Pagina 23 van 89 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 2202 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Fraai. Berlijn is een fantastische stad.

    btw, dat groene verkeerslicht mannetje. Kweet niet hoor, maar volgens mij lijkt hij opgewonden
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #552

    Standaard

    Ouch, inderdaad wat bewogen hier en daar.
    Erg vervelend weer ook.
    Toch een leuk uitstapje
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #553

    Standaard

    @ Lex
    Als "lust object" :wink: ben ik hem niet tegen gekomen, wel oa om op te eten en te dragen.



    @ mercapto
    Laat dat "wat" maar weg hoor.

  4. #554

    Standaard

    Nog maar een serietje concertfotos van me!
    Afgelopen weekend in belgie geschoten tijdens de afscheid show van de band van een vriend van me! (sparkle of hope)

    Redelijk tevreden over onderstaande fotos.. voor de rest veel slechte fotos geschoten

















    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  5. #555

    Standaard

    Vreemd genoeg blijft die griet op foto 1 me het meest bij...die blik
    Maar mooie foto's van zweterige schreeuwers De 5e is voor mij het leukst
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #556

    Standaard

    Ga mee met Mercapto.
    Vind 5 ook de leukste foto.
    Wie heeft er hier ervaring met Oypo? Ik heb me aangemeld en een foto geupload, maar daar kan ik verder niets mee.
    Wat krijgen jullie te zien als je naar www.oypo.nl/christiaansauer gaat?
    Maandag waarschijnlijk een openingsreceptie van Night of the Proms fotograferen, en dan is het wel lekker als oypo meewerkt.Met wat geluk verdien ik er nog wat aan ook

  7. #557

    Standaard

    Niks.
    Je link gaat naar hun Home pagina.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #558

    Standaard

    Lag dus niet aan mij...
    Morgen maar eens een mailtje naar ze sturen wat ik fout doe.
    Eerst belletje plegen om maandag vast te leggen.
    edit: zo. Dat is relatief snel verdiend geld maandag. Totaal 2.5 uur fotograferen in de Ahoy, plus wat reistijd er naar toe en terug. Kan slechter. Snel de batterijen opladen en geheugenkaartjes leeg maken
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 19-11-2008 om 18:43

  9. #559

    Standaard

    Hoe kom je aan die Ahoy gig ? Klinkt leuk
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #560

    Standaard

    Via via. De persoon die er aan meewerkt/organiseert kent iemand die mijn ouders weer goed kennen. Daardoor wisten ze daar dat ik op de opleiding doe.
    En op zo'n manier gaat het balletje rollen.

  11. #561

    Standaard

    Tof
    Succes!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #562

    Standaard

    Dat gaat helemaal goedkomen

    Andere fotografie gerelateerde vraag: wie heeft er enig idee waar ik aan een kostuum kan komen om iemand aan te kleden als de dood?
    Voor school moet ik iemand in één set kleding op dezelfde locatie fotograferen, en daarbij zat ik te denken aan een kleine persiflage van de dood.
    Dus iemand in zo'n pak aan tafel zetten en hem een bord met aardappels, groente en een gehaktbal voorschotelen. Dan een foto waarbij die een geslaagd zakenman speelt. Derder een foto waarbij die met behulp van zijn zeis in de tuin aan het werkt is, en als laatste ééntje waarbij die achter iemand aanzit. Moet uit te voeren zijn, zo'n serie.
    Maar dan moet ik nog wel achter een kostuum, en waarschijnlijk lastiger: een zeis aan... Iemand enig idee waar ik dat zou kunnen vinden? Omgeving Vlissingen of walcheren liefste.

  13. #563

    Standaard

    haha een tijd geleden had iedereen van die scream pakken!
    misschien kun je daar iets mee?

    haha zeis weet ik zo snel ook niet :P
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  14. #564

    Standaard

    Die screampakken vind ik eerlijk gezegd te simpel. Het moet er wel netjes uitzien.
    Echt als De Dood die met zijn dagelijkse bezigheden bezig is
    Een zeis kan misschien nog wel via een boer geregeld worden bedenk ik me net.

  15. #565
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #566

    Standaard

    Whahaha. Misschien heeft het hele idee nog wel een kans van slagen ook 8)
    Komende dagen maar eens iets meer plaatjes opzoeken hoe De Dood er ongeveer uit kan en "moet" zien.

  17. #567

    Standaard

    Ook heel leuk als foto in deze serie:


  18. #568

    Standaard

    Ze hebben wel witte maskers ook maar geen doodshoofd maskers.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #569

    Standaard

    Waarschijnlijk wil ik zowieso proberen of ik het gezicht niet gewoon helemaal zwart kan laten. Dus geen doodshoofd, en geen wit masker. Kwestie van een dunne zwarte stof op de plek van het hoofd spannen denk ik. Dan met stevig tegenlicht gefotografeerd, en stevig contrast. Hehe, zie de foto('s) al voor me 8)

  20. #570

    Standaard

    Laat "De Dood" het blad kinderen lezen.
    Kinderen is het blad wat in het teken staat van zwangerschappen en geboortes.
    Leuke knipoog lijkt mij naar geboorte en dood.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  21. #571

    Standaard

    Hmm, ik ga denk ik eerder het Financieel Dagblad ergens halen denk ik

  22. #572

    Standaard

    Zometeen twee foto's voor aan de wand bij de winkel ophalen.
    Een panorama foto in tweeën gesplitst (dus er zit een stuk overlap in) en beiden op 40x60 laten afdrukken. Daarbij nog twee passe partouts laten maken van 50x70 en die gaan dan mooi in een mooie aluminium lijst boven mijn bank. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken 8)

  23. #573

    Standaard

    We zien het resultaat graag tegemoed!

  24. #574

    Standaard

    Hmm, heb de foto's gister gemaakt. Maar kan ze nog niet laten zien...
    Kaartlezer voor mijn laptop is overleden, dus moet ze op mijn gewone pc omzetten, dan op het netwerk gooien, en dan met mijn laptop op internet zetten. Normaal geen probleem, maar mijn pc wil geen verbinding met mijn netwerk maken. Heel vreemd, want draadloos internetten wil wel lukken
    Maar geloof me maar als ik zeg dat het een zware aanwinst voor de kamer is 8)

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    mijn pc wil geen verbinding met mijn netwerk maken. Heel vreemd, want draadloos internetten wil wel lukken
    Netwerkkaart stuk? Of geen goede driver?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 23 van 89 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •