Pagina 15 van 89 EersteEerste ... 51112131415161718192565 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 2202 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Ik heb nog niets nabewerkt en even snel een selectie gemaakt van de foto's van gisteravond:





    Veel mooie foto's ook van Angels vs Demons maar deze heeft toch wel een heel mooi effect!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #352

    Standaard

    Mooie dierenfoto's inderdaad. Met statief geschoten? Of met een bijzonder snelle lens? Vind de scherpte verbazingwekkend goed. En ook het vuurwerk mag er zijn. Beide bijzonder goede series. Hoog niveau hoor! Zelfs -ik- weet nu ff niet wat te zeiken...

  3. #353

    Standaard

    Prachtig vuurwerk
    En hele mooie dierentuin foto's, valt niet altijd mee Welke tuin ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #354

    Standaard

    Dierentuin was Burgers Zoo (Arnhem), dat is naar mijn mening de mooiste dierentuin van nederland!

    Verder zijn de fotos geschoten met mijn Canon 400D + Sigma 70-300mm F4-5.6 ZONDER statief! Het was de gedoeling dat het een dagje uit werd met mijn vriendin :P en als k dan steeds met statieven loop je shouwen is dat ook niet alles he

    Uiteraard hebben de fotos wel wat nabewerking gehad
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  5. #355

    Standaard

    Ik vind ze absoluut mooi. Is overigens -niet- mijn favoriete dierentuin! Al eens in Emmen geweest?

  6. #356

    Standaard

    Vriendin, statief...goede combi toch ?

    Ik schiet alles zonder statief
    Net in het bos herten/reeen met zonsondergang, 500mm, f8, iso1600 en dan maar bidden
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #357

  8. #358

    Standaard

    Too much info...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #359

    Standaard

    Ik ben gister weer opnieuw bezig geweest met mijn studioflitsers. De les? Ik heb nog een lange weg te gaan. Zowel qua begeleiding, als qua belichting.
    Als het goed is zijn de foto's normaal qua kleurtoon en verzadiging, maar dat is nu op mijn laptop heel slecht te beoordelen.
    De andere twee foto's van de huizen pakken in de praktijk erg goed uit moet ik zeggen. Op mijn desktop zien ze er nogal over the top uit qua contrast en kleurverzadiging, maar dat is in de prakijk absoluut niet het geval.

    #1


    #2


    #3


    #4


    #5


  10. #360

    Standaard

    Op mijn desktop zien ze er nogal over the top uit qua contrast en kleurverzadiging, maar dat is in de prakijk absoluut niet het geval.
    ik vind hoog contrast en kleurverzadiging altijd wel wat hebben
    bijvoorbeeld in de normandie fotos ziet het er super goed uit!

    maar deze zijn inderdaad niet over the top ofzo
    netjes!
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  11. #361

    Standaard

    Oei Christiaan, nog een lange weg te lezen en kijken voor je weer test.

    De huizen staan mij te scheef, maar dat is persoonlijk, ik kan niet zo goed tegen rare horizons.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #362

    Standaard

    Ik kan er ook niet tegen. Vind de foto's ook niet meteen wereldschokkend. Reden dat ik ze laat zien is dat ze voor mijn ouders gemaakt zijn omdat ze een kaart van hun huis willen maken. En als ik geen foto zou aanleveren zouden ze er zelf eentje met hun compact maken volgens mij.
    De portraitstandfoto vind ik op zich dan zelf nog wel leuk. Al was het veel beter geweest als die recht had gestaan.
    Portretfoto's: ik weet het

  13. #363

    Standaard

    Oowja, houdt er rekening mee dat echt recht niet mogelijk is. De woningen zelf zijn niet echt bepaald recht gebouwd. Staan zowel naar voren, als naar achter, als naar links, en ook naar rechts. Vooral het tweede huis rechts van het witte huis staat enorm uit het lood

  14. #364

    Standaard

    Ik zie het
    De randen tussen de gebouwen steken hier en daar erg naar voren uit.
    Ik zou ook een andere lens gebruiken...
    De drop-off is erg donker in de hoeken, kan natuurlijk weggewerkt worden, maar een andere lens zou ook geen ramp zijn, desnoods stitchen ?

    Ik wil deze week naar natuurpark Lelystad, iemand daar al eens geweest ?
    Wat ik er van hoor en zie is het best mooi en redelijk "vrij"...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #365

    Standaard

    Zo, eens een plaatje van het Leidse, een paar maandjes geleden geschoten om 7 uur 's ochtends met m'n zatte kop en 'n gare telefooncamera:





    Ik heb 'm ook met lampjes uit (die op groot formaat iets mooier is imo, zo ook deze, maargoed).

  16. #366

    Standaard

    Valt me mee voor een telefoon
    Als je ctrl+A doet zie je de details in de zwarte gedeeltes Raar maar waar
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #367

    Standaard

    Ik moest vanavond voor de laatste kee dit jaar meehelpen met Cultura Nova, een festival om het begin van het nieuwe theater seizoen aan te kondigen. Omdat ik moest werken heb ik niet mijn DSLR meegenomen, maar ik zag wel kans om een paar kiekjes te nemen met mijn mobiele telefoon.
    Het gaat niet om de kwaliteit van de foto's maar meer om een beetje de "culturele sfeer" te tonen.






  18. #368

    Standaard

    Fijn.
    Iets over overleden in mijn apparaatlijstje. Ben nu aan het uitvogelen wat.
    Mijn camera geeft op M een Err99. Algemene foutmelding dat er iets elektronisch fout zit.
    Dus was bang dat mijn cam kapot was. En het is financieel niet echt boeiend om die te laten maken... Paniek dus.
    En verdomd als het niet waar is: opeens wil mijn cam ook niet meer focussen. Nog meer paniek dus maar ook meteen een andere lens gepakt, en die erop geschroeft (De 70-200). Verdomd als het niet waar is: geen centje pijn.
    Nu hoop ik dus morgen uit te kunnen zoeken of het echt in de lens zit, want die is wat beter te vervangen/repareren dan een camera...

  19. #369

    Standaard

    Op m'n Bigma gaat er na een tijdje wat speling zitten in de mount, 2 van de 4 schroefjes op de lens zitten dan los. Kwestie van even vastdraaien en klaar.
    Misschien ook zoiets bij jou ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #370

    Standaard

    Nee. Dat was wel het geval bij mijn Tokina, maar daar heb ik vandaag nieuwe schroefjes voor binnengekregen.
    Bij mijn 17-85 wil die gewoon echt niet verder focussen. Het hunten wordt ook erger naarmate ik meer inzoom. Ook geoncstateerd in de winkel. Met hun identieke lens geen centje pijn. Met de identieke lens van een maatje van me ook geen probleem.
    Dus het zit in ieder geval echt in de lens...

  21. #371

    Standaard

    Ik was een paar daagjes op stap en op een van die dagjes werd mijn boot reisje "verstoord" door een filmploeg van de regionale drama serie van Groningen.

    Zij moesten even een paar scenes op de boot filmen. Daarvoor moesten de "normale" passagiers even ergens anders gaan zitten. Zo ook de man die op onderstaande foto hier over aangesproken wordt door de dame die bij de filmploeg hoort.



    De betreffende persoon (2de van links) ging toen maar, met zijn jas uit, een paar rijen van mij vandaan zitten zodat ze ongestoord konden gaan filmen.



    Nog wat later keerde Jeroen Krabbé de filmploeg de rug toe, en kwam toen mooi voor mijn camera. Toen wist ik overigens ook pas dat het Jeroen Krabbé was. Vermoedelijk daarom ook de grote glimlach op het gezicht van de dame van de filmploeg.



    En zoals het hoort is mijn moeder vervolgens, op een moment dat we de filmploeg niet stoorden, nog even met hem op de foto gegaan. Wat hij vriendelijk toestond.


  22. #372

    Standaard

    Leuk! Wederom.

    Heb zelf vanavond even zitten klooien met macro en RAW...
    Ziehier een leuk resultaat (vind ik zelf)


  23. #373

    Standaard

    Zeker leuk
    Altijd fijn als je iets interresants hebt liggen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  24. #374

    Standaard

    En bij deze, was wel grappig, kwam de kat even nieuwsgierig langs snuffelen toen de camera op het punt stond te schieten...


  25. #375

    Standaard

    Ik ben bezig met de overige foto's van mijn korte uitstapje, maar nu ben ik vooral eerst even bezig over hoe ze op internet te zetten.

    Momenteel ben ik met dit bezig.
    Het gaat niet zo zeer om de pagina met de thumbnails, maar over de verwerking zodra je er op geklikt hebt. Op zich is ook dat eigenlijk een onaangepast script, maar het levert toch al wat mooier resultaat op dan de vorige site. Dit vooral omdat de foto's nu automatisch aangepast worden aan het scherm formaat / resolutie en desgewenst er desgewenst een slideshow van gemaakt wordt.

    De bovenste foto's zijn gemaakt op Schiermonnikoog.
    De tweede groep waren wat libellen die erg rustig bleven zitten vlak bij het vakantiehuisje.

Pagina 15 van 89 EersteEerste ... 51112131415161718192565 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •