Pagina 24 van 89 EersteEerste ... 142021222324252627283474 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 2202 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Geen idee. Netwerkkaart kapot kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Want dan zou ik ook geen verbinding met internet kunnen maken lijkt me.
    Zal zometeen nog eens kijken of het nu wel lukt.

  2. #577

    Standaard

    Verkeerde werkgroep?
    Je kan de foto trouwens toch ook op je pc zetten en dan op een usb-stick zodat je hem verder op je laptop kan bewerken/verwerken/publiceren?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  3. #578

    Standaard

    Heej, die laatste is wel een goede
    Ben ondertussen zo gewend aan met dat netwerk te werken dat ik de usb-stick glad vergeten was...

  4. #579

    Standaard

    Ok, usb stick weggegooid.... Handig :P
    Heb vandaag in ieder geval mijn Plan van Aanpak geschreven voor de foto's van De Dood 8)
    Nu nog een vriendin van me zo gek zien te krijgen voor de laatste foto van de 3. Is een wat persoonlijkere foto. Daarin blijkt De Dood opeens toch een vrouw te zijn

  5. #580

    Standaard

    Hehe, eindelijk de kans, tijd en rust om de foto eens te uploaden Ben ik afgelopen tijd niet bepaald aan toegekomen
    Effect op de foto vind ik absoluut minder mooi dan in werkelijkheid. Als je het in het echt ziet zijn het echte eyecatchers op de goede hoogte, en op het goede formaat.

  6. #581

    Standaard

    Erg mooi
    Da he je goe gedaa.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #582

    Standaard

    Dank je.
    Laatste "grote" punten die aangepakt gaan worden in mijn kamer deze maand:
    Er komt nog één zo'n lijst bij. Maar dan op het korte muurtje bij mijn haldeur. Daarin kom een nogal abstracte foto te hangen van een trap. Lekker geel en blauw
    Verder wordt hopelijk de Ikea klok over 2 a 3 weken vervangen door een andere klok. Dat is, als ik inderdaad nog 3 dagen naar Duitsland ga deze maand
    edit

    Dat wordt dus deze foto.
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 02-12-2008 om 21:48

  8. #583

    Standaard

    Die doet me dan weer helemaal niks.
    Maar het vult het muurtje wel leuk
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #584

    Standaard

    Onderkant van de foto wordt er nog afgesneden (niet dat dat heeeel veel verschil maakt natuurlijk...)
    Ik kom trouwens een vreemd probleem tegen waar ik niet zo heel blij mee ben
    Mijn bewerkings-pc (met dual monitor opstelling) geeft op beide schermen redelijk dezelfde weergave. Natuurlijk moet dat beide identiek zijn (zeker als je zoals ik met twee gelijke schermen werkt), maar allá.
    Nu bekijk ik foto's op mijn laptop, en die zien er totaal anders uit. Probleem: welke laat de werkelijkheid zien
    In ieder geval. Hier twee foto's van vorige week maandag. In de Ahoy. Laat de lichtsituatie redelijk zien. Moet zeggen dat ik ook absoluut op de technische grens van mijn 30D'tje zat te werken. Veel ook mislukt omdat op ISO3200 gewoon geen optie was voor betaalde foto's, en ik soms als op 1/10e aan het fotograferen was. Wat ook geen succes is bij buikdansen




  10. #585

    Standaard

    Mooie wand zo Chris.
    Maar euh... Ruim eens een beetje op!

  11. #586

    Standaard

    Als dat al rommelig is, laat ik een foto van mijn stekkie maar achterwege...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  12. #587

    Standaard

    Inderdaad. Dit is gewoon opgeruimd. Zeker voor mijn doen

  13. #588

    Standaard

    Man. Dit is nog niet eens "aan kant"!

  14. #589

  15. #590

  16. #591

    Standaard

    Hey, die foto van die trap is in Vlissingen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    En nog een....
    He, die heb ik eerder gezien!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    He, die heb ik eerder gezien!
    Dat idee had ik ook.

  19. #594

    Standaard

    Ik had eens een link geplaatst....nu de foto zelf....maar dat doet er niet toe...reacties, opmerkingen, kritiek, lofbetuigingen wil ik horen...!!

  20. #595

    Standaard

    Beetje kleine foto, dat zal zijn om de onscherpte te verhullen. Witbalans is volgens mij ook een beetje 'off'. Het ging je immers om de sfeer en niet de techniek.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Beetje kleine foto, dat zal zijn om de onscherpte te verhullen. Witbalans is volgens mij ook een beetje 'off'. Het ging je immers om de sfeer en niet de techniek.
    Foto is scherp, ook als je hem opblaast. Waarom is de witbalans "off"? Wat mankeert eraan?

  22. #597

    Standaard

    Ah nee, t valt wel mee. Ik zie het nu op mijn Apple-scherm en ziet er minder geel uit dan op het werk. Maar kun je dan de grote versie niet posten?

    Ik vind het ook niet een heel spannende compositie. Om daadwerkelijk de misdadige sfeer te proeven is het te sec weergegeven en ook wat afstandelijk. Het is nu vooral een interessant lichteffect geworden.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #598

    Standaard

    Jeuh. Heb mijn laatste foto besteld op formaatje 40x60 en opgeplakt. Daarnaast meteen een lijst erbij besteld, en passe partout. Het is overigens een andere foto geworden dan hierboven getoond. Meer herkenbaar Vlissingen
    Dan komende week nog even een lamp bij de Ikea halen voor boven mijn eettafel, en eind komende week een klok kopen om mijn Ikea klok te vervangen. Dan is de transformatie van mijn woonkamer klaar. (ok, op mijn televisie na dan )

  24. #599

    Standaard

    Zometeen eens lekker wegkwijlen bij een nieuw boek dat ik net in huis heb gehaald.
    Magnum.
    400 foto's met de beste foto's van de beste fotografen van het beste fotoagentschap ter wereld 8)

  25. #600

    Standaard

    Prachtig boek. Met of zonder koffer?
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Pagina 24 van 89 EersteEerste ... 142021222324252627283474 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •