Pagina 22 van 89 EersteEerste ... 121819202122232425263272 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 2202 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Een vliegenzwam in Hasselt!
    Umbrailpas van Santa Maria (Ch) naar Italië.
    En de Stelviopas neerwaarts naar Italië,...
    De paddestoel is leuk. Zeer kleurrijk. Orgineel of wat bijgesatureerd?
    De Umbrailpas doet me niet zoveel.
    De Stelviopas lijkt wel een scene van Stephen King. Erg leuk!

  2. #527

    Standaard

    Alle foto's zijn origineel! Ik ben er niet eens mee voor de lol gaan knoeien. Ook de kaders zijn dus origineel, hoewel ik de Umbrail wel beter had kunnen croppen.

    Misschien is deze van de Stelvio nog iets leuker


    Van deze is het een beetje jammer dat die blurrige vlek rechtsonder zit, maar ik had geen statief en had houvast nodig
    Laatst aangepast door 1101 : 13-11-2008 om 23:15
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  3. #528

    Standaard

    Hmmm, ben niet zo weg van de onderste. De belichting is niet helemaal goed gegaan vind ik. De belichting -is- ook erg moeilijk in deze situaties. Tijdje terug had Christiaan (ik weet het, daar noem je wel iemand ook) wat kerkfoto's uit (ik meen) Rome die me beter konden bekoren.

    Die vorige "mist" vond ik beter. Daar verdwijnt echt een weg in de mist.

  4. #529

    Standaard

    Teveel eer Schiet ook alleen maar mijn plaatjes
    Heeft iemand van jullie ervaring met het fotograferen van een grote groep? Meeste dat ik tot nu toe op de plaat heb gezet is ongeveer 25 a 30 man geloof ik.
    In april moet ik mijn volledige familie en aangetrouwden op de foto zetten.
    Dat is dus een groep van ruim 60 man
    Enige vorm van locatie heb ik geen idee van om eerlijk te zijn. Dus ook nog geen idee of natuurlijk licht mogelijk is. Hoop het wel. Als je 60 man moet flitsen ga je redelijk wat licht nodig hebben

  5. #530

    Standaard

    Ook maar weer eentje plaatsen. Deze heeft een "crimineel" sfeertje:


  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Teveel eer Schiet ook alleen maar mijn plaatjes
    Heeft iemand van jullie ervaring met het fotograferen van een grote groep? Meeste dat ik tot nu toe op de plaat heb gezet is ongeveer 25 a 30 man geloof ik.
    In april moet ik mijn volledige familie en aangetrouwden op de foto zetten.
    Dat is dus een groep van ruim 60 man
    Enige vorm van locatie heb ik geen idee van om eerlijk te zijn. Dus ook nog geen idee of natuurlijk licht mogelijk is. Hoop het wel. Als je 60 man moet flitsen ga je redelijk wat licht nodig hebben
    Lekker buiten in het park, voor een fontein ofzo.... Niet onder bomen. Lijkt me wel een geslaagde locatie. En een hoge resolutie camera, anders hou je alleen pixels over .
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Hmmm, ben niet zo weg van de onderste. De belichting is niet helemaal goed gegaan vind ik. De belichting -is- ook erg moeilijk in deze situaties. Tijdje terug had Christiaan (ik weet het, daar noem je wel iemand ook) wat kerkfoto's uit (ik meen) Rome die me beter konden bekoren.

    Die vorige "mist" vond ik beter. Daar verdwijnt echt een weg in de mist.
    Ik ben wel heel benieuwd naar die foto's en welke kerk het was.... Of moet ik daarvoor alle threads uitpluizen?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  8. #533

  9. #534

    Standaard

    Haha, ik zal zo even zoeken of ik hem zo 1-2-3 kan terugvinden.
    Hier eerst een 100% crop van een foto die ik vanmiddag gemaakt heb van een vriendin van me.
    De gehele foto heb ik `beloof om niet online te zetten. Maar deze crop mag vast wel
    De foto is met de 17-40 geschoten. Het is een 100% crop, en niet verscherpt. Daarna op kwaliteit 10 opgeslagen.

  10. #535

    Standaard

    En hier een foto die geschoten is in de St. Pieter. Volgens mij is dit de foto die bedoeld werd.


  11. #536

    Standaard

    Mja, daar is natuurlijk wel vrij veel licht.... Is niet vergelijkbaar met de duisternis van Reims.

    Hier dan eentje, een beetje bewogen helaas, van de Kathedraal van Parma, die ook behoorlijk donker is.
    Laatst aangepast door 1101 : 15-11-2008 om 18:55
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  12. #537

    Standaard

    Die van 1101 zit inderdaad meer sfeer in.
    Ik heb zelf ook hele lichte foto's, ben toch meer fan van dat bruinige van 1101.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #538

    Standaard

    Hier een drietal fotootjes van "Glow Eindhoven 2008" u allen bekend natuurlijk...




  14. #539

    Standaard

    De groene is cool 8)
    Die wolk die er bij in beeld staat pakt heel fijn uit.
    Ik zit op het moment wat foto's door te kijken van mijn shoot gister. Ondanks dat zowel zij als ik geen ervaring hebben met modelfotografie moet ik bekennen dat ik eigenlijk stiekem wel een beetje blij ben met het resultaat
    Komende les maar eens mee naar school nemen voor beoordeling (de foto's dan he, niet die vriendin :P)

  15. #540

    Standaard

    Mooie Glow foto's
    De zwarte balken en witte kaders storen me wel heel erg, erg irritant vind ik.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Mooie Glow foto's
    De zwarte balken en witte kaders storen me wel heel erg, erg irritant vind ik.
    Ik weet het. Maar als ik ze hier foto voor foto op mijn beeldscherm zie (beeldvullend), dan ziet het er goed uit!

  17. #542

    Standaard

    Wat is die onderste? Een UFO ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Ik weet het. Maar als ik ze hier foto voor foto op mijn beeldscherm zie (beeldvullend), dan ziet het er goed uit!
    En waarom krijgen wij die balken en kaders dan ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Wat is die onderste? Een UFO ?
    Lachen met jou. Je had vandaag jouw team moeten zien!

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    En waarom krijgen wij die balken en kaders dan ?
    Voornamelijk omdat ik te lui ben om voor hier speciale versies te maken.

  21. #546

    Standaard

    Yes. Me is happy.
    Vandaag voor mijn verjaardag onder andere een Spyder Express 3 pro gekregen.
    Nu even wat foto's op mijn laptop zetten van afgelopen week, en bij mijn ouders mijn laptop calibreren. Eindelijk normaal foto's nabewerken op mijn laptop. Want daarvan is de schermafstelling eigenlijk redelijk om te janken

  22. #547

    Standaard

    Netjes
    Graag een oordeel, weet niet welke Spyder ik wil
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #548

    Standaard

    Volgens mij is dit de meest recente uitvoering.
    Ze zijn voor zover ik begrijp begonnen met de Spyder 1, toen de Spyder 2, en nu de Spyder 3.
    Wat de verschillen zijn tussen de normale, de pro en de studio zou ik eerlijk gezegd niet weten. Maar dit schijnt voor schermcalibratie op dit moment een goede te zijn. Niet teveel, niet te weinig.

  24. #549

    Standaard

    Laptop stond duidelijk te rood afgesteld zoals ik al dacht van te voren.
    Vanavond weer opnieuw wat klootviolen om het wat beter af te stellen.
    Wellicht even proberen of ik ook kan werken met contrast/enz qua instellingen. Nu is er puur naar de kleuren gekeken. Maar nu al een heel duidelijk verschil merkbaar.

  25. #550

    Standaard

    Ik was recent in de buurt van Berlijn en heb dan ook een zondagje de tijd genomen om daar weer eens een kijkje te nemen. De laatste keer dat ik daar was is iets van 18 jaar geleden (1990 of zo, net na de val).

    Helaas werkte de tijd, mijn geduld, het weer en het feit dat ik geen statief meegenomen had parte.

    Ik ben dan zelf ook technisch totaal niet te spreken over de foto's en beschouw ze echt puur als vakantie snapshot. Toch wil ik er even een paar plaatsen voor de fun of it.

    Enkele van de auto showrooms langs "Unter den Linden" waren geopend, wie neemt de moeite om dit makkelijke merk te raden? (Iets lastiger is het om ook nog het juiste model te raden aan de hand van deze foto...)


    Als je "Unter den Linden helemaal afloopt heb je aan de ene kant het Alexender Platz, totaal niet meer intressant naar mijn idee, en aan de andere kant de Brandenburger Tor.





    In Duitsland zijn ze wat voetgangers verkeerslichten wat creatiever dan in ons land.
    In Duitsland heb je dan ook het "Ampel männchen"





    Dan heb ik nog een paar andere verkeers foto's





    Terug op weg naar het station nog even 2 foto's gemaakt.
    De eerste is van de Rijksdag (Reichstag)



    De tweede van het centraal station (Hauptbahnhof).


Pagina 22 van 89 EersteEerste ... 121819202122232425263272 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •