederlandse Photoshop: Filter -> Uitvloeien (CTRL + SHIFT + X)
    Vervolgens met het vijfde icoontje van linksboven (of druk op B) en wat instellingen rechts de ogen wat "opblazen". Je kunt de ogen evt wat bleker maken om het effect van het origineel te krijgen.
    Good luck!
    Ziet er goed uit joh!!!
    Ik wil nog eens een sessie doen waarbij ik ook let op de andere dingen die hier opgemerkt zijn. Maar sowieso bedankt voor je inspanningen!!!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wat is er mis met je harde schijf? Weet je waar het aan ligt? Misschien is ie nog te redden?
    Het bedrijf Bitwizard in Delft doet wel aan hard disk recovery.
    Noem mij maar als referentie, dan krijg je vast korting!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wat is er mis met je harde schijf? Weet je waar het aan ligt? Misschien is ie nog te redden?
    De schijf doet NIETS meer. Wil niet opstarten, wil niet herquent worden.
    Hij is gewoon: overleden. Dood. Niet levend meer Morgen een bedrijf bellen voor een afspraak dat die een diagnose uitvoeren. Enige nadeel: dat kan tot 400 euro kosten
    Hier in ieder geval het beestje in zijn mooiste vorm.

    edit: foto gemaakt met een lens van een maatje van me, lens staat op 11mm. Moet de lens nog zien te huren voor in Rome

  5. #55

    Standaard

    Doet de schijf ook niets meer als je 'm als interne schijf, naast je gewone schijf hangt?
    En wat is het type? Het kan zijn dat de printplaat (van de schijf, niet die in dat kastje op de foto) stuk is en als je dezelfde schijf ergens op de kop kunt tikken (Marktplaats), je de printplaat kunt overzetten. Maar dan moet het wel van hetzelfde type zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #56

    Standaard

    Probleem is een beetje dat de schijf nergens, in geen enkele computer meer wat doet.
    Sterker nog: de pc's waar die in gestopt is willen geen van allen opstarten op het moment dat deze schijf erin wordt gestopt. Als interne schijf dus he.
    Verder reageert de schijf ook absoluut niet meer op stroom. Als je hem in het stopcontact stopt wil die niet eens meer opstarten.
    Een andere printplaat is dus een hele kleine kans.
    Het is overigens een Maxtor 400gig (verkocht als 500 overigens....)

  7. #57

    Standaard

    Wie heeft er ervaring met datarecovery?
    Hopelijk voor jullie niemand, maar wellicht toch iemand?
    Ik zit momenteel bij rse te kijken. Maar die zijn bijna te goedkoop in vergelijking met concurrenten die tot zeg 10 x zo duur zijn?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Het bedrijf Bitwizard in Delft doet wel aan hard disk recovery.
    Noem mij maar als referentie, dan krijg je vast korting!
    Bericht over het hoofd gezien. Zal eens gaan googelen 8)
    edit: wellicht heb je wat meer informatie over ze? Site komt zeer mateuristisch over?

  9. #59

    Standaard

    RSE kost toch ook 400 euro? Of was bij dat andere bedrijf alleen de diagnose al 400 euro? Dat lijkt me overigens wel heel erg veel.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #60

    Standaard

    RSE is idd 400 euro.
    Diagnose daar is 75 euro, reparatie kost tot 400 euro.
    Concurrenten vragen soms 250 euro voor een diagnose, en tot 4.000 euro voor een reparatie. Vandaar mijn verbazing over de prijs van RSE

  11. #61

    Standaard

    Vandaaag nieuwe schijf gekocht.
    Lacie 500 gig, designed by porsche. Ach, het werkt

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Vandaaag nieuwe schijf gekocht.
    Lacie 500 gig, designed by porsche. Ach, het werkt
    Tja, maar wel leeg...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #63

    Standaard

    Neehoor: er staan al een paar mappen op
    Hij is nu voor 288kb gevuld
    (wees gerust, kan er in werkelijkheid niet echt hard om lachen )
    Heb info terug over recovery. Gaat 75 euro diagnose kosten, plus 500 euro minimaal aan recoverykosten. Dat is allemaal ex btw. Dus totaal minimaal 575x1.19 = zeg 700 euro.
    Daar komende de verzendkosten terug naar mij nog bij. Ook nog eens 50 euro. Gaat me te duur worden....

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat is klote, ook geen backup dus?
    Mja, daar gebruik je juist zo'n externe schijf voor lijkt me. Bijv videobestanden of grote aantallen foto's die je snel wil kopieren om te kunnen bewerken kosten altijd erg veel zoektijd op dvd's (en soms cd's ).

    Erg vervelend Christiaan, hopelijk kun je nog wat redden bij een plaatselijke pc-nerd?

  15. #65

    Standaard

    Afgelopen weekend was ik weer eens op t circuit (ik woon daar bijna )


    RB01


    RB02


    RB03


    RB04


    RB05


    RB06....getuige vragen voor huwelijk


  16. #66

    Standaard

    Mooie foto's weer hoor.
    Vind ze eigenlijk net een slagje te krap gekaderd voor mij persoonlijk, maar voor de rest: erg netjes 8)
    Ik heb overigens de eerste onderdelen voor mijn pc binnen gekregen. Morgenavond gaat alles in elkaar worden gezet. Zondag overdag alles installeren qua photoshop en premiere pro, en dan zondag middag meteen een paar honderd foto's maken bij een bijeenkomst
    Wat er nog rest? 2 Harde schijven van elk 500gig, en een losse videokaart. Nu zit ik met een onboard kaart, maar ik moet eerst kijken of dat niet teveel van mijn geheugen wegtrekt. Heb er wel 2 gig inzitten.
    Processor is een AMD Athlon 64x2 4400
    Geheugen is OCZ 2 gig
    HD Samsung 500gig 7200rpm
    Mobo Asus M2A-VM HDMI

  17. #67

    Standaard

    Ik zou er direct 4 GB inzetten. Geheugen kost bijna niets en de boel gaat er veel sneller van lopen. Mn nieuwe laptop had standaard 3, maar heb er nu 4 in. Heerlijk met PS.
    En schijven...ik zet alles naar mn externe schijven, behalve waar ik mee werk.

  18. #68

    Standaard

    Probleem is een beetje: het is een cadeau van mijn ouders. Die hebben een budget gesteld tot waar ik mocht gaan. Hoofdeis was dat ik mijn foto's veilig en makkelijk weg kon schrijven. Daar voldoet deze pc perfect aan. Wellicht dat als de kans daar is dat ik het geheugen nog vervang door 4gig, maar nu even niet. Zal er eerder een losse videokaart in knallen. Kan ik en spellen spelen, en mijn pc wordt er weer net wat sneller van volgens mij

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Kan ik en spellen spelen, en mijn pc wordt er weer net wat sneller van volgens mij
    Van spellen spelen wordt een PC niet sneller
    Een videokaart kan een PC soms langzamer maken.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Bericht over het hoofd gezien. Zal eens gaan googelen 8)
    edit: wellicht heb je wat meer informatie over ze? Site komt zeer mateuristisch over?
    Heb je een PM gestuurd met wat info.

  21. #71

    Standaard

    RB01 is erg mooi!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #72
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Zijn weer mooie foto's, Rob! Ik hoop dit jaar wat vaker naar het circuit in Assen te gaan en wellicht nog een dagje DTM in Duitsland. Dat zullen dan wel foto's vanaf de tribune worden, maar ja, je moet ergens beginnen.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  23. #73

    Standaard

    Afgelopen donderdag naar Spurs-PSV geweest in London. Daar dit panoramaatje gemaakt...
    (later meer)


  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    RB01 is erg mooi!!!
    Dank u.


    @Robin, mooi Panorama!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Zijn weer mooie foto's, Rob! Ik hoop dit jaar wat vaker naar het circuit in Assen te gaan en wellicht nog een dagje DTM in Duitsland. Dat zullen dan wel foto's vanaf de tribune worden, maar ja, je moet ergens beginnen.
    Er zijn plekken waar je ook vanaf t publiek mooi kan fotograferen. Bij Assen ken ik alleen de plekken met accreditatie. Nouja ook maar 1x geweest. Vroeger kwam ik wel op Assen voor de TT, maar zonder camera.

    Ik zal dit jaar ook naar Duitsland gaan (Nurburgring, Hockenheim) om te fotograferen voor een Nederlandse klasse, de Dutch Supercar Challenge.

Pagina 3 van 89 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •