Pagina 27 van 89 EersteEerste ... 172324252627282930313777 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 2202 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Het voordeel is dat je anoniem kunt hosten, dat mensen niet in je overige mappen gaan bladeren en je per ongeluk onbeveiligde info gaan bekijken. Daarnaast is het dataverkeer belangrijk. Sta je op een populaire pagina, met een grote afbeelding of meerdere afbeeldingen, dan kun je een hogere rekening krijgen voor de hosting. Al zal dat feitelijk wel meevallen.
    Gewoon zorgen dat de rest beveiligd is!
    ik prefereer ALTIJD zelf hosten boven elke andere vorm van foto upload sites.

    Ziet er profesioneler uit, je hebt geen lelijke reclame rommel, geen gezeik met afbeelding grote.. en geen limieten of kosten (buiten je webspace dan)
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  2. #652

    Standaard

    Ik heb geen reclames, alles ziet er normaal uit en ik heb geen site dus ook geen betere kwaliteit foto's nodig dan wat photobucket aankan.
    Gratis = 1mb per foto of 1024x768 voor de sites waar ik kom gebruik ik maximaal 800px.
    Betaal ik dan zou het 5mb zijn, maar die staan lekker op m'n externe schijf waar ze horen. Als ik ergens in 2023 iets moois schiet en een site wil dan praten we al niet meer over 5mb...of webspace
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #653

    Standaard

    Je hoeft natuurlijk ook niet je foto's in megaresolutie rond te strooien, zeker niet als professional. Dan verkoop je dat ding op hoge resolutie op verzoek, en laat je het ding niet vrij toegankelijk ergens staan waar iedereen erbij kan. Maar ik blijf het belangrijk vinden om je persoonlijke space te reserveren voor spul dat je daar houdt.

    Dataverkeerrestricties zijn er zeker wel, alleen zijn die voor consumenten niet zo boeiend. Een limiet van 4 gb is toch best veel, tenzij je je cdverzameling ergens in een open dirretje hebt staan en er verschillende indexers reeds naar je space verwijzen. Al heb je dat vlot in de gaten natuurlijk, als je je stats in de gaten houdt.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  4. #654

    Standaard

    Ik heb ooit wel webspace gebruikt met een paar gig datalimiet, maar helaas was dat zo gebruikt en kwamen er rode kruisjes in beeld. Sindsdien hou ik het bij uploadsites.
    Ieder z'n ding, ik heb het gewoon niet nodig
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #655

  6. #656

    Standaard

    Die laatste vind ik het mooiste.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #657

    Standaard

    Dank je.
    Zie trouwens net dat ik er niet aan gedacht heb om ze om te zetten naar sRGB. Maakt ze net wat minder krachtig.

  8. #658

    Standaard

    3e is zeer geslaagd, je "voelt" de beweging in de foto!
    Ik twijfel daarbij wel of het niet mooier is om de horizon recht te trekken, of is dat een bewuste keuze?

  9. #659

    Standaard

    Is een half bewuste keus. Had hem liever met rechte horizon geschoten, maar het is al weer even geleden dat ik met windkracht 8 volle bak in de wind heb gefotografeerd, en dat liep dus even anders. Ga ik hem rechtzetten mis ik teveel van mijn loodsboot. Dus dan lekker schuin laten staan. Vind het ook geen drama bij zo'n foto.

  10. #660

    Standaard

    Nee inderdaad, vandaar dat ik het vroeg Ik had al zoiets gedacht!

    Met welk programma archiveren jullie eigenlijk?
    En waarmee bewerk je?

    Ikzelf archiveer alles in iPhoto, en nabewerking in photoshop. Vanaf volgende week gaan we met Raw beginnen, ben benieuwd!

  11. #661

    Standaard

    Archiveren met explorer. Gewoon normaal mappenwerk dus. Beetje logisch indelen en je komt een heel eind. Backup maken met syncback.
    Bewerken 100% photoshop.

  12. #662

    Standaard

    Ik heb tot voor kort ook altijd alles in explorer gedaan, maar sinds ik mijn MacBook heb en SLR fotografeer heb ik iPhoto ontdekt. Dat werkt echt heel erg mooi en snel. Vooral goed om je archief door te kijken en foto's te vergelijken.

    Ik gebruik dat wel voornamelijk voor SLR foto's. Voor de "normale" foto's, zoals kerstdiner met de familie of verjaardagen enzo, maak ik ook gewoon een mappenstructuur aan op jaar, jaargetijde en dan mappen met een duidelijke omschrijving.

    Zal zometeen nog eens wat foto's online plaatsen. Ik moet ook nog steeds eens tijd zien om een website te maken

  13. #663

    Standaard

    Vorige week voor het eerst studio-lessen gehad, dit zijn de eerste resultaten:





  14. #664

    Standaard

    Mooie eerste poging
    Ben niet dol op de eerste omdat de schaduw in de ooghoeken het laat lijken alsof hij scheel is.

    @Christiaan : Bij de boten had ik echt zoiets van "Hey, die heb ik al gezien een jaar geleden..."
    Wel mooi hoor, maar ik dacht dat ze op je eerdere post lijken...?

    Ik archiveer met dim (dim ? Ja, dim...) Een simpel piepklein programmatje dat alles netjes van de kaart naar m'n externe schijf schrijft en in mappen op jaar-maand-datum zet. K:\Foto's\D300\2008\07\13JUL2008 ben ik nu aan het bekijken, bewerken doe ik vaak in Photoshop omdat ik alleen maar voor het web bezig ben. Ik schiet in RAW en beste kwaliteit jpg, voor de RAW gebruik ik Capture NX (Nikon) en daarna Photoshop.
    Ik heb vervolgens m'n back-up op m'n H: schijf, ook extern en die gaat verder nooit aan. Kwestie van de freecom software z'n werk laten doen op een specifieke map.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #665

    Standaard

    @Christiaan : Bij de boten had ik echt zoiets van "Hey, die heb ik al gezien een jaar geleden..."
    Klopt. Dat zijn inderdaad de foto's die ik een jaar geleden ook maakte. Veilige keus om het hobbyfotograferen weer mee verder te gaan Zeker omdat ik voor een winkel foto's moe maken waar deze niet bij kunnen ontbreken, en ik mijn voormalige collectie waar dat werk allemaal in zat volledig kwijt ben geraakt 9 maanden geleden
    Enige die er wat dat betreft anders uitspringt wat mij betreft is eigenlijk de laatste. Die is anders dat ik vorig jaar maakte.

  16. #666

    Standaard

    Voor een school opdracht de volgende foto's gemaakt.
    De opdracht was om een foto bij een kranten artikel te maken, in dit geval gaat het om een artikel waar gesproken wordt over snoepen voor het slapen gaan en tandenpoetsen van kinderen.






  17. #667

    Standaard

    Hmmm de kleuren van de onderste foto kloppen niet... eens zien wat er mis is gegaan...

    Edit: aangepast
    Laatst aangepast door Bjorn S. : 26-01-2009 om 13:34

  18. #668

    Standaard


    Dit is het effect dat je kunt krijgen als je een technische camera gebruikt. De foto zelf is niet boeiend, dat weet ik, maar het effect vind ik wel grappig, zo een dunne lijn waarin je foto scherp is.
    edit. het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg mijn foto niet van een linkje omgezet in een normale afbeelding. nu even geen tijd om te veranderen.

  19. #669

    Standaard

    Kent iemand deze:
    http://www.in-shopper.com/products.php?category=11

    Dit valt in de categorie "zo goedkoop dat ik het niet meer vertouw"...

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Kent iemand deze:
    http://www.in-shopper.com/products.php?category=11

    Dit valt in de categorie "zo goedkoop dat ik het niet meer vertouw"...
    Juist. En wat doen we met die categorie?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #671

    Standaard

    Ze hebben wel 7 echte winkels, dus je zou het kunnen checken...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  22. #672

    Standaard

    €1216.00 Canon EOS 5D Black SLR w/ 24-105mm lens Kit

    VOOR DAT GELD WIL IK OOK WEL EEN 5D!

    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  23. #673

    Standaard

    Al voordat internet bestond was daar Internet Shopper, een bedrijf zonder KvK registratie en tevens de grootste foto vakhandel van Nederland...waar niemand ooit van heeft gehoord...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #674

    Standaard

    Mooie prijzen... maar inderdaad... TE mooi om waar te zijn...

    Ik zit overigens met smart te wachten op mijn bestelling: Canon EF 24-70mm F 2.8 L USM

    Gisteren of vandaag zou ik gebeld worden met het goede nieuws, maar heb nog niets gehoord. Morgen maar eens langs gaan... wil dit weekend eens op pad gaan!

  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht

    Dit is het effect dat je kunt krijgen als je een technische camera gebruikt. De foto zelf is niet boeiend, dat weet ik, maar het effect vind ik wel grappig, zo een dunne lijn waarin je foto scherp is.
    edit. het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg mijn foto niet van een linkje omgezet in een normale afbeelding. nu even geen tijd om te veranderen.
    Mooi effect inderdaad. Je zou kunnen zeggen dat je zoiets eenvoudig in Photoshop kunt nabootsen, maar dit is natuurlijk wel mooi puur! (aloude discussie natuurlijk )

    Je hebt zelf een technische camera?

Pagina 27 van 89 EersteEerste ... 172324252627282930313777 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •