Pagina 28 van 89 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 2202 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Gelukkig niet
    Wat een ondingen om mee te werken. Veel, heel veel te veel knoppen en verstelmogelijkheden om rekening mee te houden. En bij digitaal heb je alleen het zoekertje van je camera (en ja, ook die van een 5D is dan ERG klein) om mee af te stellen. Bijna niet te doen in het begin.

  2. #677

    Standaard

    Gister op school in ongeveer 3 minuten een tweetal foto's van een klasgenote gemaakt. Was de bedoeling dat ik met 7 verschillende opzetstukken voor de studioflitsers kon werken, maar wegens pure tijdnood heb ik uiteindelijk maar 3 minuten gehad om te fotograferen.
    Verbeterpunten voor volgende keer: camera stiller houden zodat foto scherp genoeg is, en beter op licht letten. Heb nu net teveel de nadruk op haar linkerarm liggen.
    Foto gemaakt met een spotlight op zijn smalst. Uiteindelijk, als je de omstandigheden erbij pakt nog best tevreden over het resulaat.



    Edit: foto aangepast voor ééntje in het goede profiel...
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 11-02-2009 om 22:13

  3. #678

    Standaard

    Ik kan me voorstellen dat deze jongedame zelf niet erg geflatteerd is van haar portret... :P
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  4. #679

    Standaard

    Zit ze in de Kelly Family?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #680

  6. #681

    Standaard

    En dan toch al zo'n grote parel ketting op haar leeftijd.....

  7. #682

    Standaard

    En rokken die openritsen van onder naar boven,... als God even niet kijkt.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  8. #683

    Standaard

    Weet iemand leuke fototentoonstellingen tussen vlissingen en zeg rotterdam?
    Kan zo 1-2-3 eigenlijk geen overzicht vinden van tentoonstellingen. En wil morgen op mijn vrije dag een tentoonstelling gaan bekoekeloeren.

  9. #684
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #685

    Standaard

    Even off topic.
    Maar jullie fotoexperts weten vast wel waar ik het over heb.

    Ik moet iets aanleveren voor drukwerk in CMYK.
    Hoe weet ik of iets in CMYK is en zo niet, hoe kan ik dat omzetten naar dit formaat?
    Kan dat alleen via Photoshop?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Even off topic.
    Maar jullie fotoexperts weten vast wel waar ik het over heb.

    Ik moet iets aanleveren voor drukwerk in CMYK.
    Hoe weet ik of iets in CMYK is en zo niet, hoe kan ik dat omzetten naar dit formaat?
    Kan dat alleen via Photoshop?
    Volgens mij is TIFF ongecomprimeerd... (kijken of de instelling op CMYK staat ipv. RGB)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    (kijken of de instelling op CMYK staat ipv. RGB)
    Juist

    En waar doe je dat?
    Let wel, je hebt hier te maken met een nono, die geen idee heeft van hoe dit allemaal werkt.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 28-02-2009 om 15:54
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #688

    Standaard

    Ludo in het geval van photoshop: walktrough
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ludo in het geval van photoshop: walktrough
    Altijd handig voor het archief. Maar... ik heb geen photoshop.
    Kun je het ook op een andere manier achterhalen en/of converteren?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #690

    Standaard

    Welk programma heb je wel waar je foto's en bestanden mee bekijkt of bewerkt ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #691

    Standaard

    ACDSee
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #692

    Standaard

    ACDSee heeft geen kleuren management, oftewel het heeft geen idee welk kleurenprofiel een afbeelding gebruikt. Het programma maakt van alles een RGB bestand zo gauw je het bewerkt of opslaat. Je kunt dus wel CMYK bestanden ermee bekijken maar er niks mee doen zonder de CMYK te verliezen.
    Je hebt dus inderdaad een ander programma nodig wat wel verschillende profielen kan gebruiken, zoals bijvoorbeeld Photoshop, Indesign, Illustrator of QuarkExpress.
    Ik weet alleen dat naast de bovengenoemde programma's Paint Shop Pro ook met CMYK werkt, programma's als Gimp en ACDSee helaas niet.

    edit : Microsoft Publisher schijnt ook RGB en CMYK te gebruiken, ik werk er niet mee dus weet niet hoe goed dat gaat.
    Laatst aangepast door mercapto : 28-02-2009 om 23:34
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #693

    Standaard

    Ludo, mocht je hulp nodig hebben met je drukwerk dan kan ik wel ff naar je bestanden kijken. Ben zelf grafisch vormgever, dus kan misschien wel iets voor je betekenen.

  19. #694

    Standaard

    Damn, vandaag weer les gehad, en moet nu 3 weken wachten tot de volgende lesdag.
    Normaal al niet echt leuk, zo lang geen les, maar dit keer helemaal niet. Vandaag de gehele dag met een analoge Hasselblad 503CX gewerkt 8) Erg, erg fijn spul om eens mee gewerkt te hebben. Scherpstellen kan erg simpel zijn als het een beetje meezit.
    Wel een lastig kreng om te beheersen, zeker omdat alles handmatig moet. Scherpstellen, diafragma, sluitertijd, lichtmeten, etc. Allemaal handmatig. Wel bijzonder leerzaam

  20. #695

    Standaard

    Tof
    Erg leerzaam inderdaad
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #696

    Standaard

    Nog een paar van mijn recente concertfoto's:


    John Legend




    Vaughn Anthony




    Bloc Party






    Triggerfinger






    Kaiser Chiefs






    Danananananaykroyd


  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB Bekijk bericht

    prachtige foto
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  23. #698
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Prachtige serie!
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  24. #699

    Standaard

    Eensch!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #700

    Standaard

    Skitterend!!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 28 van 89 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •