Pagina 75 van 89 EersteEerste ... 256571727374757677787985 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.851 tot 1.875 van 2202 worden weergegeven.
  1. #1851

    Standaard



    Gisteren ergens in Rotterdam...

  2. #1852

    Standaard



    Het mooiste voetbalstadion van Nederland...
    Beide foto's gemaakt met een compactcameraatje.

  3. #1853

  4. #1854

  5. #1855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Een voor mij persoonlijk mooie foto

    Ik mag binnenkort meer foto's laten zien Komen dan ook wel een paar in mijn HT topic hier.

  6. #1856

    Standaard

    St Patricks day, ik was bezopen en ik wist niet eens dat ik deze foto genomen had tot de volgende ochtend



    gr,Vince.

  7. #1857

    Standaard

    Weer eens tijd voor nieuwe foto's.
    Afgelopen vrijdag een mooi feest mogen fotograferen in de St. Jacobskerk in Vlissingen.
    Meerdere optredens, bijzonder lekker eten (helaas niet meegekregen haha) van zeven verschillende awardwinnende restaurants, een interessante wijnproeverij, veel gezelligheid, en wat mij het meest zal bijblijven is de toch wel zeer bijzondere lokatie. Dit kom je niet dagelijks tegen. Kerk, muziek, gezelligheid, ontploffend publiek, rook, en een mooie lichtshow is best indrukwekkend te noemen.
    Hopelijk mag ik volgend jaar weer van de partij zijn, maar ik vermoed dat dat wel goed zit


    In totaal waren er ik meen 321 gasten aanwezig die avond. Het eten werd ter plekke bereid door de betere/beste koks uit de wijde omgeving, en het opdienen gebeurde door studenten van het VMBO, ROC en hogere hotelschool. Chapeaux voor die mensen dat ze alles zo netjes hebben weten uit te voeren. Logistieke nachtmerrie als je af en toe met wat van de koks en docenten stond te praten 8)

    Hier een aantal foto's van de betreffende avond.
    Excuses voor de enorme bak ruis; er was zoals je kunt zien erg weinig licht, en flitsen was geen optie.


    _MG_5198 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_5214 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_5580 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_5375 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_5402 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_5395 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_5306 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_5571 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_5570 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_5608 by Sauer Fotografie, on Flickr

  8. #1858

    Standaard

    Leuke toevalstreffer van vandaag.
    Zat er gister in Amsterdam al op te azen in een hofje waar ik aan het fotograferen was, maar dat is daar niet meer gelukt ivm de tijd. Vandaag liep ik in een ander hofje in Haarlem rond, en daar liep toevallig net een poes/kat(?) rond in een zelfde setting. Beestje bleef gelukkig net lang genoeg zitten om er een foto van te maken. Soms heb je aan 2 seconden genoeg 8)


    _MG_6047 by Sauer Fotografie, on Flickr

  9. #1859
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi hoor. Met die onscherpe achtergrond springt ie er echt uit.

    Doet me aan MIB denken. The galaxy is on Orions belt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1860

    Standaard

    LOL.
    Zo had ik hem nog niet gezien, maar snap wat je bedoeld
    Ben zelf redelijk blij dat die echt op de ogen scherp is, en dan ook nog eens gestoken scherp. Bedoel, ik weet waar ik mee bezig ben, maar soms moet je zo snel reageren dat het even spannend is of die ook scherp is waar je dat wilt hebben

  11. #1861

    Standaard


    _MG_6264 by Sauer Fotografie, on Flickr

    Snapshotje uit een tuin in het noorden van het land. Gemaakt tijdens een opdracht om een tuin te fotograferen, en dit kon ik niet laten lopen Zal uiteindelijk niet gebruikt worden vermoed ik (foto's zijn voor een verjaardagskalender), maar mag zo af en toe vast ook wat voor mezelf maken

  12. #1862
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooie en bijzondere foto Christiaan
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #1863

    Standaard

    Dank je.
    Mooie was, het was de hele tijd regenachtig. Behalve op het moment dat ik even rond stond te kijken voor standpunten in de tuin. Op dat moment kwam de zon even door, en had net mijn 50 1.4 erop zitten. Ja, dan krijg je boterzachte achtergronden inderdaad 8)
    Moet zeggen dat ik hem zelf voor de rest niet bijster intelligent vind, maar toch leuk genoeg om even te delen

  14. #1864

    Standaard

    Niemand met foto's hier?
    Ik de laatste tijd te druk om actief leuke dingen te fotograferen

  15. #1865

    Standaard

    Ik maak bij concerten van & voor bv Golden Earring, Rowwen Heze, Frans Bauer e. a. wel eens foto's, maar ook van & voor andere artiesten.

    Ook bij andere gelegenheden maak ik wel eens foto's, zoals bv CD-presentaties of fotoshoots.

    Maar ook worden mijn foto's gebruikt voor fotokaarten, en voor de hoesafbeeldingen van CD's of singles.

    Dit is nog maar enkele x gebeurd, maar vind het toch leuk om ''eigen werk'' terug te zien op CD's van anderen.

    Nu is een goede vriend van me zelf ook zanger (Johan Linssen), en heeft ie net zijn nieuwe single uit, die a.s vrijdag gepresenteerd word.

    Voor die single heb ik dus de foto geschoten zoals je hier kan zien :



    ''Iedere Zoen'' : http://www.mega-media.nl/info.php?lid=664503.

    Hier is het een stukje te beluisteren & eventueel te downloaden)

    Hij is voor de meestte mensen nog onbekend, maar is iemand die op bv TV oranje regelmatig voorbij komt.

    Hij is 25 en komt uit Weert (Limburg).

    Zijn site is ff offline, maar is wel bv te vinden op Hyves : http://johanlinssen.hyves.nl/.

    Bovenstaande single is zijn 2e single, de 1e was een redelijke hit bij bv TV Oranje, en dat nummer heet ''Ciao Ciao Amore'', waarvan de clip hier http://www.youtube.com/watch?v=TwLHg356EXk te vinden is.

    De muziek moet je van houden (zullen weinig liefhebbers van zijn hier denk ik), maar al met al toch leuk dat jouw foto voor een leuk doel gebruikt en gewaardeerd word, tenminste vind ik dat althans.

    Voor die 1e single (''Ciao Ciao Amore'', die vorig jaar uitgebracht is) heb ik ook de fotografie gedaan, evenals voor de fotokaarten van hem.

    Hier de 1e single (Met dus mijn Fotografie) :





    De fotokaarten (Ook met mijn Fotografie) :




    (Let op !!!Bovenstaande afbeeldingen zijn scans van de hoezen & kaarten, dus kwalitatief minder dan oorspronkelijk product)

    Kijk, mijn werk is maar eenvoudig in vergelijking met het fotowerk van Christiaan (dat is veel beter, top werk altijd van je trouwens ), maar voor mezelf vind ik het erg leuk dat er soms wat gedaan kan worden met mijn fotografie werk.

    Ik doe dit maar soms en meestal voor mezelf , en niet zeker niet met commerciele bedoelingen, maar alleen als ik het leuk vind, en iemand het wil dat ik foto's voor ze maak.

    Hopelijk vinden jullie het ook mooi werk, ik hoor het wel.

    Raymond

    Ik zal waarschijnlijk weinig posten hier, maar dat komt omdat ik weinig fotografeer over het algemeen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 28-05-2012 om 02:51

  16. #1866

    Standaard

    Hartstikke leuk man!
    Niks mis mee, prima foto's.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #1867

    Standaard

    ik probeer alktijd mooie achtergronden te vinden (vooral als onze motoren voorop staan haha)
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  18. #1868

    Standaard

    vervolgens snij ik hem dan een beetje bij:
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  19. #1869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik maak bij concerten van & voor bv Golden Earring, Rowwen Heze, Frans Bauer e. a. wel eens foto's, maar ook van & voor andere artiesten.

    Ook bij andere gelegenheden maak ik wel eens foto's, zoals bv CD-presentaties of fotoshoots.

    Maar ook worden mijn foto's gebruikt voor fotokaarten, en voor de hoesafbeeldingen van CD's of singles.

    Dit is nog maar enkele x gebeurd, maar vind het toch leuk om ''eigen werk'' terug te zien op CD's van anderen.

    Nu is een goede vriend van me zelf ook zanger (Johan Linssen), en heeft ie net zijn nieuwe single uit, die a.s vrijdag gepresenteerd word.

    Voor die single heb ik dus de foto geschoten zoals je hier kan zien :


    Leuk joh, professioneel gedaan

  20. #1870

    Standaard

    Zitten erg leuke foto's bij inderdaad. Lekker ontspannen Platen ook.
    En erg leuk om je fotowerk op cd-hoezen terug te zien

  21. #1871

    Standaard

    Een semi-abstracte foto gemaakt voor een impressie van een tentoonstelling in het muZEEum in Vlissingen.


    Zeerotica by Sauer Fotografie, on Flickr

  22. #1872

    Standaard

    Wat ik bedoel met geluk afdwingen?
    Als je een moment hebt waarbij je geluk hebt met de omstandigheden (in dit geval de manier waarop het licht valt) het moment zien, en direct je camera zo instellen dat je het moment kunt pakken


    _MG_6635 by Sauer Fotografie, on Flickr

  23. #1873

  24. #1874

  25. #1875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht


    Het mooiste voetbalstadion van Nederland...
    Beide foto's gemaakt met een compactcameraatje.
    Misschien een simpele vraag, maar hoe maak je zo'n foto?

Pagina 75 van 89 EersteEerste ... 256571727374757677787985 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •