Pagina 87 van 89 EersteEerste ... 377783848586878889 LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 2202 worden weergegeven.
  1. #2151

    Standaard

    Idd, weinig reacties en ik maak er weinig
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2152

    Standaard

    Ik maak foto's, maar die vind ik niet kwalitatief genoeg om hier te plaatsen
    Ik heb dan ook niet de pretentie om een goede fotograaf te zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #2153

    Standaard

    Even een plaatje delen vanuit Oostenrijk, vandaag geschoten nabij de Ehrwalder Alm en de Zugspitze in Tirol. Het zijn totaal 8 foto's die ik heb samengevoegd. De totale, onbewerkte resolutie is ruim 41 megapixels.
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 23-07-2015 om 22:10
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #2154

    Standaard

    Mooi!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #2155

    Standaard

    Idd en erg indrukwekkend ook.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #2156

    Standaard

    Erg mooie omgeving om te zien
    En 41 MP voor een fotootje? Dat is niet echt misselijk

  7. #2157
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi Michael.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #2158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Erg mooie omgeving om te zien
    En 41 MP voor een fotootje? Dat is niet echt misselijk
    Het wordt wellicht een groot formaat canvas of iets dergelijks...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #2159
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard




    Ook maar weer eens wat vakantiekiekjes delen.







    Monte Vesuvio







    Storm in Napels







    Storm in Napels







    Pillarclouds







    More pillarclouds







    De mond van het monster!







    De baai van Napoli


    ---
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #2160

    Standaard

    Mooi Claudio! Ik zal als ik thuis ben eens wat foto's posten. Heb wel aardige plaatjes geschoten afgelopen week.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #2161

    Standaard

    Daar zitten een paar fraaie platen tussen Claudio

  12. #2162

    Standaard

    Zoals beloofd wat fotootjes. Ik heb ze wat vluchtig bewerkt nog, maar wilde ze graag met jullie delen.

    http://s445.photobucket.com/user/mic...207/slideshow/


    Uitzicht vanaf de 'Moos' nabij Ehrwald op de Zugsptize, de hoogste berg van Duitsland en de directe omgeving.


    Heiterwangersee.


    Plansee.


    Plansee.


    Uitzicht op de 'Moos' en Ehrwald vanaf bijna 3 kilometer hoogte. De top van de Zugspitze.


    Bovenop de Zugspitze trof ik deze mooie kleine bloemetjes aan.


    Uitzicht vanaf de Sonnalm op Berwang.


    Even een 'wij zijn samen alleen op de wereld momentje' voor mijn 2 meiden. Bovenop de Grubigstein met uitzicht op de Zugspitze links.


    Mijn kleine meid doet een poging om berg te beklimmen. Bovenop de Grubigstein.


    Uitzicht vanaf de Grubigstein op Ehrwald.


    Beek de 'Gaisbach' op de Ehrwalder Alm.


    Beek de 'Gaisbach' op de Ehrwalder Alm.


    Panorama op de 'Moos' vlakbij Ehrwald.


    Panorama op de Ehrwalder Alm.


    Panorama op de Plansee.


    Panorama op de Ehrwalder Alm.


    Panorama bovenop de Grubigstein.
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 02-08-2015 om 07:31
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #2163
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    @ Christiaan. Thanks!

    @ Michael erg mooi. Mooie omgeving die je al snel nietig doet voelen, lijkt me.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #2164

    Standaard

    Altijd leuk om te zien die plaatjes.

  15. #2165

    Standaard

    Wat bestaat er toch veel moois op de aarde hè, geweldig!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #2166

    Standaard

    Daar zitten zeker een paar platen tussen die mooi binnenkomen!
    Binnenkort zal ik eens wat uitgebreider mijn mening geven Nu op dit tijdstip even geen zin meer in

  17. #2167

    Standaard

    Van mijn kant de komende tijd even geen updates
    Afgelopen week is mijn camera wellicht overleden. Dus dat wordt even afwachten wat het eindoordeel van Canon is, en daarna wordt het kijken naar een eventuele oplossing. Maar dat is nog even geduld hebben.

    Hier in ieder geval de laatste 2 foto's die mijn camera misschien fataal zijn geworden

    LIghtning Vlissingen by Christiaan Sauer, on Flickr

    LIghtning Vlissingen by Christiaan Sauer, on Flickr

  18. #2168
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Well... Might as well go out with a bang!

    Mooi altijd die bliksem.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #2169

    Standaard

    Dat was dus ook mijn eerste reactie
    Tot ik me zat te bedenken dat een opvolger voor mijn huidige camera tussen de 2800 en 3600 euro zou gaan kosten. Als mijn laptop die bestanden uberhaupt kan verwerken....
    In het ergste geval wordt het dus en een nieuwe camera, en een nieuwe photoshop/laptop. En dan gaan we het dus over richting/boven de 6.000 euro hebben. En dan zou ik ECHT niet blij zijn.
    (probleem is dat ik nog steeds met CS4 werk, en de mkIII wordt al niet ondersteund. Laat staan de 5Ds.

    Afwachten maar. Upgraden zou duidelijk de mooiere optie zijn. Maar ook VERUIT de duurste.

  20. #2170
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah, joh, geld moet rollen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #2171

    Standaard

    Zal ik in dat geval ook maar meteen die ontzettend gewilde onderwaterbehuizing en toebehoren er bij kopen?
    Als je in de tussentijd even wilt laten weten waar ik mijn rekeningnummer naar over kan maken zodat je me helpt sponsoren zou me dat al heel wat helpen. Geld moet rollen tenslotte he Gelukkig schrijf je niet wiens geld

    Edit. Kak. Dat is waar ook. Mocht er inderdaad een andere camera moeten komen, en mocht dat dan inderdaad meteen een upgrade worden ga ik dat met een onderwaterhuis ook niet tof vinden. Ook die worden dan wat duurder. Damn. Ik snap opeens waarom mensen fotografie, en duiken allebei zo'n dure hobby vinden. Doe je niets geks valt het allemaal reuze mee. Maar op zulke momenten

    Edit 2. Gelukkig weer contact met een oude vriend die veel contacten binnen het bedrijfsleven heeft, en dan specifiek binnen de logistieke keten. En dan weer net binnen een tak van sport waar binnen nogal eens foto's nodig zijn. Hij liet vandaag doorschemeren dat die me misschien kan helpen met wat dingen. Dat zou mooi zijn Maar. Dat heb ik al vaker voorbij horen komen waarbij het op niets uitdraaide. Maar er is in ieder geval weer "een" kans.
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 04-09-2015 om 23:14

  22. #2172
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En toch, het allerbelangrijkste wat je nodig hebt kost niks en dat is het zien van het moment, de compositie. Noem het visie. Daar kan de duurste apparatuur niet tegenop...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #2173

    Standaard

    Haha. Dat klopt volledig. Maar geloof me. Bij sommige foto's is een degelijke camera hebben toch verdomde handig
    Ik moet ook zeggen dat op zich mijn 5DII heel goed bevalt. In de ogen van sommigen een oud bejaard ding. Maar mij bevalt die uitstekend. Tja. De autofocus is een kreng. Een echt kreng. Iets anders dan het middelste focuspunt gebruik ik zeer zelden. De rest zit veel te onlogisch krap op elkaar of is niet accuraat. Dat is bij iedere 5Dxx erna beter aangepakt. Maar dat is voor mij te weinig reden om puur voor die reden te upgraden.

  24. #2174

    Standaard

    Canon EOS 5DS R 50.6 MP DSLR by Emil abu Milad, on Flickr


    Mooi voorbeeld wat een enorme resolutie doet met je foto. Ieder lampje is afzonderlijk te tellen op de achtergrond. Zo'n beetje dan En je kunt het aantal afzonderlijke lichtbronnen op de brug op de achtergrond ook gewoon tellen. Geloof me. Daar hoef je met mijn 5DII echt niet mee aan te komen zetten
    Edit. Deze foto is met een 5DsR gemaakt. Deze is vrijwel identiek aan de 5Ds behalve dat deze een specifiek filter mist. Dus je mag meer betalen voor minder camera

  25. #2175
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Superscherp inderdaad.

    En goede apparatuur is natuurlijk het gereedschap om die visie tot leven te brengen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 87 van 89 EersteEerste ... 377783848586878889 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •